Tämä kuuluisi ihan yhtäläillä tuonne avautumistopiciin:
Voi perkele näitä suomalaisia hintoja!!!
TuonKÄYTETYN perus Q4:n hinnasta kun Saksan-poika Alfred Nixmann kasvattaa omaa autonhankintabudjettiaan muutamalla satasella niin se voipi marssia Autohaus MK Maringiin ja ostaa UUDEN 210 hv JTDm Breran miltei kaikilla tavaroilla.
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.
Cuore Sportivo kirjoitti:^ Hieno Brera, mutta tekniikka siihen täytyisi vaihtaa.
Niinno. Myönnetään, että herrasmiehet ajavat bensiinillä. Mutta, eipä tarttis varmaan älyttömän paljoa tehdä tuolle JTDm:lle niin se olisi yhtä iloinen kulkija kuin vastaava Q4 bensa.
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.
Tämä kuuluisi ihan yhtäläillä tuonne avautumistopiciin:
Voi perkele näitä suomalaisia hintoja!!!
TuonKÄYTETYN perus Q4:n hinnasta kun Saksan-poika Alfred Nixmann kasvattaa omaa autonhankintabudjettiaan muutamalla satasella niin se voipi marssia Autohaus MK Maringiin ja ostaa UUDEN 210 hv JTDm Breran miltei kaikilla tavaroilla.
Tulipa noista breroista mieleen, jotta saakohan tuota 2.4jtdm nelivedolla varustettuna? Mobilesta ei ainakaan oikein löytyny.
Oli todella huolimattomasti pidetty. Joka puolella oli lommoa ja skraidua, osa ihan merkittäviä pusuja. Vanteet oli aivan ruvella, ja ainoastaan ensimmäinen määräaikaishuolto, 20 000, oli huoltokirjan mukaan tehty...
Tulee olemaan pojilla aika savotta tuon myymisessä
Oli todella huolimattomasti pidetty. Joka puolella oli lommoa ja skraidua, osa ihan merkittäviä pusuja. Vanteet oli aivan ruvella, ja ainoastaan ensimmäinen määräaikaishuolto, 20 000, oli huoltokirjan mukaan tehty...
Tulee olemaan pojilla aika savotta tuon myymisessä
Etenkin kun potentiaalisia ostajia ei kauheasti ole ja nyt on markkinoilla vielä toinen vastaava halvemmalla myynnissä. Mikähän sen punasen kunto on?
^ Punaisen kunto oli tosi hyvä, mitä nyt perus kiveniskemät keulassa. En käynyt vielä ajamassa, kun kaupat oli kuulemma viittä vaille valmiit. Lupasivat soitella menikö vai ei ja mitä tuli vaihdossa, muttei ainakaan vielä ole kuulunut mitään...
^^Luultavasti ollut jonkun kypsemmän kukkamekollisen ladyn värivalinnat alkujaan,tiedä häntä ,mutta kyllä toi aika hyytävä on. Kaipaisi ehkä neilikoita tai jotain..
Musta toi väri on toisaalta mukavan pirteä, mutta noi vanteet on tosiaan jostain tarjouksesta ostetut halppisvalssit. Tontitusta tuo huutaisi muutenkin jo noilla renkailla, mutta kärry olisi ihan erinäköinen vaikkapa GTA-replicoilla ja perushelmoilla maustettuna
taitaa olla taas niin että jokin alihankkija suoltaa samaa vannetta useammalle merkille..
tuo barzetta taitaapi ollakkin ihan suomalainen tuotemerkki..
jarski kirjoitti:^^Luultavasti ollut jonkun kypsemmän kukkamekollisen ladyn värivalinnat alkujaan,tiedä häntä ,mutta kyllä toi aika hyytävä on. Kaipaisi ehkä neilikoita tai jotain..
Azzurro fantasia on minunkin valintani. Alkuun hirvitti kuvien perusteella, mutta menin rohkeasti katsomaan. Nyt olen sitä mieltä, että paras 156:sen väri.
Mikä noista vanteista niin kamalat tekee? No voi ne kyllä olla 156:n vakiojarruille liian avonaiset. Tontitettuna ilme muuttuisi melkoisesti, ei tuossa kuosissa mitkään vanteet pääse oikeuksiinsa.
Huoh.. Siinä ois mun auto ja ihanan värinenki.. Jos mulla vaan ois parempi rahatilanne ni ostasin tuon pois..
Tuohan on ollut alle neljän tonnin kaupan jo piiiitkän aikaa, nyt nostanut taas hintaa. Jos tarjoat jotain tiukkaa niin varmaan myy, sen verran pitkään notkunut tuolla.
Tosin on varsinainen kiertopalkinto, Italiasta tuotu -> ei huoltokirjaa. Kysyin tuota joskus kun oli liikkeellä myynissä puolitoista vuotta sitten, loppu kiinnostus tuntemattomaan huoltohistoriaan, ei tietoja hihnanvaihdoista jne. EDIT: sillon noita vanteita ei ollut, laittoivat myöhemmin alle myyntikikkana. EDIT2: ilmoituksessahan lähes tuo kaikki ylläoleva seisoikin. T: yks puusilmä vaan
Kävin eilen vilkasemassa tota, ja tuo tuunaus ei omaan silmään näyttänyt kovin hyvältä, mutta helppohan tuo on alkuperäiseen vaihtaa. Hihnanvaihto oli autossa liki vuoden myöhässä, mutta myyjä lupaili että vaihtavat sen. (Tosin myyjä ei vaikuttanut siltä että asia olisi perustunut tietoon)
Toiset vanteet puuttuivat myös...
Muuten auto oli kivassa kunnossa pl pieni kukkanen oikean etulokarin yläreunassa, siinä etupuskurin saumassa.
Pitää mennä viikonloppuna ajamaan sitä kun on paremmin aikaa...
Kävin eilen vilkasemassa tota, ja tuo tuunaus ei omaan silmään näyttänyt kovin hyvältä, mutta helppohan tuo on alkuperäiseen vaihtaa. Hihnanvaihto oli autossa liki vuoden myöhässä, mutta myyjä lupaili että vaihtavat sen. (Tosin myyjä ei vaikuttanut siltä että asia olisi perustunut tietoon)
Toiset vanteet puuttuivat myös...
Muuten auto oli kivassa kunnossa pl pieni kukkanen oikean etulokarin yläreunassa, siinä etupuskurin saumassa.
Pitää mennä viikonloppuna ajamaan sitä kun on paremmin aikaa...
Voi kun ymmärtäisivät vaihtaa vesipumpun hihnanvaihdon yhteydessä, siipi on jo halki tässäkin.
Muut tuunaukset vielä ymmärrän, mutta nuo tuplatorvet
Tekis mieli käydä koeajamassa ja rutata ne johonkin penkkaan!
Jep. On noita GTA-vanteita tullut jokunen kerta katsottua.
En itsekään tarkoittanut, että nuo Brockit (taimitkäsittenlieneekään) olisivat ykkösenä listalla vannekaupoille mentäessä. Pointti oli se, että ko. vanne on aika perussettiä, ei siinä mielestäni mitään erikoisen järkyttävää ole.
GTA:n vanteet on kyllä todella hienot (Alfassa). Ja jos silmä sulattaa vain näitä alkuperäisiä, niin varmasti kaikki tarvikerinkulat näyttää rumilta.
^ Kävin tänään katsomassa, n. vuoden päässä nokkahihna. Koeajoon en päässyt, vaihteistossa jotain, kuulemma joku/jotain vaijereita poikki. Takahelmassa (ne saumat...) ruostetta. Kuskinpuoleinen takakahva vaikutti siipeensä ottaneelta (en tohtinut nykäistä, kun alareuna repsotti). Kromimaski palasina, liimailtu ilmeisesti kasaan joskus.
Ikkunatarrojen mukaan ruostesuojaus tehty joskus ja Defan hälytin - ainakin tarroista katsoen.
Auto on ilmeisesti jossain vaiheessa ollut "harrastajan" käsissä, takalasissa Alfa logo kera viittauksen suomen kerhoon, tjsp.
13.2.2010 talliin saapui 156 V6 1997.
14.6.2010 -> EX