Eikai harrastetta iässä mitata...Onhan niitäkin ,jotka ovat Daunuksen uutena ostanut ja ajaa yhä sillä..Voihan sitä harrastaa vaikka tai jotain. Harrastus on "sydämmessä"
kesäkauden ekat ajot ajettu getvosella,hyvin pelitti viime syksyn bensoilla,vaikka auto ollut ulkona katoksen alla talven
Voittaa kyllä fiiliksessä v6 166:sen satanolla
Tuomas K kirjoitti:Ei mitata iässä, mutta noin kärjistetysti kovin monella ei liene harrasteautona kaksivuotiasta tojota korollaa
Tää on ny niin tarpeetonta,että meinaa painovoima unohtua,onneksi netissä ei käy niin. Pannaampas polli pollluilemaan vai onkos näitä jo tehty? Ihmettelen jos ei ole.. Selvä kaavio olisis kiva ,.voikkos tehdä semmosen niin ssatais asiaan ydintä?
5:s HCR ohi, paransin viime vuoden aikaa 12min, 2,10. iHan pirun hyvä fiilis, ei sattunut mihinkää ja vikat 3km juoksin täysiä, SUOMALAINEN SISU!!! Sen jälkeen saunottiin meijän ison johtajan kotona ja nautittiin Suomalaisen panimon tuotteita Hyva fiilis.
Huomenna Lahteen jos jaksaa.
^^ Vai pitäisikö tuo muotoilla niin että riittävän vanhat autot poistuvat katukuvasta, jolloin ne alkavat olla lähinnä vain harrasteautoja = harrasteiässä. Uudempiakin voi harrastaa, mutta silloin niistä valtaosa on vielä käyttöautoina.
Paikallinen autohifiliike asensi 156:een Hertz HSK165 erkkasarjan etuoviin todella tyylikkäästi ja vaimensi samalla ovet huolella. Vähän joutui kuulemma peltiä rälläköimään ja ovipahvia muotoilemaan että elementit istui kunnolla paikalleen. Työn hintakin oli suorastaan halpa ja työn laatu ihan huippua, jota kyllä ihmettelee näinä päivinä
Soi muuten todella hyvin, suosittelen!
Nälkä kuitenkin kasvaa syödessä, joten seuraavaksi on vuorossa kaapeleiden veto konttiin, subi kaveriksi sekä vahvarin kautta ääni takaisin eteen... Kaikki palikat Italialaista Hertziä tottakai. Nyt vaan odotellaan sitä kuuluisaa palkkapäivää
Kallistuksen vakaajan koripuslat vaihdettu. Enkä irrottanu apurunkoa. Samalla rasvasin apparin puolen ylä tukivarren helat ja laitoin rasvanipat.. Ei ihme että narisi. Rasvasta ei tietoakaan. Enää ei naraja eikä kolise.
Ei niin kivaa:Kädet ihan verillä kun räplänny sieltä ahtaasta välistä niitä puslia pois. Olut maistuu.
Jalamari kirjoitti:Kallistuksen vakaajan koripuslat vaihdettu. Enkä irrottanu apurunkoa. Samalla rasvasin apparin puolen ylä tukivarren helat ja laitoin rasvanipat.. Ei ihme että narisi. Rasvasta ei tietoakaan. Enää ei naraja eikä kolise.
Ei niin kivaa:Kädet ihan verillä kun räplänny sieltä ahtaasta välistä niitä puslia pois. Olut maistuu.
Laitatko hiukan raporttia kuinka teit tuon, tai siis minkälaisilla työkaluilla sinne pääsi käsiksi?
Katselin kanssa itsekin 156:n alla könytessäni että niihin koripusliin voisi olla tsäänssejä päästä käsiksi ilman apurungon tiputtamista.
Omassani kuuluu molemmilta puolilta pieni klotina kun ajaa hidastetöyssyjen yli, saattanee viitata samaan vikaan.
Saab 9-3SW 1.9TTiD -08
Fiat Ducato Maxi 2.8 i.d.TD -98
Ex: 156 2.4JTD SW -01
Heitin viime viikon tiistai-illasta eiliseen iltapäivään mopolenkin Itämeren ympäri, alas suurinpiirtein Via Balticaa pitkin, kun piti käydä tapaamassa saksalaisia kavereita kokoontumisessa kaakkois-Saksassa. Kävin samalla tervehtimässä Tanskassa arabihevossiittolassa töissä olevaa tytärtä, kun nyt niillä kieppein liikuin.
Hauska lenkki, mutta kiva olla kotonakin. Ja juuri niinkuin se aina menee: viimeiset 40 km olivat kaikkein lämpimimmät ajaa...
Tuoksuu multa; Tien vierellä on vastakynnetty pelto.
Tuoksuu mänty; Tien vierellä on hakkuuaukea.
Avoautoilu on ensikertalaiselle aika kivaa
Kliinisten ruiskujen kanssa kasvaneelle on tuollaisen oldskool-vehkeen oikutkin eksoottisia: Käynnistyksen jälkeen saattaa vähän tuoksahtaa bensa, kaasua painaessa kuuluu kivaa imukorinaa ja kaasua nostaessa palamaton löpö poksahtelee putkessa. Pakoäänessä on kiva "raspi".
Vielä kun saisi kaikki asiaankuulumattomat äänet eliminoitua, tai jos edes puolet.
Opinnäytetyö palautettu, kansitettuna ja esitelmöitynä. Jeee! Viiden vuoden uurrastus takana. Huh huh. Lähdin "vanhoina päivinä" opiskelemaan. Kyllä sitä vain jotenkin sai rutistettua.
Parit vapaapäivät takana
... Ja Alfa meni ykkösellä kattastuksesta läpitte! "..katsastustilastojen hylätyimpiä" -My ass..
Mulla ei taida pelkkä hinkkaaminen riittää Kivaa on se, että Honda lähti uuden innokkaan motoristin matkaan. Josko saisi korjattua tuon kaksipyöräisen valmistusmaan nyt oikeaksi. Pari autoa olisi vielä kaupan.
Laitetaan nyt tänne. Brera koeajettu 1750 koneella. Ihan jees, tosin äänet melko vaisut ja ulkonäköön nähden vaisu suorituskykykin. Arkiautoksi tosin kelpaisi
Ducatin eka sähkövika korjattu. Startin releen tilalle oli laitettu joku oma patentti, joka ei oikein pelittänyt. Oikeanlainen rele löytyi purku 75:n sulakerasiasta
GT:hen uudet takajarrulevy -ja palat, sekä vasemmalle eteen uusi alatukivarsi ja koiranluu. Tuli samalla heitettyä kesäkumit alle. Kyllä nyt kelpaa ajella kun auto ei vingu, rutise tai kolise.
JES sain kaikki sähkäviat korjailtuu, eli kiekkamittarin vaihdolla korjaantui:
- pimeänä ollut vasen parkki
- pimeänä ollut oikea takavalo
- pätkivät takasumarit
Terveiset TeamF40:n tiloista olivat ilostuttavia. Hajonnut rulla on listinyt vain itsensä, ei vienyt muuta mukanaan. Ei ihan konkurssia tullut siis, vain paniikkiparkaisu pankkikortilta.
13.2.2010 talliin saapui 156 V6 1997.
14.6.2010 -> EX
azorblade kirjoitti:Jotakuinkin kolinaton, kitinätön ja vikavaloton alfa ♥
Akusta virta loppu, ei edes starttaa?
hehee, kyllä tuo ois menny toisen ketjun puolelle
parin tunnin pajareissu paransi pahimmat, hieman väljää vielä jäi taakse mutta se on seuraavan kerran ongelma.
25.3. Englannista tilattu konin alustasarja on jousienkin osalta hyvällä todennäköisyydellä huomenna mulla!!!! Toimituksessa ei kestänytkään kuin yheksän viikkoa Viikonloppuna päässee madaltamaan auton.... jiihaa!
- ostin uuden soittimen autoon- alpine ida-x305
- rakastan työtäni ja palkankorotuskin tuli
- aloitin jälleen uintiharjoittelun
- menen kokeilee tummentaa ikkunoita itse
- huomenna palkkapäivä
- hyvä fiilis