Tapahtuipa Tampereella...

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

m.sa
Viestit: 2453
Liittynyt: 06 Kesä 2003, 08:14
Car(s): ex:
159 tbi ti, jtdm 16V
156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
166 3.0
Paikkakunta: Keuruu

Tapahtuipa Tampereella...

Viesti Kirjoittaja m.sa »

...kun odottelin liikennevaloissa ensimmäisenä vihreitä, tuli vastaan musta Voord Viesta (se eka pyöreämpi malli, oisko jotain vm.-90+) ja ratissa vajaa kolmekymppinen mulle ihan tuntematon kaveri. Tää hemmo näki sen verran vaivaa et pysäytti kohdalle ja näytti peukalo/etusormellaan n. 2cm väliä, ja sit kiihdytti äkkiä pois paikalta niin että kumi ulahti ainakin puoli sekuntia. Mitäköhän sekin tarkoitti?!? :roll: Onkohan Alfa-kuskeilla hänen kokemuksensa mukaan sentti sinistä ja sekin sisäänpäin? :-D
Abarth 500 Esseesse

Avatar
Niksu
Viestit: 55
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 18:21
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Niksu »

Ehkä se kaveri halusi vain kommunikoida kanssasi, ette vain löytäneet yhteistä säveltä. :lol:

Itse olen pistänyt merkille, että foordikuskeilla on jonkinlainen pätemisentarve. Liekö synnynnäistä vai kasvaako se vain ajan myötä.. Muistan mm. erään tapauksen noin kolmen vuoden takaa, kun neljä takatuuppari Skodaa sattui olemaan vierekkäin parkissa ja piakkoin paikalle hyökkäsi lauma sierroja, josta käytiin huutelemassa ja näyttämässä ikkunasta (!) keskisormea. Älykästä. Ja tämäkin Tampereella. :roll:

Vastaa Viestiin