Hellposti, vai missä bongasit?Originali kirjoitti:Rolle...ko? bongattu JD:n ratissa.
Palstalaisten bongausketju mallia 2004
Valvoja: Moderators
- Fonzarelli
solin mää , ihme että kiilteli vielä...keväällä auton kiillon kesto kaiken kevätgönzän keskellä on noin 5 nanominuuttia (ainakin stadissa).Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Tummansininen siirtokilpinen 164 Super Kehä Ykkösellä iltapäiväruuhkassa. Tunnustaako kukaan omakseen? Minä ainakin kehtaisin tunnustaa, kiilteli niin komiasti.
Optimiväri olisi varmaan joku vaalea samppanjahopea, widun wappuwäri...
Hjumioista voitte päätellä waalborin kronologiaa...juokaa hullut, loppu on tullut...hauska wappua
Gönzärelli
- Fonzarelli
Hyppäis johonkin Fiat-konsernin lahnoihin, niin voisi reaalisella tasolla testata omia tuotteitaan. Maybach sinällään on täysi nekromobiili, kuollut jo milloinwiddulienee ja uudelleenherätetty panemalla tuplamaseratihäkkyrä venytetyn langimesen keulalle. Mielikuvia menneestä maailmasta...90 kirjoitti:just..mister sykemittari...Sassicaia kirjoitti: SJS tulee sanoista Seppo J. Säynäjäkangas (mr. Polar Electro).
Vähän samaa pelleilyä kuin tämä kansanautoistettu Bugatti, hirvee aukko historiassa pyyhitään pois jollain brandin ostolla.
Joku voisi lahjoittaa Rollen hirvikoneeseen Volgan keulamerkin...
Feikki Kahila
a.k.a Arturo Fonzarelli, italian keisari, diplomi brandinrakentaja
- HR
- Car(s): 147 1.6 TS
Mondeo 2.0 TDCi - Paikkakunta: Kempele
Elien alkuillasta bongattu punainen takaveto Spider oulun keskustan tuntumassa Heinäpäässä. Kyseinen henkilö tunnustakoon heti! Oli muuten jo toinen takaveto Spider viikon sisällä. Onko niitä tuotu urakalla koko talvi tänne salaa ja nyt niitä rupeaa näkymään ilmojen lämmetessä
Samalla eilisellä kauppareissulla/ajelulla muuten, ajelu sen vuoksi että palttiin keskustasta ostoksilta Haukiputaan kautta Kempeleeseen. Niin Haukiputaalla oli liikkeellä todella siisti valkoinen 75:nen.
Mistähän muuten se jouhtuu, että välillä saa ajella pitkäänkin ilman että edes 156:sta tulee vastaan ja sitten yks kaks samalla reissulla Alfoja tulee joka kulmalla vastaan.
Samalla eilisellä kauppareissulla/ajelulla muuten, ajelu sen vuoksi että palttiin keskustasta ostoksilta Haukiputaan kautta Kempeleeseen. Niin Haukiputaalla oli liikkeellä todella siisti valkoinen 75:nen.
Mistähän muuten se jouhtuu, että välillä saa ajella pitkäänkin ilman että edes 156:sta tulee vastaan ja sitten yks kaks samalla reissulla Alfoja tulee joka kulmalla vastaan.
"Timing cingulum off et valuulas node"
- Rolle
- Site Admin
- Car(s): RRS + F20
Aij perkele nehän kävi ottaa kuvia joo En kyllä ole lehteä nähnyt.. 850/55x42 takana ja 750/50x34 edessä muistaakseni, eli tosi tuuningia kun on leveät matalaprofiiligummit. Ja onhan se muuten lastuviritettykinOriginali kirjoitti:Eiku lehdessä, sekä etu- että takasivulla. Komeannäköiset gummit alla, ei taida 225 riittää. Olisko 750 lähempänä?
- 90
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
olisiko ollu patun seiskafemma haukiputaalta, on pirun sisitissä kunnossa.HR kirjoitti:
http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=337
- 90
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
jeps varmaan juuri tuo pörhön yksilö, jollakin eläkeläis paapalla ollut ja viimme syksynä oli jotain 160tkm mittarissa..HR kirjoitti:No ilmiselvä Patun autohan se taisi olla. Onkohan tuo se sama joka oli myynnissä Pörhön autoliikkessä jokunen vuosi sitten, ei ollut kuin vähän toistasataatuhatta ajettu. Kaverilla on näköjään joku muukin Alfa
juu, patuhan tempaisi viimme syksynä ja ostaa paukautti 156:n GTA:n..autoiltuaan siihen asti 75:lla..
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Rasvis
- Spiderman
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Mun mielestäni tuo sininen näytti luonnossa pirun hyvältä, paljon paremmalta kuin kuvissa!Fonzarelli kirjoitti:Optimiväri olisi varmaan joku vaalea samppanjahopea, widun wappuwäri...
Ja jottei nyt mene ihan off-topiciksi niin nakataan sekaan tämänpäiväinen bongaus; musta kilvetön Lambo Gallardo kuljetusauton lavalla Kyllä toisten kelpaa, toisille taas on Pajeron kelvattava.
- Epäkelpokeräilijä -
- Jakke
- Car(s): 166 3.0 Super,
159 2.2 SW
Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym... - Paikkakunta: Kuopio
Off-topic bongaus tämäkin, mutta Kuopiossa on alkanu pyörimään Fiat Multipla JTD. Kummallisen näköinen auto (vrt. Mummo-ankan auto). Tilava kylläkin... Italiassa niitä oli taksina paljonkin, kerran olen jopa kyydissä istunut. Kummallinen muotokieli jatkuu myös auton sisällä.
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO
Oo-v-oO
- Alfissimo
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Ettei olis Räikkösen menopeli, ainakin kuvassa sillä oli tollanen vaikka tekstinä olikin Diablo.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Ja jottei nyt mene ihan off-topiciksi niin nakataan sekaan tämänpäiväinen bongaus; musta kilvetön Lambo Gallardo kuljetusauton lavalla Kyllä toisten kelpaa, toisille taas on Pajeron kelvattava.
Muistaakseni Seiskassa, eivät taida tietää että Diablon jälkeen on tullut jo pari uuttakin mallia.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
- GiuliaSuper
- Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
http://www.kilvet.com Sielt löytyy jotain!aar kirjoitti:Mitä osoitteesta kilpiä ja omistajia voisi katsella mikä kelläin
Vesivehmaan jenkka
Vesivehmaalla mökkireitin varrella köllötteli laskevan auringon kajossa "sukulainen" (vappuaattona), onkohan täkäläisiä?
Re: Vesivehmaan jenkka
missäs päin sinä mökkeilet? minä padasjoella.wetear kirjoitti:Vesivehmaalla mökkireitin varrella köllötteli laskevan auringon kajossa "sukulainen" (vappuaattona), onkohan täkäläisiä?
-
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Suiva, Kalkkinen, Hopeasaari - minä ja Nokian optiosatadonanäärit, miljonäärit fisustanee vain Espoossa...Mirafiori kirjoitti:missäs päin sinä mökkeilet? minä padasjoella.wetear kirjoitti:Vesivehmaalla mökkireitin varrella köllötteli laskevan auringon kajossa "sukulainen" (vappuaattona), onkohan täkäläisiä?
Mikkelissä Autokatsastus viiskakkosessa ´69 1300 GT ja oliko siinä vielä J? Punainen ja alla ajanmukaiset Wolfracen viisireikäiset alut. Ei tainnut olla foorumilaisia, en muistanut kysyä. Houkuttelin kyllä toiseen tai molenpiin klubeihin liittymään.
Ja kiitos kysymästä, meni se oma seiskavitonenkin läpi.
Ja kiitos kysymästä, meni se oma seiskavitonenkin läpi.
Heilutteleppa kättä jos ainakin juhannuksena tulee punainen 33 vastaan P-joen suunnalla. Tytön mökki Vesijakojärven rannalla ja appikokelaat asuvat itse kirkonkylällä, joten tuolla tulee välillä pyörittyä.Mirafiori kirjoitti: missäs päin sinä mökkeilet? minä padasjoella.
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia
siellä alfat kyllä erottuu! yhden 156:n tiedän (niemisen linjat oy:n omistaja) ja ennen ainakin oli yx 164...tv kirjoitti:Heilutteleppa kättä jos ainakin juhannuksena tulee punainen 33 vastaan P-joen suunnalla. Tytön mökki Vesijakojärven rannalla ja appikokelaat asuvat itse kirkonkylällä, joten tuolla tulee välillä pyörittyä.Mirafiori kirjoitti: missäs päin sinä mökkeilet? minä padasjoella.
- alfa 156 v6
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
- Ghost
- Car(s): GT 3.2 Q2
156 2.0 T.S - Paikkakunta: Tampere
Joo, minähän se varmaan olen. ja sulla on se SW?Alfonso kirjoitti:Muutaman kerran pongannut punaisen 156:sen Tampereen Kalkussa ajelee aina vastaan aamulla kun itse suuntaan Vantaalle onko joku foorumilaisista, kun kerran morjestelee, mikä on epänormaalia Tampereella
Tampereella ei tosiaan paljon morjestella, eilen tosin pispalanvaltatiellä tuli vastaan hopeinen 156, jossa raaja heilahti !!!
Kyllä..työpaikka on siinä Myllypuron teollisuusalueella...Ghost kirjoitti:Joo, minähän se varmaan olen. ja sulla on se SW?Alfonso kirjoitti:Muutaman kerran pongannut punaisen 156:sen Tampereen Kalkussa ajelee aina vastaan aamulla kun itse suuntaan Vantaalle onko joku foorumilaisista, kun kerran morjestelee, mikä on epänormaalia Tampereella
Tampereella ei tosiaan paljon morjestella, eilen tosin pispalanvaltatiellä tuli vastaan hopeinen 156, jossa raaja heilahti !!!
ja käpälästä Treella on aikas paljon Alfoja joten ei kaikki viitsi morjestella
- Campari
- Car(s): 159 jts (x-files:156ts,147ts,156jtssw,mb500sl,gtv v6 3.0,156v6)
147 diesel
Aina on lapa pystyssä kun huomaan ...Ghost kirjoitti: Tampereella ei tosiaan paljon morjestella
Bongattu muuten kaksi 147 dieseliä ja 156 ja 166 parkissa vierekkäin ja samalla minuutilla vielä punainen uusi Spider, arvatkaas missä ?
No, olen Amsterdamissa töissä tämän viikon, ja täällä Alfa on varsin suosittu peli.
On täällä paljon muutakin mukavaa "bongattavaa" ...
-cr
Alfa Romeo - automaailman Aku Ankka
- HR
- Car(s): 147 1.6 TS
Mondeo 2.0 TDCi - Paikkakunta: Kempele
Joo jännä juttu tuo Hollantilaisten Alfa innostus.Campari kirjoitti: Bongattu muuten kaksi 147 dieseliä ja 156 ja 166 parkissa vierekkäin ja samalla minuutilla vielä punainen uusi Spider, arvatkaas missä ?
No, olen Amsterdamissa töissä tämän viikon, ja täällä Alfa on varsin suosittu peli.-cr
"Timing cingulum off et valuulas node"
- Rolle
- Site Admin
- Car(s): RRS + F20
The One ja jos oikein ymmärsin niin juuri tuossa lehdessä, tiedä edes itsetv kirjoitti:Missäs lehdessä isorinkula-Rolle poseeraa? Maaseudun tulevaisuus?Originali kirjoitti:ivulla. Komeannäköiset gummit alla, ei taida 225 riittää. Olisko 750 lähempänä?