Tänään harmaa 166 kanssa morotettu kivistönmäen nesteellä joskus 18.30 jälkeen.Hetkeä myöhemmin Legzako? bongattu ohimennen ilmarisentiellä,vipusenkadun ammattikouluun asti mentiinkin peräkanaa...
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.
Eilen klo 18.44 tienoilla hopeinen Brera tai GT - en tunnistanut kun olin viihteellä - Kaisaniemenkadulla steissiä kohti. Käsi oli ojossa kuin aatulla aikanaan, mutta kuski tuskin näki. Itse intoilin näystä vielä kapakassakin...
edit: Muistin just, että hotelliin mennessä manskulla tuli vastaan n.klo 17.45 punainen 75, kuskina ilmeisesti vanhempi herrasmies. En ehtiny reagoida, vaikka edellä ajanut bemukuski vetikin kuin olisi ollut isoäitiä kirkkoon kyytimässä. Eli aivan vastoin päin kuin Alen safarilla.
Lauantain satoa: Jokin vaalea sininen 156 sw special tarjoustalolla n.16-17, punainen 159 tulossa juna-aseman suunnalta Paasikiventielle n klo 16,
punainen 156 parkissa Birber Jaarlin Kadulla 20 aikaan, jossain Tiiriön suunnalla vilahti myös musta 159.
Jokin vaalenaruskea tai beige tai vastaava 159 ajoi ohitsemme Betaniankadulla aamulla ennen 8.00. Jalan oltiin liikkeellä, enkä huomannut autoa ennen kuin se oli jo kääntynyt kurvista Hopeansepänkujallepäin. Eli ei tullut heiluteltua :/
07:45 aikoihin musta 159 JTD (SVI-xxx) ajeli perässä Saviontietä Keravalta Korsoon saakka - yksisilmäisenä
Sama auto bongattu pari kertaa Keravan keskustassa parkissa kun olen töissä ollut, sekä kerran jopa oman talon pihassa. Morottelua en yrittänyt kun kuuntelin vaihteiston rutinoita ja keskityin niihin... Liekkö edes foorumilaisia, kun aikaisemmin ei ainakaan ole morotellut takaisin?
Tänään ennen klo 20 bongattu vaalea 156 SW facelift valtionkadulta Pohjan valtatielle kääntymässä. Pian sen jälkeen n. klo 20.15 Keski-Nurmontiellä ajeli vastaan hopea 159. Oli komea näky pimeässä Vielä pikkasen myöhemmin Sammonkadulla vastaan tuli tumma 147. Olipa harvinainen ilta, näyttää Alfasta tulleen kansanauto myös Sjoella!
hopea 166 muuramen nurkilla vain yksi numeroisella kilvellä.
punainen 156 alavudella, vilauttelin pitkiä rekasta merkiksi nopeusvalvonnasta virtojen suuntaan...
Eilen n. 13:45 valkia Giulietta tuli vastaan Lapin ja Hinnerjoen mutkissa - olin hämmentynyt hieman. Yks reippaimmista morotuksista mitä olen nähnyt!
Syssyllä lähes samassa kohtaa kohtalotoveri tuli vastaan - toiseen suuntaan - ja morot tuli hantin puolelta, muistaakseni...
Foorumilaisia?
Klo 7.30 tienoilla Malminkartanon Autohuollon pihaan tuli hopeinen 166, jossa AIVAN kauhea lintulauta kontin päällä, semmoinen kaksikerroksinen ja musta.
Malli päätelty erittäin pikaisella vilkaisulla, oli lähes yrjöttävä näky, nimittäin.
Tänään musta/tummanharmaa GTV n. 11.05 ajo uimahallin ohi valkeakoskella. Ite olin bussipysäkillä punasella hiluxilla. Meinasin morottaa mutta olisin vaan saanut outoja katseita
Tänään 17 jälkeen, Kuusistossa Linnanrauniontiellä tuli tumma 164 (varovainen arvaus...) vastaan.
N tunti myöhemmin Itäisellä pitkäkadulla hopeinen 156.
Kun satoin kaverin bussille 20-aikaan, oli punainen 156 tankkaamassa, Uudenmaan tullin kohdalla. Oma sw oli siinä bensiksellä parkissa. Kyllä, se äärettömän hävettävän paskainen epämääräisen tumman värinen sw.
jalittam kirjoitti:Eilen n. 13:45 valkia Giulietta tuli vastaan Lapin ja Hinnerjoen mutkissa - olin hämmentynyt hieman. Yks reippaimmista morotuksista mitä olen nähnyt!
Minähän se siellä menossa Eurajoelle.
Subaruilla ajaneena oppinut tuon morjenstamisen merkkikavereille, niin jatketaan samaan malliin
Säkylän ja Hinnerjoen välinen tie oli kyllä aika kauheassa kunnossa, kun aurinko oli sulattanut senttien paksuisen jääkerrokseen loskaksi ja suliksi kohdiksi. Vakionopeussäädin ei pysynyt päällä sutimisen vuoksi, kun yritin ajaa reipasta 80 km/h siinä kelissä.
Tänään ajoin Turun kautta takaisin Helsinkiin ja valkoinen auto on nyt muuttunut lähes mustaksi
Tänään 670 km ajoa välillä Joensuu-Luleå. Vastaan vain kaksi Alfaa.
Aamupäivästä Siilinjärvellä (VT 5) musta 147 ja klo 12 aikoihin Vieremällä (Ouluntie) valkoinen 159-farkku. Jälkimmäisen kuski nosti reippaasti lapaa, joten siinä mulle avausbongaus. Foorumilaisia?
Aika ajoin, eli pari kolme kertaa kuukaudessa, bongaan Turussa uudenkarhean valkoisen Maserati Granturismo Coupen alueella Kunnallissairaalantie - Uudenmaantie - Itäinen Pitkäkatu - Kellonsoittajankatu. Aika hieno auto! Ei kai ole kysymys jonkun turkulaisen alfistin kakkosautosta?
dilledong kirjoitti:Välillä tampere-helsinki tuli ohitettua musta 159 sedan ja punainen 159 farmari. kumpaisestakin komia morotus...
Tänne osu tuo musta sedani.. Komee oli gta!
Ja mitä todennäköisimmin tuo punainen SW seisoo tuossa pihassa. Ei tosin ole oma...
Edit: Vois opetella ymmärtämään lukemaansa... se olikin Tampere->Helsinki, eikä toisinpäin.
Viimeksi muokannut Jarsan, 05 Maalis 2011, 20:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
dilledong kirjoitti:Välillä tampere-helsinki tuli ohitettua musta 159 sedan ja punainen 159 farmari. kumpaisestakin komia morotus...
No morjesta vaan. Olikos tuo sun 159 tuo Ti? Omani oli hävyttömän likanen verratuna sun autoon... nyt entistä likasempi kun pääsin takasin tampesteriin Pääkaupunkista.
Vähän myöhässä, mutta perjantaina joskus abaut kuuden kieppeillä joku ajeli tummansinisellä 75:lla Tampereen ohitustiellä hiukan ennen karkuvuoren tunnelia.....Ohitin noin 279km/h tunnissa( ), mutta vilautin vilkulla tervehdykset......oli hitusen kiire et kerkis töihin.......
No morjesta vaan. Olikos tuo sun 159 tuo Ti? Omani oli hävyttömän likanen verratuna sun autoon... nyt entistä likasempi kun pääsin takasin tampesteriin Pääkaupunkista.
Ei ole TI, mutta tavaraa sen verran paljon kyydissä, että saatto näyttää normaalia matalammalta. Ei kauaa pysyny mullakaan puhtaana kun sama tre-hesa-tre reissu tuli tehtyä.
Niin ja morotus tuli myös viininpunaisesta 156stä missä oli tuo orkkis takasiipi. Forumilaisia??
kterkkila kirjoitti:Lainvalvojissa bongattu juuri 156-kuski, joka jäi kiinni törkeästä rattijuoppoudesta. Ei suostunut puhaltamaan sitten millään. Onkos foorumilaisia?
Toivottavasti ei - hemmetti mikä älykääpiö olikaan.