360 Modena vai F 430....?

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

pekkal
Viestit: 166
Liittynyt: 15 Elo 2006, 18:25

360 Modena vai F 430....?

Viesti Kirjoittaja pekkal »

Onko kokemusta ks.malleista....kannattaako maksaa uudemmasta mallista vähintään 50 t e enemmän...??

sataviisviis
Viestit: 2037
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

Onhan uudempi malli "aina" parempi, mutta onhan vanha Ferrarikin kuitenkin aina Ferrari :wink:

pekkal
Viestit: 166
Liittynyt: 15 Elo 2006, 18:25

Viesti Kirjoittaja pekkal »

No joo,ens viikolla ajan molemmat mallit ni saan ihan sellaisen näppituntuman....uskon että kallistun tohon 430:seen..!!!

Avatar
evilpet
Viestit: 705
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 18:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja evilpet »

599 tai ei mitään. Kuka tollasilla kotteroilla muka ajaa? :roll:

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

On kokemusta molemmista.

Itse valkkaisin 360:sen.

-Pidän enemmän muotoilusta
-Halvempi

Molemmat teknisesti melko vastaavanlaisia. Huolloissa, varaosahinnoissa ja teknisessä luotettavuudessa ei juuri eroja.

Toki 430:ssä on vähän enemmän tehoa.

Avatar
Otsosmi
Viestit: 754
Liittynyt: 04 Touko 2006, 08:18
Car(s): GTV V6 TB
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Otsosmi »

Tais osua eilen Viking Lotossa? :lol:
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

pekkal
Viestit: 166
Liittynyt: 15 Elo 2006, 18:25

Viesti Kirjoittaja pekkal »

4 viikkoa sitte....!!

Avatar
Otsosmi
Viestit: 754
Liittynyt: 04 Touko 2006, 08:18
Car(s): GTV V6 TB
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Otsosmi »

Pitikin kysyä... :mrgreen:
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

mites toi 355nen? vai onko liian halpa :wink:
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
unknown
Viestit: 690
Liittynyt: 15 Helmi 2007, 23:44

Viesti Kirjoittaja unknown »

360 pitää ottaa manuaalina, läppävaihteet oli vähän lapsen kengissä, toimii kyllä, mutta nykyään on parempia järjestelmiä.
430:n moottori, vaihdelaatikko, alusta, perä on ensisijaisesti suunniteltu läppävaihteelle. eri järjestelmät keskustelee keskenään 430:sessä.

Itse ottaisin vain manuaalina... Siitäkin syystä että läppävaihteet kuluttaa kytkintä, varsinkin paljon jos läppävaihteita ei osaa käyttää oikein.

Runko on autoissa käytännössä sama, muutama koripaneeli on vähän erillainen. (sama kuin 348 ja 355 on hyvinkin samanlaiset autot)

Punainen on hyvä väri ensimmäiseen autoon, mutta seuraavat ottaa sitten mielummin jonkun toisen värisenä.

(Sitten vaan jäsenhakemus vetämään Ferrari Club Of Finland:n)

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

läppävaihteille ääni taas täältä,jos varaa verrariin niin on varaa oltava korjata sitä
kuka nyt 2000 luvulla vaihtelee käsin rattaita :roll:

Avatar
unknown
Viestit: 690
Liittynyt: 15 Helmi 2007, 23:44

Viesti Kirjoittaja unknown »

V6 kirjoitti:mites toi 355nen? vai onko liian halpa :wink:
jos vertaa 355 ja 360:stä niin

360nen on "toiselta vuosikymmeneltä"

sataviisviis
Viestit: 2037
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

Minä en edes miettisi muuta kuin manuaalia. Pari kesää 911Turbolla ajellessa haaveilin koko ajan manuaalista, totta kai tomaatti on kaupungissa helppo. Mutta silti ei.. :?

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Nyt kun verrareista puhetta,niin 456 on varsin tuntematon malli.miksi?

Avatar
JackFry
Viestit: 758
Liittynyt: 25 Huhti 2007, 20:40
Car(s): 156 2.0 JTS SW
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja JackFry »

Ääni 430:lle on hienomman näköinen, kokemusta kun ei ole kummastakaan. 8)

Avatar
Alfissimo
Viestit: 8307
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet

Viesti Kirjoittaja Alfissimo »

Tuntuu hölmöltä kommentoida, kun ei pysty kuvittelemaan realistisesti.

Ehdokkaista päätyisin 360:seen, en tosin osaa paremmin perustella, on vaan enemmän Ferrarin näköinen ja 430 on pelkkä FL.
Itse ottaisin esim. 550 Maranellonkin huomioon, jos pitäisi alkaa pohtimaan pihaan ilmestyvää Ferraria.

Jos sitten joskus, pitäisköhän alkaa lottoamaan :mrgreen:
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

alfa164 kirjoitti:Nyt kun verrareista puhetta,niin 456 on varsin tuntematon malli.miksi?
Ilmeisesti tuo "perhe-Ferrari" ei isommin herättänyt intohimoja / omistushaluja.

Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Laku »

No Fefeä ei katukilpiin vaan ratakäyttöön ja kadulle jotain käytännöllisempää ja ajokorttiystävällistä.

599 tai M-B:n SLS, 911.

Niin asian helpottamiseks tää katupeli vois olla avo.

Jotkut on joutunut ostaan aika monta ja jotkut taas vaihtelee kerran kuussa.

Suosittelen useampaa koeajoa ja rata-autoa Fefestä, niin pääsee naatiskelee ja jonkun kerran jopa laakaseen.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

unknown kirjoitti:Itse ottaisin vain manuaalina... Siitäkin syystä että läppävaihteet kuluttaa kytkintä, varsinkin paljon jos läppävaihteita ei osaa käyttää oikein.
Tämä on totta kyllä, mutta kytkimen uusiminen ei onneksi ole mikään erityisen suuri/kallis työ.

Manuaali vaihteiset on vähän harvemmassa, suurin osa taitaa olla läppävaihteilla, jotka ei minun käsityksen mukaan ole ollut mitään erityisen vikaherkkiä. 355:sen läppävaihteita saa kyllä korjailla.

Ainoat ongelmat 360:sen läppävaihteista on minulla tullut esiin ihan oikeassa kilpakäytössä, jossa vaihteet alkavat takkuamaan hydrauliöljyn lämmetessä liikaa.

Avatar
mattijus
Viestit: 5098
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Melkein tekisi mieli heittää, että miksei F355? Omaan silmääni se on erityisen miellyttävä.

Avatar
Cloverleaf
Viestit: 978
Liittynyt: 02 Kesä 2005, 18:02
Car(s): Giulia JTD 2016
ex. Giulietta MA
ex. 159 JTDm
ex. 155 TS
Paikkakunta: Veikkola

Viesti Kirjoittaja Cloverleaf »

Ota molemmat. :wink:

Avatar
unknown
Viestit: 690
Liittynyt: 15 Helmi 2007, 23:44

Viesti Kirjoittaja unknown »

Epezi kirjoitti:
unknown kirjoitti:Itse ottaisin vain manuaalina... Siitäkin syystä että läppävaihteet kuluttaa kytkintä, varsinkin paljon jos läppävaihteita ei osaa käyttää oikein.
Tämä on totta kyllä, mutta kytkimen uusiminen ei onneksi ole mikään erityisen suuri/kallis työ.

Manuaali vaihteiset on vähän harvemmassa, suurin osa taitaa olla läppävaihteilla, jotka ei minun käsityksen mukaan ole ollut mitään erityisen vikaherkkiä. 355:sen läppävaihteita saa kyllä korjailla.

Ainoat ongelmat 360:sen läppävaihteista on minulla tullut esiin ihan oikeassa kilpakäytössä, jossa vaihteet alkavat takkuamaan hydrauliöljyn lämmetessä liikaa.
Joo pitää paikkaansa.
Ehkä sanavalinta oli vähän väärä, eli tarkoitin että 360:n läppävaihteet nytkäyttää vaihtaessa, mutta kokeilemalla tietää.

Tuo 550 on vanha auto, mutta myös täysin erillainen auto, niin sanottu "Full size" -Ferrari

355 on monen suosikki malli, mutta itse en pidä muotoilusta, muistuttaa ehkä liikaa 348:a.

Bones
Viestit: 753
Liittynyt: 10 Elo 2004, 02:52
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Bones »

joo ota molemmat ja sitten mobilesta kalliimman pään cobra, superformance tai weineck kun haluaa jännitystä tien päälle :wink:
Onnittelut voitosta!

Avatar
tumbe
Viestit: 706
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 16:14
Car(s): BMW F11 Ex: Insignia ST 1.6t, 159 2.4, 156 ts
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tumbe »

Itse en ole ajanut mutta kyydissä olen kyllä ollut, kaveri joka on ajanut 360,430 ja 575 niiin kyllä hän sanoi että todellakin itse ottaisi 430, vaikka hieman enemmän maksaakin, kuulemma vaihteisto ym toimii kuin unelma. Toisaalta tuolla kun ei muutakun kesällä ajella niin kyllähän sillä 50t sais kaikkee kivaa mutta miksi "tyytyä" halvempaan jos mahkut on uudempaan.
Kerran sitä vaan eletään. 8)

Avatar
Jakke
Viestit: 3336
Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
Car(s): 166 3.0 Super,
159 2.2 SW

Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Vähä tietenki riippuu myös siitä, että kumpaan malliin antavat paremman hyvityksen vanhasta tatsunista... :wink:

Täällä on paikallisella venetehtailijalla 360 ja kyllä se on mun mielestä ulkonäöltään yks kauneimpia Ferrareita.
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Kiistämätöntä faktaa: 355 on noita pikkufefeistä selvästi parhaimman näköinen (pl. Dino) ja 430 teknisesti ylivertaisin (pl. uusi Italia). Itse päätyisin varmaan estetiikan ja nuukuuden vuoksi tuohon kolmetuplafemmaan. Ja kunnon kulissivaihteistolla tottakai.

Ketju lukkoon?

Onnittelut osumasta!

Avatar
Jarno
Viestit: 491
Liittynyt: 21 Touko 2003, 20:51
Car(s): 75 TS '89
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Jos on pelimerkkejä, niin F430. Tai sitten joku 360 kevennetty versio. 355 on kuitenkin vaan lämmitelty 348.

Hienojahan nuo on kaikki. Mutta mielellään ei mitään tylsän beigeä nahkaa. 8)

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Eikös noita molempia ole Suomessa jo riittävästi, joten 8C!

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Juu ei mitään fefejä, vaan 8C Suomen kilpien väliin. Siinä olisi kulttuuriteko.

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

missähän hinnoissa noi pyörii vrt 360/430?
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
VMTD
Viestit: 3178
Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
Car(s): Alfa 166 JTD -00, JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97
Paikkakunta: Hausjärvi

Viesti Kirjoittaja VMTD »

Juu 8C:lle ääni ja komeet on pakoäänetkin, mitä nyt youtubesta kuunnellu livestä puhumattakaan. Olisi Autokeskuksen pojillekin vähän haastetta kun menisi huotoa teettämään. :-D

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/08-Alfa- ... 2a07623ed9

Eiköhän tos olis käheä,ellei aivan trolli olisi :silly:

Vittorio..Miksi lukkoon,nyt tehdään historiaa :wink:

Avatar
Alfissimo
Viestit: 8307
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet

Viesti Kirjoittaja Alfissimo »

unknown kirjoitti:Tuo 550 on vanha...mutta myös..."Full size" -Ferrari
Juuri tästä syystä se omalla listalla olisikin, jos ei nyt ihan viimeisillä merkeillä ostoksia ja jatkohuoltoja oltaisi tekemässä :mrgreen: , 575 kelpaisi myös, ei olisi niin vanhakaan.

Toi 8C oli kyllä hyvä pointti Rollelta...
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.

Avatar
SP
Viestit: 957
Liittynyt: 02 Kesä 2003, 05:21
Car(s): Ducati 748 -01
Ducati Monster 750 -99
BMW D
Paikkakunta: Tampere

juu

Viesti Kirjoittaja SP »

8c olis olis asiallinen tai joku muu eksoottinen laite, lambo :roll: ja tietysti kannattaa sevitää miten huolto hoituu näiden osalta... ferrarin kohdalla catamount tai sitten ruotsalaisten tarjonta huoltojen osalta, muita asiansa osaavia kun ei juuri löydy....

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

jarski kirjoitti:
Vittorio..Miksi lukkoon,nyt tehdään historiaa
No ei laitetakaan, ei vain tullut tuo 8C mieleen, kun Fefeistä kyseltiin.

Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

^^ aika paha 8)
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan

Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

Nii joo ja oon varmaan ainoa joka pitää 348:n muodoista. Ja eihän semmonen enää rahamiehelle kelpaa :mrgreen:
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan

Avatar
Bisci
Viestit: 511
Liittynyt: 02 Elo 2007, 00:05
Car(s): V60 AWD,
OIIIIIIIO ja
TVR S
Paikkakunta: Savicity

Viesti Kirjoittaja Bisci »

Samaa mieltä Padan kanssa.

348 tulee olemaan il Classico.
Ne jotka puhuu ei tiedä, ne jotka tietää ei puhu.
K.Rosberg

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Ostat sen mikä omaa silmää miellyttää ja tuntuu paremmalta.Italiaisen auton omistajat varmaan tietävät mikä painoarvo on muiden mielipiteestä kun ostetaan autoa,ja tuskin tämän palstan väellä ole oikeasti paljon kokemuksia noista malleista

Avatar
Riccardo
Viestit: 497
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 23:36
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Riccardo »

8C ehdottomasti! Ferrareita on jo kaikki nurkat täynnä!

Äänet olen livenä kuullut Milanossa ja ei maukkaampaa autoa voisi kuvitellakaan!

Avatar
pitkämies
Viestit: 2457
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 17:49
Car(s): ....................
- Maserati 222 SE
- Maserati Quattroporte
- Lancia Thesis
- Jaguar XJR
- Saab 9-5 2.0 Turbo
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pitkämies »

Kaalipata kirjoitti:Nii joo ja oon varmaan ainoa joka pitää 348:n muodoista. :
Et ole ainua.....348 TB....Maistelin päivän ja totesin, siinä on OIKEA Ferrari! Ei mikään nyky-nintendo jollain h...tin manettiinoilla vaimitänenyoli :crazyeyes: Haisee öljylle ja Bensalle, tulee hiki kun ajetaan, on "vaikea" ja kankea.....ja mitkä äänet.....sanalla sanoen aivan UPEA kokemus! Kiitos eräälle :wink:
"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....

Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

Joo...rahtarit tuntuu olevan rahamiehiä 8)
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Luojalle kiitos, ettei tarvitse itse tällaisia valintoja tehdä. 360 on hieno, mutta 430 vieläkin maukkaampi. Ja uudempi.

Itse olen aina tykännyt 348:n ja 355:n muotoilusta, mutta jos hilloa olisi, niin en pitäisi niitä vaihtoehtoina noille uudemmille.

Avatar
Backstroker
Viestit: 790
Liittynyt: 21 Touko 2008, 19:31
Car(s): 156x3 159x2
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Backstroker »

Riccardo kirjoitti:8C ehdottomasti! Ferrareita on jo kaikki nurkat täynnä!

Äänet olen livenä kuullut Milanossa ja ei maukkaampaa autoa voisi kuvitellakaan!
samaa mieltä olen.. musitan kun haaveilin lottokupongin täyttäessä että jos voitan niin tuon suomeen ensimmäisen 8C:n :-D
http://www.restyling.fi" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

No mikä tulee?

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Ja kuvia albumiin :)

Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

Kyl tää oli täyttä paskaa koko ketju. Tai siis lähinnä aloittajalta.
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan

Avatar
toolman
Viestit: 1485
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 23:00
Car(s): 156GTA, 156v6
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja toolman »

Vähän nyt luottoa pekkaan, onhan noissa toimitusajat!

Avatar
kumimuumi
Viestit: 3209
Liittynyt: 12 Joulu 2004, 23:56
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Paskaa tai ei niin siirtolappuinen 355 vielä ihmetyttää.
..ammattina autoslalom..

Vastaa Viestiin