Ajeleeko joku Toijalan suunnilla semmotteella....ööö.....vaalean pastellin sinisellä 156:lla....muutaman kerran oon tullut työautolla vastaan ja tuo väri pisti silmään....
pitkämies kirjoitti:Ajeleeko joku Toijalan suunnilla semmotteella....ööö.....vaalean pastellin sinisellä 156:lla....muutaman kerran oon tullut työautolla vastaan ja tuo väri pisti silmään....
kyseinen vekotin pistänyt muutamaan kertaan silmään Valkeakoskellakin.. Lähinnä kyllä sen takia että väri on suht kamala
tais olla eräällä kerralla joku vanhempi mieshenkilö ratissa, sen jälkeen auto bongattu hiihtoladun parkkipaikalta
Tänään taas sininen getvonen bongattu, tällä kertaa kaakkurissa. Omakin pörähti iloisesti käyntiin kun akun latas. Ajelemaan ei tosin vielä pääse vähään aikaan...
Kiteellä nähtyä:
Reilu vko sitten la VMI-611 156 sw hopea tms Teboilin kohdalla.
Viime viikolla exä nähty pariin kertaan kahvilan ikkunasta.
Tänään vaille 12 156sw (hopea/harmaa) lähti liikenneympyrästä puhokseen päin, olin se huomioliivillä varustettu polkupyöräilijä joka heilautti pikaisesti kättä. Mahdollisesti sama joka nähty aiemmin?
routasydän kirjoitti:Tänään taas sininen getvonen bongattu, tällä kertaa kaakkurissa. Omakin pörähti iloisesti käyntiin kun akun latas. Ajelemaan ei tosin vielä pääse vähään aikaan...
Siellä päin tuli kyllä käytyä, mutta Volvoa en kyllä bongannut...
routasydän kirjoitti:Tänään taas sininen getvonen bongattu, tällä kertaa kaakkurissa. Omakin pörähti iloisesti käyntiin kun akun latas. Ajelemaan ei tosin vielä pääse vähään aikaan...
Siellä päin tuli kyllä käytyä, mutta Volvoa en kyllä bongannut...
Ei viitti volvosta kovin paljoa heilutella
Oltiin motarilta nousemassa ja kääntymässä cittarin suuntaa puolen päivän kieppeillä ja olit silloin rullaamassa valoihin. Tuo getvonen on hieman helpompi bongata ku volvo,
Finest kirjoitti:
Äsken harmaa 156 sw (ei kai RIPA?) ABC:llä, ja jos en erehtynyt niin kahva edellä tuli pihaan
Nyt alkaa jonkun koheltamiset suotta menemään "vanhan" miehen piikkiin, eikä perheen nuorisokuljettajakaan malta persettä irrottaa tietokoneelta niin pitkäksi aikaa, jotta moisia suorituksia pääsisi tekemään. Eli lyhyesti:En ollut minä!
Finest kirjoitti:
Äsken harmaa 156 sw (ei kai RIPA?) ABC:llä, ja jos en erehtynyt niin kahva edellä tuli pihaan
Nyt alkaa jonkun koheltamiset suotta menemään "vanhan" miehen piikkiin, eikä perheen nuorisokuljettajakaan malta persettä irrottaa tietokoneelta niin pitkäksi aikaa, jotta moisia suorituksia pääsisi tekemään. Eli lyhyesti:En ollut minä!
Niin veikkasin, siinä oli vakioalut mielestäni alla.
About klo10 musta hemmetin upea 159sw ajeli ylös ramppia keravantieltä saviontielle Autotalo Laakkosen ohi. Hopiainen 156 ajeli takana Keravalla keskustan kehällä n. klo16:00. Huomasin vain liian myöhään kun oli kiire lähteä liikennevaloista. Moikkaamatta jäi. :/
Tänään ajettu Keravalla viininpunasen 147 2.0 TS:n perässä Citymarket-Prisman valoista torin kulmalle asti, joskus puolen päivän ja iltapäivän välissä.
Sitten jonkin aikaa tuosta aikaisemmin Citymarketin valoissa Saviolta Citymarketin suuntaan kääntyi hopeinen 15x - todella näyttävässä kunnossa tuntui olevan!
Viimeinen bongaus oli Keravan Hongkongin pihassa joskus 1400 tuntumilla; nätinpunainen 156 - mahdollisesti GTA? (NGT-xxx) Olisin taakse ajanut parkkiin, mutta eihän siihen päässy kun transit-miehen apukuski piti ovea auki
Aquatica kirjoitti:Tänään ajettu Keravalla viininpunasen 147 2.0 TS:n perässä Citymarket-Prisman valoista torin kulmalle asti, joskus puolen päivän ja iltapäivän välissä.
Finest kirjoitti:
Niin veikkasin, siinä oli vakioalut mielestäni alla.
Sorry sanamuoto, tarkoitin asian toisin päin
No eihän näistä nyt mitään hernettä nenään oteta, huumorilla eteenpäin!
Punanen farkku 159 (tais olla routasydämmen ex 1.9 jtdm -08)oli vuokra-ocun vieressä tänään kauppahallin parkkiksella puoli yhen huitteissa. Ratissa huolitellun olonen herrasmies. Lähti liikkeelle ennenku ehin moikata vaikka Oculla olinkin. Tuli myös perässä kirkon huitteissa.
"On se tuo Alfan punanen vaan komea väri" Tokas kaverikin penkiltä vaikka ooppelisti onkin.
Just lähtis Tokmannin pihasta, kun tulin takana.. meinasin moikata mut ei kerenny... Menit sit liikenneympyrään ja takas Lidliin, näytti mukavan sporttiselta vauhti
Just lähtis Tokmannin pihasta, kun tulin takana.. meinasin moikata mut ei kerenny... Menit sit liikenneympyrään ja takas Lidliin, näytti mukavan sporttiselta vauhti
Damn! Jäin kiinni! Tuliki takapenkiltä ohjeistusta, että pitäs ruokaaki vielä hakea. Oli tosin se ympyrä vähän turhanki liukas, ku väkisin meinas ohjautua Nesteen suuntaan. Pitää välillä ruoskia tuota ajonhallintaa urheilullisiin suorituksiin, ettei se vaan pääse unohtamaan olemassaoloaan...
Joku tuli (harmaalla?) uusikeulaisella 156-farkulla farkulla vastaan Kasavuoren koulun kohdalla klo 18.20 tienoilla. Olin dallaamassa kohti simmiksen punttista ja moikkasin. Tainnut kuitenkaan huomata...
Edit: torstaina
166:t vainoaa mua. Mankkaan K-marketin parkkiksella hopeinen V6.
^Ei ole tuttu, bongasin kirjaston parkkiksella. Omistanut auton lokakuusta lähtien, ja oli erittäin tyytyväinen peliin. Ulkomaalainen mies, asuu ja käy töissä Jämsässä.
Renkomäellä olin töistä lähdössä 4 aikaan kun risteyksen ohi ajo punanen 159, olisi varmaan morottannut takasin, jos itse olisin huomannut ajoissa ja nostannu räpylän heti
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
Raimo Miettinen kirjoitti:Unessani Laitilassa joku ajeli pakkaskelillä avomallin 156:lla. Ei varmaankaan foorumilaisia?
Saatoin olla minä. Tuli meinaan ajeltua viime yönä uskomaton määrä erilaisia autoja. Avoista en tosin muista enää kuin viimeisen, joka oli Mitsun GT. Se tosin näytti Shelby GT:ltä ja välillä joltain muulta, mutta nokassa seisoi kolme timanttia. Kulki muuten yllättävän kepeästi ~200km/h tulvavedessä, jota oli tuulilasin puoliväliin saakka ja vieläpä useamman kilometriä. Vesi ei tosin jostain syystä tullut sisälle. Johtui ehkä vauhdista? Pysähtyä ei voinut, kun olis jääny kiinni sinne vetiselle peltotielle ja oli kova kiire palauttaa autoa takasin ostoskeskukseen määräaikaan mennessä. Muutamia erikoisempiakin autoja tuli ajettua, mutta niillä ei saanut ajaa kuin ostarin sisätiloissa.
Asiaan... Seinäjoella kalevankadun parkissa valkoinen (rengastien Käyttöauton?) Giulietta. Joku oli neuvottelemassa Nordeassa rahoitusta ko. kulkimeen?
Jarsan kirjoitti:Muutamia erikoisempiakin autoja tuli ajettua, mutta niillä ei saanut ajaa kuin ostarin sisätiloissa.
Juu, tuo Mitsuhan kuulostikin ihan perusbiililtä.
Juu, se itseasiassa oli jostain syystä olevinaan aivan normi kärry. Muut autot tuntu unessa erikoisimmilta, vaikkei siihen aina mitään järkevää selitystä ollutkaan. Joskin nuo Mitsun hyvät vesi-ominaisuudet olivat unessa positiivinen yllätys, mutta ei kuitenkaan mitenkään tavatonta tai outoa.