toolman kirjoitti:eikä mitään rojektia edes kiikarissa
Joo, ei oo kivaa.
Toisaalta ei oo myöskään kivaa kun rojekti ei tunnu loppuvan koskaan. Mikään niistä.
Minä taas hommasin pikaisen projektin talviautoksi, ja eilen käsijarruvaijerin vaihdosta seurasi koko taka-akselin purkaminen pois ja tiedossa on miellyttävää ruostehommaa: http://www.kotiposti.net/xluumu/gessi/tuki.jpg
Mä kun niin toivoin että toi olis ollut vaan ihan helposti ja pikaisesti leimassa ja ajossa...
Pasi perkele! Toi on jo melkein kuolema. Ehdotankin palstalle yhteistä rukoushetkeä kaiman asian puolesta. No vakavasti, toihan on ihan perseestä. Oikeasti meikä joutuu johonkin hoitoon, jos ja kun kävis niin ,että tosta joutuis luopumaan.
PK kirjoitti: Pasi perkele! Toi on jo melkein kuolema. Ehdotankin palstalle yhteistä rukoushetkeä kaiman asian puolesta. No vakavasti, toihan on ihan perseestä. Oikeasti meikä joutuu johonkin hoitoon, jos ja kun kävis niin ,että tosta joutuis luopumaan.
Noh, valoa tunnelin päässä.... ensiviikolla on uusi kone keulilla ja matka jatkuu
Kumpaahan öljynpaine merkkii tos 75 2.0 ts alfas kannattaa uskoo ku mittari näyttää öljynpaineit tyhjäkäynnil 4bar ja kierrokseil 8 bar mut silti öljynpaine valo vilkkuu =/
Jos tarkoitat normaalilämpötilassa 4bar tyhjäkäynti ja 8bar kierroksilla niin mittari näyttää omiaan. Valo on yleisesti ottaen luotettavampi mutta jos moottori kuulostaa normaalilta vaihda ensin valon anturi koska on halpa.
jep siis mittari kiipee heti sinne 4 ja valo välkkyyku kääntää auton käyntii Kylmällä koneella mutta rupes tekemää tota valon vilkutusta sen jälkee ku alffa oli ekan kerran ulkoon parii vuotee ja nyt se ei enää vilkuttele ku oli tän päivän sisällä D
Hämiksen sisustan purkuprojekti etenee jokseenkin synkkenevissä fiiliksissä. Enkä ole edes vasta kuin puolivälissä.
Alkaa olla ammattitaitoiselle hitsarille kysyntää. Tarjokkaat voi laittaa PM:ää. Hyvät vinkitkin yhteystietoineen otetaan kernaasti vastaan.
Vuokraamosta VW Golf Combi ja joku 1.6 bensavapari pellin alla, autobaanalla Saksassa. En ole sitten hetkeen ajanut yhtä lussua autoa, ei mene sitten mihinkään, hyvä että ohituskaistalle uskaltaa...
Monza kirjoitti:Vuokraamosta VW Golf Combi ja joku 1.6 bensavapari pellin alla, autobaanalla Saksassa. En ole sitten hetkeen ajanut yhtä lussua autoa, ei mene sitten mihinkään, hyvä että ohituskaistalle uskaltaa...
Otan osaa. Ja sitten vielä ne polkimet, jotka tunnokkuudessaan ja loogisuudessaan antavat tuntuman, joka muistuttaa tilannetta, jossa jalkojen alla on taikinalla täytetty säkkipilli, jolla pierun verran newttoneita sisältävää konetta pitäisi käskeä. Näin ainakin neloskopan 1.6-versiossa.
Voi prkl... kaks v*tun päivää tapellu tuon s**tanan apulaitehihnapyörän kanssa. Eikä se v*ttu ole vieläkään irti. On kyllä viimenen kerta ku lupaan kavereiden autoja laittaa.
Suba kirjoitti:Hämiksen sisustan purkuprojekti etenee jokseenkin synkkenevissä fiiliksissä. Enkä ole edes vasta kuin puolivälissä.
Alkaa olla ammattitaitoiselle hitsarille kysyntää. Tarjokkaat voi laittaa PM:ää. Hyvät vinkitkin yhteystietoineen otetaan kernaasti vastaan.
Prkl noita esppolaiskuskeja. Tuomarilan liittymästä koitin päästä motarille ja _kiihdytys_kaistan_ puolivälissä nysvätään viittäkymppiä. Kun motari alkaa aueta, saadaan kotteroon seittemänkymppiä. Ja rajoitus on sata...huokaus mitä kuspiäisyyttä...
Mullakaan mikään raketti ollut alla, vaan fiat, mutta kyllä silläkin saa markan lasiin jo siinä ylämäessä. Miten ei sitten paskatilla. Pientä pesään ja nasta lautaan. Finniratsunikin liikkui sen verran stn.
Ja toinen inhokki: Tammiston liittymän kohdalla alkaa vauhti hiipua kasikympistä alaspäin - ja minkä takia! No koska ollaan poistumassa kehäkolmoselle. Prkl siellä on kaistaa kilometrin verran motarin ulkopuolella, jotta saa yhdyttyä sinne kehän liikenteeseen joustavasti.
Ihmekkösse, että "teillä on ruuhkaa". Totta kai on, kun itse se aiheutetaan.
Bim! "Motor control system failure" (vai-mikä-se-oli) TAAS!!!!
Nyt ei kans millään pystyis olemaan ilman autoa. Helvetti!
Pitäiskö hankkia kakkosauto, että varmasti pääsee töihin joka päivä? Mikä ihme siinä autossa on kun se jo kolmatta kertaa n puolen vuoden sisällä tekee ton? Ekalla kerralla siinä vaihdettiin lambdaliitin (tms) ja toisella kerralla putsasivat kaasuläpät (tjs). Moitteettomasti on käynyt sen jälkeen ja käy edelleen, paitsi et ilmoittaa tosta systeemiviasta.
Talvi on tullut. Alfa ei jaksanut pyörähtää käyntiin.
Kesähän tuo menikin ihan kivasti. Jokin syö akun virtaa, enkä ole oikein saanut selville mikä. En ole kyllä hirveästi etsinytkään, kun lääkkeeksi on toiminut päivittäinen ajelu..
hagger16 kirjoitti:Talvi on tullut. Alfa ei jaksanut pyörähtää käyntiin.
Kesähän tuo menikin ihan kivasti. Jokin syö akun virtaa, enkä ole oikein saanut selville mikä. En ole kyllä hirveästi etsinytkään, kun lääkkeeksi on toiminut päivittäinen ajelu..
Ai se vie sitä virtaa vieläkin? Muistelisin männä vuonna jo olleen puhetta tästä, Kun kaivelit latureita kaapista ja kirosit
Konffasin itselleni keikalle recycle:ttyä miniläppäriä. XP sisään, sitten servicepakit, virustorjunnat, hwajurit ja lopuksi applikaatiosoftat. Toimi hienosti.
Sitten viimeksi konffasin adminille salasanan. Loggasin ulos ja salasanalla sisään, hyvin toimi. Vielä yksi buutti ja prkl, salasana ei enää käy. Ja aivan varmasti on oikea, mitä ihmettä tässä oikein meni vikaan? Näppiksen layout muuttunut jossain vaiheessa? US<->FI?
Monza kirjoitti:Konffasin itselleni keikalle recycle:ttyä miniläppäriä. XP sisään, sitten servicepakit, virustorjunnat, hwajurit ja lopuksi applikaatiosoftat. Toimi hienosti.
Sitten viimeksi konffasin adminille salasanan. Loggasin ulos ja salasanalla sisään, hyvin toimi. Vielä yksi buutti ja prkl, salasana ei enää käy. Ja aivan varmasti on oikea, mitä ihmettä tässä oikein meni vikaan? Näppiksen layout muuttunut jossain vaiheessa? US<->FI?
Uudelleenasennukseksi taisi mennä
Satuitko käyttämään salasanassa ääkkösiä ja öökkösiä?
Monza kirjoitti:Konffasin itselleni keikalle recycle:ttyä miniläppäriä. XP sisään, sitten servicepakit, virustorjunnat, hwajurit ja lopuksi applikaatiosoftat. Toimi hienosti.
Sitten viimeksi konffasin adminille salasanan. Loggasin ulos ja salasanalla sisään, hyvin toimi. Vielä yksi buutti ja prkl, salasana ei enää käy. Ja aivan varmasti on oikea, mitä ihmettä tässä oikein meni vikaan? Näppiksen layout muuttunut jossain vaiheessa? US<->FI?
Uudelleenasennukseksi taisi mennä
Numlock päällä kun laitoit passun?
2k/xp/vista/7 -salasanat voi resetoida monellakin työkalulla. Mukavin mitä ite olen käyttänyt lienee Offline NT password Changer joka löytyy esim Hiren's Boot cd:ltä joka on ilmainen ja netistä ladattavissa vaikka osoitteesta www.hirensbootcd.net
Monza kirjoitti:Konffasin itselleni keikalle recycle:ttyä miniläppäriä. XP sisään, sitten servicepakit, virustorjunnat, hwajurit ja lopuksi applikaatiosoftat. Toimi hienosti.
Sitten viimeksi konffasin adminille salasanan. Loggasin ulos ja salasanalla sisään, hyvin toimi. Vielä yksi buutti ja prkl, salasana ei enää käy. Ja aivan varmasti on oikea, mitä ihmettä tässä oikein meni vikaan? Näppiksen layout muuttunut jossain vaiheessa? US<->FI?
Uudelleenasennukseksi taisi mennä
Minä olen poistanut salasanoja ohjelmalla XP Password Eraser.
Jos tarviit niin minulta löytyy ISO-filenä. Löytyy kyllä varmaan Goooooglella.
Perkele, että voi normaalin ihmisen vuorokausirytmissä eläminen olla vaikeaa. Koko työuran pyrkinyt tekemään pelkkää yövuoroa, koska päivävuoro ei yksinkertaisesti vain sovi. Nykyään joutuu toisinaan aamulla raahautumaan töihin - se on niin suurta tuskaa. Kahden tunnin (ei vain pysty enempää nukkumaan) yöunien jälkeen kun herää kellon pärinään on todella epätoivoinen fiilis. Puoliltapäivin olo on jo sekavampi, kuin 4-promillen kännissä.
Perkeleen kaaharit!
Meidän kotikatu on pieni ja rauhallinen. Noin yleensä.
Valkoinen ja grafiitinharmaa lancer ja uudehko isohko bemu kaahaavat niin maan saatanasti tätä 40 km/h pätkää.
Puoli kymmenen aikaan vauhtia reippaasti yli sata.
Autonviritys jannuilla paja parin sadan metrin päässä. Keltaista rata omegaa ja jotain japsituonti glanza ja aristoo jne.. Ne sällit onneksi on rauhoittuneet, mutta noi ekana mainitut..
Taidan mennä ja pyyhkästä nokkaan s-tana.
Parempi tietty ois kytätä autossa ja tuupata pitkä transitin perä portista tielle, kun kaverin vauhti on makeimmillaan..
Ei siinä mitään, mutta kun vieressä on vanhaa turku tietä, jolla voisivat soittaa niin paljon kuin huvittää.
Tän kadun varrella asuu abt. 60 eri ikäistä koululaista, jotka vanhimmat eivät oo nukkumassa vielä 19.00.
Kyllä jämpti on näin...Kele..
Cuore Sportivo kirjoitti:Perkele, että voi normaalin ihmisen vuorokausirytmissä eläminen olla vaikeaa. Koko työuran pyrkinyt tekemään pelkkää yövuoroa, koska päivävuoro ei yksinkertaisesti vain sovi. Nykyään joutuu toisinaan aamulla raahautumaan töihin - se on niin suurta tuskaa. Kahden tunnin (ei vain pysty enempää nukkumaan) yöunien jälkeen kun herää kellon pärinään on todella epätoivoinen fiilis. Puoliltapäivin olo on jo sekavampi, kuin 4-promillen kännissä.
Voin kuvitella kyllä tuon tunteen, mäkin vielä joku aika sitten taistelin jatkuvaa väsymystä vastaan, kun en pystynyt öisin nukkumaan. On siinä sitten seuraavana päivänä aina jaksamista, että pysyisi töissä hereillä :/ Toisaalta positiivista: päivä sujuu silloin yleensä semmosessa hämärässä udussa, eikä mikään oikein pysty ressaamaan
Tuli muuten motarin rampissa... oli hetken aikaa ihmettelemistä, nippa nappa sai ruutuun sen 120 onneksi oli ruuhkaa, ei voinnut edes 120 ajaa kunnolla.
Ja lähteestä riippuen vika on kaasuläppä kotelossa tai polkimen tunnistimessa - juttuja lukennut ja jälkimmäin vaikuttaisi järkevämmältä
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
Molemmat autot "toimintatonni"-paskaks ja astianpesukoneesta vedet keittiön lattialle kahden viikon sisällä. Mitähän seuraavaks? Naapurin Jaskan bokserit pyykkikorissa?
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
Maksutapahtuman aikana pukkasi näytölle erroria ja kehoitus aloittaa ostoprosessi alusta. No ei siinä mitään, nyt homma pelitti ja HKI-Oulu-piletit saatiin onnistuneesti buukattua.
Tänään sitten vahingossa huomasin, että tililtä olikin veloitettu kahdet lennot. Siitä sitten soittamaan liki 2€/min hintaista puhelua palvelunumeroon, jossa itäeurooppalaisen palveluasenteen omaava - joskin lopulta ihan asiallinen - eestiläisnainen kyselee vaikeita.
Eiköhän tämä kivasti pääty, mutta sapettaa moinen ylimääräinen vaiva. Tuonkin ajan olisi voinut selailla uutta AutoItaliaa soffalla.
EDIT. typo
Viimeksi muokannut Vittorio Jano, 06 Loka 2010, 06:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^^Vähä hoono enklanti, mutta "vuosikerta naiset"?
Alias milf-ketju?
Oho, piti oikein googlettaa tarkoitus, ei saa sekoittaa sanaan milf. Tänään opin jotain uutta.
Siellä oli 170 sivua keskustelua aiheesta..
Kuka aloittaa topicin?
Yleesnä Alfan osien rakenne ja niille pääsy menee näin: Päivä purkamista, osa itsessään on yksinkertaisuuden huipentuma... Paitsi tänään kun meinasin tehdä laittomat valot:
Ksenon muutossarjaa asennellessa hoksasin, että helposti käsille saatava lyhdyn takakansi ei olekaan niin yksinkertainen kuin voisi olettaa, vaan siinä on joku perkeleen hieno tuuletus systeemi... juuri siinä kohtaa, mihin olisi pitännyt porata reikä johtojen läpivientiä varten... kait siihen voi reiän tehä vieläkin, mutta sitten joutuu ottamaan "suodattimen" pois jolloin umpio tuntuu jäävän liian avonaiseksi... olisikohan vanhemmissa 156 pikkusen yksinkertaisempi... ei viitsisi hirveää viritystä tehdä
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
^Tuo onnistui kyllä vanhemmassa, en tosin jaksa muistaa mihin se reikä porattiin ja valotkin on heitetty jorpakkoon. Kyllähän niillä näki paremmin, mutta näyttää amisratkaisulta kilometrien päähän ja häikäisee muita
Itse porasin kylmästi omassa suoraan siihen takakannen "takaosaan" suurehkon holen ja siitä sitten vaan johtoja kumitutin läpi.....tilaahan on ihan perkeleesti v....ttu mitä nysväystä! Ja joka vuosi saa ottaa leimalle veks! Itse kun ajelee öisin töihin niin tarvitseekin jopa sitä valotehon kasvua, mutta komppaan kyllä Rollea siinä että ainakin 156:ssa valo hajoaa pahasti(Häikäisee....) ja näyttää valitettavasti amikselta .......mutta mutta kun niillä alkuperäisillä "kynttilöillä ei oikeasti tee yhtään mitään, niin vat kän juu duu......Ei pysty käsittämään miksi lainlaatija kieltää sen että ihminen haluaa parantaa valojaan. Eikös se ole liikenneturvallisuuden kannalta parempi vaihtoehto että näkee ja tulee nähdyksi......Juu juu tiedän että ne on "laittomat" kun puuttuu se jokin leima jostain umpion kulmalta, mutta esim isäukon Octavian tehdas asenteiset lähi ksenonit häikäisee ihan yhtälailla, vaikka ovat tasan säädöissään ja auto niillä myös luonnollisesti leimattu..........Menikö jo avautumisen puolelle