Parhaimmillaan tilanteen voi ehkä kääntää edukseen osoittamalla hyvää ongelmanratkaisukykyä.Aniara kirjoitti:Kävin työhaastattelussa. Olin niin hyvin valmistautunut, paperit mukana ja selvillä kyseisen firman asioista jne. Puolitoista tuntia vierähti, ja juuri kun kaikki tuntui menevän niin hyvin, niin pyytävät minua näyttämään työ- ym todistukset, ja kuinka ollakaan - minulla on VÄÄRÄ KANSIO mukana!!!!!!
Olen maailman suurin IDIOOTTI!!! Ja mä HALUAN sen työn!! Olisin voinut vajota päydän alle... En muista koska viimeksi olisi hävettänyt näin paljon! x 1000
Yleinen avautumis-ketju
Valvoja: Moderators
- michael
- Viestit: 704
- Liittynyt: 11 Elo 2007, 14:18
- Car(s): 159 2.2, ex: 156 V6
- Paikkakunta: Pirkkala
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Re: yleinen avautuminen
Vitun nikotiinipurkka ja tupakka.berliina kirjoitti:V-tun nikotiinipurkka, jo Syyskuusta jauhanut.kalliais kirjoitti:V*un tupakointi prkl.
Re: yleinen avautuminen
Minkä vuoden syyskuusta?Cuore Sportivo kirjoitti:Vitun nikotiinipurkka ja tupakka.berliina kirjoitti:V-tun nikotiinipurkka, jo Syyskuusta jauhanut.kalliais kirjoitti:V*un tupakointi prkl.
T: nimim kesällä 9v
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Faijala oli joku kasetti mitä se kuunteli aina kun poltti, jotain hirveää sekasotkua jossa kaikkia soittimia hakattiin miten sattuu, pari kuukautta se kesti, mutta sitten loppu tupakointi, eikä ole uudelleen aloitanut.
Eli nyt ostamaan heavymetallin legendoja, jossa laulaja huutaa minkä kerkiää ja loput jampat hakkaa omaa soitintaan niin nopeasti kun ikinään pystyy, ajaa ihan saman asian
Eli nyt ostamaan heavymetallin legendoja, jossa laulaja huutaa minkä kerkiää ja loput jampat hakkaa omaa soitintaan niin nopeasti kun ikinään pystyy, ajaa ihan saman asian
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
Re: yleinen avautuminen
Viime vuoden. Ei saa edes palloja puhalleltua tästä pu rkastatoolman kirjoitti:Minkä vuoden syyskuusta?Cuore Sportivo kirjoitti:Vitun nikotiinipurkka ja tupakka.berliina kirjoitti: V-tun nikotiinipurkka, jo Syyskuusta jauhanut.
T: nimim kesällä 9v
Mitä pienempi vika sitä suurempi leka
- alfa164
- Viestit: 2016
- Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
- Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
- Paikkakunta: luvia
Oliko tuo kassu ihan aito "tupakki kassu",vai oma keksintö?DaViega kirjoitti:Faijala oli joku kasetti mitä se kuunteli aina kun poltti, jotain hirveää sekasotkua jossa kaikkia soittimia hakattiin miten sattuu, pari kuukautta se kesti, mutta sitten loppu tupakointi, eikä ole uudelleen aloitanut.
Eli nyt ostamaan heavymetallin legendoja, jossa laulaja huutaa minkä kerkiää ja loput jampat hakkaa omaa soitintaan niin nopeasti kun ikinään pystyy, ajaa ihan saman asian
Oliko kassu aina mukana?
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Ymmärtääkseni se oli ihan kaupallinen kasetti mitä myytiin nimenomaan tuota tarkoitusta varten.alfa164 kirjoitti:Oliko tuo kassu ihan aito "tupakki kassu",vai oma keksintö?DaViega kirjoitti:Faijala oli joku kasetti mitä se kuunteli aina kun poltti, jotain hirveää sekasotkua jossa kaikkia soittimia hakattiin miten sattuu, pari kuukautta se kesti, mutta sitten loppu tupakointi, eikä ole uudelleen aloitanut.
Eli nyt ostamaan heavymetallin legendoja, jossa laulaja huutaa minkä kerkiää ja loput jampat hakkaa omaa soitintaan niin nopeasti kun ikinään pystyy, ajaa ihan saman asian
Oliko kassu aina mukana?
Olin jo aikeissani ruveta kaivelemaan polkupyörää, että voi laittaa kesä kunton kun prkl lumisade alko
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- astronautti
- Viestit: 198
- Liittynyt: 22 Heinä 2010, 23:59
- Car(s): Ex. 156 jts
- Paikkakunta: Lpr
Hmm, alkaa pikku hiljaa valjeta se, että Alfa tuli hommattua enemmän tai vähemmän heräteostoksena tosin ei sillä että se haittaa muutenkuin finanssisesti
Pitäisi peilien varret hoitaa kuntoon, takalevyt vaihtaa, vasen tukivarsi vaihtaa, termostaatti kenties. Irrottaa ja paikata sisälokarit, jotta ei tarttisi uusia käydä vielä ostamaan ja samalla putsata kotelot. Sitten haaveilen vielä konepellin ja etupuskurin maalautuksesta kun puskurissa melkoiset parkkinaarmut edellisen omistajan jäljiltä ja konepelti täynnä kiveniskemiä ja sitten tietenkin helmojen korjaus/maalaus..
Pitäisi peilien varret hoitaa kuntoon, takalevyt vaihtaa, vasen tukivarsi vaihtaa, termostaatti kenties. Irrottaa ja paikata sisälokarit, jotta ei tarttisi uusia käydä vielä ostamaan ja samalla putsata kotelot. Sitten haaveilen vielä konepellin ja etupuskurin maalautuksesta kun puskurissa melkoiset parkkinaarmut edellisen omistajan jäljiltä ja konepelti täynnä kiveniskemiä ja sitten tietenkin helmojen korjaus/maalaus..
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Sattuipa pieni sattumus tuon juuri liikenteeseen katsastetun Neonin kanssa kun auto oli perheenjäsenellä ajossa joka ei tiedä autoista juuri mitään. Soitteli että auton konehuone savuaa että kaataako vettä päälle.. Menin sitten myöhemmin paikalle enkä todennut muuta kun että jäähynesteessä oli vähän vajetta, vuotoa ei näkynyt. Lähdin ajelemaan ja kolmen kilsan päästä viileä kone oli ylikuumentunut. No tuli sitten ihmeteltyä vikaa ja välillä kun kone oli jäähtynyt niin jatkoin hetken matkaa. Lähes perille päästyäni tajusin että syylärihän se vaan vuotaa, nestesäiliö on niin erillään syyläristä ettei siitä näe kunnolla nestemäärää. No tänään revin jäähdyttimen irti joka toimii myös vaihteistoöljyn jäähdyttimenä, eli ei helppo eikä halpa homma kyseiseen ajokkiin. Ja syy hajoamiseen että flekti oli kuluttanut jäähdyttimeen reiän vaikka olin aiemmin kokeillut että se pyörii vapaasti, mutta päälle mentäessä ilmavirta liikutti jäähdytintä tarpeellisen määrän jäähdytintä päin.. Eipä tullut tällainen vaihtoehto mieleen kun jäähdytin oli vain vähän taipunut keula-osumasta. Autolle kun olisi tällä hetkellä tarvetta.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
- routasydän
- Viestit: 1555
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
- WWWVespa
- Viestit: 1742
- Liittynyt: 10 Marras 2010, 06:26
- Car(s): 159 SW
ex 147 1.6 - Paikkakunta: Helsinki
Yhden nimeltämainitsemattoman, mutta suuren, it-talon asennuspaketti oli tuonut wintoosakoneeseen oleaut32.dll-tiedoston, jonka päiväys oli 11.4.2000. Aloin ihmetellä, miksi Flash playerin päivitys ei onnistunut IE:llä suoraan eikä Mese toiminut. Koska tuolla koneella tarvitaan meseä, piti asialle tehdä jotain. Muutaman ajan puuhastelun (vastaavan, mutta uudemman, tiedoston etsinnän, uudelleennimeämisten ja live-Ubuntun käytön) jälkeen kone toimii taas normaalisti. Testaavatkohan nuo softatalot asennuspakettejaan kunnolla, kun moinen ongelma olisi varsin monessa tapauksessa vaatinut uudelleenasennuksen?
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Muistaakseni Rasvis totesi 156:sta joskus että "aina on jotain"...
Tässä jotain.
-hammastanko väljä
-latauksen valo taulussa käynnistyksen yhteydessä
-peruutusvalon kytkin sökö
-sumarin lasi rikki(toinen puoli uusittiin vähän aikaa sitten)
-iskari paskana
-takakallistuksenvakaajan runkopusla rikki
-ruosteita pohjassa
-takapuskuri halki (oma moka)
-vetariosasto tai laatikko jurraa
-epämääräinen laakeri tms. ääni moottoritilasta
-ohjaustehostin ääntelee ajossa
-kuskin puolen lukon sisuskalut solmussa
-pakoputki falskaa hieman
Muuten kaikki ihan kivasti.
Tässä jotain.
-hammastanko väljä
-latauksen valo taulussa käynnistyksen yhteydessä
-peruutusvalon kytkin sökö
-sumarin lasi rikki(toinen puoli uusittiin vähän aikaa sitten)
-iskari paskana
-takakallistuksenvakaajan runkopusla rikki
-ruosteita pohjassa
-takapuskuri halki (oma moka)
-vetariosasto tai laatikko jurraa
-epämääräinen laakeri tms. ääni moottoritilasta
-ohjaustehostin ääntelee ajossa
-kuskin puolen lukon sisuskalut solmussa
-pakoputki falskaa hieman
Muuten kaikki ihan kivasti.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- Smacket
- Viestit: 2709
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
- Car(s): 159 2.4 JTDm
- Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi
Hehe, kieltämättä kuullostaa erään suuren it-puljun tuotteilta...WWWVespa kirjoitti:Yhden nimeltämainitsemattoman, mutta suuren, it-talon asennuspaketti oli tuonut wintoosakoneeseen oleaut32.dll-tiedoston, jonka päiväys oli 11.4.2000. Aloin ihmetellä, miksi Flash playerin päivitys ei onnistunut IE:llä suoraan eikä Mese toiminut. Koska tuolla koneella tarvitaan meseä, piti asialle tehdä jotain. Muutaman ajan puuhastelun (vastaavan, mutta uudemman, tiedoston etsinnän, uudelleennimeämisten ja live-Ubuntun käytön) jälkeen kone toimii taas normaalisti. Testaavatkohan nuo softatalot asennuspakettejaan kunnolla, kun moinen ongelma olisi varsin monessa tapauksessa vaatinut uudelleenasennuksen?
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
...mutta ei se mitn. Se on se särö, joka tekee elämästä elämää.silverine kirjoitti:"aina on jotain"
Mulla ei ole kuin
- talvivanteiden ET sen verran pieni että suuntavakavuudesta ei laulua tehdä (uskaltaisikohan vanteiden keskiöistä koneistaa esmes 5 mm veks?)
- takalasinpesuri ja pyyhin pimeänä
- kuskin penkinlämmitin rikki
- konepellin kaasupumput rikki, uudet tilauksessa
- etuovien tuulihaat naksuu, uudet tilauksessa
- kuskin ovi väärin säädetty, fiksataan samalla kun rajoittimet
- radiossa kevyt taustavinkuna
- kojelaudan näyttö pimenee alle -10 asteen keleillä
- jokunen maalivika
Kuski ei ole täydellinen, pitäisikö auton olla?
- Epäkelpokeräilijä -
Vaikka sinne vaihdettiin uusi nivel, niin se jurraus kuuluu edellen vai? Olisiko sitten sen oikenapuoleisen vetarin tukilaakeri...tai pyöränlaakerit?silverine kirjoitti: -vetariosasto tai laatikko jurraa
-ohjaustehostin ääntelee ajossa
-pakoputki falskaa hieman
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92
- Mandeprkl
- Viestit: 1444
- Liittynyt: 21 Kesä 2010, 15:27
- Car(s): Alfa GT 2.0 JTS -05, MB E55 AMG -99, Ford Focus 1.0 EgoBoost -12
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Omasta kuuluu kiihdyttäessä 1., 2. ja 3. vaihteella ihme kurnutus/rutina/raksahtelu oikealta(?) edestä. Ulommainen vetari ja pyöränlaakeri vaihdettu. Ei auttanut...155TS kirjoitti:Vaikka sinne vaihdettiin uusi nivel, niin se jurraus kuuluu edellen vai? Olisiko sitten sen oikenapuoleisen vetarin tukilaakeri...tai pyöränlaakerit?silverine kirjoitti: -vetariosasto tai laatikko jurraa
-ohjaustehostin ääntelee ajossa
-pakoputki falskaa hieman
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Joo...155TS kirjoitti:Vaikka sinne vaihdettiin uusi nivel, niin se jurraus kuuluu edellen vai? Olisiko sitten sen oikenapuoleisen vetarin tukilaakeri...tai pyöränlaakerit?silverine kirjoitti: -vetariosasto tai laatikko jurraa
-ohjaustehostin ääntelee ajossa
-pakoputki falskaa hieman
Muillekin tiedoksi että jurraus esiintyy/kuuluu kun lähtee esim. paikaltaan risteyksestä ja kääntää vasurin 90 asteen mutkaan, siis veto päällä, ohjaus melkein tapissa ja hiljainen vauhti. Pyöränlaakeria en epäilisi.. Muukkonen veikkasi aikanaan sitä laturin kohdilla olevaa laakeria...
Samainen jurraus ilmeni ensimmäisen kerran viime keväänä, sen jälkeen kun eräällä pajalla asensivat sisemmät vetarin päät(toisen suojakuminkin päin persettä..) eli kyllä tän pitää jotenkin vetareihin liittyä. Pitää viedä pajalle mutta ei enää sille pajalle.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- michael
- Viestit: 704
- Liittynyt: 11 Elo 2007, 14:18
- Car(s): 159 2.2, ex: 156 V6
- Paikkakunta: Pirkkala
-sivuhelmat kukkii taas
-pakoputki falskaa hieman kylmänä jälleen kerran katin laipasta (kahdesti jo fixattu..)
-etupuskurin alareuna vähän halki, oma moka
-toisessa etuparkissa kosketushäikkää
sellasta.
Valona tunnelissa:
-lasin pesurit toimii taas takaiskuventtiilin vaihdon jälkeen, samalla tuli lampun pesimet disabloitua, paras ja helpoin tekemäni modaus aikoihin. (johto vain irti lampun pesurien pumpulta)
-pakoputki falskaa hieman kylmänä jälleen kerran katin laipasta (kahdesti jo fixattu..)
-etupuskurin alareuna vähän halki, oma moka
-toisessa etuparkissa kosketushäikkää
sellasta.
Valona tunnelissa:
-lasin pesurit toimii taas takaiskuventtiilin vaihdon jälkeen, samalla tuli lampun pesimet disabloitua, paras ja helpoin tekemäni modaus aikoihin. (johto vain irti lampun pesurien pumpulta)
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Seuraavanlainen lista miun Roomeolla:
- Etupäässä oikealla ylä- ja alatukivarsi sekä kallistuksenvakaajatanko.
- Edessä vasemmalla (ainakin) pussla.
- Sitten oli jokin hammasratas ja sen tanko, joka liitty ohjaukseen (?) - ratti on siis hieman vinossa suoraan ajaessa.
- Jaarukilpi (?) oikealta takaa, joka on syöpynyt/mädäntynyt/hävinnyt/haihtunut kokonaan pois, ja käsijarrun vaijerin suoja, joka päästää kosteutta niin että jarru jumiutuu heti kun on vähänkin pakkasta.
Niin joo, ja se takalasinpyyhkin, sekä varsi että kone, kun joku urpo jo jonkun aikaa sitten nyppäs sen varren siitä irti. Tämä jäänyt aina korjaamatta kun jatkuvasti ilmaantunut jotain akuutimpaa vaivaa. Eka kohta listalta tuli jo korjattua. Vähän kerralla, siis. Sitä tossa vähän tuli ihmeteltyä, että tuo kuitenkin suht hiljattain meni katsastuksesta läpi...
Ja noi kysymysmerkit viittaavat siihen, etten ole sata varma muistanko kaikki termit ja muut oikein.
- Etupäässä oikealla ylä- ja alatukivarsi sekä kallistuksenvakaajatanko.
- Edessä vasemmalla (ainakin) pussla.
- Sitten oli jokin hammasratas ja sen tanko, joka liitty ohjaukseen (?) - ratti on siis hieman vinossa suoraan ajaessa.
- Jaarukilpi (?) oikealta takaa, joka on syöpynyt/mädäntynyt/hävinnyt/haihtunut kokonaan pois, ja käsijarrun vaijerin suoja, joka päästää kosteutta niin että jarru jumiutuu heti kun on vähänkin pakkasta.
Niin joo, ja se takalasinpyyhkin, sekä varsi että kone, kun joku urpo jo jonkun aikaa sitten nyppäs sen varren siitä irti. Tämä jäänyt aina korjaamatta kun jatkuvasti ilmaantunut jotain akuutimpaa vaivaa. Eka kohta listalta tuli jo korjattua. Vähän kerralla, siis. Sitä tossa vähän tuli ihmeteltyä, että tuo kuitenkin suht hiljattain meni katsastuksesta läpi...
Ja noi kysymysmerkit viittaavat siihen, etten ole sata varma muistanko kaikki termit ja muut oikein.
Rasvis kirjoitti: Kuski ei ole täydellinen, pitäisikö auton olla?
- Backstroker
- Viestit: 790
- Liittynyt: 21 Touko 2008, 19:31
- Car(s): 156x3 159x2
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
mielestäni tämä kuuluu tänne osastolle
- Liitteet
-
- KYTKIN.jpg
- (94.19 KiB) Tiedosto ladattu 3574 kertaa
http://www.restyling.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Niin no. Saahan tuolla rahalla tuota 159:ä kolme vuotta vanhemman 156:n.. Eli hieman vanhemman kokonaisen vastaavan auton bensalla. Siitä voi miettiä kuinka kannattavaa tuon remontin maksaminen on.Smacket kirjoitti:^^
Ei hittolainen, tuollahan saa jo kokonaisen hyvän auton... miltei :O
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
- Smacket
- Viestit: 2709
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
- Car(s): 159 2.4 JTDm
- Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi
Nimen omaan tätä juuri tarkoitin- heti tulikin mieleen juuri tuo 156 -malli.gYdEbUh kirjoitti:Niin no. Saahan tuolla rahalla tuota 159:ä kolme vuotta vanhemman 156:n.. Eli hieman vanhemman kokonaisen vastaavan auton bensalla. Siitä voi miettiä kuinka kannattavaa tuon remontin maksaminen on.Smacket kirjoitti:^^
Ei hittolainen, tuollahan saa jo kokonaisen hyvän auton... miltei :O
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -