Maasturin hankintaa

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Bisci
Viestit: 511
Liittynyt: 02 Elo 2007, 00:05
Car(s): V60 AWD,
OIIIIIIIO ja
TVR S
Paikkakunta: Savicity

Viesti Kirjoittaja Bisci »

Vittorio Jano kirjoitti:
Epezi kirjoitti:
No niinpä näyttää, ovat myöskin aika tuoreita autoja.
Kaverilla oli tuollainen Cherokee, taisi tosin olla automaatti-bensa-kombolla. Kohtuullisen tyytyväinen autoonsa muistaakseni oli.
Cherokee:
+kulkee suoraan
+suht.tarkka ohjaus ja kiva ajaa (maasturiksi)
+kompakti koko (maastossa)
+inhimillinen kulutus (tiisseli)
+kestävä ja käyttövarma (2 auton kokemus)
+tulee pois pahasta paikasta (alennusvaihde + maavara)
+mukava maastossa (alusta mastoajoon suunniteltu)
+hyvä veturi
-ei penkinlämmittimiä (mitenkäs tulikaan just nyt mieleen?)
-osia yhtä vähän kuin alfaan
-vähän säilytystiloja
-vasemmalle koivelle ei lepopedaalia
-koukku vararenkaan alla tai metrin varressa (ottaa kiinni)
-rumpujarrut takana
-saat kuulla v*****lua, jos omistat alfan ja jeepsterin
Ne jotka puhuu ei tiedä, ne jotka tietää ei puhu.
K.Rosberg

Avatar
EBITDA
Viestit: 1858
Liittynyt: 04 Elo 2009, 17:46
Car(s): 159 SW, Crosswagon, 155, Spider, Evo
Paikkakunta: Hämeenlinna/Rauma

Viesti Kirjoittaja EBITDA »

Jokos uusi neliveto on hankittu? Hyviä ehdokkaita onkin topikkiin listattu jo runsaasti. Mainitsemasi Pajero Sport on epäilemättä varteenotettava menopeli, omat kokemukseni tosin rajoittuvat dieseliin. Teikäläisellä kun on mitsuista kokemusta, niin ainakin tiedät mitä saat, jos Pajeroon päädyt.

Itse suosittelin tututustumaan Subaruihin. Outback, Legacy, Forester... onhan noita. Tuolla budjetilla ja vaatimuksilla melkeinpä harkitsisin Legacy farmaria. Käväise ainakin koeajolla, et tule pettymään!

Kun Alfa-forumilla ollaan, niin mainitaan myös 156 Crosswagon, vaikka Suomessa taitaa valikoima olla varsin olematon. Ei niitä täällä Hollanissakaan haitaksi asti ole. Viikonloppuna kävin katsomassa yhtä tutulla Subaru-dealerillä ja maanantaina kävin hakemassa pois. Vajaa kuukausi sitten hankittu Ford Explorer jäi liikkeeseen. Muutaman päivän käyttökokemuksella en Roomeota kuitenkaan vielä suositella tohdi.

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Vieläkös noissa Subaruissa on alennusvaihde? Ainakin alkupään Legacyissä oli.

Avatar
Topi
Viestit: 385
Liittynyt: 14 Heinä 2006, 09:05

Viesti Kirjoittaja Topi »

KJS kirjoitti:Vieläkös noissa Subaruissa on alennusvaihde? Ainakin alkupään Legacyissä oli.
Alennusvaihde on ollut lähinnä manuaalifarmareissa. Ainakin vuosimalliin 2003/4 asti farmareissa on alennusvaihde, uudemmista en ole varma; jonnekin 2007 asti näyttäisi kyllä äkkivilkaisulla olevan. 2010-mallista alennusvaihde on kai tiputettu viimeistään pois.

Sedaneissa taas - ainakin joissain malleissa - on ollut lukkoperä.

Eihän alennusvaihteelle usein ole käyttöä, mutta kun sitä tarvitsee, sitä sitten tarvitsee. Kytkin kiittää.

Nimim. Tuli tuossa viikolla vedettyä Mazda L200 ojasta.

-Topi Kuusinen
"Ei tätä kai bensansäästöä varten ostettu."

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Kävinpä testaamassa tommosta Pajero Sportia bensa kutosella. Tykästyimme molemmat vaimon kanssa. Koneessa oli mukavan laaja tehoalue, ja voimaa oli riittävästi. Maasto-ominaisuudet olikin tiedossa, kun on samalla alustalla ja voimansiirrolla kuin nykyinen L200, ominaisuuksissa ei moittimista. Ulkonäkö miellytti ja varusteita ihan hyvin. Myöskin tavaratila ja sisusta oli käytännöllinen.

http://www.nettiauto.com/mitsubishi/paj ... rt/2978595

Kyseinen yksilö sai tosin jäädä kauppaan. Saksan tuonti, huoltokirjassa joku öljynvaihto siellä täällä, nokkahihna vaihtamatta ja reilusti yli vaihtovälin. Moottoriöljyt vaihdettu viimeksi neljävuotta sitten. Kampiakselin takastefa vuotaa, ja bensavuotokin oli jossain. Liikkeeseen takasin lähtiessä sain vetää kaapeleilla käymään, laturi oli rikki.

Pyynnistä neljä tonnia pois, niin olis ollut kartalla.

Liikkeessä ollut 156 SW JTS en viitsinyt edes lähtee kokeilemaan, senverta jäi kusetuksen maku.

Avatar
jiiässä
Viestit: 1495
Liittynyt: 21 Loka 2003, 21:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jiiässä »

Lantikka: Freelandereita löytys, mutta ovat 1.8 vapari bensa koneella. Ei oikeen tunnu oikealta.
Tämmönen on kuulemma ainakin moottorin osalta aivan susi, lohko ja kansi ei pysy muodossaan tms jotain käsittämätöntä ongelmaa, vesivuotoja ym sen myötä. Tehoton myös eikä autona muutenkaan voi kehua...

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Ai niin unohdinkin, kävin tuommoista Land Roveria 1.8 bensalla kokeilemassa. Kone yllätti, hyvällä alaväännöllä. Silti meidän käyttöön liian tehoton ja tilat myöskin hieman liian pienet.

Avatar
Tazio
Viestit: 3123
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Viesti Kirjoittaja Tazio »

jiiässä kirjoitti:
Lantikka: Freelandereita löytys, mutta ovat 1.8 vapari bensa koneella. Ei oikeen tunnu oikealta.
Tämmönen on kuulemma ainakin moottorin osalta aivan susi, lohko ja kansi ei pysy muodossaan tms jotain käsittämätöntä ongelmaa, vesivuotoja ym sen myötä. Tehoton myös eikä autona muutenkaan voi kehua...
Noissa tosiaan oli kansiongelmia, syynä taisi olla nahkahousu-insinöörien puuttuminen alkuperäiseen speksiin - kannentiiviste ja pultit vaihdettiin bemarin käskystä halvempiin ja lopputuloksena tuli ongelmia..

Toinen heikko paikka taisi olla se Intermittent Reducition Gear joka siirsi
jatkuvasti - toisin kuin näissä leluissa joilla mm. 'hondamies' radiossa pelastaa maailmaa - vähän vetoa myös taakse.

Olen tuollaista jonkun verran ajellut, sekä tiellä, että metsässä + nähnyt usealla safarilla kun Freebie menee siitä mistä tässäkin ketjussa maasto-ominaisuuksiltaan kehuttuttujen vehkeiden eteneminen on ollut Series III:n ja/tai warnin varassa joten en aivan edelliseen mielipiteeseen yhdy.

-Tazio

Jevgen
Viestit: 384
Liittynyt: 11 Heinä 2004, 03:29
Car(s): Isolohko Ducato + V70
Paikkakunta: Savitaipale

Viesti Kirjoittaja Jevgen »

Kyllähän Freelander on tuon luokan autoista varmasti sieltä parhaasta päästä. Pari kertaaa on tullut sellaisellakin ajettua ja ainakin Lantikan luistonestosysteemi toimii hyvin. Lumessa vaan loppuu maavara kesken. Niin kyllä loppui tänään Jeepistäkin ja jouduin lapiohommiin.

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Eilen ja tänään myytiin molemmat autot ja nyt ollaan ilman :shock:

Tänään ajoin Jeep Cherokeeta, sen voi unohtaa samantien :lol: Vähän kuin olisi aikakoneessa ollut, ja auto hyllyi paikallaan, maantiellä ja maastossa. Kaikenlisäksi vähän liian pieni.

Huomenna mennään testaamaa kahta Pajero Sportia sekä Nissan X-trailia. Pikkusen pystytään venymään budjetissa, ja tuo nissani tuli sitä kautta esille.

Onko X-trailistä kellään kokemusta, kiikarissa olisi -04 2.5 bensa?

Jevgen
Viestit: 384
Liittynyt: 11 Heinä 2004, 03:29
Car(s): Isolohko Ducato + V70
Paikkakunta: Savitaipale

Viesti Kirjoittaja Jevgen »

Epezi kirjoitti:Tänään ajoin Jeep Cherokeeta, sen voi unohtaa samantien :lol: Vähän kuin olisi aikakoneessa ollut, ja auto hyllyi paikallaan, maantiellä ja maastossa. Kaikenlisäksi vähän liian pieni.
Jeepin kompaktin koon ja sisustan muovisuuden (vaivaa muuten melkein kaikkia muitakin tuon luokan autoja) voin allekirjoittaa, mutta tuo hyllyminen on minulle ihan tuntematon ominaisuus. Tietysti jokaisella on omat mieltymykset ja tarpeensa ja niiden mukaanhan se on mentävä.

Toivottavasti noista kahdesta japsista sitten löytyy se mieleinen laite. :)

Avatar
toolman
Viestit: 1485
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 23:00
Car(s): 156GTA, 156v6
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja toolman »

Epezi kirjoitti:Eilen ja tänään myytiin molemmat autot ja nyt ollaan ilman :shock:

Tänään ajoin Jeep Cherokeeta, sen voi unohtaa samantien :lol: Vähän kuin olisi aikakoneessa ollut, ja auto hyllyi paikallaan, maantiellä ja maastossa. Kaikenlisäksi vähän liian pieni.

Huomenna mennään testaamaa kahta Pajero Sportia sekä Nissan X-trailia. Pikkusen pystytään venymään budjetissa, ja tuo nissani tuli sitä kautta esille.

Onko X-trailistä kellään kokemusta, kiikarissa olisi -04 2.5 bensa?
kaverin diesel x-trailista hajos turbo kahteen kertaan ennen ku kyllästy ja vaihtoi. Jotain pientä sähkövikaa myös, ihan jees peli muuten.

Avatar
mattijus
Viestit: 5098
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Jokos Epezi on Pajero EVO:t löytänyt :mrgreen:
VMP

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

^aika hauskoja "koppeja" :D

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Päivä tuli ajeltua keskisuomessa ja testailtua kolmea eri autoa.

1. Pajero Sport Diesel -02 210tkm.
+erittäin hyvä kunto
+maasto-ominaisuudet
-hinta
-varusteiden puute (esim ei ilmastointia)
-vanhahtavaa tekniikkaa

2. Pajero Sport Bensa. -00
+halpa
+paljon varusteita
-huonokuntoinen
-jenkki-tuonti
-ei huoltokirjaa

3. Nissan X-Trail -03 2.0
+tilat yllätti
+uuden tuntuinen
+varusteita riittää
-liian pieni kone
-ei tasauspyörästön lukkoja

Huomenna täytys yrittää käydä testamassa tuommosta X-Trailia 2.5 bensa konella.

Sitten painitaan vaihtoehto 1 ja 3 (tosin 2.5 koneella) välillä. Kakkonen hylättiin heti.

Avatar
_L_T_V_
Viestit: 377
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 17:47
Car(s): Fiat Linea T-jet, 156 V6
ex Lancia Kappa, 164 V6, 156 V6, 156 TS Sele, 156 JTS
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja _L_T_V_ »

http://www.nettiauto.com/toyota/land-cruiser/2582472 manuaalihan tuo ei ole mutta muuten vois olla aika hauska kökkö

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

^ei tule kyseeseen perheen ykkös autona. Liian vanha ja paljon ajettu.

Avatar
_L_T_V_
Viestit: 377
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 17:47
Car(s): Fiat Linea T-jet, 156 V6
ex Lancia Kappa, 164 V6, 156 V6, 156 TS Sele, 156 JTS
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja _L_T_V_ »

onhan siinä se....itsellä pitäs kans hankkia joku tollanen laitos ku vissiin ois yks saksanpaimenkoira tulossa lähiaikoina perheeseen:D mulle kyllä diesel

Avatar
Esko
Viestit: 224
Liittynyt: 02 Kesä 2003, 06:35
Car(s): CR-V
Paikkakunta: Helsinki Torpparinmäki

Viesti Kirjoittaja Esko »

Onko nyt alennusvaihteelle/ tasauspyörästölle/ jatkuvalle nelivedolle todellista tarvetta? Itselläni oli KIA Sorento ja ajattelin että sillä mennään mökille kevätlumillakin. Mutta kun auto hautautuu mökkitielle kovaan heväthankeen akseleita myöten niin on eteenpäin meno tahmeaa.

Neliveto päällä auto kääntyy kuin linja-auto ja akselit oli jumissa. Muutenkin mitä paremmat maasto ominaisuudet, sitä traktorimaisempi peli.

Nämä parjatut citymaasturit sopivat minulle hyvin. Nykyinen Honda on mukavampi käytössä kuin henkilöauto. Hesan keskustan auraamattomilla mäkisillä kaduilla on mennyt kuin tyhjää vaan. Neliveto toimii nopeasti ja huomaamattomasti. Kevyt pyöritellä ja löytyy ajonvakautus, törmäyksen esto ym.

Isoja bensa citymaastureita varmaan löytyisi helpolla ja halvalla.

Tämä kaikki henkilöltä joka vielä pari vuotta sitten vannoi ettei dieseliä osta ja että maasturit ovat täyttä humpuukia. :)

Jospa se Alfan SUV tulisi sittenkin....

Jevgen
Viestit: 384
Liittynyt: 11 Heinä 2004, 03:29
Car(s): Isolohko Ducato + V70
Paikkakunta: Savitaipale

Viesti Kirjoittaja Jevgen »

Tuollainen Kiahan olisi kanssa yksi vaihtoehto. Kuitenkin maasto-ominaisuudet paremmat kun jossain X-trailissa ja tilaakin pitäisi olla suht mukavasti. Jousitus ja iskunvaimennus on kyllä noissa velton puoleinen ja neliveto jeepin tyyliin jäykkä (ei keskitasauspyörästöä), mutta alennusvaihteisto löytyy.

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Ei sitten tullut kumpaakaan edellisistä vaihtoehdoista, vaan vedimme jokeri-kortin. Eilen illalla tehtiin kaupat Jeep Grand Cherokeesta. 4.0 Limited -99.

+Siistikuntoinen ja ehjä
+edullinen
+tilava
+roppakaupalla varusteita
+Vetoauto ja maasto-ominaisuudet

-bensankulutus (tai no, edellisen omistajan mukaan ovat aika lähellä alfan V6:sen lukemia)
-automaatti (itseäni tämä ei haitannut auton etsinnän alusta saakka, ja luulempa että vaimokin tuohon aikapian ihastuu)
-Pehmeä ja tunnoton alusta (kun vaikkapa vertaa mitsun pajeroon)
-Sohvamalliset penkit

Vielä ainakin tuntuu että tehtiin hyvät kaupat ja saatiin hyvä auto.

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Pehmeä ja tunnoton alusta ja sohvat kuuluu ameriikan autoon. Ei ylitehostettua ohjausta sitten löydy?

Jevgen
Viestit: 384
Liittynyt: 11 Heinä 2004, 03:29
Car(s): Isolohko Ducato + V70
Paikkakunta: Savitaipale

Viesti Kirjoittaja Jevgen »

Epezi kirjoitti:Eilen illalla tehtiin kaupat Jeep Grand Cherokeesta. 4.0 Limited -99.
No tulihan se sieltä! Nuo Grandit ovat kokolailla salonkikelpoisempia autoja vrt. perus Cherokeehen, etenkin Limited varustuksella. Tekniikka on kuitenkin yksinkertaista ja helppoa. Toivottavasti iloa jatkuu alkuihastuksen jälkeenkin.

Ameriikkalaisessa autossa on omat "ominaisuutensa", niinkuin italialaisissa tai minkä muun maalaisissa tahansa. Ei siinä sen kummempaa. Jeep tekee kuitenkin asiat enemmän omalla tyylillään. Siihen sitten joko ihastuu tai vihastuu.

Avatar
Abarth
Viestit: 3093
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

Onneksi olkoon!

Sellaisen olisin itsekin valinnut ja uskon kyllä, että ruovasikin tykästyy ajamisen helppouteen automaatin myötä :)

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

KJS kirjoitti:Pehmeä ja tunnoton alusta ja sohvat kuuluu ameriikan autoon. Ei ylitehostettua ohjausta sitten löydy?
No se lyhyen matkan aikana en kyllä kiinnittänyt huomiota asiaan. Tosin olin juuri ajanut 600km Chevrolet Luminalla, joten ehkä totuin tunnottomaan ohjaukseen :roll:

Sen jo tarkistin että Konilta saa vähän jäykempiä iskareita, jos alkaa löllyminen enemmän harmittamaan.

Robert
Viestit: 95
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 18:54
Car(s): 156sw jtd
Paikkakunta: Hyvinkää/ mänksälä / tuusula

Viesti Kirjoittaja Robert »

Mistäs maasta on tommonen tullut kun on 4l koneella?

tuolta saa maasturiin maasturin alustaa.

http://www.cros4wd.com/verkkokauppa/pro ... ts_id=1437

berliina
Viestit: 1051
Liittynyt: 09 Marras 2005, 18:05
Car(s): ALFETTA GTV6
Paikkakunta: hausjärvi

maasturin hankintaa

Viesti Kirjoittaja berliina »

Mulla on punaset Konit 4l. Cherokeessa ja l-jousien puslat vaihdettu. Melko jämäkkä on. Itävallassa nää on vissiin koottu.
Mitä pienempi vika sitä suurempi leka

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Tänään ajelin vähän lisää, ja taidanpa laittaa huomenna Konit tilaukseen.

Avatar
jiiässä
Viestit: 1495
Liittynyt: 21 Loka 2003, 21:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jiiässä »

Kuva

Tämmösen tarvit.. :P

Avatar
Bisci
Viestit: 511
Liittynyt: 02 Elo 2007, 00:05
Car(s): V60 AWD,
OIIIIIIIO ja
TVR S
Paikkakunta: Savicity

Viesti Kirjoittaja Bisci »

Epezi kirjoitti:
KJS kirjoitti:Pehmeä ja tunnoton alusta ja sohvat kuuluu ameriikan autoon. Ei ylitehostettua ohjausta sitten löydy?
No se lyhyen matkan aikana en kyllä kiinnittänyt huomiota asiaan. Tosin olin juuri ajanut 600km Chevrolet Luminalla, joten ehkä totuin tunnottomaan ohjaukseen :roll:

Sen jo tarkistin että Konilta saa vähän jäykempiä iskareita, jos alkaa löllyminen enemmän harmittamaan.
Onnea, ja tervetuloa Jaffa-kerhoon (Jeep-Alfa)! Kiva, että joku muukin on höyrähtänut.

Ei muuten ole tuossa pikkuveljessä vielä parin auton ja n. 300.000 km kokemuksella löytynyt hyllyvää alustaa. Pikemminkin tukevan napakka. Käy ennen tanakampien Konien hankintaa maastossa. Vakioalustalla pystyy aika ällistyttäviin suorituksiin maastossa ja esim. metsäautotiellä. Jälkimmäisellä alustalla hymy vaan leviää kun vauhti kasvaa. Ilmeisesti joku on jo miettinyt jousituksen ja vaimennuksen suhdetta.
Ne jotka puhuu ei tiedä, ne jotka tietää ei puhu.
K.Rosberg

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Epezi kirjoitti:Ei sitten tullut kumpaakaan edellisistä vaihtoehdoista, vaan vedimme jokeri-kortin. Eilen illalla tehtiin kaupat Jeep Grand Cherokeesta. 4.0 Limited -99.

+Siistikuntoinen ja ehjä
+edullinen
+tilava
+roppakaupalla varusteita
+Vetoauto ja maasto-ominaisuudet

-bensankulutus (tai no, edellisen omistajan mukaan ovat aika lähellä alfan V6:sen lukemia)
-automaatti (itseäni tämä ei haitannut auton etsinnän alusta saakka, ja luulempa että vaimokin tuohon aikapian ihastuu)
-Pehmeä ja tunnoton alusta (kun vaikkapa vertaa mitsun pajeroon)
-Sohvamalliset penkit

Vielä ainakin tuntuu että tehtiin hyvät kaupat ja saatiin hyvä auto.
Joko oot koittanut nostaako se sisäkurvin puoleista etutassua kun painaa kaasua?
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

^Eipä oo tullut kokeiltua :mrgreen:

Mutta tänään loppui höllyminen!

Edelleen on mukava ja pehmeä (niinkuin mielestäni maasturi saa ollakkin), mutta nyt tuntee että auto on räpylässä. Ero on huomattava.

Liukkaalla kun ajeli alkuperäisillä iskareilla niin välillä auto oli täysin irti tiestä eikä minkäänlaisessa hallinnassa, mutta sitä ei vaan millään tuntenut se piti tulkita horisontin liikkeestä :mrgreen:

Samoin vaihdoin etujarrulevyt ja palat, jarrut ravisti jos ostettaessa ja paheni päivä päivältä, lopulta ravistus oli niin rajua ettei meinannut ratti pysyä käsissä. Kuulemma jonkinasteinen tyyppivika tuo jarrujen kieroutuminen.

Konit oli pieni investointi, ottaen huomioon niiden vaikutus autoon ja se että ovat ikuiset iskarit (säädettävissä ja korjattavissa), suosittelen!
Liitteet
30032010.jpg
(189.5 KiB) Tiedosto ladattu 3892 kertaa

Vastaa Viestiin