Yleinen avautumis-ketju
Valvoja: Moderators
Sellanen 10v sitten piti vaihtaa Ritmossa varapyörä tilamalliin jotta mahtui vaunut kyytiin - loppui leveys muuten kesken. Ja auton tuntevat tietävät että luukku ei ole tosiaankaan mikään iso, ja tuossa on tosiaan varapyörä siellä vielä pystyssä... Ja kahden muksun kanssa tuolla mahtui paremmin kuin hyvin
- Cuore Sportivo
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Kaksi.Johanna kirjoitti:Itse kissaihmisenä pakko kysyä, että montakos nelijalkaista löytyy ja minkä rotuisia??Cuore Sportivo kirjoitti:Ainoana huolenaiheena olisi rakkaat kissat, mutta niistäkään tuskin murtovaras juurikaan kostuisi.
3.5-vuotias kotikissa ja 2.5-vuotias Maine Coon. Tyttöjä molemmat. Vanhemman hain Jalasjärveltä GT:llä, nuoremman hieman lähempää GTA:lla. Molemmat nauttivat Alfassa matkustamisesta.
E: Jotta ei totaalisesti menisi OT:ksi: Huomasin, että pikkusiskoni avomiehen isän kymmenisen vuotta sitten kuoliaaksi suojatiellä (taajama, rajoitus 40 km/h), rajulla ylinopeudella ajanut jantteri kaupittelee ja asentaa viritysohjelmia VAG-tuotteisiin nykyisin. Loistavaa.
Okei, mulla on pari kotikissaa (8,5-vuotiaita) ja "sisarusrotua" tuolle sun Coonille oleva kisu eli siperiankissa ( tasan 10 kk tänään ).Cuore Sportivo kirjoitti:Kaksi.
3.5-vuotias kotikissa ja 2.5-vuotias Maine Coon. Tyttöjä molemmat. Vanhemman hain Jalasjärveltä GT:llä, nuoremman hieman lähempää GTA:lla. Molemmat nauttivat Alfassa matkustamisesta.
Ja ketjun otsikkoon liittyen tänään tekisi mieli avautua monestakin asiasta, ehkä liiankin monesta Ehkä eniten tällä hetkellä käyrää nostaa äidiltä eilen tullut tekstiviesti, jossa valitettiin kun ei kyläänkään voi kuulemma tulla, kun olen koko ajan viikonloput menossa. Välimatkaa nyt kuitenkin on sen verran vähän (85 kilometriä), että toivotin vanhemmat tervetulleeksi viikolla, heti vaikka samana päivänä. "Isä on Perhossa". Meinasin kirjoittaa "Tehän ootte koko ajan menossa, ette tuu kylään ikinä" tai "Sehän ei oo sitten musta johtuvaa, että ette pääse kylään". Laskin kuitenkin kymmeneen ja jätin laittamatta mitään. Välillä vaan ärsyttää, kun pitäisi koko ajan olla soittamassa ja pitämässä yhteyttä, sanoin kyllä että mulle voi vapaasti soittaa ja kysyä jos jotakin haluaa tietää, ei mulla oo aikaa ja energiaa ilmotella kaikesta joka suuntaan. Välillä oikeasti miettii, että olenko oikeasti jo lähempänä kolmea- kuin kahtakymmentä... Äiti sen ainakin unohtaa monesti ja joutuu välillä muistuttamaan
- Hepa
- Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14 - Paikkakunta: Tampere
"Oon enempi perse miehiä"h_lauri kirjoitti:Ei paranna eikä huononna.hagger16 kirjoitti:No, ei se ainakaan paranna niitä...Johanna kirjoitti:Ei kai rinnat nyt imettämisestä muutu pienemmiksi kuin mitä ne lähtötilanteessa ovat olleet?
T: isukki x 2
anonyymi isukki (x3)
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----
----|--OI-582--|----
- Ruokoton
- Car(s): 159 SW 2.0JTDm ti -10 & Suzuki SJ413 LWB -87
ex: 156 SW 2.0JTS -06,
156 SW 1.8TS -00 - Paikkakunta: Oulu
22.4.2010 kolaroitu auto on edelleen 10.9.2010 rikki ja tästä päivästä eteenpäin leimaton. Katsastushylyn korjausaikakin meni umpeen.
Airbagin ecua ei kuulu, kyljen naarmusta ei ole jaksanut edes vielä aloittaa vääntöä.
Tähän asti on toimittu epämuodollisesti, mutta nyt kihahti...
Virallinen yhteydenotto sekä vakuutusyhtiöön että kuluttajavirastoon. Ilmoitus tästä korjaamolle.
Vakuutukselta pyysin erittelyä korjaamon laskutuksesta sillä loppusumma tunnosti aika tähtitieteelliseltä tehtyyn työhön nähden. Saa nähdä antavatko ne moisia.
Airbagin ecua ei kuulu, kyljen naarmusta ei ole jaksanut edes vielä aloittaa vääntöä.
Tähän asti on toimittu epämuodollisesti, mutta nyt kihahti...
Virallinen yhteydenotto sekä vakuutusyhtiöön että kuluttajavirastoon. Ilmoitus tästä korjaamolle.
Vakuutukselta pyysin erittelyä korjaamon laskutuksesta sillä loppusumma tunnosti aika tähtitieteelliseltä tehtyyn työhön nähden. Saa nähdä antavatko ne moisia.
- Kirkinen
Aina maistuu, kun on tarjolla - perse ja tissitHepa kirjoitti:"Oon enempi perse miehiä"h_lauri kirjoitti:Ei paranna eikä huononna.hagger16 kirjoitti: No, ei se ainakaan paranna niitä...
T: isukki x 2
anonyymi isukki (x3)
ex Alfa 147 2.0 -01 (02-15)
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI
Joku helvetin vatipää aiheutti ylimääräisiä sydämentykytyksiä ohittamalla mut parkkihallissa! Ei jumalauta voi olla niin kiire, että parkkihallissakin pitää ohittaa. Ajoin kyllä hitaasti (vieras halli ja hain ulostuloreittiä), mutta en mä mitään ryömintävauhtiakaan edennyt.
Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn.
Ei pidä välittää liikoja. Tollasia sankareita löytyy aina. Töötin painallus (keskarin säestyksellä) on hyvä tapa kiinnittää kaikkien lähistöllä olevien huomio ko. ritariin. Suopi sitten ajella matkoihinsa, kun jokainen kyylää sivulasista tupaan. Ehkä miettii seuraavalla kerralla uudelleen kaipaako ihan niin paljoa huomiota.
Ahhahhaa ei tiedä itkeäkö vai nauraa. Alfalla ehdittiin ajella sata kilsaa ja vaimo soitti että nyt se kehottaa sammuttamaan ja soittamaan vähintään 112:een. EBD system failure switch off engine
Hauskinta, että kauppasumma makaa vielä tilillä..
Kai se on koitettava toimiiko obd-kaapeli alfan kanssa ja mitä kertonee. jos joku halpa anturi niin korjaan ite, kalliit osat niin ystävällinen myyjä korvannee
otan oluen
Kai se on koitettava toimiiko obd-kaapeli alfan kanssa ja mitä kertonee. jos joku halpa anturi niin korjaan ite, kalliit osat niin ystävällinen myyjä korvannee
otan oluen
Oliko sellanen 1.6D Ecodrive? Sen kyllä nöyryyttää vaikka matkailuautolla... Enemmän kuitenkin veikkaan että nolasit vain itsesi ja Volvokuski ei edes huomannut tulleensa "nöyryytetyksi".... Nöyryyttäminen on ihan jotain muuta kuin 1.8 koneella motarinopeuksissa kiihdyttäminenJuksu kirjoitti:Kummia jätkiä noi volvokuskit, motarilla aina lähtevät haastamaan!PK kirjoitti: no vaikka mulla on toi 1,8 - kone niin nöyryytin yhden uuden Volvon kuskin, kun yritti minusta ohi rampilta isolle tielle tulon jälkeen...
Ex. 33 1.5 4x4 SW '88
-
- Car(s): -11 Giulietta MA
-04 147 2.0ts - Paikkakunta: Helsinki
Oluen jälkeen suosittelisin ensimmäisenä tarkastamaan akun kunnon, ASR / ABS / EBD system failuret ovat ainakin omien kokemuksien perusteella johtuneet vain tiensä päähän tulleista akuista tai huonosti kiinnitetyistä akun kengistä.Bones kirjoitti:Ahhahhaa ei tiedä itkeäkö vai nauraa. Alfalla ehdittiin ajella sata kilsaa ja vaimo soitti että nyt se kehottaa sammuttamaan ja soittamaan vähintään 112:een. EBD system failure switch off engine
otan oluen
- Cuore Sportivo
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Tsekkaa se akun päällä oleva 60A mega-fuse, mulla on katkennut se 2 kertaa (katkennut, ei palanut). Voihan se olla joku abs-anturikin? Kyllä obd-piuhalla pitäis päästä tuohon kiinni kun koitat oikeaan pinniin (1)Jiiällä kirjoitti:Oluen jälkeen suosittelisin ensimmäisenä tarkastamaan akun kunnon, ASR / ABS / EBD system failuret ovat ainakin omien kokemuksien perusteella johtuneet vain tiensä päähän tulleista akuista tai huonosti kiinnitetyistä akun kengistä.Bones kirjoitti:Ahhahhaa ei tiedä itkeäkö vai nauraa. Alfalla ehdittiin ajella sata kilsaa ja vaimo soitti että nyt se kehottaa sammuttamaan ja soittamaan vähintään 112:een. EBD system failure switch off engine
otan oluen
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Alfistipohjoosesta
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
No minähän joudun laittamaan:
(.)*(.)
(.)*(.)
Eli löytyy neljä tissiä. Lapsempana oli kuusi mutta kahta ei enää löydy. Pojallani on neljä. Mutta veikkaisin että alemmat sillä häipyy. Ja niin...siskoilla ei ole ko.monistusvirhettä.
(.)*(.)
(.)*(.)
Eli löytyy neljä tissiä. Lapsempana oli kuusi mutta kahta ei enää löydy. Pojallani on neljä. Mutta veikkaisin että alemmat sillä häipyy. Ja niin...siskoilla ei ole ko.monistusvirhettä.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
- Raimo Miettinen
- Viesti:
- pitkämies
- Car(s): ....................
- Maserati 222 SE
- Maserati Quattroporte
- Lancia Thesis
- Jaguar XJR
- Saab 9-5 2.0 Turbo - Paikkakunta: Tampere
Juu-u....been there, done that.....sama vika täällä. Mies on yli kolmekymmentä ja sit pitäis ilmoittautua porukoille säännöllisesti että on hengissä...(lue=äidille ), ja meillä ei oo väliä kuin 4,5 km....eli siis huomattavasti liian vähän No jos tekee 12h töitä päivässä ja joka toisen viikonlopun niin paljonko siinä nyt sitten ehtii juosta porukoilla???? Muutenkin työ haittaa tuntuvasti sosiaalista elämää/harrastamista......tai ehkä en vaan osaa .....Johanna kirjoitti:äidiltä eilen tullut tekstiviesti, jossa valitettiin kun ei kyläänkään voi kuulemma tulla, kun olen koko ajan viikonloput menossa. :
"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....
-
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Kauhea dilemma!
Muistin juuri, että olen unohtanut laitta Carf-tarran autoon kiinni. Mutta mihin kohtaan se kuuluu laittaa?? Olin kai ajatellut että vasemman takalasin oikeaan alakulmaan (menikö tuo nyt oikein...), mutta onko olemassa jotain yleistä käytäntöä? Etten tee jotain suunnatonta etikettivirhettä...
Muistin juuri, että olen unohtanut laitta Carf-tarran autoon kiinni. Mutta mihin kohtaan se kuuluu laittaa?? Olin kai ajatellut että vasemman takalasin oikeaan alakulmaan (menikö tuo nyt oikein...), mutta onko olemassa jotain yleistä käytäntöä? Etten tee jotain suunnatonta etikettivirhettä...
-
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Kyllä ne äidit selvästi sitten muuallakin osaa Hei vaan kohtalonkumppani Näemmä oot Tampereelta, ehkä päästään morjenstamaan ihan livenäkin ensi viikonloppuna, kun suuntaan Alfani (KYLLÄ, se on ajossa taas!!!) Tampereelle. Katotaan osutaanko kohdakkainpitkämies kirjoitti:Juu-u....been there, done that.....sama vika täällä. Mies on yli kolmekymmentä ja sit pitäis ilmoittautua porukoille säännöllisesti että on hengissä...(lue=äidille ), ja meillä ei oo väliä kuin 4,5 km....eli siis huomattavasti liian vähän No jos tekee 12h töitä päivässä ja joka toisen viikonlopun niin paljonko siinä nyt sitten ehtii juosta porukoilla???? Muutenkin työ haittaa tuntuvasti sosiaalista elämää/harrastamista......tai ehkä en vaan osaa .....
- italia
- Car(s): HD Dyna Street Bob 1500cc -06
Exät: 13 Alfaa... - Paikkakunta: Espoo/Kärkölä
No nyt se sitten repesi tän viikonlopun Kouvolan reissulla kuusnepan putki kokonaan vissiin poikki...PRKL!!! Olipahan korviahuumaava paluumatka...
Ei muuta kuin huomenna uutta putkistoa metsästämään.... vanhaa tuskin viitti ees parsia, kun ratkee kuitenkin uuden sauman vierestä viimeistän puolen vuoden kuluttua....
Niin ja tulipahan tuossa viikonloppuna vaihdettua Vulvaankin vänkärin takaoven lasi, kun Vaimolta jäi viime viikolla avaimet penkille ja koira löi ovet lukkoon, ja vara-avain oli tietenkin minun avainnipussa täällä Espoossa(josta onnellisena sain myös ns. epäluottamuslauseen, että mitä v**tua ne avaimet siellä tekee) . Emäntä päätti sitten tutustuttaa volvon rappurallien ihmeelliseen maailmaan.
Olipahan vain suht perseestä vaihtaa tuo volvon ikkuna. Koko systeemissä vissiin 268 pulttia ja 127 ruuvia.......
Ei muuta kuin huomenna uutta putkistoa metsästämään.... vanhaa tuskin viitti ees parsia, kun ratkee kuitenkin uuden sauman vierestä viimeistän puolen vuoden kuluttua....
Niin ja tulipahan tuossa viikonloppuna vaihdettua Vulvaankin vänkärin takaoven lasi, kun Vaimolta jäi viime viikolla avaimet penkille ja koira löi ovet lukkoon, ja vara-avain oli tietenkin minun avainnipussa täällä Espoossa(josta onnellisena sain myös ns. epäluottamuslauseen, että mitä v**tua ne avaimet siellä tekee) . Emäntä päätti sitten tutustuttaa volvon rappurallien ihmeelliseen maailmaan.
Olipahan vain suht perseestä vaihtaa tuo volvon ikkuna. Koko systeemissä vissiin 268 pulttia ja 127 ruuvia.......
QUORTHON 1966-2004