Yleinen avautumis-ketju

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Pasi
Viestit: 6773
Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:

Re: Elämä ilman Alfaa on...

Viesti Kirjoittaja Pasi »

PK kirjoitti:.. ihan perseestä. Vittu kun olin kaksi viikkoa ilman Alfaa
Älä valita....

Tässä on nyt koko kesä menty ilman :(
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4

Avatar
Tuomas K
Viestit: 5468
Liittynyt: 25 Joulu 2006, 01:53
Car(s): Alfa 75 V6
Saab 900 t16 Lux
Rellu Megane
Citroën Xsara 2.0 16V
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Tuomas K »

Rasvis kirjoitti:
toolman kirjoitti:eikä mitään rojektia edes kiikarissa
Joo, ei oo kivaa.
Toisaalta ei oo myöskään kivaa kun rojekti ei tunnu loppuvan koskaan. Mikään niistä.
Minä taas hommasin pikaisen projektin talviautoksi, ja eilen käsijarruvaijerin vaihdosta seurasi koko taka-akselin purkaminen pois ja tiedossa on miellyttävää ruostehommaa: http://www.kotiposti.net/xluumu/gessi/tuki.jpg

Mä kun niin toivoin että toi olis ollut vaan ihan helposti ja pikaisesti leimassa ja ajossa...

Avatar
PK
Viestit: 516
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 07:32
Car(s): Audi TT
( ex Alfa GT Azzurro Gabbiano )
( ex 156 Super )

Viesti Kirjoittaja PK »

:( Pasi perkele! Toi on jo melkein kuolema. Ehdotankin palstalle yhteistä rukoushetkeä kaiman asian puolesta. No vakavasti, toihan on ihan perseestä. Oikeasti meikä joutuu johonkin hoitoon, jos ja kun kävis niin ,että tosta joutuis luopumaan.

ice0018
Viestit: 267
Liittynyt: 05 Syys 2005, 07:46
Car(s): Volvo P130, Peugeot 206 GT #2288, MB E290
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja ice0018 »

Alfetta lähti lepäilemään talveksi. Kesäajot on siis ajettu ja liikennekäytöstäpoisto tehty. Netin kautta 6,5e.

2220 mukavaa ja ongelmatonta kilometriä kesän aikana.

Avatar
Pasi
Viestit: 6773
Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pasi »

PK kirjoitti::( Pasi perkele! Toi on jo melkein kuolema. Ehdotankin palstalle yhteistä rukoushetkeä kaiman asian puolesta. No vakavasti, toihan on ihan perseestä. Oikeasti meikä joutuu johonkin hoitoon, jos ja kun kävis niin ,että tosta joutuis luopumaan.
Noh, valoa tunnelin päässä.... ensiviikolla on uusi kone keulilla ja matka jatkuu :)
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4

nisa
Viestit: 149
Liittynyt: 12 Syys 2010, 16:08

Viesti Kirjoittaja nisa »

Kumpaahan öljynpaine merkkii tos 75 2.0 ts alfas kannattaa uskoo ku mittari näyttää öljynpaineit tyhjäkäynnil 4bar ja kierrokseil 8 bar mut silti öljynpaine valo vilkkuu =/

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Jos tarkoitat normaalilämpötilassa 4bar tyhjäkäynti ja 8bar kierroksilla niin mittari näyttää omiaan. Valo on yleisesti ottaen luotettavampi mutta jos moottori kuulostaa normaalilta vaihda ensin valon anturi koska on halpa.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

^^se on toi merkkivalo toimiessaan semmonen, että jos valo syttyy on peli jo menetetty.

Oma veikkaukseni että molemmat näyttää väärin.

Avatar
Johanna
Viestit: 199
Liittynyt: 27 Kesä 2010, 21:31
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Pasi kirjoitti:Noh, valoa tunnelin päässä.... ensiviikolla on uusi kone keulilla ja matka jatkuu :)
hieno kuulla!

nisa
Viestit: 149
Liittynyt: 12 Syys 2010, 16:08

Viesti Kirjoittaja nisa »

jep siis mittari kiipee heti sinne 4 ja valo välkkyyku kääntää auton käyntii Kylmällä koneella mutta rupes tekemää tota valon vilkutusta sen jälkee ku alffa oli ekan kerran ulkoon parii vuotee ja nyt se ei enää vilkuttele ku oli tän päivän sisällä D

Avatar
Suba
Viestit: 3210
Liittynyt: 09 Syys 2008, 19:28
Car(s): -
Giulia super
159 sw
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Suba »

Hämiksen sisustan purkuprojekti etenee jokseenkin synkkenevissä fiiliksissä. Enkä ole edes vasta kuin puolivälissä. :(
Alkaa olla ammattitaitoiselle hitsarille kysyntää. Tarjokkaat voi laittaa PM:ää. Hyvät vinkitkin yhteystietoineen otetaan kernaasti vastaan.
One life, live it!

Monza
Viestit: 897
Liittynyt: 18 Loka 2004, 16:11
Car(s): Spider 2.0 JTS. Ex. 159 TBi, 156 GTA, 164 V6 Super, 164 TS. Käyttis F10 xD LCI.
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Monza »

Vuokraamosta VW Golf Combi ja joku 1.6 bensavapari pellin alla, autobaanalla Saksassa. En ole sitten hetkeen ajanut yhtä lussua autoa, ei mene sitten mihinkään, hyvä että ohituskaistalle uskaltaa...

Avatar
Seiska5mma
Viestit: 1275
Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Seiska5mma »

Monza kirjoitti:Vuokraamosta VW Golf Combi ja joku 1.6 bensavapari pellin alla, autobaanalla Saksassa. En ole sitten hetkeen ajanut yhtä lussua autoa, ei mene sitten mihinkään, hyvä että ohituskaistalle uskaltaa...
Otan osaa. Ja sitten vielä ne polkimet, jotka tunnokkuudessaan ja loogisuudessaan antavat tuntuman, joka muistuttaa tilannetta, jossa jalkojen alla on taikinalla täytetty säkkipilli, jolla pierun verran newttoneita sisältävää konetta pitäisi käskeä. Näin ainakin neloskopan 1.6-versiossa.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Ei tuo paskarottelo vieläkään halua mennä suoraan.

Noh, onhan siinä vielä muutama liikkuva osa joita ei ole vaihdettu. Niin kuin kaikki takapään tukivarret.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
kalliais
Viestit: 809
Liittynyt: 02 Syys 2009, 09:46
Paikkakunta: Karkkila

Viesti Kirjoittaja kalliais »

Voi prkl... kaks v*tun päivää tapellu tuon s**tanan apulaitehihnapyörän kanssa. Eikä se v*ttu ole vieläkään irti. On kyllä viimenen kerta ku lupaan kavereiden autoja laittaa. :crazyeyes: :? :(

Alfred Romero
Viestit: 548
Liittynyt: 10 Tammi 2006, 21:00
Car(s): 916 2.0 TS-95
V70 2.0t-01
156 2.0 TS-01
Paikkakunta: Akaa/ Viiala

Viesti Kirjoittaja Alfred Romero »

Suba kirjoitti:Hämiksen sisustan purkuprojekti etenee jokseenkin synkkenevissä fiiliksissä. Enkä ole edes vasta kuin puolivälissä. :(
Alkaa olla ammattitaitoiselle hitsarille kysyntää. Tarjokkaat voi laittaa PM:ää. Hyvät vinkitkin yhteystietoineen otetaan kernaasti vastaan.
Käytä sitten sähkösinkittyä peltiä paikkoihin.
"ei edes se nytkäys, mutta se äkkipysähdys.."

Avatar
Suba
Viestit: 3210
Liittynyt: 09 Syys 2008, 19:28
Car(s): -
Giulia super
159 sw
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Suba »

Ainakin noiden palkkien paikkaukseen varmasti ihan toimivaa tavaraa. Muihin pääseekin ruostesuojat vetelemään molemmille puolille.
One life, live it!

Avatar
mattijus
Viestit: 5098
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Torstenin käsitys priimakuntoisesta erosi omastani. Katsotaan sitten harmittaako enemmän kun Borg Digitaliin kytkee sähköt.
VMP

Avatar
JackFry
Viestit: 758
Liittynyt: 25 Huhti 2007, 20:40
Car(s): 156 2.0 JTS SW
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja JackFry »

Korealainen työsuhdekärry kesti reilut kaksi vuotta ja n. 77600 km, kunnes jätti tielle. :? (Onneks ei ole oma. :lol: )

Avatar
h_lauri
Viestit: 6198
Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Paikkakunta: Kauniainen

Viesti Kirjoittaja h_lauri »

Prkl noita esppolaiskuskeja. Tuomarilan liittymästä koitin päästä motarille ja _kiihdytys_kaistan_ puolivälissä nysvätään viittäkymppiä. Kun motari alkaa aueta, saadaan kotteroon seittemänkymppiä. Ja rajoitus on sata...huokaus mitä kuspiäisyyttä...

Mullakaan mikään raketti ollut alla, vaan fiat, mutta kyllä silläkin saa markan lasiin jo siinä ylämäessä. Miten ei sitten paskatilla. Pientä pesään ja nasta lautaan. Finniratsunikin liikkui sen verran stn.

Ja toinen inhokki: Tammiston liittymän kohdalla alkaa vauhti hiipua kasikympistä alaspäin - ja minkä takia! No koska ollaan poistumassa kehäkolmoselle. Prkl siellä on kaistaa kilometrin verran motarin ulkopuolella, jotta saa yhdyttyä sinne kehän liikenteeseen joustavasti.

Ihmekkösse, että "teillä on ruuhkaa". Totta kai on, kun itse se aiheutetaan.

Avatar
Aniara
Viestit: 337
Liittynyt: 24 Touko 2010, 22:07
Paikkakunta: Kemiönsaari

Viesti Kirjoittaja Aniara »

Bim! "Motor control system failure" (vai-mikä-se-oli) TAAS!!!! :evil:
Nyt ei kans millään pystyis olemaan ilman autoa. Helvetti!
Pitäiskö hankkia kakkosauto, että varmasti pääsee töihin joka päivä? Mikä ihme siinä autossa on kun se jo kolmatta kertaa n puolen vuoden sisällä tekee ton? Ekalla kerralla siinä vaihdettiin lambdaliitin (tms) ja toisella kerralla putsasivat kaasuläpät (tjs). Moitteettomasti on käynyt sen jälkeen ja käy edelleen, paitsi et ilmoittaa tosta systeemiviasta. :(

Avatar
hagger16
Viestit: 3071
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

Talvi on tullut. Alfa ei jaksanut pyörähtää käyntiin. :mrgreen:

Kesähän tuo menikin ihan kivasti. Jokin syö akun virtaa, enkä ole oikein saanut selville mikä. En ole kyllä hirveästi etsinytkään, kun lääkkeeksi on toiminut päivittäinen ajelu..
Senza cuore saremmo solo macchine

Avatar
KauGoH
Viestit: 2114
Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja KauGoH »

hagger16 kirjoitti:Talvi on tullut. Alfa ei jaksanut pyörähtää käyntiin. :mrgreen:

Kesähän tuo menikin ihan kivasti. Jokin syö akun virtaa, enkä ole oikein saanut selville mikä. En ole kyllä hirveästi etsinytkään, kun lääkkeeksi on toiminut päivittäinen ajelu..
Ai se vie sitä virtaa vieläkin? Muistelisin männä vuonna jo olleen puhetta tästä, Kun kaivelit latureita kaapista ja kirosit :-D

Vaiha Breraan se :wink:

Avatar
doublesix
Viestit: 2529
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 20:24
Car(s): 2.0, 2,0, 5.7.

Viesti Kirjoittaja doublesix »

Aniara,hommaa vaan kakkosauto.Ei tule turhia rokulipäiviä kun kaunotar kiukuttelee.
Ride on!

Avatar
Aniara
Viestit: 337
Liittynyt: 24 Touko 2010, 22:07
Paikkakunta: Kemiönsaari

Viesti Kirjoittaja Aniara »

doublesix kirjoitti:Aniara,hommaa vaan kakkosauto.Ei tule turhia rokulipäiviä kun kaunotar kiukuttelee.
Tällainen voisi olla sopiva:

http://www.nettimoto.com/casalini/mopoauto/995574

"Tässä todellinen katseenkääntäjä. Varma starttaaja, lähtenyt hyvin käyntiin talven paukkupakkasillakin." ;)


P.S. Alfassa oikeanpuoleiset lambda-johdot menee vaihtoon. Vasemmanpuoleiset vaihdettiin aikaisemmin. Huh. Pelkäsin et jotain isompaa vikaa... :shock:

Avatar
Suba
Viestit: 3210
Liittynyt: 09 Syys 2008, 19:28
Car(s): -
Giulia super
159 sw
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Suba »

^ Onpa härski kulkine tuo Casalini. :lol: Katseen kääntö on taattu.
One life, live it!

Monza
Viestit: 897
Liittynyt: 18 Loka 2004, 16:11
Car(s): Spider 2.0 JTS. Ex. 159 TBi, 156 GTA, 164 V6 Super, 164 TS. Käyttis F10 xD LCI.
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Monza »

Konffasin itselleni keikalle recycle:ttyä miniläppäriä. XP sisään, sitten servicepakit, virustorjunnat, hwajurit ja lopuksi applikaatiosoftat. Toimi hienosti.

Sitten viimeksi konffasin adminille salasanan. Loggasin ulos ja salasanalla sisään, hyvin toimi. Vielä yksi buutti ja prkl, salasana ei enää käy. Ja aivan varmasti on oikea, mitä ihmettä tässä oikein meni vikaan? Näppiksen layout muuttunut jossain vaiheessa? US<->FI?

Uudelleenasennukseksi taisi mennä :crazyeyes:

Avatar
Smacket
Viestit: 2709
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
Car(s): 159 2.4 JTDm
Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja Smacket »

Monza kirjoitti:Konffasin itselleni keikalle recycle:ttyä miniläppäriä. XP sisään, sitten servicepakit, virustorjunnat, hwajurit ja lopuksi applikaatiosoftat. Toimi hienosti.

Sitten viimeksi konffasin adminille salasanan. Loggasin ulos ja salasanalla sisään, hyvin toimi. Vielä yksi buutti ja prkl, salasana ei enää käy. Ja aivan varmasti on oikea, mitä ihmettä tässä oikein meni vikaan? Näppiksen layout muuttunut jossain vaiheessa? US<->FI?

Uudelleenasennukseksi taisi mennä :crazyeyes:
Satuitko käyttämään salasanassa ääkkösiä ja öökkösiä? :mrgreen:
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -

Avatar
Vode
Viestit: 883
Liittynyt: 28 Joulu 2004, 01:13
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Vode »

Monza kirjoitti:Konffasin itselleni keikalle recycle:ttyä miniläppäriä. XP sisään, sitten servicepakit, virustorjunnat, hwajurit ja lopuksi applikaatiosoftat. Toimi hienosti.

Sitten viimeksi konffasin adminille salasanan. Loggasin ulos ja salasanalla sisään, hyvin toimi. Vielä yksi buutti ja prkl, salasana ei enää käy. Ja aivan varmasti on oikea, mitä ihmettä tässä oikein meni vikaan? Näppiksen layout muuttunut jossain vaiheessa? US<->FI?

Uudelleenasennukseksi taisi mennä :crazyeyes:
Numlock päällä kun laitoit passun?

2k/xp/vista/7 -salasanat voi resetoida monellakin työkalulla. Mukavin mitä ite olen käyttänyt lienee Offline NT password Changer joka löytyy esim Hiren's Boot cd:ltä joka on ilmainen ja netistä ladattavissa vaikka osoitteesta www.hirensbootcd.net

Avatar
alamajy
Viestit: 1989
Liittynyt: 01 Syys 2010, 08:37
Car(s): Alfetta GTV6 -84, Bertone GT1300 Junior -69, 156SW 2.0 JTS -05, 159 JTDm 2.0 Berlina -10, Giulia 2016.
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja alamajy »

Monza kirjoitti:Konffasin itselleni keikalle recycle:ttyä miniläppäriä. XP sisään, sitten servicepakit, virustorjunnat, hwajurit ja lopuksi applikaatiosoftat. Toimi hienosti.

Sitten viimeksi konffasin adminille salasanan. Loggasin ulos ja salasanalla sisään, hyvin toimi. Vielä yksi buutti ja prkl, salasana ei enää käy. Ja aivan varmasti on oikea, mitä ihmettä tässä oikein meni vikaan? Näppiksen layout muuttunut jossain vaiheessa? US<->FI?

Uudelleenasennukseksi taisi mennä :crazyeyes:
Minä olen poistanut salasanoja ohjelmalla XP Password Eraser.
Jos tarviit niin minulta löytyy ISO-filenä. Löytyy kyllä varmaan Goooooglella.

Toimii, jos saat vehkeen boottaamaan CD/DVD:ltä.

Monza
Viestit: 897
Liittynyt: 18 Loka 2004, 16:11
Car(s): Spider 2.0 JTS. Ex. 159 TBi, 156 GTA, 164 V6 Super, 164 TS. Käyttis F10 xD LCI.
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Monza »

NumLock ja Capslock kaikki kombinaatiot kokeilin. Salasanassa on pari erikoismerkkiä, ehkä jokin sotki ne. Ääkkösiä ei ole.

Pitää kokeilla noita pw erasereita, jahka olen taas kotona.

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Perkele, että voi normaalin ihmisen vuorokausirytmissä eläminen olla vaikeaa. Koko työuran pyrkinyt tekemään pelkkää yövuoroa, koska päivävuoro ei yksinkertaisesti vain sovi. Nykyään joutuu toisinaan aamulla raahautumaan töihin - se on niin suurta tuskaa. Kahden tunnin (ei vain pysty enempää nukkumaan) yöunien jälkeen kun herää kellon pärinään on todella epätoivoinen fiilis. Puoliltapäivin olo on jo sekavampi, kuin 4-promillen kännissä.

Alfred Romero
Viestit: 548
Liittynyt: 10 Tammi 2006, 21:00
Car(s): 916 2.0 TS-95
V70 2.0t-01
156 2.0 TS-01
Paikkakunta: Akaa/ Viiala

Viesti Kirjoittaja Alfred Romero »

Perkeleen kaaharit!
Meidän kotikatu on pieni ja rauhallinen. Noin yleensä.
Valkoinen ja grafiitinharmaa lancer ja uudehko isohko bemu kaahaavat niin maan saatanasti tätä 40 km/h pätkää.
Puoli kymmenen aikaan vauhtia reippaasti yli sata.
Autonviritys jannuilla paja parin sadan metrin päässä. Keltaista rata omegaa ja jotain japsituonti glanza ja aristoo jne.. Ne sällit onneksi on rauhoittuneet, mutta noi ekana mainitut..
Taidan mennä ja pyyhkästä nokkaan s-tana.
Parempi tietty ois kytätä autossa ja tuupata pitkä transitin perä portista tielle, kun kaverin vauhti on makeimmillaan..
Ei siinä mitään, mutta kun vieressä on vanhaa turku tietä, jolla voisivat soittaa niin paljon kuin huvittää.
Tän kadun varrella asuu abt. 60 eri ikäistä koululaista, jotka vanhimmat eivät oo nukkumassa vielä 19.00.
Kyllä jämpti on näin...Kele..
"ei edes se nytkäys, mutta se äkkipysähdys.."

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

^hankit semmosen pahvi ihmisen, sille pyörät alle ja vedät narulla puskan takaa eteen :mrgreen:

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4112
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Elämä on perseestä. Minulla ei muuta, saanko poistua (keskuudestanne).
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
Johanna
Viestit: 199
Liittynyt: 27 Kesä 2010, 21:31
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Cuore Sportivo kirjoitti:Perkele, että voi normaalin ihmisen vuorokausirytmissä eläminen olla vaikeaa. Koko työuran pyrkinyt tekemään pelkkää yövuoroa, koska päivävuoro ei yksinkertaisesti vain sovi. Nykyään joutuu toisinaan aamulla raahautumaan töihin - se on niin suurta tuskaa. Kahden tunnin (ei vain pysty enempää nukkumaan) yöunien jälkeen kun herää kellon pärinään on todella epätoivoinen fiilis. Puoliltapäivin olo on jo sekavampi, kuin 4-promillen kännissä.
Voin kuvitella kyllä tuon tunteen, mäkin vielä joku aika sitten taistelin jatkuvaa väsymystä vastaan, kun en pystynyt öisin nukkumaan. On siinä sitten seuraavana päivänä aina jaksamista, että pysyisi töissä hereillä :/ Toisaalta positiivista: päivä sujuu silloin yleensä semmosessa hämärässä udussa, eikä mikään oikein pysty ressaamaan :mrgreen:

JLL
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Touko 2005, 20:43
Paikkakunta: Lapinjärvi

Viesti Kirjoittaja JLL »

Wile E. Coyote kirjoitti:Elämä on perseestä. Minulla ei muuta, saanko poistua (keskuudestanne).
? Huolia, murheita... ? Täällä voi avautua.

Avatar
Finest
Viestit: 3238
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 05:32
Car(s): Gtv TB Q2
Bravo -08 jtd
156 V6
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Finest »

Alfabbs:n yölinja palvelee 24/7 :wink:

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DaViega »

P0120

Tuli muuten motarin rampissa... oli hetken aikaa ihmettelemistä, nippa nappa sai ruutuun sen 120 :crazyeyes: onneksi oli ruuhkaa, ei voinnut edes 120 ajaa kunnolla.

Ja lähteestä riippuen vika on kaasuläppä kotelossa tai polkimen tunnistimessa - juttuja lukennut ja jälkimmäin vaikuttaisi järkevämmältä
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Avatar
EBITDA
Viestit: 1858
Liittynyt: 04 Elo 2009, 17:46
Car(s): 159 SW, Crosswagon, 155, Spider, Evo
Paikkakunta: Hämeenlinna/Rauma

Viesti Kirjoittaja EBITDA »

Tupakkalakko taas vaihteeksi ohi.

Avatar
Otsosmi
Viestit: 754
Liittynyt: 04 Touko 2006, 08:18
Car(s): GTV V6 TB
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Otsosmi »

Molemmat autot "toimintatonni"-paskaks ja astianpesukoneesta vedet keittiön lattialle kahden viikon sisällä. Mitähän seuraavaks? Naapurin Jaskan bokserit pyykkikorissa?
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Varasin rouvalle Blue1-lennot intter netistä.

Maksutapahtuman aikana pukkasi näytölle erroria ja kehoitus aloittaa ostoprosessi alusta. No ei siinä mitään, nyt homma pelitti ja HKI-Oulu-piletit saatiin onnistuneesti buukattua.

Tänään sitten vahingossa huomasin, että tililtä olikin veloitettu kahdet lennot. Siitä sitten soittamaan liki 2€/min hintaista puhelua palvelunumeroon, jossa itäeurooppalaisen palveluasenteen omaava - joskin lopulta ihan asiallinen - eestiläisnainen kyselee vaikeita.

Eiköhän tämä kivasti pääty, mutta sapettaa moinen ylimääräinen vaiva. Tuonkin ajan olisi voinut selailla uutta AutoItaliaa soffalla.

EDIT. typo
Viimeksi muokannut Vittorio Jano, 06 Loka 2010, 06:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

^Minulla kävi Air Finlandin kanssa samoin viime talvena. Rahojen palautus onnistui tyylikkäästi yhdellä sähköpostilla!

TestarosaFinland
Viestit: 1754
Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.

Viesti Kirjoittaja TestarosaFinland »

Suomalainen tarkkuus!

Kuitenkin kun oli pahvi liput niin oli jotenkin varmempi olo :roll:
Nothing beats cubic inch

Avatar
pasinoffi
Viestit: 149
Liittynyt: 17 Heinä 2009, 12:09
Car(s): 164 TS-89
164 TS-94
Giulietta TC-82
Paikkakunta: Hamina

Viesti Kirjoittaja pasinoffi »

http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... =1&TPN=170 Miksikäs meiltä puuttuu tämmöinen ketju :drinking:

Avatar
Antijape
Viestit: 758
Liittynyt: 20 Maalis 2005, 11:05
Car(s): Ei alfaa. Ex 159 SW 3.2 Q4, 156 2.0 JTS ja 147 2.0 TS

Viesti Kirjoittaja Antijape »

Kiittämättömyys on maailman palkka. Oltiin sitten töissä tai kotona.

Avatar
Finest
Viestit: 3238
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 05:32
Car(s): Gtv TB Q2
Bravo -08 jtd
156 V6
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Finest »

^^Vähä hoono enklanti, mutta "vuosikerta naiset"?
Alias milf-ketju? :?
Oho, piti oikein googlettaa tarkoitus, ei saa sekoittaa sanaan milf. Tänään opin jotain uutta.
Siellä oli 170 sivua keskustelua aiheesta..
Kuka aloittaa topicin? :mrgreen:

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DaViega »

Yleesnä Alfan osien rakenne ja niille pääsy menee näin: Päivä purkamista, osa itsessään on yksinkertaisuuden huipentuma... Paitsi tänään kun meinasin tehdä laittomat valot:
Ksenon muutossarjaa asennellessa hoksasin, että helposti käsille saatava lyhdyn takakansi ei olekaan niin yksinkertainen kuin voisi olettaa, vaan siinä on joku perkeleen hieno tuuletus systeemi... juuri siinä kohtaa, mihin olisi pitännyt porata reikä johtojen läpivientiä varten... kait siihen voi reiän tehä vieläkin, mutta sitten joutuu ottamaan "suodattimen" pois jolloin umpio tuntuu jäävän liian avonaiseksi... olisikohan vanhemmissa 156 pikkusen yksinkertaisempi... ei viitsisi hirveää viritystä tehdä
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

^Tuo onnistui kyllä vanhemmassa, en tosin jaksa muistaa mihin se reikä porattiin ja valotkin on heitetty jorpakkoon. Kyllähän niillä näki paremmin, mutta näyttää amisratkaisulta kilometrien päähän ja häikäisee muita :evil:

Avatar
pitkämies
Viestit: 2457
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 17:49
Car(s): ....................
- Maserati 222 SE
- Maserati Quattroporte
- Lancia Thesis
- Jaguar XJR
- Saab 9-5 2.0 Turbo
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pitkämies »

Itse porasin kylmästi omassa suoraan siihen takakannen "takaosaan" suurehkon holen ja siitä sitten vaan johtoja kumitutin läpi.....tilaahan on ihan perkeleesti :mrgreen: v....ttu mitä nysväystä! Ja joka vuosi saa ottaa leimalle veks! Itse kun ajelee öisin töihin niin tarvitseekin jopa sitä valotehon kasvua, mutta komppaan kyllä Rollea siinä että ainakin 156:ssa valo hajoaa pahasti(Häikäisee....) ja näyttää valitettavasti amikselta :roll: .......mutta mutta kun niillä alkuperäisillä "kynttilöillä ei oikeasti tee yhtään mitään, niin vat kän juu duu......Ei pysty käsittämään miksi lainlaatija kieltää sen että ihminen haluaa parantaa valojaan. Eikös se ole liikenneturvallisuuden kannalta parempi vaihtoehto että näkee ja tulee nähdyksi......Juu juu tiedän että ne on "laittomat" kun puuttuu se jokin leima jostain umpion kulmalta, mutta esim isäukon Octavian tehdas asenteiset lähi ksenonit häikäisee ihan yhtälailla, vaikka ovat tasan säädöissään ja auto niillä myös luonnollisesti leimattu..........Menikö jo avautumisen puolelle :oops:
"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....

Lukittu