
Viimeisin hankinta?
Valvoja: Moderators
Kerro sitten miten pelittää PS3:n kanssa. Itse katsellut samaa telkkaria, kun on jo aika halpa..burtsi kirjoitti:LG 42LD450N telkku ja Samsung HT-C7200 jenkkakone PS3:n seuraksi työhuoneeseen. Saa nähdä miten tollanen budjettitelkku pelittää. Nyt tarvittaisiin vaan ylimääräistä vapaa-aikaa...
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92
-
- Viestit: 87
- Liittynyt: 14 Maalis 2004, 23:31
- Car(s): saksalainen sedan + Fiat 500C
- Paikkakunta: Espoo
Jep, katsotaan kun ehdin paremmin testaamaan. Maksoin laitoksesta 399,- joten halpa se kyllä mielestäni oli. TV-kuva on minusta varsin hyvä tai niin hyvä kun se nyt kotimaisella pikselimössöllä voi olla. Joka tapauksessa väitän, että tässä on parempi kuva sd-matskulla kuin viisi kertaa kalliimmaassa sampan led-vehkeessä, joka meillä on olkkarissa.155TS kirjoitti: Kerro sitten miten pelittää PS3:n kanssa. Itse katsellut samaa telkkaria, kun on jo aika halpa..
Lisää harrastetta, vieläpä Italian maalta.
Ducati S 900 HF '04
Mattamusta, Remuksen (tai Termignonin kun ei löytynyt äkkiseltään leimaa) hiilikuitu yläputket, "hiilikuitu" minivilkut, kilpiteline, viri ruiskuyksikkö...
Viritelty Hailacilla ja 90 hp pitäis olla.
Iso huolto tehty juuri eli ei muuta kuin akku täyteen ja baanalle keväällä, tankki tulee täyteen liikkeen piikkiin
23 tkm mittarissa ja kunto aivan timantti! Ens viikolla saa kotiin.
Kevättä ja korttia odotellessa...ajokokemusta prätkillä tasan 0 km
Pyöräkuume ollut tasainen ja ympärivuotinen jo kymmenen vuotta mutta aina olen onnistunut taistelemaan siitä yli, tällä kertaa ei onnistunut
Ducati S 900 HF '04
Mattamusta, Remuksen (tai Termignonin kun ei löytynyt äkkiseltään leimaa) hiilikuitu yläputket, "hiilikuitu" minivilkut, kilpiteline, viri ruiskuyksikkö...
Viritelty Hailacilla ja 90 hp pitäis olla.
Iso huolto tehty juuri eli ei muuta kuin akku täyteen ja baanalle keväällä, tankki tulee täyteen liikkeen piikkiin

23 tkm mittarissa ja kunto aivan timantti! Ens viikolla saa kotiin.
Kevättä ja korttia odotellessa...ajokokemusta prätkillä tasan 0 km

Pyöräkuume ollut tasainen ja ympärivuotinen jo kymmenen vuotta mutta aina olen onnistunut taistelemaan siitä yli, tällä kertaa ei onnistunut

- Backstroker
- Viestit: 790
- Liittynyt: 21 Touko 2008, 19:31
- Car(s): 156x3 159x2
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
^ Kone on vakio joo, ja tuo suorituskykytieto on itseasias vähän epämääräinen, ku jotkut lähteet antaa 5,5 tolle, joten tarvii varmaan kellottaa joku yö tuusulantiellä
Rantakareelle jo soittelinkin ja kyselin vähän huoltohintoja. Eka hihnan vaihto on tänä vuonna vielä edessä, mutta halpoja vaikuttaa olevan huollot tohon mottiin suorituskykyyn suhteutettuna...

Rantakareelle jo soittelinkin ja kyselin vähän huoltohintoja. Eka hihnan vaihto on tänä vuonna vielä edessä, mutta halpoja vaikuttaa olevan huollot tohon mottiin suorituskykyyn suhteutettuna...
- Finest
- Viestit: 3238
- Liittynyt: 25 Kesä 2010, 05:32
- Car(s): Gtv TB Q2
Bravo -08 jtd
156 V6 - Paikkakunta: Hämeenlinna
Oli varmaankin viime vuoden tuulilasissa tai Bildissä käytettyjen enemmän tai vähemmän maastoautojen vertailu.
Täältähän se löytyi, tosin tynkä versio:
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/vert ... -maasturia
"Susi lampaan vaatteissa"
Täältähän se löytyi, tosin tynkä versio:
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/vert ... -maasturia
"Susi lampaan vaatteissa"

^ Myönnetään että mikään kaunotar ei ole kyseessä, mutta ei mulla ole ikinä hyvännäköstä perheensiirrintä ollut, varsinkaan kun niillä joutuu hevosia siirtelemään. Nuo kriteerit yleensä = ei kummoinen ulkonäkö...
Sitäpaitsi enhän mä tota nää kun istun sisällä, ja pihassa voin pitää alfaa ikkunan edessä
Sitäpaitsi enhän mä tota nää kun istun sisällä, ja pihassa voin pitää alfaa ikkunan edessä

Ei toi 2,5L WRX:n säädöillä tuohon 5,5 ehdi. Tuo 5,5 lienee japanissa aikanaan myynnisä olleen Fore STI:n arvo.evilpet kirjoitti:^ Kone on vakio joo, ja tuo suorituskykytieto on itseasias vähän epämääräinen, ku jotkut lähteet antaa 5,5 tolle, joten tarvii varmaan kellottaa joku yö tuusulantiellä![]()
Rantakareelle jo soittelinkin ja kyselin vähän huoltohintoja. Eka hihnan vaihto on tänä vuonna vielä edessä, mutta halpoja vaikuttaa olevan huollot tohon mottiin suorituskykyyn suhteutettuna...
Käytä tuo Harisella säädettävänä niin tuokin alkaa olla mahdollista ja ei kustanna ihan maltaita. Muistaakseni aikanaan otti tonnin pintaan sis. säätö, ilmanoton ja putkiston parannus.
Säädettävänä kyllä käyttäisin muutenkin kun tehdas säädöt on aikalailla laihalle säädetty.
One life, live it!
^ Kyllä mielessä oli koneen piristäminen jollain aikavälillä, mutta luulen että ensimmäinen modauksen kohde tulee olemaan alusta. Mutta kattoo nyt ensin. Varmaan ajelen ropaamatta pari vuotta, jotta ei pääse autokuume missään välissä yllättämään. Kaks vuotta vakiolla, sit alusta uusiks, ja taas pari vuotta ja sitten koneesta lisää irti
Pitkän linjan suunnitelmia pitää nääs olla...

Pitkän linjan suunnitelmia pitää nääs olla...
-
- Viestit: 217
- Liittynyt: 03 Joulu 2009, 11:19
- Car(s): Saabi (ex 147 GTA & GTV 2.0 & 166 3.0 & 166 2.5 & Spider 3.0 & Brera 3.2)
- Paikkakunta: Hki
Haah. Toi on just tota. Pari vuotta ja uutta jo tarvis...sano mun kirjoittaneen
. Kumminkohan se on et onko niin et ulkonäkö on tärkeämpää kuin teho???? Lähinnä ajatellen tota vaihtamistarvetta??? Vai onko molemmat loppujen lopuksi yhtä mitättömiä vaikutteita kun se "tarve" iskee....Pakko sanoa et mul on ollu sekä nättejä että tehokkaita (mun mielestä) ja vaihtoon ne lähteny samalla aikavälillä. Sit oli yks melko ruma ja laiska (tosi) eikä sekään normivaihtoväliä pidempään pihassa pysynyt. Nyt on kokeilussa aika lailla ulkonäkövetoinen...OT, really, my bad 


^ No sille autokuumeelle ei tietenkään voi mitään, mutta kelasin asian niin, että mitä ajettavuuteen tulee, nii tuossa foresterissa on rutkasti enemmän irti otettavaa, joten periaatteessa kun säästelee esim koneen virittämistä ja alustan tunaamista, niin autoa saa pidettyä kiinnostavan pidempään. Mulla on nuo käyttöauton kriteerit vähän hankalat, kun siihen pitää mahtua perhe, elukoita ja sen pitää pystyä vetämään hevosta ja toimimaan hevospaikkojen mutavelleissä.
Ja mun mielestä "maastoautot" ei oo koskaan hyvän näkösiä, että jos sellanen pitää olla, ni ilo on otettava muualta ku auton tuijottelusta...
Ja mun mielestä "maastoautot" ei oo koskaan hyvän näkösiä, että jos sellanen pitää olla, ni ilo on otettava muualta ku auton tuijottelusta...
-
- Viestit: 217
- Liittynyt: 03 Joulu 2009, 11:19
- Car(s): Saabi (ex 147 GTA & GTV 2.0 & 166 3.0 & 166 2.5 & Spider 3.0 & Brera 3.2)
- Paikkakunta: Hki
Ooops! Tossahan tuli kriteeriä autonvalintaan enemmän kuin mulla koskaan! Mun kuljetustarve on ainoastaan kottaraiset. Nekin pirut osaavat lentää
. Nyt kun vielä kerrot mikä oli edellinen (perhe)auto ja koska sen hankit ni I rest my case
. Sen verran miä viäl et ykskään autokuume ei ainakaan mulla menny ohi uudella lastulla tai uusilla iskareilla. Mites muilla???


^ Nuo tarpeet on viimeset pari vuotta hoitanu kaks eri autoa, jeep cherokee -90 luvun alkupuolelta sekä aiemmin 406 farkkupösö, jonka korvas viime kesänä scenic rellu. Homma on toiminu niin että jeeppi on vetäny hevosia ja pökötti / rellu on raahannu perhettä ja emäntää. Jeepin myin pois syksyllä, kun hevosten kuljetustarve väheni huomattavasti...
Jos haluat ajettavuutta parantaa niin jo pelkästään jäykemmällä takavakaajantangon vaihdolla tekee Foreen ihmeitä. Se on sen heikoin lenkki normisetillä.evilpet kirjoitti:^ Kyllä mielessä oli koneen piristäminen jollain aikavälillä, mutta luulen että ensimmäinen modauksen kohde tulee olemaan alusta. Mutta kattoo nyt ensin. Varmaan ajelen ropaamatta pari vuotta, jotta ei pääse autokuume missään välissä yllättämään. Kaks vuotta vakiolla, sit alusta uusiks, ja taas pari vuotta ja sitten koneesta lisää irti![]()
Pitkän linjan suunnitelmia pitää nääs olla...
Toki jos laitat coiloverit nurkkiin niin sitten se on jo ratakelpoinen.

Tehoa lisää edullisesti saat jo parantamalla ilman saantia ja putkiston avartamisella 3":ksi. Eikä tehokkaampi bensa pumppukaan huonoa tee.
No nämä niitä juuttuja josta voi tokasta että siitä se ajatus lähti... eli mopo karkasi käsistä

Itellä se karkasi kalleimman kautta...ensi fore vaihtui WRX:ään ja se STI:hin. Kaikki vaihdot tehtiin vajaan vuoden sisällä. Sitten muistin ikäni ja vaihdoin STI:n Breraan.
One life, live it!
Tämä varoittava esimerkki täytyy pitää mielessäItellä se karkasi kalleimman kautta...ensi fore vaihtui WRX:ään ja se STI:hin. Kaikki vaihdot tehtiin vajaan vuoden sisällä. Sitten muistin ikäni ja vaihdoin STI:n Breraan.

900€:llä näyttää karala päivittävän 169 kW/230 hv 322 Nm --> 195 kW/265 hv 400 Nm... Halpaa ku saippua...
- Backstroker
- Viestit: 790
- Liittynyt: 21 Touko 2008, 19:31
- Car(s): 156x3 159x2
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
ensifiilikset?nisa kirjoitti:iphone 4

http://www.restyling.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Imukamat
Harmi kun ehdit ensin, toivottavasti toimii.dilledong kirjoitti:Autodeltan Hiilari-imuputki ja pestävä suodatin. Foorumin myyntipalstan kautta tietysti...
..ammattina autoslalom..
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Me aina työ porkassa irvaillaan yhdelle bemari miehelle. Ja vielä enemmän Imreza miehelle (joku WRX STI.... tiedä noistaevilpet kirjoitti:Tuo:

Näitä ei sitten kannata ottaa tosissaan...
Sylinterin on soikeita kun lepää kyljellää. Huollossa vaihdetaan puolimoottori. Öljytila jatkuu sylintereihin asti.... plaa plaa plaa
Vasta argumentit on hyviä:
Etulokarissa on pieni ruoste täplä, siihen törmäsi juna. sylinterit liikkuu paljon keveämmin kun ei tarvitse nousta ylös. vajaavetoset tukkii liikenteen.
Näitä tulee päivässä enemmän kun mitenkään kerkiää oppimaan... Mutta autonahan tuo on oikein pätevä. Skodan varaosat kuulema tulee lavalla, Subarun kirjekuoressa

I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- routasydän
- Viestit: 1555
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
Ehhehee.DaViega kirjoitti:Me aina työ porkassa irvaillaan yhdelle bemari miehelle. Ja vielä enemmän Imreza miehelle (joku WRX STI.... tiedä noistaevilpet kirjoitti:Tuo:)
Näitä ei sitten kannata ottaa tosissaan...
Sylinterin on soikeita kun lepää kyljellää. Huollossa vaihdetaan puolimoottori. Öljytila jatkuu sylintereihin asti.... plaa plaa plaa
Vasta argumentit on hyviä:
Etulokarissa on pieni ruoste täplä, siihen törmäsi juna. sylinterit liikkuu paljon keveämmin kun ei tarvitse nousta ylös. vajaavetoset tukkii liikenteen.
Näitä tulee päivässä enemmän kun mitenkään kerkiää oppimaan... Mutta autonahan tuo on oikein pätevä. Skodan varaosat kuulema tulee lavalla, Subarun kirjekuoressa
Kyllä tuon forresterin puikoissa tuntee olevansa aika kaukana impputeinistä (no pun suba

- pitkämies
- Viestit: 2457
- Liittynyt: 04 Heinä 2007, 17:49
- Car(s): ....................
- Maserati 222 SE
- Maserati Quattroporte
- Lancia Thesis
- Jaguar XJR
- Saab 9-5 2.0 Turbo - Paikkakunta: Tampere
"Kumimuumin" ehtymättömistä kätköistä uusi metallinen öljykorkki a`la one member of this forum.....Seppäilin kiinni kevyen 16h työpäivän jälkeen.....Ainakin vielä pitää öljyt koneen sisäpuolella
. Pikku viilausta vaati mutta nyt on hiano!.....Ne on ne pienet yksityiskohdat 


"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....