Kaikenlaista "roskapostia"

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Zenery
Viestit: 420
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 09:40
Paikkakunta: Nurmijärvi

Kaikenlaista "roskapostia"

Viesti Kirjoittaja Zenery »

Mulle on alkanut tulla tuohon täällä käytössä olevaan sähköpostiosoitteeseen kaikenlaisia liitteellisiä posteja.

Esim Rasvanäpin kone näyttää lähettelevän niitä,samoin kuin joidenkin muidenkin.

Mikäs virus se nyt on liikkeellä ?

Heggis
Viestit: 40
Liittynyt: 30 Loka 2003, 05:18
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Heggis »

Ei ole välttämättä rasviksen kone. Nuo muutamat mitä viimeaikoina ollut liikenteessä niin kopioivat lähettäjä kohtaan saastuneen koneen osoitekirjasta noita osoitteita. Toki jos rasvikselta tullu useampia roskaviestejä niin saattaa olla "syyllinen". Jos näin ni pistähä Rasvis soittoa koska oot kotona jos puuttuu sopivaa softaa ;) Mutta hyvä olisi niitä virustorjuntoja katella jokaisen. Ei se viikottainen virus skannerin ajo oli pahitteeks :)
On the 3rd day God invented the Remington Lever-Action Rifle so that Man could shoot the dinosaurs. Amen!

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

jeps..spostia on tullut niin tutuista kuin tuntemattomistakin osoitteista...ei sovi mennä aukomaan liitetiedostoja, voipi käydä ohrasesti....

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Tännekin tullut delta-autosta ja bmwclubista?? :shock:

Avatar
Boxer33
Viestit: 552
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 18:03
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Boxer33 »

Meikäläisellä toimii ilmeisen hyvin tää Novellin sähköpostijärjestelmä, kun tulee vaan pelkkiä ilmoituksia että taas yritti tulla maili jossa virus. Näitä on tullu parhaimmillaan 6 päivässä..
Kaikki paitsi purjehdus on turhaa!

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Mulle tulee kanssa melkein jatkuvalla syötöllä, mm. Delta-Autosta, Mazdan maahantuojalta, ja eilen tuli alfa.155ts(a)jippii.fi:stä. :crazyeyes:

Avatar
AutonAlfa
Viestit: 1013
Liittynyt: 01 Loka 2003, 03:27
Car(s): Alfoja :)
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja AutonAlfa »

mulla vissiin toimii toi virusohjelma täydellisesti :? Mitään maileja ikinä saa :mrgreen:

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Tuskin tämä mun koneeni on saastunut kun en käytä Outlookia tms. jonka osoitekirjasta pöpö voisi pölliä osoitteita. Eikä mulla edes taida olla Zeneryn osoitetta jemmassa. Vai olisiko mato niin fiksu että osaisi napsia osoitteet esmes Hotmailin lähetetyn postin kansiosta? Ei kai sentään?

Töihin tuli kyllä joku aika sitten roskaa oikein urakalla. Yhdessä mailissa oli lähettäjänä erään insinööritoimiston kaveri, jonka kanssa on tullut oltua tekemisissä työasioiden tiimoilla. Pientä hilpeyttä herätti Teuvon viestin otsikko "Re: I love you" :mrgreen:
- Epäkelpokeräilijä -

hrnt
Viestit: 85
Liittynyt: 13 Elo 2003, 07:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hrnt »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Tuskin tämä mun koneeni on saastunut kun en käytä Outlookia tms. jonka osoitekirjasta pöpö voisi pölliä osoitteita. Eikä mulla edes taida olla Zeneryn osoitetta jemmassa. Vai olisiko mato niin fiksu että osaisi napsia osoitteet esmes Hotmailin lähetetyn postin kansiosta? Ei kai sentään?
Aika suuri osa näistä "uusista" viruksista hakee noita osoitteista ei vain osoitekirjasta, vaan myös kaikista *.xls, *.html, *.shtml, *.doc jne tiedostoista - käytännöstä kovalevyltä kaikkialta missä vain sähköpostiosoitteita voi sijaita.
164 TS -91, VW Kleinbus -69 (lauluautoprojekti parin kaverin kanssa)

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
BSTR
Viestit: 997
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BSTR »

Ette satu tietämään vastaavaa, jonka voisi laittaa unix accounttiin automaattisesti toimimaan - ikäänkuin ehdollisena mail forwardina? Mulla on yksi meiliaccount, mitä pitää lukea pinellä kun ei uskalla outlookilla enään avata. Päivittäin tulee tuo pari sataa spammia/virusta.
Alfaton ainakin hetkellisesti...

Avatar
GiuliaSuper
Viestit: 1109
Liittynyt: 07 Loka 2003, 20:07
Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja GiuliaSuper »

Mulle on kans tullu roskapostia / liitteitä joissa viruksia ni vähä joka
paikast! Mol:sta ja Autokeskuksesta on tullut useita! Virus torjunta yms
palomuurit kuntoon ni ei tarvi hirveesti välittää! tietysti päivitykset ajan
tasalle!

Avatar
Marjut
Viestit: 270
Liittynyt: 08 Heinä 2003, 00:40
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Marjut »

AutonaAlfa kirjoitti:mulla vissiin toimii toi virusohjelma täydellisesti :? Mitään maileja ikinä saa :mrgreen:
Sama myöskin täällä :-D

Avatar
155TS
Viestit: 781
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 23:46
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja 155TS »

Cuore Sportivo kirjoitti:Mulle tulee kanssa melkein jatkuvalla syötöllä, mm. Delta-Autosta, Mazdan maahantuojalta, ja eilen tuli alfa.155ts(a)jippii.fi:stä. :crazyeyes:
En mä ole mitään sulle lähettänyt :roll: . Pitää varmaan käydä tarkistaa jippiin postilaatikko. Eiks noi virukset käytä noita osoitteita huijaus mielessä, eli se posti ei ole oikeasti lähtenyt siitä osoitteesta. Tämä tuli mieleen, koska en edes tiedä sun osoitetta.
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

155TS kirjoitti:En mä ole mitään sulle lähettänyt. Pitää varmaan käydä tarkistaa jippiin postilaatikko. Eiks noi virukset käytä noita osoitteita huijaus mielessä, eli se posti ei ole oikeasti lähtenyt siitä osoitteesta. Tämä tuli mieleen, koska en edes tiedä sun osoitetta.
Joo, en mä epäillytkään, että lähettelisit viruksia mulle. :lol:
En ole ollut yhdynnässä tuohon Mazdan maahantuojaan, enkä kyllä siihen Deltan miehenkään, jonka osoitteesta posti tuli.. Eli kertokaas tyhmälle, että miten on mahdollista, että meikäläinen saa viruspostia juuri toiselta Alfistilta, ja Delta-Autolta? Tuleeko Toyotamiehille sitten Autoluojukselta mailia? Mites ne virukset niin fiksuja on?

Avatar
ärrä
Viestit: 751
Liittynyt: 08 Huhti 2003, 07:57
Car(s): Alfa Romeo 2.4 JTDm Sportwagon Q-tronic
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ärrä »

Cuore Sportivo kirjoitti:Eli kertokaas tyhmälle, että miten on mahdollista, että meikäläinen saa viruspostia juuri toiselta Alfistilta, ja Delta-Autolta? Tuleeko Toyotamiehille sitten Autoluojukselta mailia? Mites ne virukset niin fiksuja on?
Piiri pieni pyörii, eli kun virus tarttuu jollekin esim. alfistille, hänellä on yleensä koneella sekalainen määrä osoitteita, joista suuri osa koskettaakin Alfoja/alfisteja. Virus kerää tietoja ja lähettää löytämiinsä osoitteisiin. Virukset kerää osoitteita myös selaimen väliaikaistiedostojen avulla. Eli monesti riittää kun on käynyt jollakin sivulla, niin tarttunut virus nappaa siellä esiintyneitä osoitteita. Eli viruksen saastuttaneen koneen ei ole tarvinnut koskaan lähettää sähköpostia esim. Deltalle, mutta virukselle riittää, että käyttäjä on käynyt Deltan sähköpostien esittämissivuilla. Ja kun virus taas pääsee tarttumaan jossakin seuraavassa paikassa, sama meininki jatkuu. Väliin osuu "oudompiakin" osoitteita, joita mikron käyttäjä käyttää, ja sitten viruspostin saaja saattaa ihmetellä, että enhän minä nyt tuonne ole koskaan ollut yhteydessä.

Eli lopputuloksena viruksen kohteena on se sähköpostipiiri, ja ne, joiden sähköpostiosoitteet esiintyvät sivuilla, joita tarttuneen mikron käyttäjä käyttää. Nykyisin viruksen sähköpostin lähettäjän osoitteet ei ole "koskaan" oikean lähettäjän, joten jäljittäminen on enemmän kuin työlästä.

Avatar
Zenery
Viestit: 420
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 09:40
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Zenery »

Marjut kirjoitti:
AutonaAlfa kirjoitti:mulla vissiin toimii toi virusohjelma täydellisesti :? Mitään maileja ikinä saa :mrgreen:
Sama myöskin täällä :-D
Minä taas olen saanut postia "sinultakin" ja menelta muultakin palstalaisista sekä Tiippanalta,Deltalta ja monelta muulta yritykseltä.

Useimmat "lähettäjät" kuitenkin liittyy jollakin tavalla Alfoihin.

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

2TS kirjoitti:
Cuore Sportivo kirjoitti:Eli kertokaas tyhmälle, että miten on mahdollista, että meikäläinen saa viruspostia juuri toiselta Alfistilta, ja Delta-Autolta? Tuleeko Toyotamiehille sitten Autoluojukselta mailia? Mites ne virukset niin fiksuja on?
Piiri pieni pyörii, eli kun virus tarttuu jollekin esim. alfistille, hänellä on yleensä koneella sekalainen määrä osoitteita, joista suuri osa koskettaakin Alfoja/alfisteja. Virus kerää tietoja ja lähettää löytämiinsä osoitteisiin. Virukset kerää osoitteita myös selaimen väliaikaistiedostojen avulla. Eli monesti riittää kun on käynyt jollakin sivulla, niin tarttunut virus nappaa siellä esiintyneitä osoitteita. Eli viruksen saastuttaneen koneen ei ole tarvinnut koskaan lähettää sähköpostia esim. Deltalle, mutta virukselle riittää, että käyttäjä on käynyt Deltan sähköpostien esittämissivuilla. Ja kun virus taas pääsee tarttumaan jossakin seuraavassa paikassa, sama meininki jatkuu. Väliin osuu "oudompiakin" osoitteita, joita mikron käyttäjä käyttää, ja sitten viruspostin saaja saattaa ihmetellä, että enhän minä nyt tuonne ole koskaan ollut yhteydessä.

Eli lopputuloksena viruksen kohteena on se sähköpostipiiri, ja ne, joiden sähköpostiosoitteet esiintyvät sivuilla, joita tarttuneen mikron käyttäjä käyttää. Nykyisin viruksen sähköpostin lähettäjän osoitteet ei ole "koskaan" oikean lähettäjän, joten jäljittäminen on enemmän kuin työlästä.
Eli kohta viirukset valtaa maailman ja koneet syrjäyttää ihmiset. Kuka meidät pelastaa, Arska kun leikkii kuvernööriä :mrgreen:
Ei enää Alfaa... eipä

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Marjut kirjoitti:
AutonaAlfa kirjoitti:mulla vissiin toimii toi virusohjelma täydellisesti :? Mitään maileja ikinä saa :mrgreen:
Sama myöskin täällä :-D
Teillä saa olla jo aika tehokas viruksentorjunta että se hylkää suoraan mailit jossa on zip tiedostossa pakattuna virus. Vai onko jossain ohjelmassa joku unzip and check juttu? Kyllähän toi f-secure sitten huutaa kun ne yrittää avata.

Avatar
ärrä
Viestit: 751
Liittynyt: 08 Huhti 2003, 07:57
Car(s): Alfa Romeo 2.4 JTDm Sportwagon Q-tronic
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ärrä »

Rolle kirjoitti:Teillä saa olla jo aika tehokas viruksentorjunta että se hylkää suoraan mailit jossa on zip tiedostossa pakattuna virus. Vai onko jossain ohjelmassa joku unzip and check juttu? Kyllähän toi f-secure sitten huutaa kun ne yrittää avata.
Mm. F-Securessa on valittavissa tutkiiko se ZIPpien sisällön.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

2TS kirjoitti:Mm. F-Securessa on valittavissa tutkiiko se ZIPpien sisällön.
Kyllä se mulla tutkii kun sen unzippaa mutta että tarkistaisi jo kun maili tulee?

Avatar
ärrä
Viestit: 751
Liittynyt: 08 Huhti 2003, 07:57
Car(s): Alfa Romeo 2.4 JTDm Sportwagon Q-tronic
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ärrä »

Rolle kirjoitti:
2TS kirjoitti:Mm. F-Securessa on valittavissa tutkiiko se ZIPpien sisällön.
Kyllä se mulla tutkii kun sen unzippaa mutta että tarkistaisi jo kun maili tulee?
Täytyypä tutkia miten se mulla toimii.

Avatar
ärrä
Viestit: 751
Liittynyt: 08 Huhti 2003, 07:57
Car(s): Alfa Romeo 2.4 JTDm Sportwagon Q-tronic
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ärrä »

Zenery kirjoitti:Useimmat "lähettäjät" kuitenkin liittyy jollakin tavalla Alfoihin.
Roskapostia tulee varmaan 95 % ja 5 % viruksia kaikista ylimääräisistä viesteistä (ainakin mulla). Roskapostittajathan käyvät nettisivuja läpi ja keräävät osoitteita ja jakavat eteenpäin. Forumit ovatkin hyviä kohteita ja samaa krääsää jaetaan kaikille ja mukalähettäjinä on sitten "tuttuja", jolloin viestien lukemispulli kasvaa.

Avatar
AutonAlfa
Viestit: 1013
Liittynyt: 01 Loka 2003, 03:27
Car(s): Alfoja :)
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja AutonAlfa »

Rolle kirjoitti:
Marjut kirjoitti:
AutonaAlfa kirjoitti:mulla vissiin toimii toi virusohjelma täydellisesti :? Mitään maileja ikinä saa :mrgreen:
Sama myöskin täällä :-D
Teillä saa olla jo aika tehokas viruksentorjunta että se hylkää suoraan mailit jossa on zip tiedostossa pakattuna virus.
Tai oliskohan syynä sähköpostiviestien alhainen lukumäärä :wink:

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

2TS kirjoitti:Piiri pieni pyörii, eli kun virus tarttuu jollekin esim. alfistille, hänellä on yleensä koneella sekalainen määrä osoitteita, joista suuri osa koskettaakin Alfoja/alfisteja. Virus kerää tietoja ja lähettää löytämiinsä osoitteisiin. Virukset kerää osoitteita myös selaimen väliaikaistiedostojen avulla. Eli monesti riittää kun on käynyt jollakin sivulla, niin tarttunut virus nappaa siellä esiintyneitä osoitteita. Eli viruksen saastuttaneen koneen ei ole tarvinnut koskaan lähettää sähköpostia esim. Deltalle, mutta virukselle riittää, että käyttäjä on käynyt Deltan sähköpostien esittämissivuilla. Ja kun virus taas pääsee tarttumaan jossakin seuraavassa paikassa, sama meininki jatkuu. Väliin osuu "oudompiakin" osoitteita, joita mikron käyttäjä käyttää, ja sitten viruspostin saaja saattaa ihmetellä, että enhän minä nyt tuonne ole koskaan ollut yhteydessä.

Eli lopputuloksena viruksen kohteena on se sähköpostipiiri, ja ne, joiden sähköpostiosoitteet esiintyvät sivuilla, joita tarttuneen mikron käyttäjä käyttää. Nykyisin viruksen sähköpostin lähettäjän osoitteet ei ole "koskaan" oikean lähettäjän, joten jäljittäminen on enemmän kuin työlästä.
Ok., nyt selkis! :)

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

2TS kirjoitti:Forumit ovatkin hyviä kohteita
Juuri tästä syystä olen kehoittanut laittamaan mailiosoite muotoon rolle(a)alfabbs.fi jos sen laittaa johonkin viestiin.

Avatar
AutonAlfa
Viestit: 1013
Liittynyt: 01 Loka 2003, 03:27
Car(s): Alfoja :)
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja AutonAlfa »

Rolle kirjoitti:
Juuri tästä syystä olen kehoittanut laittamaan mailiosoite muotoon rolle(a)alfabbs.fi jos sen laittaa johonkin viestiin.
Mahtaakohan noi "siepparit" löytää ositteensa myös tosta käyttäjätietojen kohdalla olevasta osoitteesta? Kyselen vaan , että pitäiskö toi osoite myös laittaa sinne ?

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

AutonaAlfa kirjoitti:Mahtaakohan noi "siepparit" löytää ositteensa myös tosta käyttäjätietojen kohdalla olevasta osoitteesta? Kyselen vaan , että pitäiskö toi osoite myös laittaa sinne ?
Jaa-a, uskaltaisin väittää että eivät osaa mutta mistä sen tietää. Sinne ehkä parempi laittaa mikäonkaan@POISTATÄMÄalfabbs.fi niin pysyy s-posti muodossa. Parempi vaihtoehto on piilottaa s-posti käyttäjätiedoista, silloin saa vielä tiedotteita jos joskus joutuu massapostittaa kaikille käyttäjille. Mikä muuten ei tällähetkellä toimi (tky sulkenut mailiportit) ja sen takia foorumi ei taida ilmoittaa s-postise mikäli tulee PM..

Avatar
Niksu
Viestit: 55
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 18:21
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Niksu »

Huijareiden huijaamisesta juttua -> Spam2Spammers
Suosittelen! :lol:

Avatar
Alfonso
Viestit: 352
Liittynyt: 13 Maalis 2003, 14:47
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Alfonso »

Niksu kirjoitti:Huijareiden huijaamisesta juttua -> Spam2Spammers
Suosittelen! :lol:
Jumankeuta oli hyvä..varsinkin nuo niggerialaiset..hattua täytyy nostaa kun joku jaksaa noita vastaan saikkaroida :lol:

Avatar
Niksu
Viestit: 55
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 18:21
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Niksu »

Pari kuvaa ulkomaalaisista ystävistämme: :P
"i love arse"
star trek -huumoria
"rikollinen"

Jos 419-scam aiheena kiinnostaa, niin tässä mainio linkki:
http://www.419eater.com

Avatar
Alfissimo
Viestit: 8307
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet

Viesti Kirjoittaja Alfissimo »

Pääsiäispyhien jälkeen avasin mailin, niin kone sylki viruksilla varustettuja posteja, joissa oli lähettäjänä minä itse :shock: .
Miten se voi olla mahdollista?

Onneksi Nortoni pelaa oikeaoppisesti, eli poistaa liitteet välittömästi.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.

Avatar
aar
Viestit: 143
Liittynyt: 25 Tammi 2004, 00:53
Paikkakunta: Artjärvi

Postiluukun virustorjunta(ko)?

Viesti Kirjoittaja aar »

Mulle tuli postiluukusta teltta autosta peräisin olevaa roskapostia. Vaikka mulla on hyvä virustorjunta kone (kuva löytyy galleriasta) oli ajanut sähkärit ulos mitkä tuli omilla avaimilla kokeilemaan, eli taitaa toimia myös palomuurina vai???
Jaguar X
Toyota Hiace TDIC
Scenic dti
Polaris

Avatar
Fonzarelli
Viestit: 76
Liittynyt: 14 Marras 2003, 05:24

Viesti Kirjoittaja Fonzarelli »

Rolle kirjoitti:Tännekin tullut delta-autosta ja bmwclubista?? :shock:
Rutun winkkarit, käyttäkää mäkkiä. Ei tule matoja.

XPeditor

Avatar
Alfonso
Viestit: 352
Liittynyt: 13 Maalis 2003, 14:47
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Alfonso »

Fonzarelli kirjoitti:
Rolle kirjoitti:Tännekin tullut delta-autosta ja bmwclubista?? :shock:
Rutun winkkarit, käyttäkää mäkkiä. Ei tule matoja.

XPeditor
Olipa nätisti sanottu..pikmäk vai mäkfiist ??

Kaima51
Viestit: 20
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 00:18
Paikkakunta: Kaarina

Viruksia tyrkyllä

Viesti Kirjoittaja Kaima51 »

Kävin tyhjentämässä poistetut sähköposti kansion. Tänään 17.4 olen poistanut 16 kpl viruksia sisältänyttä sähköposti. Onneksi Norttonin virustorjunta ja palomuuri ovat toimineet kiitettävästi. Kyllä tarjontaa piisaa. Tämä oli tässä yhdessä osoitteessa toisesta en huomannut katsoa.
Kaikista autoista, tulee aikanaan "Ooppeleja"

Vastaa Viestiin