Noi ulkomaalaiset sivut on siitä vaarallisia selailla, että siellä Alfakaan ei tunnu enää miltään Mutta onneksi siellä on samansukuisia vaihtoehtoja tarjolla kuten: http://www.automobili.nl/detail.php?siteid=20
jotain muutakin täytyy olla tehtynä...pelkillä mäntä/putki- sarjalla ei ihan tuommoisia tehoja irtoa.
varmaankin nokka akselit, kannet ehkäpä uusi ohjelma boxiin, imupuoli näyttäisi orkkikselta ja pakopuolesta ei kuvien perusteella voi sanoa mitään..
olisi kyllä ihan kiva tietää onko puristuksia nostettu kuinka paljon...
juu tuo vetely on jo aika kovaa noilla tehoilla, mutta baanalla onkin sitten kiva päästellä isoa lujaa...
Asiasta viidenteen. Meikäläisellä on tarkoitus noin viiden vuoden päästä tehdä 3.0>3.5-temput koneelle. Tallin nurkassa makaa kone ja toinen on keulalla, joten loogisen ajattelun pakottamana tallikoneen lohko on jossain vaiheessa suurennettava maksimiin ja vaihdettava autossa olevien virikansien alle.
Onkohan tuollainen putki-mäntäsarja sellainen artikkeli, ettei sitä pian enää saa mistään. Vai voiko männät ja putket teettää jos ei valmiita enää löydy? Kyllä on ilmeisesti vastaus molempiin kysymyksiin.
Seiska5mma kirjoitti:Asiasta viidenteen. Meikäläisellä on tarkoitus noin viiden vuoden päästä tehdä 3.0>3.5-temput koneelle. Tallin nurkassa makaa kone ja toinen on keulalla, joten loogisen ajattelun pakottamana tallikoneen lohko on jossain vaiheessa suurennettava maksimiin ja vaihdettava autossa olevien virikansien alle.
Onkohan tuollainen putki-mäntäsarja sellainen artikkeli, ettei sitä pian enää saa mistään. Vai voiko männät ja putket teettää jos ei valmiita enää löydy? Kyllä on ilmeisesti vastaus molempiin kysymyksiin.
eikö tuon lohkon maksimi ollut 3.7 tai 3.8?
Mediocrity is a sin Kuvat 155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
Loistavaa. Kaikki yli 3.5-litraa käy. Jos nyt oikein saa alkaa haaveilemaan, niin 3.5 ja komressori riittää. Turboja en edes mieti, ei mahdu konehuoneeseen. Pitääkin tarkistaa lotto saman tien...
Seiska5mma kirjoitti:Loistavaa. Kaikki yli 3.5-litraa käy. Jos nyt oikein saa alkaa haaveilemaan, niin 3.5 ja komressori riittää. Turboja en edes mieti, ei mahdu konehuoneeseen. Pitääkin tarkistaa lotto saman tien...
Voisi olla melko hyvä vaihtoehto myös 164 3.0 24V QV:n moottori (232hv) tai jos parin vuoden päästä jo löytyisi esim . kolaroidun GTA:n kone, semmoisen sovittelisin mielelläni oman v6:n nokalle
Seiska5mma kirjoitti:Loistavaa. Kaikki yli 3.5-litraa käy. Jos nyt oikein saa alkaa haaveilemaan, niin 3.5 ja komressori riittää. Turboja en edes mieti, ei mahdu konehuoneeseen. Pitääkin tarkistaa lotto saman tien...
Juu, ja se oli ilmeisesti myynnissäkin. Tai ainakin omistaja ehdotti sitä vaihdossa kaverin Schnitzer-Bemariin. Kauppoja ei kylläkään silloin syntynyt.
Cuore Sportivo kirjoitti:Täällä foorumillahan lymyilee ainakin yksi 75 V6 Turbon omistaja.
juu ei noita 75 V6- turboja ole vissiin kadulle rekisteröity täällä suomessa kuin tuo yksi...ja saaneeko enää nykyään lupiakaan tuommoisellekovin helpolla....
Mitenköhän mahtaisi lupakäytäntö venyä jos Seiskavitoseen lemppaisi 164/166/GTV:stä kaksilitraisen V6 Turbon? Tuohan pitäisi saada suht helposti läpi, vertailuautoksi vaan 75 3,0 tai QV.
Ja sitten sisään ne Autodeltan männät ja GTA:n kampura...
Varmasti monella tiedossakin, mutta onhan tuolla Autodeltalla tuo valmis "Supercharger Kit" SZ/RZ -malleihin, ja eikös ne kaikki olleet 3,0 V6:ia? Onneks tonne 164:en konehuoneeseen ei sovi paljoa ylimääräistä, joten ei tarvi edes miettiä olisiko tuo liian kallis paketti
Ainakin viime vuonna oli yhellä hepulla rakenteilla 75 v6 turbo Evoluzionen korisarjalla. Haaveili kahdesta turbosta! Ois kiva nähdä mitä on saanut aikaan.
sataviisviis kirjoitti:Ainakin viime vuonna oli yhellä hepulla rakenteilla 75 v6 turbo Evoluzionen korisarjalla. Haaveili kahdesta turbosta! Ois kiva nähdä mitä on saanut aikaan.
jeps ja täällä pohjoisessakin on/oli rakenteilla 75 V6 turbo...harmi vain että aihioksi on pilkottu aito 75 Turbo America...no eipä ole tietoa tuostakaan että onko edistynyt vai onko sitten ns ikuisuusprojekti...
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Juu, ja se oli ilmeisesti myynnissäkin. Tai ainakin omistaja ehdotti sitä vaihdossa kaverin Schnitzer-Bemariin. Kauppoja ei kylläkään silloin syntynyt.
Cuore Sportivo kirjoitti:Täällä foorumillahan lymyilee ainakin yksi 75 V6 Turbon omistaja.
juu ei noita 75 V6- turboja ole vissiin kadulle rekisteröity täällä suomessa kuin tuo yksi...ja saaneeko enää nykyään lupiakaan tuommoisellekovin helpolla....