Ei hyvä, voi juuttua kurkkuun.Laku kirjoitti:Kannattais siirtyä korttien käyttöön.Esikoinen nielaisi kolikon, soitettiin mediheli ja kaikki mahdolliset lääkärit tontille.
Toinen lapsi nielaisi kolikon, käytiin seuraavana päivänä terveyskeskuksessa.
Kuopus nielaisi kolikon, se vähennettiin viikkorahoista.
Yleinen avautumis-ketju
Valvoja: Moderators
- mutt
- Viestit: 3972
- Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
- Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63
- Miles Per Hour
- Viestit: 83
- Liittynyt: 01 Heinä 2008, 14:54
- Paikkakunta: Vantaa
- Miles Per Hour
- Viestit: 83
- Liittynyt: 01 Heinä 2008, 14:54
- Paikkakunta: Vantaa
OoKoo. Thanks!Jevgen kirjoitti:^EGR sijaitsee moottorin muovikopan kuskinpuoleisen takanurkan alla. Muovikoppa lähtee irti etureunan klipsi irroittamalla ja nykäisemällä. EGR on tämän jälkeen aika hyvin käsillä. Vähän joutuu letkuja kääntelemään tieltä pois.
Pitääpä tutkailla tilannetta
Jos se voi olla niin, niin miksei se olisi?
Ex. Alfa 159 2.4 JTDm Q-tronic -06
Ex. Alfa 159 2.4 JTDm Q-tronic -06
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Nostelin tossa joku aika sitten 75:n perää ylös kun sain sen pitkästä aikaa talliin. Kaikenlaista puupölliä tuli kasattua taka-akselin alle ja tunkilla keskeltä ylös. Auto oli estetty liukumasta eteenpäin. Noh kun perä oli tavoitekorkeudessa eli takapyörät noin puoli metriä ilmassa ja olin vielä auton takana kyykyssä ja selkäni takana tallin ovi, auto lähti kaatumaan taaksepäin. Kaatui onneksi aika hitaasti ja auton alla oli sen verran kamaa ettei tullut maahan asti, mutta puskuri meni tallin oveen kiinni. Vakava loukkaantuminen oli lähellä ettei vaikkapa pää olisi jäänyt puskurin ja tallin oven väliin. Thats crap mon. Oma Alfa hyökkii vaikkei ole toimivaa kytkintäkään.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
- MiNkO^^
- Viestit: 869
- Liittynyt: 06 Huhti 2006, 13:03
- Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75
käyttöauto: Saksalainen
Ex: Alfa Romeo 147 - Paikkakunta: Päijät-Häme
auton hälytin temppuilee ja tuntuu että auto muutenkin sekoilee omiaan,yksi esimerkki on laitat virrat päälle hetkeksi otat avaimet pois niin arc valot palaa ja samoin mittaristossa vikaa on koitettu tutkii.ei tunnu oikein löytyvän
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.
Auto oli siirtynyt ALD:ltä jobbarille viime viikon torstaina, mutta paperit eivät vielä. Saa nähdä milloin. Auto on maksamatta ALD:lle, eikä varmaan makseta ennen kuin joku sen ostaa. Ei näköjään isot rahat liiku bisneksissä. Noilla kahdellahan on sitten joku sopimus, ettei voinut maksaa suoraan ALD:lle, niin kuin ehdotin ALD:n kauppiaalle. Mitä v****a paperit tekivät Tampereella, kun 156 on Oulun ALD:llä vaihdettu 159:iin. Kyllä tämäkin ihan rekisteröity yritys oli. Yrityspuistossa Kiimingin Jäälissä.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
heh ja sitten vielä luulevat että moisilla kepulikonsteilla pitäisi saada auto kaupaksi...Jarno kirjoitti:Auto oli siirtynyt ALD:ltä jobbarille viime viikon torstaina, mutta paperit eivät vielä. Saa nähdä milloin. Auto on maksamatta ALD:lle, eikä varmaan makseta ennen kuin joku sen ostaa. Ei näköjään isot rahat liiku bisneksissä. Noilla kahdellahan on sitten joku sopimus, ettei voinut maksaa suoraan ALD:lle, niin kuin ehdotin ALD:n kauppiaalle. Mitä v****a paperit tekivät Tampereella, kun 156 on Oulun ALD:llä vaihdettu 159:iin. Kyllä tämäkin ihan rekisteröity yritys oli. Yrityspuistossa Kiimingin Jäälissä.
ostajat voivat olla hieman kortilla..
- Miles Per Hour
- Viestit: 83
- Liittynyt: 01 Heinä 2008, 14:54
- Paikkakunta: Vantaa
Tuli sitten poikettua tänä aamuna Konalan pikahuollossa Jönssonin tarinan luettuani.Miles Per Hour kirjoitti:OoKoo. Thanks!Jevgen kirjoitti:^EGR sijaitsee moottorin muovikopan kuskinpuoleisen takanurkan alla. Muovikoppa lähtee irti etureunan klipsi irroittamalla ja nykäisemällä. EGR on tämän jälkeen aika hyvin käsillä. Vähän joutuu letkuja kääntelemään tieltä pois.
Pitääpä tutkailla tilannetta
Laittoivat pojat EGR:n takuuseen
Niin ja palvelu oli todella hyvää ja sujuvaa. Hieno muutos Deltalla
Jos se voi olla niin, niin miksei se olisi?
Ex. Alfa 159 2.4 JTDm Q-tronic -06
Ex. Alfa 159 2.4 JTDm Q-tronic -06
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Huomautus - vasta toimi - tulos - syy (jos tulos negatiivinen)
1: Kallistuksenvakaajan puslat väljät *epäilys* - Uudet puslat ostettu - Jäi vaihtamatta - Näyttää siltä, että kelkka pitää irrottaa ainakin osittain...
2: OBD katsastusta varten - OBD tulostus otettu - Lambda ei vaihtele, tuntematon vikakoodi p1684, menee kyllä päästöistä läpi, mutta Se vikakoodi kummittelee OBD:ssä. Katalysaattorin valvontaa ei saatu suoritettua loppuun - Rupesi nakertamaan, en tehnyt mitään
3: Karmea nakutus 2000 - 2500 rpm välillä - Edelliset huomatukset olivat vienneet halut selvittää tätä vikaa, moottori remppa tiedossa (?)
4: Vas. takaoven kahva murtunnut pakkasilla - Kahvavaihdettu, ei paljoa lohduta...
Vähän on alkannu hommat kasaantua, kun ei ole aikaa tehdä, ja kun sitten on aikaa, puutuu paikka, ei huvita parkkipaikalla ruveta röpäämään.
1: Kallistuksenvakaajan puslat väljät *epäilys* - Uudet puslat ostettu - Jäi vaihtamatta - Näyttää siltä, että kelkka pitää irrottaa ainakin osittain...
2: OBD katsastusta varten - OBD tulostus otettu - Lambda ei vaihtele, tuntematon vikakoodi p1684, menee kyllä päästöistä läpi, mutta Se vikakoodi kummittelee OBD:ssä. Katalysaattorin valvontaa ei saatu suoritettua loppuun - Rupesi nakertamaan, en tehnyt mitään
3: Karmea nakutus 2000 - 2500 rpm välillä - Edelliset huomatukset olivat vienneet halut selvittää tätä vikaa, moottori remppa tiedossa (?)
4: Vas. takaoven kahva murtunnut pakkasilla - Kahvavaihdettu, ei paljoa lohduta...
Vähän on alkannu hommat kasaantua, kun ei ole aikaa tehdä, ja kun sitten on aikaa, puutuu paikka, ei huvita parkkipaikalla ruveta röpäämään.
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- Jochanan
- Viestit: 442
- Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:51
- Car(s): Ex: 156 SW JTDm 2005
Ex: 147 2.0 TS Selespeed 2001 - Paikkakunta: Tammela
Eipä näytä olevan hylkäysperuste toi vikakoodi.DaViega kirjoitti:Huomautus - vasta toimi - tulos - syy (jos tulos negatiivinen)
1: Kallistuksenvakaajan puslat väljät *epäilys* - Uudet puslat ostettu - Jäi vaihtamatta - Näyttää siltä, että kelkka pitää irrottaa ainakin osittain...
2: OBD katsastusta varten - OBD tulostus otettu - Lambda ei vaihtele, tuntematon vikakoodi p1684, menee kyllä päästöistä läpi, mutta Se vikakoodi kummittelee OBD:ssä. Katalysaattorin valvontaa ei saatu suoritettua loppuun - Rupesi nakertamaan, en tehnyt mitään
3: Karmea nakutus 2000 - 2500 rpm välillä - Edelliset huomatukset olivat vienneet halut selvittää tätä vikaa, moottori remppa tiedossa (?)
4: Vas. takaoven kahva murtunnut pakkasilla - Kahvavaihdettu, ei paljoa lohduta...
Vähän on alkannu hommat kasaantua, kun ei ole aikaa tehdä, ja kun sitten on aikaa, puutuu paikka, ei huvita parkkipaikalla ruveta röpäämään.
-: kliks :-
Täältä selviää että vikakoodin aiheuttaa öljypumppu.
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
No perkele, listahan alkaa jo helpottaa. Tosin se koodi oli tuntematon siinä testerissä ja sitä ei löydy autodatasta, joten sitäei oikein voi korjata, joten siitä ei voi hylätäkkään
Samassa lapussa on hyvät pakokaasuarvot, joten tuskin ne siitä katalysaattorin seurannan puuttumisestakaan mitään sanoo, pitää vaan käydä tutulla katsastus asemalla
Samassa lapussa on hyvät pakokaasuarvot, joten tuskin ne siitä katalysaattorin seurannan puuttumisestakaan mitään sanoo, pitää vaan käydä tutulla katsastus asemalla
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- Hepa
- Viestit: 3197
- Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
- Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14 - Paikkakunta: Tampere
Saatanan saapaskuski oli parkkeerannut tänään sulkishallin pihassa niin perkeleen lähelle, ettei mahtunutautoon kuskin puolelta. Jos olis hiukan enemmän ylimääräistä lompakossa niin olisin paukuttanut Scenicin ovella tilaa siihen saapin oveen senverran, että olis mahtunut. Lommoja enniinkään tossa kulkineessa pelkää...
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----
----|--OI-582--|----
- Herra Salo
- Viestit: 691
- Liittynyt: 29 Heinä 2006, 23:22
- Paikkakunta: Nokia
- MiNkO^^
- Viestit: 869
- Liittynyt: 06 Huhti 2006, 13:03
- Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75
käyttöauto: Saksalainen
Ex: Alfa Romeo 147 - Paikkakunta: Päijät-Häme
jokainen tavalla tai toisella"vauhdissa"Rolle kirjoitti:Lienee kumimuumi taas "vauhdissa".
Viimeksi muokannut MiNkO^^, 08 Helmi 2010, 20:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.
avautuminen: tylsää, tylsää ja tylsempää. onnex on netti ja värikkäät keskustelupalstat.
Viimeksi muokannut kumimuumi, 08 Helmi 2010, 19:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
..ammattina autoslalom..
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2339
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
- MiNkO^^
- Viestit: 869
- Liittynyt: 06 Huhti 2006, 13:03
- Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75
käyttöauto: Saksalainen
Ex: Alfa Romeo 147 - Paikkakunta: Päijät-Häme
Re: Ninpä
mitä ilmeisemin toinen muumi jota tarkoittiMuumi kirjoitti:Täh? En mie mitään oo ostanu..JohnnyB kirjoitti:Muumi keksii omia osamaksu juttuja ja jättää maksamatta ku ei viitsi/halua viedä osiaan mukana,,,,
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.
Mullakin on pikkasen rikki, toinen takakorvake murjottu AVK:n trukilla. On se kyllä jonkin verran erilainen, haettu jotain aerodynaamista muotoilua ja GTA:ssahan on jonkinlainen "lisäapurunko" sen etukelkan jatkeena ilmeisesti jäykistämässä rakennetta?Raimo Miettinen kirjoitti:Ajoin aamulla rekasta tippuneeseen lumipaakkuun ja pohjamuovi otti osumaa. Uuden hinnaksi meinaavat ~250e. Kuinkas erilainen näissä GTA:issa tuo on peruspanssariin?
Koitan räpätä kuvan vaikka huomenna, itse ajattelin korjata oman lasikuidulla.
Osta alumiininen halvemmalla.Raimo Miettinen kirjoitti:Ajoin aamulla rekasta tippuneeseen lumipaakkuun ja pohjamuovi otti osumaa. Uuden hinnaksi meinaavat ~250e. Kuinkas erilainen näissä GTA:issa tuo on peruspanssariin?
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :2910.html
Tästä syystä en sitä (ja tuskin mitään muutakaan) tilaisi koskaan mistään .dk verkkokaupasta.Pepperoni kirjoitti:Tai tästä, löytyy myös GTA:lle oma mallinsa.
Kumpikaan näistä ei toki ole se alkuperäinen, minkä palstaa pidempään seuranneet hyvin tietävät.
VMP
- Seiska5mma
- Viestit: 1275
- Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
- Paikkakunta: Vaasa
tommonen "tuulitunnelihan" tossa on, ei taida olla muuta eroa? Minkähän jäähdytystä tolla on tarkotus parantaa?toolman kirjoitti:Mullakin on pikkasen rikki, toinen takakorvake murjottu AVK:n trukilla. On se kyllä jonkin verran erilainen, haettu jotain aerodynaamista muotoilua ja GTA:ssahan on jonkinlainen "lisäapurunko" sen etukelkan jatkeena ilmeisesti jäykistämässä rakennetta?Raimo Miettinen kirjoitti:Ajoin aamulla rekasta tippuneeseen lumipaakkuun ja pohjamuovi otti osumaa. Uuden hinnaksi meinaavat ~250e. Kuinkas erilainen näissä GTA:issa tuo on peruspanssariin?
Koitan räpätä kuvan vaikka huomenna, itse ajattelin korjata oman lasikuidulla.
Varmaan käy ihan normimallikin tuon tilalle?
- Liitteet
-
- 09022010122_2.jpg
- (126.93 KiB) Tiedosto ladattu 4355 kertaa
-
- Viestit: 166
- Liittynyt: 25 Maalis 2008, 20:35
- Car(s): -11 Giulietta MA
-04 147 2.0ts - Paikkakunta: Helsinki
Pari tuntia sitten duunista tullessa ihmettelin kun tuntuu vähän oudolta ajaa. Kotipihassa sitten huomasin että hantin puolen takarenkaasta oli ilmat kadonnu matkalla -> lähimmälle huoltikselle täyttämään -> puhaltaa venttiilistä pihalle ja kello jo lähempänä seitsemää eli melkein kaikki rengasliikkeet mitä lähialueella tuli mieleen ovat kiinni...
Miksi syksyllä talvigummit hankkiessani eivät olleet voineet laittaa rengasliikkeessä uusia venttiileitä, laskuttivat kyllä siitä?
Oli nimittäin sen verran rapeassa kunnossa kun kävin juuri korjauttamassa, ihmetteli vähän asentajakin...
Edittiä:
Pitää vielä mainita kiitokset kuitenkin aivan loistavasta palvelusta sellaisessa paikassa kuin Hämeentien Auto ja Rengas.
Uusi yrittäjä alalla, päivystää arkisin klo 22 saakka ja kun soitin ja kerroin ongelmani totesi vain että "onnistuu, menee 30min että pääsen kotoa hallille".
Meinasi vielä veloittaa vain 25e venttiilin vaihdosta ja tasapainotuksesta vaikka oli tehnyt lähemmäksi tunnin hommia plus matkat päälle. Maksoin tuplana
Miksi syksyllä talvigummit hankkiessani eivät olleet voineet laittaa rengasliikkeessä uusia venttiileitä, laskuttivat kyllä siitä?
Oli nimittäin sen verran rapeassa kunnossa kun kävin juuri korjauttamassa, ihmetteli vähän asentajakin...
Edittiä:
Pitää vielä mainita kiitokset kuitenkin aivan loistavasta palvelusta sellaisessa paikassa kuin Hämeentien Auto ja Rengas.
Uusi yrittäjä alalla, päivystää arkisin klo 22 saakka ja kun soitin ja kerroin ongelmani totesi vain että "onnistuu, menee 30min että pääsen kotoa hallille".
Meinasi vielä veloittaa vain 25e venttiilin vaihdosta ja tasapainotuksesta vaikka oli tehnyt lähemmäksi tunnin hommia plus matkat päälle. Maksoin tuplana
- Tommi
- Viestit: 592
- Liittynyt: 17 Loka 2003, 16:44
- Car(s): Giulia 2.0, MiTo QV, (barchetta)
- Paikkakunta: Espoo
Lähdin aamulla ajelemaan Espoosta Forssaan. Kun oli tuollainen kylmä talviaamu, niin ajattelin, että 156:lla on mukavampi mennä kuin GTV:llä.
No - koko matkalla ei lämppärin puhallin toiminut. Sen varran kai ajoviima puski lämmintä ilmaa sisään, että tuulilasi pysyi juuri ja juuri auki. Sivuikkunat ja jalat sen sijaan oli melko jäässä.
Ystävällisesti asiakas (pakollisen Alfat ja sähköviat -naljailun jälkeen) päästi teollisuushallin lämpimään iltapäivällä tarkistamaan sulakkeita. Eipä sieltä mitään vikaa löytynyt.
Takaisin ajaessa kuitenkin puhallin toimi taas. Ehkä kaipasi vain vähän huomiota.
-tommi
No - koko matkalla ei lämppärin puhallin toiminut. Sen varran kai ajoviima puski lämmintä ilmaa sisään, että tuulilasi pysyi juuri ja juuri auki. Sivuikkunat ja jalat sen sijaan oli melko jäässä.
Ystävällisesti asiakas (pakollisen Alfat ja sähköviat -naljailun jälkeen) päästi teollisuushallin lämpimään iltapäivällä tarkistamaan sulakkeita. Eipä sieltä mitään vikaa löytynyt.
Takaisin ajaessa kuitenkin puhallin toimi taas. Ehkä kaipasi vain vähän huomiota.
-tommi