Kyllä se meidän Musa oli. Ilmeisesti se vihreä 156 oli siis sun uusi kulkine?
Sisätiloista bongattu samaan aikaan Ghost ja Laku. Eli näyttää se uusi myyntipaikka porukkaa kiinnostavan.
P.S. Pirkkalan CM:n parkkipaikalla n. 17.30 pysäköity punaisen 156 Gta:n kaveriksi.
perjantai iltana tummansininen 156 Outokummun valintatalon parkissa.
sunnuntainvastaisena yönä tummansininen 156 Joensuun Rantakylästä tulossa. Sama auto?
pitkämies kirjoitti:pihasta poistuessa moroteltu beigen GT-kuljettajan kanssa
Solinmä se beige GT-kuljettaja Ja auto on saman värinen.
Lauantaina puolen päivän jälkeen moroteltu punainen 156 ja kuljettaja Nokian motarilla, keulat kohti Tamperetta molemmilla. Vähän aikaisemmin tuossa lähikaupan kulmilla jäsen Rolfa Ameo kenties?
Viiden jälkeen Alajärvellä taisi tulla ohi farkku, 156 takavaloista päätellen. räpsytin sumuvaloa perään. Toinen komea 156 tuli kuuden tienoilla Lapualla Alajärvi/sininentieliittymän kohdilla, väri oli tumma. Tais olla oikeen Alfa-kokoontumisajot Etelä-Pohjalaiseen tyyliin, kun nuin tuli vastaan.
Kalevan ABC:n vieressä tuli hopeinen 156 vastaan.. Taisi olla naiskuski, ei kuitenkaan tainnut rekisteröidä morotusta kun jäi se itsellekin aika myöhäiseen.
Hopea farkku tuli vastaan hieman ennen linnaa, minä tulossa pois kylältä. Sitten niitä varkkuja tarttee olla parikin täällä, mutta lapa nousi komeasti.
Kukas raatilainen oli tänä aamuna säiliörekalla täyttämässä Konalan ABC:n tankkeja..? Itse tankkailin omaa kiuluani ja vaihdettiin muutama sana Alfoista. (Harmi, kun en tullut kysyneeksi nimimerkkiä. Foorumilla kuitenkin sanoi käyvänsä silloin tällöin)
Puoli neljän huiteis Seinäjoella Ruukintien risteyksessä, siinä isossa, nähty musta 159 äkkiseltään, daami ratissa. Kenenkään taloudesta täältä tuo kiesi?
Laitetaan nyt tämä Kumimuumin ja Caijo-Romeon bongaus tänne kun en ennen miehiä ollut tavannut.
9-tien ABC:n pihalla Tampereella siis 23.1.
Oikea sattumaminimeeting siis
Campari kirjoitti:Laitetaan nyt tämä Kumimuumin ja Caijo-Romeon bongaus tänne kun en ennen miehiä ollut tavannut.
Campari kirjoitti:Laitetaan nyt tämä Kumimuumin ja Caijo-Romeon bongaus tänne kun en ennen miehiä ollut tavannut.
Ciancarlo kirjoitti:Kukas raatilainen oli tänä aamuna säiliörekalla täyttämässä Konalan ABC:n tankkeja..? Itse tankkailin omaa kiuluani ja vaihdettiin muutama sana Alfoista. (Harmi, kun en tullut kysyneeksi nimimerkkiä. Foorumilla kuitenkin sanoi käyvänsä silloin tällöin)
kumimuumi kirjoitti:Hopea farkku tuli vastaan hieman ennen linnaa, minä tulossa pois kylältä. Sitten niitä varkkuja tarttee olla parikin täällä, mutta lapa nousi komeasti.
Ei ollut varmaankaan meidän peli, muistelen kyllä tavanneeni toisenkin samanlaisen kylällä, meidän version erottaa aika hyvin niistä kantokahvoista katolla.
Ramon Carcia kirjoitti:Puoli neljän huiteis Seinäjoella Ruukintien risteyksessä, siinä isossa, nähty musta 159 äkkiseltään, daami ratissa. Kenenkään taloudesta täältä tuo kiesi?
Hopeinen 156 ajoi Tampereen verkkokaupan pihaan noin 15:20.. Joku herrasmies näkyi olevan ratissa, mutta en sitten nostanut lapasta kun olin juuri lähdössä Corollalla paikalta pois.
Ja on näkynyt monta kertaa Linnainmaan Prisman parkkihallissa vaaleansininen(?) 156.. Lieneekö töissä vai mikä on?
kumimuumi kirjoitti:Hopea farkku tuli vastaan hieman ennen linnaa, minä tulossa pois kylältä. Sitten niitä varkkuja tarttee olla parikin täällä, mutta lapa nousi komeasti.
Ei ollut varmaankaan meidän peli, muistelen kyllä tavanneeni toisenkin samanlaisen kylällä, meidän version erottaa aika hyvin niistä kantokahvoista katolla.
mulla on myös kantokahvat
Piti juuri korjata tänne, mutta ehdit ensin. Oli sitten ilmeisesti sinun autosi eilen Parolan S-marketin parkkiksella, olisin voinut vaikka mennä väärään autoon ellei omani olisi niin likainen ( siis auto!)!
Piti juuri korjata tänne, mutta ehdit ensin. Oli sitten ilmeisesti sinun autosi eilen Parolan S-marketin parkkiksella, olisin voinut vaikka mennä väärään autoon ellei omani olisi niin likainen ( siis auto!)![/quote] joo
Eilen nelostien varrella Pulkkilan St 1 takapihalla bongattu 156:n isolla takaspoilerilla. Taisi olla huoltamon kassan kulkupeli, en huomannut kysyä onko foorumilaisia. Itse ajelin tenavatähdellä.
Tänään Tikan koulun parkkiksella hopeinen 166 2.5 V6 (JLT-X) noin kello 11:45. Ajoin ihan viereen parkkiin kun oli ahdas väli, hain tytön viereisestä päiväkodista ja sillä aikaa 166 oli poistunut. Sori jos oli vaikea päästä kyytiin
Ristonmaalla kello 15:45 tuli hopea 156 vastaan, hattoori?
Kuokkalassa tuli punainen GTV (916) vastaan kello 16:20, kuka tunnustaa?
Ahjoautossa kävin kyselemässä tuleeko Alfan huolto/edustus sinne ja sain epävarman vastauksen että taitaa parin kuukauden sisällä tulla
Yhtään Alfaa omaa lukuunottamatta ei näkynyt...