Kivaa!
Valvoja: Moderators
- Cloverleaf
- Car(s): Giulia JTD 2016
ex. Giulietta MA
ex. 159 JTDm
ex. 155 TS - Paikkakunta: Veikkola
- Giallo Pozzuoli
- pitkämies
- Car(s): ....................
- Maserati 222 SE
- Maserati Quattroporte
- Lancia Thesis
- Jaguar XJR
- Saab 9-5 2.0 Turbo - Paikkakunta: Tampere
Tullut tolla maseraattorilla ajeltua, niin aattelin antaa Alfallekin vähän hunajaa, joten vaihdoin öljyt+suodattimen, pesin ja puunasin, jarruttelin levyt taas sileiks ja ajoin putken kuumaksi......Kyllä Alfan kuutosen äänet on vaan lähes parasta mitä korville voi tarjota.....
"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....
- silverine
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Kivaa on se ettei turhaan tullut vaihdettua syylaria ja termostaattia, lämmöt pysyvät nyt paremmin kurissa.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- fahlsjy
- Car(s): Giulietta QV
Jaguar XKRR convertible - Paikkakunta: Järvenpää
Vieläkin hyvä mieli viikonlopusta, lauantai aamuna oli kauden viimeinen aamiaistapahtuma moottorikahvilalla ja loistokeli. Taisi olla kesän ennätys, yli 70 "urheiluautoa" paikalla, mm. "kallosen" "martiini" carrera 2. Tossa jo moni maksullinen tapahtuma kalpenee... sieltä suoraan "TOY RUN 2010", komea, yli 50 harrastepelin letka sielläkin ja mikä parasta, hyväntekeväisyyttä bensaa polttamalla
Ja vielä on kesää (ja tapahtumia jäljellä) ??
Ja nyt lähden nysväilemään alfaan uusia jarrukamoja, ovatkin odotelleet hyllyssä jonkin aikaa Leppoisaa vapaapäivän viettoa...
Ja vielä on kesää (ja tapahtumia jäljellä) ??
Ja nyt lähden nysväilemään alfaan uusia jarrukamoja, ovatkin odotelleet hyllyssä jonkin aikaa Leppoisaa vapaapäivän viettoa...
Leikkauksessa käyty ja kaikki osapuilleen hyvin.. Biolasi saatiin onnistuneesti paikoilleen ja luultavasti paranee kuten pitäisikin. Näkökin suunnilleen siellä missä pitäisikin ja paranee päivien saatossa.Minä itse kirjoitti:http://www.ts.fi/online/lahialue/154193.html
Ja olen tuo mainittu turkulaismies..
Kallo murtunut muutamastakin paikkaa. Pohja ja tuo silmän alla, ontelon läheisyydessä olevat pahimpia. Sen johdosta oikeaa silmää kohdistava lihas jossain muualla kuin pitäisi ja näen kaiken kahtena. Muurautunut myös umpeen.
Leikkaus maanantaina, sairaslomaa ainakin kolmisen viikkoa ja menee luultavasti yli kuukausi että alan taas näkemään niinku pitäisi.
Ei kauheasti jaksa nyt naurattaa. Lopuksi on sanottava että käyttäkää pyöräillessä kypärää. Niin minäkin tein. Luultavasti en tätä kirjoittaisi jos en olisi sitä käyttänyt.
Näytän (normaalia) hirveämmältä ja en tunne toista puolta naamastani kun yhtä hermorataa joutuivat vähän ronkkimaan. Palautunee myös muutaman päivän sisällä onneksi.
Kuva
Pari viikkoa saikkaria, jos alkais vähän näyttämään ihmiseltä sen jälkeen
Sain auton takas korjaamolta eilen. Perjantaina ilmennyt vika ei ollutkaan niin paha kuin pelättiin, korjaamolla suoritettu kaasuläppien ym putsaus riitti tällä kertaa.
Tänään huomasin, että musakaan ei enää poukkoile kaiuttimissa???? En kyllä tajua miten nämä kaksi liittyvät toisiinsa, mutta nyt sekä auto että musiikki toimivat niin kuin pitää
Tänään huomasin, että musakaan ei enää poukkoile kaiuttimissa???? En kyllä tajua miten nämä kaksi liittyvät toisiinsa, mutta nyt sekä auto että musiikki toimivat niin kuin pitää
- pitkämies
- Car(s): ....................
- Maserati 222 SE
- Maserati Quattroporte
- Lancia Thesis
- Jaguar XJR
- Saab 9-5 2.0 Turbo - Paikkakunta: Tampere
^ Makarooneissa kaikki sähköt liittyvät jotenkin toisiinsa.....omistin joskus Lancia Theman ja k.o yksilöllä oli taipumusta seuraavanlaiseen "vikaan": moottoritiellä ajaessa yli satasta saattoi nopeusmittarin neula yhtäkkiä tipahtaa ns. nolliin.....tämä korjaantui AINA nostamalla hieman sähkökattoluukun takareunaa ylöspäin! ( Ei koskaan reagoinut, jos luukkua avasi ns. katon sisään liu-uttamalla)
"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....
- Cuore Sportivo
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Kyllä se siitä. Rumaa jälkeä saattaa syntyä kevyenliikenteen kolarissakin, eikä ihme, saahan noillakin vehkeillä nopeutta aikaan.Shakal kirjoitti:Leikkauksessa käyty ja kaikki osapuilleen hyvin.. Biolasi saatiin onnistuneesti paikoilleen ja luultavasti paranee kuten pitäisikin. Näkökin suunnilleen siellä missä pitäisikin ja paranee päivien saatossa.Minä itse kirjoitti:http://www.ts.fi/online/lahialue/154193.html
Ja olen tuo mainittu turkulaismies..
Näytän (normaalia) hirveämmältä ja en tunne toista puolta naamastani kun yhtä hermorataa joutuivat vähän ronkkimaan. Palautunee myös muutaman päivän sisällä onneksi.
Kuva
Pari viikkoa saikkaria, jos alkais vähän näyttämään ihmiseltä sen jälkeen.
Kaveri otti viime kesänä moottoripyörällä auton kanssa yhteen kaupungissa, vauhtia oli moottoripyörällä niin vähän, että saman saisi polkupyörälläkin helposti kerättyä ja auto oli käytännössä pysähdyksissä. Onnettomuudesta lähtien kaveri on ollut saikulla (nyt 13 kk). Useita leikkauksia on takana, ja onhan niitä vielä edessäkin.. Lehtijutussa todettiin, että onnettomuudesta selvittiin säikähdyksellä, moottoripyörän kuljettaja toimitettiin kuitenkin sairaalaan tarkastettavaksi...
Suojavarusteet kunnossa tietysti.
[/OT]
- routasydän
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
- KauGoH
- Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Golf, laji ihmisille jotka eivät osu liikkuvaan palloon Ei sentään, onnittelut!routasydän kirjoitti:Vihreä kortti saatu. Tuo golf vaikuttaa oletettua mielenkiintoisemmalta lajilta. Taitaa vaan vaatia niin paljon aikaa, ettei harrastus kovin syvälliseksi lähiaikoina pääse muodostumaan. Mutta kivaa oli alkeiskurssilla
- routasydän
Prkl ku tuossa on hankala osua siihen palloon vaikka se on paikallaanKauGoH kirjoitti:Golf, laji ihmisille jotka eivät osu liikkuvaan palloon Ei sentään, onnittelut!routasydän kirjoitti:Vihreä kortti saatu. Tuo golf vaikuttaa oletettua mielenkiintoisemmalta lajilta. Taitaa vaan vaatia niin paljon aikaa, ettei harrastus kovin syvälliseksi lähiaikoina pääse muodostumaan. Mutta kivaa oli alkeiskurssilla
-
- Car(s): Volvo S40 T5
- Viesti:
- KauGoH
- Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Sitten täytyy siirtyä sohvalle tai kentän reunalle katselemaanroutasydän kirjoitti:Prkl ku tuossa on hankala osua siihen palloon vaikka se on paikallaanKauGoH kirjoitti:Golf, laji ihmisille jotka eivät osu liikkuvaan palloon Ei sentään, onnittelut!routasydän kirjoitti:Vihreä kortti saatu. Tuo golf vaikuttaa oletettua mielenkiintoisemmalta lajilta. Taitaa vaan vaatia niin paljon aikaa, ettei harrastus kovin syvälliseksi lähiaikoina pääse muodostumaan. Mutta kivaa oli alkeiskurssilla
- DaViega
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Osuuhan siihen, mutta silloin lyönti kokonaisuutena on aika naurettavannäköistä vääntämistä. Joka tapauksessa Golfia olen pari kertaa kokeillut (yläasteen valinnaisliikunta oli muutakin kuin potkupalloa ), oli ihan hauskaa, mutta ei todellakaan niin kiinostavaa, että menisin katsomaan tai edes telkusta töllöttäisinJarsan kirjoitti:Se rangen korillinen voi riittää yllättävän pitkäksi aikaa ekakertalaisella!routasydän kirjoitti:Prkl ku tuossa on hankala osua siihen palloon vaikka se on paikallaan
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- routasydän
Joo ei mullakaan katsominen kiinnosta, itse tekeminen on aina mielekkäämpääDaViega kirjoitti:Osuuhan siihen, mutta silloin lyönti kokonaisuutena on aika naurettavannäköistä vääntämistä. Joka tapauksessa Golfia olen pari kertaa kokeillut (yläasteen valinnaisliikunta oli muutakin kuin potkupalloa ), oli ihan hauskaa, mutta ei todellakaan niin kiinostavaa, että menisin katsomaan tai edes telkusta töllöttäisinJarsan kirjoitti:Se rangen korillinen voi riittää yllättävän pitkäksi aikaa ekakertalaisella!routasydän kirjoitti:Prkl ku tuossa on hankala osua siihen palloon vaikka se on paikallaan
Lajia pitää ensin osata itse pelata kohtuu hyvin, ennenkuin ammattilaisten pelin katsominen alkaa kiinnostamaan ja sitä osaa arvostaa.DaViega kirjoitti:Osuuhan siihen, mutta silloin lyönti kokonaisuutena on aika naurettavannäköistä vääntämistä. Joka tapauksessa Golfia olen pari kertaa kokeillut (yläasteen valinnaisliikunta oli muutakin kuin potkupalloa ), oli ihan hauskaa, mutta ei todellakaan niin kiinostavaa, että menisin katsomaan tai edes telkusta töllöttäisinJarsan kirjoitti:Se rangen korillinen voi riittää yllättävän pitkäksi aikaa ekakertalaisella!routasydän kirjoitti:Prkl ku tuossa on hankala osua siihen palloon vaikka se on paikallaan
Olen pelannut yli 20 v. ja olen edelleen amatööri
- DaViega
ex:
159 2.2 JTS
Vaihtoehto kulkine Alfan korjaamo visiiitin ajaksi: '89 Corolla hatchback
Ei ohjaustehostinta, nyt vasta ymmärtää, kuinka hieno tuo laite on!
Siinä on muuten sellanen Economy-mittari joka menee punaiselle jos (tod. näk) imusarja muodostaa kovan alipaineen, toimii paremmin kuin yksikään vaihtovalo jota olen kokeillut
Ei ohjaustehostinta, nyt vasta ymmärtää, kuinka hieno tuo laite on!
Siinä on muuten sellanen Economy-mittari joka menee punaiselle jos (tod. näk) imusarja muodostaa kovan alipaineen, toimii paremmin kuin yksikään vaihtovalo jota olen kokeillut
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- h_lauri
- Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Töistä kotiin, kotoa kävellen salille vaimon kanssa, sitten illalliselle kotiin. Muutapa ei kivaan tarvita.
No okeiokei, tarvitaan siihen tota Alfaakin siirtymiin - ihan eri fiilis ajella sillä duuniin ja takas.
Onneksi on asevelvollisuus. Poika oli tyytyväinen CV-linjaan. Minä en ihan, nyt se läsöytyy tankin kyydissä ja unohtaa alfailun. Siinä kun tuskin on samanlaista ajofiilistä, vaikka onkin melko miehekäs kulkuväline.
No okeiokei, tarvitaan siihen tota Alfaakin siirtymiin - ihan eri fiilis ajella sillä duuniin ja takas.
Onneksi on asevelvollisuus. Poika oli tyytyväinen CV-linjaan. Minä en ihan, nyt se läsöytyy tankin kyydissä ja unohtaa alfailun. Siinä kun tuskin on samanlaista ajofiilistä, vaikka onkin melko miehekäs kulkuväline.
DaViega kirjoitti:'89 Corolla hatchback
Ei ohjaustehostinta, Ei ilmastointia... sai vaimolta lempinimen "Kippo" aikanaan. Oli nimittäin vara-autona vastaava 2003 kesällä, kunnes uusi kuljin tuli maahan (edellinen jäi tre-hki motarin keskikaistalle tuhannen silppuna)...
Economy mittari; parempi kuin mikään graafinen digivälppä.
Vaikka oli kaikista autoista heikoiten varustettu, mukaanluettuna myös ne elämän ensimmäiset omat autot, siltikin siihen tykästyi... tavallaan.
13.2.2010 talliin saapui 156 V6 1997.
14.6.2010 -> EX
14.6.2010 -> EX
- DaViega
ex:
159 2.2 JTS
Tiedätkös, auto ollut paapalla kauemmin kuin voin muistaa - yli 15 vuotta, itselläni ajossa vain pari, ehkä kolme kertaa, mutta silti harmittaakin ajatella, etä joskus auto lahtee kiertoon.ssulti kirjoitti:DaViega kirjoitti:'89 Corolla hatchback
Vaikka oli kaikista autoista heikoiten varustettu, mukaanluettuna myös ne elämän ensimmäiset omat autot, siltikin siihen tykästyi... tavallaan.
Mikä voi olla niin erikoista punasessa 3-ovisessa corollassa, varmaan aikansa tylsin auto, mutta nythän tuohon on jo kasvannut persoonaa