Cuore Sportivo II Alastaro 24.07.2010
Valvoja: Moderators
Cuore Sportivo II Alastaro 24.07.2010
156:sessa uudet Yokohamat alla,ja tavoitteena aikaeron pienentäminen kärkeen.
- Garrett
- Viestit: 418
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:52
- Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
- Paikkakunta: Nurmijärvi
- Viesti:
Jos säätiedoitukseen uskoo, niin kaikki ajavat varmasti hiljempaa.Juhako kirjoitti:Todellisuudessa minun suurin tavoite on päästä omalla Alfalla myös kotiin. Edellisellä kerralla Alastarolla tuli vakava moottori rikko. Sen takia voitaisiin sopia, että kaikki ajaisi hieman hiljempaa

Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo





Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
Kerholla on muistaakseni ainankin neljä laina kypärää. Mikä siinä on aina, että viimeisenä iltana tota katiskaa saa rakentaa aamuun saakka että sillä voi lähteä ratapäiville...nimimerkki juuri tulin talliltajiigee kirjoitti:Mulla olis myös tarvetta laitakypärälle...JackFry kirjoitti:Oliko Clubilla lainakypäröitä ratapäivillä?

Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1773
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Parkano
Ei siellä kovin synkkää ollut, näkymät oli oikeastaan varsin punaiset:
- Liitteet
-
- IMG_0910.JPG
- Alastaro
- (65.42 KiB) Tiedosto ladattu 4511 kertaa
an amateur practices until he gets it right. a professional practices until he can't get it wrong
- niki
- Viestit: 1633
- Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
- Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
- Paikkakunta: Aura
Olis ollut kiva tulla paikalle. Oma auto tuli ostettua 3 viikkoa sitten, mutta edelleen se on pajalla. Jospa ensi viikolla autoliike saisi auton jo luovutettua
Oltiin kaverin GT:llä liikkeellä, mutta uutena alfistina ei halunnut lähteä autoa radalle "hajoittamaan". Ensi kertaan siis...

Ammattina autokauppa
- JaniW
- Viestit: 840
- Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
- Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
Rellu - Paikkakunta: Jyväskylä
Jep, pitää olla CARFin jäsen, www.carf.fi
e: tuo pätee siis radalla ajamiseen, katsomaan saa tietenkin tulla muutenkin
e: tuo pätee siis radalla ajamiseen, katsomaan saa tietenkin tulla muutenkin
Kiitoksia, täytyy varmaan liittyä. Oon nimittäin haaveillut, että pääsisipä radalle ajamaan. Ei noilla Suomen teillä auton ominaisuudet pääse ollenkaan oikeuksiinsa eikä saa ajaa rauhassa (vaikka onhan tuollakin nyt useampia autoja, mutta eipä ole vastaantulevaa liikennettä). Mutta pitää nyt vielä miettiä kehtaako sitä tulla sinne teidän joukkoon ( kun suurin osa on kuitenkin ajanut autoa jo ennen ku on oppinu kävelemään
)

- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Kivaa oli, keli suosi kerrankin ja kalustokin pääosin kesti.
Laittakaahan kuvia jakoon, näkyi kameroitakin olevan mukana aika monella.

Laittakaahan kuvia jakoon, näkyi kameroitakin olevan mukana aika monella.
sekaan vaan... kyllä siellä tilaa on kaikenlaisille kulkineilleJohanna kirjoitti:Kiitoksia, täytyy varmaan liittyä. Oon nimittäin haaveillut, että pääsisipä radalle ajamaan.

lisäsin tuonne pari kuvaa lisää http://carpix.1g.fi/kuvat/carpix/2010/C ... +Alastaro/ harmi kun noi nim. 155TS pyörähdyskuvat on vähän kaukaa ja tolppa edessä eikä sieltä savun seasta edes näy koko autoa...ei oikein julkaisukelpoista
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Aikas kovaa mentiin Alastarossa, neljä ukkoa alle 1.35, ei huono!
Kimmo lunasti lupauksensa ja niisti toisen sieraimen niukasti.
Vaikka tappio luonnollisesti aina **tuttaa niin ihan tervettä on etten
ota toista mestaruuttani ihan vihellellen.
Cup-systeemi
(neljä kisaa -> kolme parasta tulosta lasketaan) on helkkarin hyvä koska
esim. Kostillakin on vielä mahdollisuus kannuun jos voittaa
jäljellä olevat kisat; Apparan voiton painoarvohan tasapisteissä
on suuri...ja jos Kosti lukottaa GT:nsä niin mahkujahan on.
Mitä tulee Alastaron skaboihin niin slicksit toimivat ihan ok
(3 sekunnin parannus treeniajoissa) paitsi kisan jälkeen huomasin
että takarenkaat olivat imeneet pintansa täyteen 2mm paksuisia kumiklönttejä...
ilmeisesti eturenkaiden jätöksiä. (?!) Saattaa selittää cup-kierroksen yllättävän
nelipyöräluisun jälkimmäisessä nopeassa mutkassa. Meni tunti kun mattoveitsellä
veistelin renkaat "puhtaiksi"..
Noi Misukan slicksit on jenkkipainosta, ovat softimmat kuin tavallisesti täällä Euroopassa
eli täytyy ehkä jatkossa vähän säästellä peräkkäisten kierrosten määrässä.
Ennen Jurvaa vanha paska syylari on vaihdettava, luultavasti
osaltaan vaikutti kierrosaikojen huononemiseen päivän mittaan...
treeniajat puhtaalla radalla pyörivät välillä 1.33.8 - 1.34.8
kierrosten 6-10 aikana mutta sen jälkeen rupesi ilmeisesti kone
puutumaan. Sektoriaikoja tarkasteltuani oli myös virhe muuttaa
loppupäivästä pääsuoralle tulon jarrupaikkaa aikaisemmaksi ja "hallitummaksi",
vikan sektorin ajat huononivat lähes sekunnilla,
verrattuna väkivaltaiseen ajolinjaan/jarrupaikkaan.
No olihan ne klöntitkin jo siellä takarenkaissa joten paha sanoa.
Chrono näytti 0.4 sekuntia liikaa Cup-kierrokselle eli
eipä tuohon ole hirveästi luottamista..täytyy hankkia se ulkoinen
bluetooth gepsi.
Oikeanpuoleinen Zimmermanin jarrulevykin kyykkäsi kunnolla
ja halkesi lähes puoleen väliin, tarttee kait sekin vaihtaa..
Jurvaan lähden härnäämään muita maximum attackilla, tuskin on
kuitenkaan ihan paras rata mulle kun puuttuu tehoja suorilla.
Säästetään paukut Apparalle koska se skaba vasta ratkaisee pelin, anyway.

Kimmo lunasti lupauksensa ja niisti toisen sieraimen niukasti.
Vaikka tappio luonnollisesti aina **tuttaa niin ihan tervettä on etten
ota toista mestaruuttani ihan vihellellen.

(neljä kisaa -> kolme parasta tulosta lasketaan) on helkkarin hyvä koska
esim. Kostillakin on vielä mahdollisuus kannuun jos voittaa
jäljellä olevat kisat; Apparan voiton painoarvohan tasapisteissä
on suuri...ja jos Kosti lukottaa GT:nsä niin mahkujahan on.
Mitä tulee Alastaron skaboihin niin slicksit toimivat ihan ok
(3 sekunnin parannus treeniajoissa) paitsi kisan jälkeen huomasin
että takarenkaat olivat imeneet pintansa täyteen 2mm paksuisia kumiklönttejä...
ilmeisesti eturenkaiden jätöksiä. (?!) Saattaa selittää cup-kierroksen yllättävän
nelipyöräluisun jälkimmäisessä nopeassa mutkassa. Meni tunti kun mattoveitsellä
veistelin renkaat "puhtaiksi"..

Noi Misukan slicksit on jenkkipainosta, ovat softimmat kuin tavallisesti täällä Euroopassa
eli täytyy ehkä jatkossa vähän säästellä peräkkäisten kierrosten määrässä.
Ennen Jurvaa vanha paska syylari on vaihdettava, luultavasti
osaltaan vaikutti kierrosaikojen huononemiseen päivän mittaan...
treeniajat puhtaalla radalla pyörivät välillä 1.33.8 - 1.34.8
kierrosten 6-10 aikana mutta sen jälkeen rupesi ilmeisesti kone
puutumaan. Sektoriaikoja tarkasteltuani oli myös virhe muuttaa
loppupäivästä pääsuoralle tulon jarrupaikkaa aikaisemmaksi ja "hallitummaksi",
vikan sektorin ajat huononivat lähes sekunnilla,
verrattuna väkivaltaiseen ajolinjaan/jarrupaikkaan.

No olihan ne klöntitkin jo siellä takarenkaissa joten paha sanoa.
Chrono näytti 0.4 sekuntia liikaa Cup-kierrokselle eli
eipä tuohon ole hirveästi luottamista..täytyy hankkia se ulkoinen
bluetooth gepsi.
Oikeanpuoleinen Zimmermanin jarrulevykin kyykkäsi kunnolla
ja halkesi lähes puoleen väliin, tarttee kait sekin vaihtaa..

Jurvaan lähden härnäämään muita maximum attackilla, tuskin on
kuitenkaan ihan paras rata mulle kun puuttuu tehoja suorilla.
Säästetään paukut Apparalle koska se skaba vasta ratkaisee pelin, anyway.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- Tommi
- Viestit: 592
- Liittynyt: 17 Loka 2003, 16:44
- Car(s): Giulia 2.0, MiTo QV, (barchetta)
- Paikkakunta: Espoo
Keli oli tosiaan mukava. Aurinko paistoi, muttei ollut tappavan kuumaa.
Tuolla vielä muutama kuva: http://picasaweb.google.fi/tommi.kosune ... astaro2010
Tuolla vielä muutama kuva: http://picasaweb.google.fi/tommi.kosune ... astaro2010
- kterkkila
- Viestit: 2374
- Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
- Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Toi on itseasiassa ihan tyypillistä toimintaa slicksiseoksille. Kumit ovat lämpimänä niin tahmeat että keräävät kaikkea törkyä radan pinnasta. Ne kuitenkin lähtee irti muutamassa kaarteessa, ja sitten jäähdyttelykierroksella täyttyvät taas. Olen huolissani siitä ettei mun vanhat gummit tee tuotasilverine kirjoitti:kisan jälkeen huomasin
että takarenkaat olivat imeneet pintansa täyteen 2mm paksuisia kumiklönttejä...
ilmeisesti eturenkaiden jätöksiä. (?!)

Kimmo / alfatune.fi
- veskuk
- Viestit: 290
- Liittynyt: 03 Marras 2008, 21:41
- Car(s): ex 156 2.0JTS, ex 159 2.4JTDm sw Q-tronic
Tällainen vene ainakin löytyy 2.4 JTD moottorilla.Juhako kirjoitti: Pitää vaan löytää paatti, missä on Alfan moottori. Kumppaankohan luokkaan se menee?
http://www.ar-yachts.com/
Ei paha muutenkaan...
vesku
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Bemarin ratakäytös yllätti positiivisuudellaan, mutta pirun hidas se oli. Minulle kellotettiin kolme aikaa ja ainoa positiivisuus niissä on että ne kaikki oli sekunnin kymmennyksen sisällä (1.46.1-2), vaikkakaan en samalla tavalla kaikkia kierroksia päästellyt. (eipä olisi taitoakaan) Eli kai se on taas taas vaihteeksi ruvettava ropsuttelemaan Alhvaa.
Tulipas myös mieleeni sellainen seikka, että jos tarpeeksi kiinnostuneita Carfilaisia löytyisi, voisi em. ryhmä ostaa kimpassa yhden ripeähkön, muutaman tonnin Alfan. Syystä että tällä saisi reteästi vertailtua kuskien välisiä eroja, ja väki joka ei halua runtata omaa Alfaansa radalla voisi näin tehdä. Kaikki kustannukset menisi tasan hankkeeseen osallistujien kesken, jolloin ei mm. polttoaineet/huollot paljoa kustantaisi per ratapäivä.
Tulipas myös mieleeni sellainen seikka, että jos tarpeeksi kiinnostuneita Carfilaisia löytyisi, voisi em. ryhmä ostaa kimpassa yhden ripeähkön, muutaman tonnin Alfan. Syystä että tällä saisi reteästi vertailtua kuskien välisiä eroja, ja väki joka ei halua runtata omaa Alfaansa radalla voisi näin tehdä. Kaikki kustannukset menisi tasan hankkeeseen osallistujien kesken, jolloin ei mm. polttoaineet/huollot paljoa kustantaisi per ratapäivä.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER 

- Raimo Miettinen
- Viestit: 2339
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Joo, näin varmaan on. Molempien takarenkaiden ulommainen neljänneskterkkila kirjoitti:Toi on itseasiassa ihan tyypillistä toimintaa slicksiseoksille. Kumit ovat lämpimänä niin tahmeat että keräävät kaikkea törkyä radan pinnasta. Ne kuitenkin lähtee irti muutamassa kaarteessa, ja sitten jäähdyttelykierroksella täyttyvät taas. Olen huolissani siitä ettei mun vanhat gummit tee tuotasilverine kirjoitti:kisan jälkeen huomasin
että takarenkaat olivat imeneet pintansa täyteen 2mm paksuisia kumiklönttejä...
ilmeisesti eturenkaiden jätöksiä. (?!)
oli lähes puhdas, muuten aivan törkeen näköiset. Hätävarjelun
liioitteluahan tuo klönttien irroittelu varmaankin oli, ihan ei vaan
usko "luonnolliseen" puhdistumiseen riittänyt..

Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- Sape
- Viestit: 1323
- Liittynyt: 30 Joulu 2006, 19:46
- Car(s): 164 TS
75 TS Turbo
75 3.0 V6 24V
GTV 3.0 V6 24V - Paikkakunta: Oulu
Hauskaa tosiaan oli! Rata oli omaan makuun huomattavasti mukavampi ajaa kuin Ahvenisto, kun ei tarvitse niin jännittää kaiteita..
Kierrosajat olivat racechronon mukaan kokoajan 1.43-1.44 pinnassa siihen asti, kun sain kierroksen roikuttua Ghostin perässä niin kierrosajoista lähti reilu 3 sekuntia pois ja Cup-kierros olikin sitten päivän paras.
Etulevyt taitaa kyllä mennä vaihtoon ennen Jurvaa.

Etulevyt taitaa kyllä mennä vaihtoon ennen Jurvaa.
- h_lauri
- Viestit: 6198
- Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
- Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
- Paikkakunta: Kauniainen
Niin. Ja kustannusten jaosta pitäisi sitten olla kunnon ohjeistukset (erästäkin kimppaprojektia rahoittanut).gYdEbUh kirjoitti: Tulipas myös mieleeni sellainen seikka, että jos tarpeeksi kiinnostuneita Carfilaisia löytyisi, voisi em. ryhmä ostaa kimpassa yhden ripeähkön, muutaman tonnin Alfan. Syystä että tällä saisi reteästi vertailtua kuskien välisiä eroja, ja väki joka ei halua runtata omaa Alfaansa radalla voisi näin tehdä. Kaikki kustannukset menisi tasan hankkeeseen osallistujien kesken, jolloin ei mm. polttoaineet/huollot paljoa kustantaisi per ratapäivä.
Minä tuskin tuolla pärjäisin, kun en pärjää pojallekaan edes Rally Trophyssä. Saati pitkänmatkan maastojuoksussa.

Juniori saattaisi olla riittävän jäinen pitämään auton radalla ja kotiinlähtökunnossa. No, ohittajia ainakin olisi, kun tuo kiisseli vaikuttaa kiihdytyksissä Oilon-öljypolttimelta.

Mutta siis tarkoitus oli julkituoda, että alustavaa kiinnostusta voisi tältä kylältä löytyä kimppa-autoon. Carfin jäseniäkin on, juurikin tuo tuleva panssarikrenatööri (ellei sitten joudu jatkokoulutukseen johonkin AUK-RUK -akselille).
- Ghost
- Viestit: 456
- Liittynyt: 18 Marras 2003, 14:47
- Car(s): GT 3.2 Q2
156 2.0 T.S - Paikkakunta: Tampere
Sama vika Rahikaisella. Vaikka joskus on Tähtien Sota tullutkin katsottua, niin en ole vielä tottunut "Voiman" läsnäoloon. Eihän sitä paljon ole vieläkään, mutta kaksilitraiseen 156:een tottuneelle kuitenkin rutkasti... Jarrutuspaikat pitkien suorien jälkeen vähän hukassa ja parin vuoden tauon jälkeen Alastaron ajolinjat hakusessa. Harjoituskierroksista suurimman osan ajelin alakouluikäisten kartturien kanssa, ei voinut vetää ihan täysillä. Alustapäivityksen tarvekin tuli todettua. Joo, seliseli...Lohtua on haettava siitä, että taisin olla nopein vakiorenkailla, -koneella ja -alustalla?Juhako kirjoitti:Kaikkeni annoin ja parempaan en pystynyt.
Taitaa tämä kausi mennä totutellessa, mutta yritetään kuitenkin laittaa "Hopeaketulle" kampoihin

Ehkä ne mun linjat ei sitten aivan pielessä olleetSape kirjoitti:kun sain kierroksen roikuttua Ghostin perässä niin kierrosajoista lähti reilu 3 sekuntia pois


- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Kyllä toi GT vaikuttaa todella onnistuneelta paketilta
ihan tehtaan jäljiltäkin, menee vielä pilalle jos virittää...

PS. Alastaron kolme nopeinta muuten roudasivat kulkineensa
trailerilla joten siinä mulla ja Kostilla on vielä parannettavaa..
ihan tehtaan jäljiltäkin, menee vielä pilalle jos virittää...


PS. Alastaron kolme nopeinta muuten roudasivat kulkineensa
trailerilla joten siinä mulla ja Kostilla on vielä parannettavaa..
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Trailerin mitalla hävisin, eli sille osastollehan tässä
on todellakin panostettava.
on todellakin panostettava.

Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- Ghost
- Viestit: 456
- Liittynyt: 18 Marras 2003, 14:47
- Car(s): GT 3.2 Q2
156 2.0 T.S - Paikkakunta: Tampere
Mullahan oli edellisessäkin vetokoukku, joten jos asennan tähänkin, niin voin vetää sua trailerilla Cup-kierroksella, niin saadaan molemmat hyvä aika 
No joo, vitsi

No joo, vitsi

Viimeksi muokannut Ghost, 31 Heinä 2010, 09:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Sape
- Viestit: 1323
- Liittynyt: 30 Joulu 2006, 19:46
- Car(s): 164 TS
75 TS Turbo
75 3.0 V6 24V
GTV 3.0 V6 24V - Paikkakunta: Oulu
Taisi olla näitä kierroksia, kun sain edes pysyttyä näköetäisyydellä...Ghost kirjoitti:Harjoituskierroksista suurimman osan ajelin alakouluikäisten kartturien kanssa, ei voinut vetää ihan täysillä.
Ghost kirjoitti: Ehkä ne mun linjat ei sitten aivan pielessä olleetKiva olla hyödyksi
Kiitokset vain

Yllättävän suuri ero tuli kyllä linjoja muuttamalla. Joka mutkan ulostulossa kyllä välimatka GT:hen kasvoi, mutta suorat meni sitten melkolailla samaa tahtia.
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Poijjaat kirjoittelivat vuonna 2008 CS Jurvan ketjuun:Ghost kirjoitti:Mullahan oli edellisessäkin vetokoukku, joten jos asennan tähänkin, niin voin vetää sitä sua trailerilla Cup-kierroksella, niin saadaan molemmat hyvä aika
No joo, vitsi
No, nyt on osat vaihtuneet, mä laitan vetolenkin etupuskuriin niin saat vetää. Aika heviä shittiä tuli muuten raapustettua foorumin voiminsilverine kirjoitti:No onhan siinä vähän koukun muotoa jos oikein yrittää hahmottaa...Ghost kirjoitti:Ai laitat vetokoukun? Omat kierrosajat paranivat vetokoukun asennuksen jälkeen noin sekunnilla...silverine kirjoitti:"Salainen ase" on laitettu tilaukseen.
ja saattaa se sen sekunnin vaikuttaa kierrosaikaankin, ainakin Apparalla.
Eikös sun kannattais laitattaa se vetokoukku sinne etupuskuriin
niin saatais tessullekin suoranopeuksia..?
kyseiseen ketjuun: http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=1 ... 2008+jurva

Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Eikä auttanut mua yhtään, ärsytin väärää miestä silloin..
Silittelen nykyään myötäkarvaan vaan.

Silittelen nykyään myötäkarvaan vaan.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Honkahuhtaa lähinnä tarkoitin...mutta taisi sitä rapaa roiskua
ympäriinsä, sinnekin..
Joidenkin pasmat sekoaa kun vähän tökkii, toiset taas pureskelevat vittuilut ja saavat entistäkin painavamman kaasujalan..
ympäriinsä, sinnekin..

Joidenkin pasmat sekoaa kun vähän tökkii, toiset taas pureskelevat vittuilut ja saavat entistäkin painavamman kaasujalan..
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM