pitkämies kirjoitti:Vähän myöhässä, mutta perjantaina joskus abaut kuuden kieppeillä joku ajeli tummansinisellä 75:lla Tampereen ohitustiellä hiukan ennen karkuvuoren tunnelia.....Ohitin noin 279km/h tunnissa( ), mutta vilautin vilkulla tervehdykset......oli hitusen kiire et kerkis töihin.......
13:30 maissa Keravan Torille pyyhälsi punainen (likaisuuden ansiosta ruskea ) 159 2.2 JTS, FHU-xxx. Kävelin juurikin kyseisen autoilijan edestä ja meinasin pari kertaa lentää persiilleni liukkaalla parkkipaikalla. Auton naiskuski kävi R-kioskilla ilmeisesti veikkauksen pelejä pelailemassa?
Puolenpäivän maissa bongattu sinertävä (vihreä?) 156 SW Panssariprikaatin pääportilla ilmeisesti palauttamassa jotain isänmaan toivoa maata puolustamaan.
RIPA kirjoitti:Puolenpäivän maissa bongattu sinertävä (vihreä?) 156 SW Panssariprikaatin pääportilla ilmeisesti palauttamassa jotain isänmaan toivoa maata puolustamaan.
Varmaan saman näin viime viikolla Cittarin parkkipaikalla, ei morottanut.
Tänään punainen 156 sw ja viininpunainen 156 sw moroteltu. Paikkoja en muista HML kuitenkin.
RIPA kirjoitti:Puolenpäivän maissa bongattu sinertävä (vihreä?) 156 SW Panssariprikaatin pääportilla ilmeisesti palauttamassa jotain isänmaan toivoa maata puolustamaan.
Varmaan saman näin viime viikolla Cittarin parkkipaikalla, ei morottanut.
Tänne tuli kyllä asianmukainen raajanliike ( ellei sitten kuskille iskenyt jokin kramppi käteen samanaikaisesti).
Punainen 147 antoi nätisti tilaa aiemmin iltapäivällä, kun Sahaajankadun ja Mekaanikonkadun valot olivat vilkulla. Eihän sieltä kolmion takaa olisi päässyt hetkeen, jos ei olisi niin tehnyt. Kiitosta vaan, vaikka en ehtinyt varmistaa, morjestitko takaisin.
Työpaikan parkkiksella bongasin punaisen 156 SW selen. Terkkuja vaan Ilmalaan.
Eilen iltapäivästä bongasin Tikkurilassa tummanvihreän 156 farkun ja hopean värisen 147:n. Myöhemmin Herttoniemeen päin ajellessa Kehä I:llä ohi tuli punainen 159 farkku ja vähän myöhemmin taaempana ajeli niinikään punainen 156 farkku.
Tänä aamuna puoli yhdekän maissa samaa matkaa Kotkan suuntaan silmänilon, punaisen 159 kanssa, moikattu ennen Karhulaa. Mistä tulikin mieleen, että voisi sen omankin auton vaikka pestä...
Taisi Jurinin 159 olla tänään joskus puoliviiden maissa Motonetin parkkipaikalla. Toi valkonen on ihan pirun hieno väri 159:iin. Mulle 2.4 JTDm Q4 SW valkoisena kiitos!
KJS kirjoitti:Taisi Jurinin 159 olla tänään joskus puoliviiden maissa Motonetin parkkipaikalla. Toi valkonen on ihan pirun hieno väri 159:iin. Mulle 2.4 JTDm Q4 SW valkoisena kiitos!
Sieläpä hyvinkin. Kurakelikamppeita hankkimassa (uudet pyyhkimet ja lasolia). Tuo on kyllä hyvä väri 159:siin, ei vaan pysy puhtaana paria metriä pitempään.
Kenelläs oli 156 V6 parkissa meikäläisen vieressä?
Tänä iltana vähän ennen puoltayötä Humalistonkadulla valkoinen 156 heitti uukkarin köröteltyään aikansa mun perässä. Aika kansanauto tää 156 on Tkun keskustassa.
Elämä on kuin koppimopo, välillä tuntuu että menee lujaa mutta todellisuudessa isommat jyrää alleen
Punaisten paholaisten (155 ? ja toi mun laina-) kohtaaminen Granin St1:n lähellä klo 8 tienoilla. Silmät ummessa kun ajelin, niin en nähnyt muuta liikennettä kuin edelläajavan volkkarin takavalot.
Jurin kirjoitti:Aamulla kahdeksan jälkiin Kalevan ABC:n kohdalla valoissa komea 156 ja asianmukaiset morotukset.
Olin minä. Hyvin sopii tosiaan tuo valkoinen 159:iin kuten moni on täällä todennutkin. Samoissa valoissa aiemmin tällä viikolla morottelin MiTon kanssa.
Planetti kirjoitti:No moi vaan ja ajathan jatkossa valot päällä tuola lumipyryssä
Lisäksi taisin mennä kaistojen välillä aika reippaasti... Innoissani taisin vähän olla "uudesta autosta". Ei siellä kyllä mikään pyry ollu - vähän kosteutta tiellä joka nousi renkaista
Vehje kirjoitti:Kenellä on ykköskoppanen 166 ja takakontissa kiinni jumalaton spoileri? Helsingin Malmin keskustassa tämä bongattu, t.spark näytti olevan.
Jos väri oli hopea, niin lienee varmaan sama, johon olin järkytyksestä törmätä Malminkartanon AD:n pihalla.
edit: Muistin juuri, että vasen käteni sojotti pystyssä n. klo 17.30 tienoilla, kun vihertävältä näyttänyt 156 ohitti Croman Konalan liittymässä ykköskehällä länteen. Mielestäni kuski oli huomaavinaan.
Viimeyönä firman autolla (Posti) 04 maissa tuli vastaan hopea 156, yksisilmäinen yksilö Keravan Tarjoustalon nurkilla oli tämä. Pyörinyt samalla alueella nyt ihan viime viikot - foorumilainen muuttanut naapuriin?
Valkoinen Giulietta, varsin kaunis auto kuuden jälkeen Maunulassa Pirjon krouvin risteyksessä. Ajoi tosin ylinopeutta punaisia päin, mikä laski katsojan tunnelman pohjamutiin. Tolkku kouraan prkl.
maybetomorrow kirjoitti:Viimisen viikon lavannostot
Keskiviikkona Uuraisilla musta MiTo
Tunnistan kuvauksesta itseni ja huomasinhan räpylääkin nostaa. Hiihtolomalla voi ajella kotikylällä päiväaikaankin.
Samana päivänä samalla paikkakunnalla oli muuten apteekin edessä harmaa 156. Toki bongasin maybetomorrow:n auton myös kotopihasta perä tielle päin myöhemmin samalla viikolla.
Tänään Messilässä viereisellä paikalla parkissa vaalea metallinsininen 156SW CARFin tarra lasissa. Kukaan täältä? Oli muuten kelit kohdallaan laskea mäkeä!
^ Ai niin, bongasin Roccan viime perjantaina vähän puolenpäivän jälkeen holman prisman kassajonossa. Itse seisoskelin muutaman kassan päässä ja meinasin, että ehdin oikein tervehtimäänkin. Kunnes sitten... Edessä olleen rouvan pankkikortti ei ollut yhteistyöhaluinen kortinlukijan/kassakoneen/pankkiyhteyden/tiesminkä kanssa ja sitä ihmeteltiin sitten muutama minuutti, soiteltiin neuvoja jne. Kassaneiti ehti siinä jo pahoittelemaan viivästystä muutamaan otteeseen. Sitten kun minun vuoro tuli, niin colapackista tuli "kummallinen hinta". Kassaneiti tarttui vielä edellisten puheluiden jäljiltä mukavan lämpöiseen luuriin ja soitteli osastolle (ekaksi vissiin HeViin, kun piti soittaa toiseen paikkaan missä osattiin kertoa limun hinta), että mikähän sen limupackin oikea hinta mahtaa olla? Sitä oikeaa hintaa kassaan näpytellessä joku meni hieman pieleen ja seuraavaksi otettiinkin kaikki mun ostokset uusiksi kassan lävitse. (Tässä vaiheessa Rocca oli varmaan jo kotona.) Colat sai siltä uusintakierrokselta jäädä, pärjätään lauantai jaffalla... Että semmonen kauppareissu.
Ai niin, enhän mä varmaan olisi nähnyt Roccaa ollenkaan jos en olisi yrittänyt palauttaa kahta kassillista pulloja ennen kauppaan menoa. Ekaa kassillista palautusautomaattiin tyrkkiessä se automaatti teki tenän vain kolme kertaa. Neljästä palautusautomaatista kaksi oli levällään ja yksi huoltomies pyöri niiden kimpussa melko kiireisen näköisenä, taisi se välillä hiljaa kirotakkin. Jätin sitten sen toisen kassillisen pulloja palauttamatta, kun sille ainoalle toimivalle pullonpalautusautomaatille oli pitkä jono ja töihinkin olin suunnitellut meneväni puoleenpäivään...
jkf kirjoitti:
Tunnistan kuvauksesta itseni ja huomasinhan räpylääkin nostaa. Hiihtolomalla voi ajella kotikylällä päiväaikaankin.
Ah-haa äitmuari muisteli että se Pasilla käynyt olisi ollut valkoinen MiTo. No eipä olis ensimmäinen kerta kun muisti pettää Lomallahan minäkin ja komeestihan se lapa irtos! Olit kuulemma viime viikolla taas ajellut meidän huushollin ohi Raportointi pelaa.
Tuota harmaata en olekaan ponkassut, merkkitapaus kyllä tuossa käpykylässä. Aika säännöllisesti metallinvihreä 156 ajelee Uuraisten läpi ja myös joku valkoinen silloin tällöin. Punainen 147:kin on näkynyt ja yksi musta 166. Nämä 2 ja puolessa vuodessa, ei käsi ainakaan väsy. No vastaisuudessa saattaa mustaa viisysiäkin näkyä kun emännällä on semmoinen ajossa jos kotikulmilla käydään!
Elämä on kuin koppimopo, välillä tuntuu että menee lujaa mutta todellisuudessa isommat jyrää alleen
Hehe! Ihan tosi? Ja taas niin keskittyneenä, etten mitään ole nähnyt
Mielenkiintoisessa kunnossa alkaa muuten olemaan tuo pätkä Betaniankatua...
Onko se sinun alfasi sattumoisin toisinaan parkissa tuolla Martin koulun pihalla? Siellä näkyy muutamakin alfa silloin tällöin. Opettajille iskenyt alfa-buumi
4 jälkeen lähin töistä, niin tuli musta GT mega-auton suunnalta, morotin, mutta ei kait kerenny reagoimaan, saman auton perässä sitten ajoin kun prisman kohdalla tuli 156 joka morotti kummatkin
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean