Joo, meni lehdet sekaisin kun molemmissa oli jutut Giulioista.Savo kirjoitti:Vai tarkoititko Klassikot-lehteä?Giallo Pozzuoli kirjoitti:Uusimmassa Mobilistissa Giulia Sprint 1600 '63:sta muutaman sivun juttu.
Alfat mediassa.
Valvoja: Moderators
- Giallo Pozzuoli
- Viestit: 1930
- Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
- Paikkakunta: Kuopio
- Giallo Pozzuoli
- Viestit: 1930
- Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
- Paikkakunta: Kuopio
Tekniikka & Talous koeajoi Brera TBi 1750:n.
Mitähän erityisen vaikeaa noissa viiksissä nyt oikein on?
Mitähän erityisen vaikeaa noissa viiksissä nyt oikein on?
- Matti_S
- Viestit: 595
- Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
- Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08
Pärtsätin: Triumph Thruxton '06 - Paikkakunta: Oulu
^No on ne hieman epäloogiset käytöltään pakko myöntää.
Erityisesti tuon ajotietokoneen säätöjä on kahdessa nappulassa (pyyhin ja vilkkunapissa), pyyhkimien logiikka varsinkin takapyyhkijässä on todella epäloogista, vakkari on epätarkka ja varsinkin nopeuden nosto/lasku tuntuu toimivan ihan arpomalla.
Muutenkin olis kiva jos tuo "tarkka" nopeus näkys myös ajotietokoneessa. Ja tuollanen paskatti-tyylinen 10km/h nosto/lasku olis poikaa.
Sen sijaan valoviiksi toimii fantastisen smoothisti ja loogisesti.
Erityisesti tuon ajotietokoneen säätöjä on kahdessa nappulassa (pyyhin ja vilkkunapissa), pyyhkimien logiikka varsinkin takapyyhkijässä on todella epäloogista, vakkari on epätarkka ja varsinkin nopeuden nosto/lasku tuntuu toimivan ihan arpomalla.
Muutenkin olis kiva jos tuo "tarkka" nopeus näkys myös ajotietokoneessa. Ja tuollanen paskatti-tyylinen 10km/h nosto/lasku olis poikaa.
Sen sijaan valoviiksi toimii fantastisen smoothisti ja loogisesti.
-Matti-
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Ajotietokoneen toimintoja on turhaan hajasijoitettu. 156 oli tässä mielessä etevämpi. Muuten en kyllä mitään vaikeaa löydä noista vivuista. Toki vakionopeussäädin saisi mieluummin olla ratissa. auto saisi myös reagoida sen käskyihin nopeammin ja valittu nopeus voisi toki näkyä numeraalisesti jossain. Mutta kyllä se ainakin minun autossani toimii ihan tarkasti. Hitaasti vain reagoiden.Matti_S kirjoitti:^No on ne hieman epäloogiset käytöltään pakko myöntää.
Erityisesti tuon ajotietokoneen säätöjä on kahdessa nappulassa (pyyhin ja vilkkunapissa), pyyhkimien logiikka varsinkin takapyyhkijässä on todella epäloogista, vakkari on epätarkka ja varsinkin nopeuden nosto/lasku tuntuu toimivan ihan arpomalla.
Muutenkin olis kiva jos tuo "tarkka" nopeus näkys myös ajotietokoneessa. Ja tuollanen paskatti-tyylinen 10km/h nosto/lasku olis poikaa.
Takapyyhkimen logiikka on seuraava. Viikseen sijoitetusta katkaisijasta ensimmäinen napsaus käynnistää pyyhkimen, toinen antaa pesunestettä. Automaatti käynnistää pyyhkijän, kun etupyyhkijät ovat päällä ja pakki kytketään. Mikä tässä voi olla epäloogista?
Itse toivoisin vakiosäätimiin valmiiksi esiohjelmoitavia nopeuksia esim 3 kpl. Säätämiseksi riittäisi napin painallus. Mutta onko tällaista missään?
Etäisyyden tunnistava vakionopeussäädin pitäisi määrätä pakolliseksi joka autoon. Näin ei kovimman luokan puupääkään pystyisi ajamaan liian lähellä.
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Nuo Hesarin autojutut eivät ole oikein linjassa muun lehden kanssa.Vittorio Jano kirjoitti:Misubishi ASX, huonoa:nimi.
"Moottorin brummiäänet häiritsevät."
"Uudesta mallista ei vielä ole olemassa vikatilastoa, mutta edellinen malli oli hyvä. Annamme siis hyvät pisteet."
"Avo-Lexuksen takapenkki on ahdas. Myös polttoainetta kuluu aivan liikaa, lähes kymmenen litraa sadalla."
- Epäkelpokeräilijä -
- fahlsjy
- Viestit: 1608
- Liittynyt: 18 Loka 2004, 04:23
- Car(s): Giulietta QV
Jaguar XKRR convertible - Paikkakunta: Järvenpää
On munkin mielestä kans erittäin mukava laite kun on sillä tuulella että tuo päällä haluaa ajella. Aluksi suhtauduin tuon toimivuuteen hieman epäillen mutta eipä tuo ole kertaakaan virhe arvioita tehnyt. Toimii motarillakin vaikka olisi molemmilla kaistoilla liikennettä ja jopa prätkän perässäkin ajellessa. Ainoa kohta missä sen "turha" jarrutus hieman haittaa on se kun joidenkin ohittajien on ihan pakko tulla heti takaisin omalle kaistalle....Etäisyyden tunnistava vakionopeussäädin pitäisi määrätä pakolliseksi joka autoon. Näin ei kovimman luokan puupääkään pystyisi ajamaan liian lähellä.
Minulla Hondassa se pelaa myös hienosti mutta aika lähellä se ajaa edellä olevaa. Minulla on 3 etäisyysvaihtoehtoa mutta pisinkin on aika lähellä joskin auto hanskaa tilanteet hyvin.fahlsjy kirjoitti:Ainoa kohta missä sen "turha" jarrutus hieman haittaa on se kun joidenkin ohittajien on ihan pakko tulla heti takaisin omalle kaistalle....Etäisyyden tunnistava vakionopeussäädin pitäisi määrätä pakolliseksi joka autoon. Näin ei kovimman luokan puupääkään pystyisi ajamaan liian lähellä.
Eikä tuo ohittajien pian eteen koukkaaminen minulla aiheuta mitään jos ohittajalla on vauhtia enemmän. Mutta tosiaan jos se kiilaa siihen eteen junnaamaan niin sitten se jarruttelee välin taas oikeaksi.
- Matti_S
- Viestit: 595
- Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
- Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08
Pärtsätin: Triumph Thruxton '06 - Paikkakunta: Oulu
Paitti että takapyyhkimen eka näpäytys alaspäin käynnistää sen, toinen sammuttaa ja pidempi painanta antaa nestettä. Ei mitenkään erityisen intuitiivinen.Jönsson kirjoitti: Takapyyhkimen logiikka on seuraava. Viikseen sijoitetusta katkaisijasta ensimmäinen napsaus käynnistää pyyhkimen, toinen antaa pesunestettä. Automaatti käynnistää pyyhkijän, kun etupyyhkijät ovat päällä ja pakki kytketään. Mikä tässä voi olla epäloogista?
Etäisyyden tunnistava vakionopeussäädin pitäisi määrätä pakolliseksi joka autoon. Näin ei kovimman luokan puupääkään pystyisi ajamaan liian lähellä.
Nuo ajoetäisyydet kyllä välillä ihmetyttää. Varsinkin motarilla missä ei pitäsi olla mitään syytä kyylätä puskurissa kiinni.
-Matti-
-
- Viestit: 844
- Liittynyt: 20 Kesä 2006, 17:57
- Car(s): Alfa 75 & 164 + Transit ja Citroën C5
- Paikkakunta: Hollola
Vakkari olisi saanut jo pitkään olla ratissa. Kuinkas hidas se sitten on Alfassa, kun volkkarinkin vakkariin tarvii totutella aika pitkään, että saa haluamansa nopeuden?Jönsson kirjoitti:Toki vakionopeussäädin saisi mieluummin olla ratissa. auto saisi myös reagoida sen käskyihin nopeammin ja valittu nopeus voisi toki näkyä numeraalisesti jossain. Mutta kyllä se ainakin minun autossani toimii ihan tarkasti. Hitaasti vain reagoiden.Matti_S kirjoitti:^No on ne hieman epäloogiset käytöltään pakko myöntää.
Erityisesti tuon ajotietokoneen säätöjä on kahdessa nappulassa (pyyhin ja vilkkunapissa), pyyhkimien logiikka varsinkin takapyyhkijässä on todella epäloogista, vakkari on epätarkka ja varsinkin nopeuden nosto/lasku tuntuu toimivan ihan arpomalla.
Muutenkin olis kiva jos tuo "tarkka" nopeus näkys myös ajotietokoneessa. Ja tuollanen paskatti-tyylinen 10km/h nosto/lasku olis poikaa.
Mulla on toi vakionopeudensäädin koko ajan valmiusasennossa. Mä kun käytän sitä paljon.
Hyvin toimii asetus ja nopeasti kelaa nopeutta myös lisää ja pois viiksestä väännellessä.
Ihme vali-vali porukkaa tai sitten ootte saanut jotain maanantaikappaleita.
159 on edelleen mun paras Alfa, oon tosi tyytyväinen.
Hyvin toimii asetus ja nopeasti kelaa nopeutta myös lisää ja pois viiksestä väännellessä.
Ihme vali-vali porukkaa tai sitten ootte saanut jotain maanantaikappaleita.
159 on edelleen mun paras Alfa, oon tosi tyytyväinen.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Ex. Audi oli ainoa vaununi missä on vakkari ollut. Hieno vehje ja hienosti pelasi, tehoakin kun oli niin nopeutta kertyi napista hyvää tahtia. Nopeuden vähentäminen napista tosin oli aika hukka hommaa, nappia sai pitää todella pitkään pohjassa että merkittävää laskua nopeuteen tuli. Helppo tietysti painaa pois päältä.legza kirjoitti:Vakkari olisi saanut jo pitkään olla ratissa. Kuinkas hidas se sitten on Alfassa, kun volkkarinkin vakkariin tarvii totutella aika pitkään, että saa haluamansa nopeuden?Jönsson kirjoitti:Toki vakionopeussäädin saisi mieluummin olla ratissa. auto saisi myös reagoida sen käskyihin nopeammin ja valittu nopeus voisi toki näkyä numeraalisesti jossain. Mutta kyllä se ainakin minun autossani toimii ihan tarkasti. Hitaasti vain reagoiden.Matti_S kirjoitti:^No on ne hieman epäloogiset käytöltään pakko myöntää.
Erityisesti tuon ajotietokoneen säätöjä on kahdessa nappulassa (pyyhin ja vilkkunapissa), pyyhkimien logiikka varsinkin takapyyhkijässä on todella epäloogista, vakkari on epätarkka ja varsinkin nopeuden nosto/lasku tuntuu toimivan ihan arpomalla.
Muutenkin olis kiva jos tuo "tarkka" nopeus näkys myös ajotietokoneessa. Ja tuollanen paskatti-tyylinen 10km/h nosto/lasku olis poikaa.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER 

- Matti_S
- Viestit: 595
- Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
- Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08
Pärtsätin: Triumph Thruxton '06 - Paikkakunta: Oulu
Mullon kans tuo valmiusasennossa. Ite peräänkuullutan vaan tarkempaa säätöä. Itellä tuntuu että alle satasen vaudissa tuo nostaa vauhtia 1:llä, yli satkun 2-3km/h. Tuossa viiksessä on kuitenkin tuo ratista poispäin/rattiin päin suunta täysin käyttämättä -> sen olisi voinut omistaa sitten vaikka 5 tai 10km/h +- säädölle. Ja tuo ylös-alas vääntely olis voinu olla sitten tuolle 1km/h säädölle.Laku kirjoitti:Mulla on toi vakionopeudensäädin koko ajan valmiusasennossa. Mä kun käytän sitä paljon.
Hyvin toimii asetus ja nopeasti kelaa nopeutta myös lisää ja pois viiksestä väännellessä.
Ihme vali-vali porukkaa tai sitten ootte saanut jotain maanantaikappaleita.
159 on edelleen mun paras Alfa, oon tosi tyytyväinen.
159 on markkinoiden paras ajettava hintaluokassaan. Siitä ei suinkaan ole kyse. Mutta monessa kilpailijassa tuo vakkari vaan toimii loogisemmin ja tarkemmin. Mä olisin tyytyväinen jo pelkkään tarkkaan lukemaan ajotietokoneella. Helpottais sen viiksen käyttöä kun edes näkis että mihin sen vatkaus sen nyt sitten asetti.
159 on helevetin hyvä auto. Piste. Mutta jos pienillä muutoksilla ergonomiaa voi vielä parantaa, niin miks nottei.
ps. Vaikka alfabbs on merkkifoorumi, niin olen arvostanut sitä että täällä suhtaudutaan aika realistisesti Alfan kamppeisiin ja myös heikkoudet tulee esille. Näin ei suikaan ole monilla muilla foorumeilla. Pidetään tää linja.
-Matti-
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Uudessa tuulilasissa spekuloidaan Alfan kauppaamista VAG:lle ja samalla mietitään Tavoitetta myydä 500000 autoa vuodessa vuonna 2014 (nyt karvan päälle 100000 ).
Totesivat suurin piirtein samat asiat kuin tällää on jo heitetty ilmoille kaupan osalta.
Totesivat suurin piirtein samat asiat kuin tällää on jo heitetty ilmoille kaupan osalta.
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- Gardenia
- Viestit: 90
- Liittynyt: 30 Huhti 2006, 22:05
- Car(s): ex-156 V6
Ducati Hypermotard 796 - Paikkakunta: Hämeenlinna
- Viesti:
Tuossa vielä linkki http://www.nelonen.fi/ohjelmat/start/vi ... vid=282544Jurin kirjoitti:Nelosella Start!:ssa 159 TBi TI arvostelussa äskettäin. Aika mieltäylentävä juttu. :)
-
- Viestit: 106
- Liittynyt: 22 Elo 2010, 13:48
- Paikkakunta: Sawo
No joo, menee löyhästi osioon "Alfat mediassa"
Urheiluruudussa oli Jokereista juttu ja ihan kuin Jarmo Kekäläinen olisi saapunut mustalla 159 sw:lla töihin. En tosin mene takuuseen. No, urkka loppui ja aloin selaamaan kanavia niin vanhassa kunnon saksalaisdekkarissa Kahden keikka itse kaikkien dekkarien keisari Matula ajoi hopean värisellä 159:llä
Kyllä nyt kelpaa lähteä itsekin kylille 



"If something´s hard to do, it´s not worth doing"
-Homer Simpson
-Homer Simpson
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
-
- Viestit: 673
- Liittynyt: 11 Helmi 2006, 22:06
- Car(s): Sprint QV -88, 75 V6 3.0 -88, Maserati 4.24v -90, MaXi5 -00
- Paikkakunta: Mikkeli
- Ottimo
- Viestit: 901
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
- Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
- Paikkakunta: Uppsala
Ruattin telkkarissa ohjelma Biltokig kesän automeeteistä, hyvä pätkä jossa Alfa 2600 Spider -62 pääosassa. Toivon mukaan tää on katsottavissa myös ulkomailta http://svtplay.se/v/2144859/biltokig/bi ... del_2_av_2
Ensin voi kattoo 1:40 jossa pieni pätkä, sitten pitempi 5:20. Muutenkin ihan katsottava ohjelma autoista kiinnostuneille.
Ensin voi kattoo 1:40 jossa pieni pätkä, sitten pitempi 5:20. Muutenkin ihan katsottava ohjelma autoista kiinnostuneille.
- Alfaholisti
- Viestit: 508
- Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
- Paikkakunta: Kerava
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
VM:n taka-aukeamalla juttu ikiliikkujasta, elikkäs Leif Tuomelan 1750 GTV:stä ja 600 ajetusta rallisprintistä.
(Edit. Huono virityskohde tuo 8 venttiilinen TwinSpark. Vakio alakerralla, itse tehdyillä nokilla, peltisarjalla ja pienillä Delortoilla mitattu 200 hv...)
(Edit. Huono virityskohde tuo 8 venttiilinen TwinSpark. Vakio alakerralla, itse tehdyillä nokilla, peltisarjalla ja pienillä Delortoilla mitattu 200 hv...)
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
Kenen 159 oli ikuistettu INNO-ohjelmaan? Hopeanharmaa tms. Olikohan jossain jakson puolen välin tienoilla, jakso löytyy tuolta --> http://www.nelonen.fi/ohjelmat/inno/etusivu
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2339
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
Uusimmassa Mobilistissa "Italialainen museotarkastus"-juttu. Eli 100-vuotisjuhlien aikaan Monzassa RIARin tekemä tarkastus yhdelle suomalaiselle Bertone GT:lle. Jutussa oli myös "tulevaisuutta ajatellen" listattu tämän kattojärjestön merkittävinä pitämiä malleja. Koko lista: http://www.riar.it/il_riar/pdf/en/closed_list_2010.pdf
- Matti_S
- Viestit: 595
- Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
- Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08
Pärtsätin: Triumph Thruxton '06 - Paikkakunta: Oulu
http://www.youtube.com/watch?v=cQjwvtAzgAk
Fifth Gearissa Giulietta. Tunnotonta ohjausta moittivat, vaikka muuten diggasivatkin.
Fifth Gearissa Giulietta. Tunnotonta ohjausta moittivat, vaikka muuten diggasivatkin.
-Matti-
Jos tuo on pätkä, jonka olen aikaisemmin nähnyt, niin toteavat ettei ohjaus ole muun auton tasolla. Mielestäni eivät suoranaiseti kuitenkaan moiti.Matti_S kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=cQjwvtAzgAk
Fifth Gearissa Giulietta. Tunnotonta ohjausta moittivat, vaikka muuten diggasivatkin.
Edit: katsoinpa uudestaan, olihan siellä laatusana "sloppy" mainittu
VMP
Tuulilasin perinteinen tutkailu
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/lexu ... n-merkkina
Taitaa olla hieman nousua viimevuoteen verrattuna.
Tyytyväisyys autoon ja sitoutuminen näyttää oikein mallikkaalta.
Huoltohan on ihan omaa luokkaansa edelleen.
Taitaa olla hieman nousua viimevuoteen verrattuna.
Tyytyväisyys autoon ja sitoutuminen näyttää oikein mallikkaalta.
Huoltohan on ihan omaa luokkaansa edelleen.
Re: Tuulilasin perinteinen tutkailu
Taitaa valtaosa arvioida huollon tasoa edelleen Teltta-auton perusteella.olli kirjoitti:http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/lexu ... n-merkkina
Taitaa olla hieman nousua viimevuoteen verrattuna.
Tyytyväisyys autoon ja sitoutuminen näyttää oikein mallikkaalta.
Huoltohan on ihan omaa luokkaansa edelleen.
- maybetomorrow
- Viestit: 1568
- Liittynyt: 17 Tammi 2009, 19:29
- Car(s): Makaronilaatikoita vuodesta 2007
- Paikkakunta: Sisä-Suomi
- Ottimo
- Viestit: 901
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
- Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
- Paikkakunta: Uppsala
Ruotsalaisen Klassiker lehden lyhyt videoraportti 100-vuotisjuhlinnasta Tukholmassa. Huom! Paikalla ollut suomalaisharvinaisuus pantiin merkille. http://www.klassiker.nu/traffreportage/ ... ilmen-1480
Ja on sitten kyse Deltasta tai muista, niin on se ihme, jos/kun/että tuollainen murska-arvostelu ei soita mitään kelloja missään firmassa. Eihän tämä ole edes ensimmäinen kerta. Monta vuotta on Alfan osalta ollut niin, että itse tuotteeseen ollaan keskimääräistä tyytyväisempiä, mutta liikkeeseen ja huoltoon kaikkein tyytymättömimpiä jättiläiserolla seuraavaan (Fiat) ja sitä seuraavaan (Kia).maybetomorrow kirjoitti:^ Ja otanta Alfan kohdalla voi olla sen verran pieni, että jo muutaman Deltalla asioivan kokemukset näkyvät, jos toisaalla huollattavat eivät ahkerasti osallistu kyselyyn....
- tumbe
- Viestit: 706
- Liittynyt: 27 Huhti 2006, 16:14
- Car(s): BMW F11 Ex: Insignia ST 1.6t, 159 2.4, 156 ts
- Paikkakunta: Tampere
Kaveri on ilmeisesti Tekniikan Maailman uuden nettilehden Teknarin teossa mukana. http://www.teknari.fi/ Hieno nettilehti missä on tekstiä sekä videoo joka aiheesta, mielenkiintoinen lehti kaikenkaikkiaan. Selänteen 430 Scuderia pitää mukavaa meteliä.
ja miten tämä Alfaan liittyy? No vikalla sivulla ensi numerosta videota missä on valkoinen Giulietta tetissä.

ja miten tämä Alfaan liittyy? No vikalla sivulla ensi numerosta videota missä on valkoinen Giulietta tetissä.
-
- Viestit: 849
- Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
- Car(s): Volvo S40 T5
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Teknari ei ole muuten Tekniikan Maailman verkkolehti, vaikka niin voisi luulla.tumbe kirjoitti:Kaveri on ilmeisesti Tekniikan Maailman uuden nettilehden Teknarin teossa mukana. http://www.teknari.fi/
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”
- tumbe
- Viestit: 706
- Liittynyt: 27 Huhti 2006, 16:14
- Car(s): BMW F11 Ex: Insignia ST 1.6t, 159 2.4, 156 ts
- Paikkakunta: Tampere
Juu itekkin tajusin sen kun tarkemmin tutustuin teokseen. Komeesti toimii lehti eikä mitään ongelmia ole minulle saati kavereilla ollut.. Hienoa että ei ole mikään tylsä tekstiä täynnä oleva nettilehti vaan on myös videokuvaa.Copyfighter kirjoitti:Teknari ei ole muuten Tekniikan Maailman verkkolehti, vaikka niin voisi luulla.tumbe kirjoitti:Kaveri on ilmeisesti Tekniikan Maailman uuden nettilehden Teknarin teossa mukana. http://www.teknari.fi/
Ja miksi flash on huono?
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100