Nettiautosta bongattu
Valvoja: Moderators
- TeroPee
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 18 Heinä 2006, 14:49
- Car(s): AR 37,5 1.5 puoliturbo, ex-GTV (916) ja 156 1.8TS, ja liuta ei-foorumille sopivia häristimiä.
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Kävin paikan päällä ihmettelemässä tuota GTV:tä josta on ollut juttua. Ajamaan en ehtinyt kun olin vasta puoli kuuden aikaan Hertsikassa. Torstaina on tarkoitus käydä pieni lenkki kurvailemassa.
Auton kunnossa ei ollut juurikaan sanomista. Penkeissä oli hiukan kulumaa mutta sen voinee saada kuntoon nahanhoitoaineella. Takapenkkiläisten puolella keskikonsolia (tjsp.) oli yksi palkeenkieli. Kyljissä ei ollut pahemmin parkkipaikkajälkiä eikä ihmeemmin muutakaan sanomista. Kone ei vaikuttanut hikoilevan. Kesärenkaita en nähnyt mutta talvirenkaina oli hyväkuntoiset Hakkis neloset. En katsonut paistopäivää sillä tuskinpa tuolla autolla tulisi talvikelissä ajeltuakaan.
Paha pettymys tuli ajoasennon puolelta. Tuossa on manuaalipenkit ja se jää omaan makuun ihan liian korkealle. Olisin halunnut penkin alemmas jolloin maisemia tulisi katsottua "yläviistoon". Nyt tuulilasin yläreuna on turhan matalalla suhteessa tuulilasin alareunaan. Vähän vaikea selittää mutta tuntuu että GTV:ssä istuin on 3 - 5 cm liian korkealla suhteessa kojelautaan ja ikkunalinjaan. Voi tosin olla että olen tottunut Audien melko korkeaan ikkunalinjaan ja sen vuoksi tuo tuntui oudolta. Taloudessa oli vähän aikaa A1 ja siinä fiilis oli paljon "urheilullisempi", siis puhtaasti ajoasennon ja kuljettajan sijainnin (suhteessa ikkunoihin yms.) kautta mietittynä.
Torstaina sitten tietää kulkupuolen ja muun toimivuuden. Yllättäen patteri oli loppu joten edes takakontti ei auennut (tai en vaan osannut). Napin kyllä löysin (loogisesta paikasta) hanskalokerosta.
Edit: muutama kännykkäkuva: http://teropee.kuvat.fi/kuvat/Kulukupelit/GTV/
Edit 2: Kattelin carfin verotaulukoista GTV:n veroja. Näyttää että veroja joutuu maksamaan +2000 euroa näistä 2001 ja uudemmista, vanhemmista sitten hiukan vähemmän. Haku- ja rekisteröintikulut on minimissään 1500 euroa. Saksassa hintataso on 5.000 - 8.500 euron välissä näissä 2000-luvun laitteissa. Kokonaiskustannus näyttäisi olevan 9.500 - 12.000 euroa Saksasta hakemalla. Lisäksi siinä palaa aikaa (pois kesälomasta) ja suunnitellun GTV:n sijaan voi joutuakin tulmaan jollain hiton 145:llä pois. Ei ole mun juttu se, ei.
Auton kunnossa ei ollut juurikaan sanomista. Penkeissä oli hiukan kulumaa mutta sen voinee saada kuntoon nahanhoitoaineella. Takapenkkiläisten puolella keskikonsolia (tjsp.) oli yksi palkeenkieli. Kyljissä ei ollut pahemmin parkkipaikkajälkiä eikä ihmeemmin muutakaan sanomista. Kone ei vaikuttanut hikoilevan. Kesärenkaita en nähnyt mutta talvirenkaina oli hyväkuntoiset Hakkis neloset. En katsonut paistopäivää sillä tuskinpa tuolla autolla tulisi talvikelissä ajeltuakaan.
Paha pettymys tuli ajoasennon puolelta. Tuossa on manuaalipenkit ja se jää omaan makuun ihan liian korkealle. Olisin halunnut penkin alemmas jolloin maisemia tulisi katsottua "yläviistoon". Nyt tuulilasin yläreuna on turhan matalalla suhteessa tuulilasin alareunaan. Vähän vaikea selittää mutta tuntuu että GTV:ssä istuin on 3 - 5 cm liian korkealla suhteessa kojelautaan ja ikkunalinjaan. Voi tosin olla että olen tottunut Audien melko korkeaan ikkunalinjaan ja sen vuoksi tuo tuntui oudolta. Taloudessa oli vähän aikaa A1 ja siinä fiilis oli paljon "urheilullisempi", siis puhtaasti ajoasennon ja kuljettajan sijainnin (suhteessa ikkunoihin yms.) kautta mietittynä.
Torstaina sitten tietää kulkupuolen ja muun toimivuuden. Yllättäen patteri oli loppu joten edes takakontti ei auennut (tai en vaan osannut). Napin kyllä löysin (loogisesta paikasta) hanskalokerosta.
Edit: muutama kännykkäkuva: http://teropee.kuvat.fi/kuvat/Kulukupelit/GTV/
Edit 2: Kattelin carfin verotaulukoista GTV:n veroja. Näyttää että veroja joutuu maksamaan +2000 euroa näistä 2001 ja uudemmista, vanhemmista sitten hiukan vähemmän. Haku- ja rekisteröintikulut on minimissään 1500 euroa. Saksassa hintataso on 5.000 - 8.500 euron välissä näissä 2000-luvun laitteissa. Kokonaiskustannus näyttäisi olevan 9.500 - 12.000 euroa Saksasta hakemalla. Lisäksi siinä palaa aikaa (pois kesälomasta) ja suunnitellun GTV:n sijaan voi joutuakin tulmaan jollain hiton 145:llä pois. Ei ole mun juttu se, ei.
GTV:n penkki laskee 1,5cm pienellä askartelulla
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?p=1 ... ht=#169753
Itse pulttasin omaan aikanaan Momon Acropolis Evo kuppipenkin aivan lattiaan kiinni kun tuntui ettei tuo 1,5cm vielä ollut ihan tarpeeksi Siinä GTV:nkin ajoasento alkoi tuntumaan jo urheilulliselta
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?p=1 ... ht=#169753
Itse pulttasin omaan aikanaan Momon Acropolis Evo kuppipenkin aivan lattiaan kiinni kun tuntui ettei tuo 1,5cm vielä ollut ihan tarpeeksi Siinä GTV:nkin ajoasento alkoi tuntumaan jo urheilulliselta
- Toner
- Viestit: 417
- Liittynyt: 25 Syys 2010, 20:26
- Car(s): Exät: 159 2.4 SW -06, 147 1.6 -02
- Paikkakunta: Loimaa
Mersulinjalle kun tässä on menty, niin laitetaanpa nyt vielä tuollainenkin:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/200/3873643
Aikast tyylikkäästi on mokoma patinoitunut!
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/200/3873643
Aikast tyylikkäästi on mokoma patinoitunut!
Pösöx2, Mazdax8, Saab, Seat, BMW, Tojox2, VWx2, Fiatx2, Nissanx2, Mitsu, Skoda, ARx2, Hjuntai, Ford.
- liekki
- Viestit: 1079
- Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
- Car(s): Mitoc TCT 135hv
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Heh, pientä piikkiä tuosta 145 QV:sta. Noh, hyvä peli sekin oli ja kulutti yli litran vähemmän satasella kuin GTV samalla koneella. Mutta ei siitä enempää.TeroPee kirjoitti:Juttua
Sanoisin, että GTVssä on "ikkuna" hyvän ajoasennon löytämiselle aika vaatimaton. Kovin lyhyelle (alle 160cm) ei saa kovin hyvää ajoasentoa, eikä saa hieman normaalia pidemmällekään (yli 180cm). Ainakin omien kavereiden kommenteista päätellen. Meikäläisellehän se oli juurikin passeli, kun pää ei kuitenkaan kulje niin korkealla että tarvitsisi vuoristotautia pelätä (174cm).
Tuo näyttää tosi siistiltä yksilöltä kuvien perusteella ja historia kunnossa. Väriyhdistelmäkin taitaa olla GTVn paras.
Mutta tässä voin varmaankin onnitella hankinnasta ja nyt sen kesäloman voi käyttää nahan ja maalipinnan puunaamiseen Saksanreissun sijasta.
- TeroPee
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 18 Heinä 2006, 14:49
- Car(s): AR 37,5 1.5 puoliturbo, ex-GTV (916) ja 156 1.8TS, ja liuta ei-foorumille sopivia häristimiä.
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Pitää sitä aina pikkuisen piikitellä, hyväntahtoisesti toki.liekki kirjoitti:Heh, pientä piikkiä tuosta 145 QV:sta.
Mulla on tosiaan mittaa 178 cm ja penkkiä olisi hyvä saada vähän alemmas. Huomasin myös tänään GTV:llä ajellessa että selkänoja on yllättävän leveä, kunnollista sivutukea ei tuosta saa millään, etenkin kun lehmäpenkki on pirullisen liukas.liekki kirjoitti: Sanoisin, että GTVssä on "ikkuna" hyvän ajoasennon löytämiselle aika vaatimaton. Kovin lyhyelle (alle 160cm) ei saa kovin hyvää ajoasentoa, eikä saa hieman normaalia pidemmällekään (yli 180cm). Ainakin omien kavereiden kommenteista päätellen. Meikäläisellehän se oli juurikin passeli, kun pää ei kuitenkaan kulje niin korkealla että tarvitsisi vuoristotautia pelätä (174cm).
Omaankin silmään tuo musta punaisella sisustalla näyttää hyvältä. Historia on kunnossa, mm. jakohihna ja tulpat on vaihdettu 5/09 joten niitä remontteja ei ole tulossa vähään aikaan. Viimeisin öljynvaihtokin taitaa olla alle 2tkm sitten.liekki kirjoitti: Tuo näyttää tosi siistiltä yksilöltä kuvien perusteella ja historia kunnossa. Väriyhdistelmäkin taitaa olla GTVn paras.
Mutta tässä voin varmaankin onnitella hankinnasta ja nyt sen kesäloman voi käyttää nahan ja maalipinnan puunaamiseen Saksanreissun sijasta.
Onnea tässä varmaan tarvitaan tuon auton kanssa. Kukaan ystävistä ja tutuista kun ei suositellut hankkimaan Alfaa. Eikä tälläkään forumilla tuota yksilöä erityisesti suositeltu hankkimaan.. Tän hankinta oli puoliksi hetken mielijohteesta mutta samalla niin, että tuosta autosta ei välttämättä ole tarkoitus luopua "koskaan".
- Casa di Matti
- Viestit: 345
- Liittynyt: 06 Tammi 2007, 00:02
- Car(s): Jaguar XE, Alfat 156 2,0 ja GTV 916, Fiat Coupe 2,0 Turbo, Citroén XM 2,0, Citroén Dyane 0,4, Vespa Rally 180; ex Citroen BX 1,4 Bon, 2 x Citroen BX 1,6 GTi, Citroen BX 1,6 Millesime, Citroen AX 1,0, Alfa Romeo 159 1.9 JTS
Minua on aina ihmetyttänyt tämä GTV:n ajoasennosta puhuminen... Toisaalla sitä on haukuttu perinteiseksi italialaiseksi, toisaalta loistavaksi. Brooklands Booksin GTV-kirjaan on koottu englantilaislehdistön GTV- koeajot ja -vertailut vuosilta 1995-2005 yksiin kansiin ja sielläkin tuo sama kahtiajako on havaittavissa.
Itse viihdyn 190/100-äijänä erinomaisesti GTV:n ohjaamossa. Ainakin minulle kaikki sopii käteen jalkaan niin kuin pitääkin. Tosin en varmaankaan ole mikään perfektionisti, mutta minä en GTV:tä enempää ajonautintoa osaa kaivata.
JTS-koneisia GTV-Alfoja ei kovin paljon liikenteessä näy. Täällä Turussa pyörii yksi 3,2-litrainen punainen kaunotar kesät talvet - meikäläistä tuo talvikäyttö tosin hirvittää - mutta erinomaisen paljon tuo meikäläisen mieltä aina bongattaessa miellyttää. GTV on yksi automaailman kaunottarista - siitä ei mihinkään pääse!
Itse viihdyn 190/100-äijänä erinomaisesti GTV:n ohjaamossa. Ainakin minulle kaikki sopii käteen jalkaan niin kuin pitääkin. Tosin en varmaankaan ole mikään perfektionisti, mutta minä en GTV:tä enempää ajonautintoa osaa kaivata.
JTS-koneisia GTV-Alfoja ei kovin paljon liikenteessä näy. Täällä Turussa pyörii yksi 3,2-litrainen punainen kaunotar kesät talvet - meikäläistä tuo talvikäyttö tosin hirvittää - mutta erinomaisen paljon tuo meikäläisen mieltä aina bongattaessa miellyttää. GTV on yksi automaailman kaunottarista - siitä ei mihinkään pääse!
- Casa di Matti
- Viestit: 345
- Liittynyt: 06 Tammi 2007, 00:02
- Car(s): Jaguar XE, Alfat 156 2,0 ja GTV 916, Fiat Coupe 2,0 Turbo, Citroén XM 2,0, Citroén Dyane 0,4, Vespa Rally 180; ex Citroen BX 1,4 Bon, 2 x Citroen BX 1,6 GTi, Citroen BX 1,6 Millesime, Citroen AX 1,0, Alfa Romeo 159 1.9 JTS
No joo... Skappari ei kuulu sanavarastoon, mutta kovasti armeijan autolta tuo näyttää. Liekö jonnekin noita hankittu useeriston kulkuneuvoksi...mml kirjoitti:Mobilessa vähän erikoisemman väriseksi teipattu Brera. Onkohan jonkun skapparin exä?
Viimeisimmässä (?) Auto Italian numerossa oli muuten artikkeli Brera v. GTV ja omaan silmääni GTV samaan kuvaan Breran kanssa näyttää kauniimmalta. Mitäköhän sanoo muiden silmä?
Ans mä arvaan. Tuunarit on maalannu konepellin mattamustaks kun ovat nähneet jossain isojen poikien autoissa hiilikuitupellin. Autoliikkeessä sitten yritetty palauttaa alkuperäinen väri, siinä onnistuen. Ainut vaan kun muun auton väri on jo vuosien varrella vähän ehtinyt muuttua alkuperäisestä.willez kirjoitti:erittäine komea 147
Ainut on et konepelti jotenkin erivärinen muun auton kanssa,hmm..
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Kun auton eri sävyistä on taasen puhe, niin pakko heittää tänne kuvat omasta ritsasta. Silmin hädintuskin näki eroa alkuperäiseen väriin, vaan annas kun pistin kuvat nettiin: http://www.nettiauto.com/chrysler/neon/3859137 Siis ihan uskomattomasti kuva muuttaa väriä. Täytyy ottaa uudet kuvat ja katsoa säilyykö tilanne ennallaan.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
http://www.alfabbs.fi/album_personal.php?user_id=202noose kirjoitti:Ans mä arvaan. Tuunarit on maalannu konepellin mattamustaks kun ovat nähneet jossain isojen poikien autoissa hiilikuitupellin. Autoliikkeessä sitten yritetty palauttaa alkuperäinen väri, siinä onnistuen. Ainut vaan kun muun auton väri on jo vuosien varrella vähän ehtinyt muuttua alkuperäisestä.willez kirjoitti:erittäine komea 147
Ainut on et konepelti jotenkin erivärinen muun auton kanssa,hmm..
- Mandeprkl
- Viestit: 1444
- Liittynyt: 21 Kesä 2010, 15:27
- Car(s): Alfa GT 2.0 JTS -05, MB E55 AMG -99, Ford Focus 1.0 EgoBoost -12
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Onko tästä jollain jotain tietoa? Onko foorumilaisen vanha?
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/156/3864260
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/156/3864260
Punaset nahatDaViega kirjoitti:**tut spoilereista, SIINÄ ON PUNASET NAHAT! Hieno peli!
"Pientä laittoa vaativa ja helpolla näyttävä" Fiat 124 spider
Ollu ilmeisesti pidempään myynnissä... onko kukaan nähny livenä?
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Kirjottelinpas kaksimielisesti, nyt kun tuota ihan aivoilla ajattelee
Noh... etiä päin sano mummo lumessa...
Pari harvinaisempaa Bertonea tulossa myynttin, on muuten turha ettiä nettiautosta
http://www.topgear.com/uk/photos/rm-auc ... ?imageNo=0
Noh... etiä päin sano mummo lumessa...
Pari harvinaisempaa Bertonea tulossa myynttin, on muuten turha ettiä nettiautosta
http://www.topgear.com/uk/photos/rm-auc ... ?imageNo=0
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- Tommi
- Viestit: 592
- Liittynyt: 17 Loka 2003, 16:44
- Car(s): Giulia 2.0, MiTo QV, (barchetta)
- Paikkakunta: Espoo
Vuosimalli 2004?? Eikös se ole jo uudella keulalla?Mandeprkl kirjoitti:Onko tästä jollain jotain tietoa? Onko foorumilaisen vanha?
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/156/3864260
Lisäksi tuossa on lyhyt EU-kilpi. 2003-mallissa oli jo pitkä kilpi.
Olisiko kuitenkin vanhempi tuontiauto.
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2339
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- KauGoH
- Viestit: 2114
- Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
- Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
- Paikkakunta: Lappeenranta
Ei välttämättä, alkuvuodesta 2004 ollut vielä vanhalla keulalla myynnissä. Ja vanhan mallisen kilvenhän saa pyytämällä.Tommi kirjoitti:Vuosimalli 2004?? Eikös se ole jo uudella keulalla?Mandeprkl kirjoitti:Onko tästä jollain jotain tietoa? Onko foorumilaisen vanha?
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/156/3864260
Lisäksi tuossa on lyhyt EU-kilpi. 2003-mallissa oli jo pitkä kilpi.
Olisiko kuitenkin vanhempi tuontiauto.
Life is too short to drive boring cars.
- Tommi
- Viestit: 592
- Liittynyt: 17 Loka 2003, 16:44
- Car(s): Giulia 2.0, MiTo QV, (barchetta)
- Paikkakunta: Espoo
Onhan noita voinnut olla myynnissä vielä 2004, mutta ei niiden vuosimalli ole silti 2004.
Miksi joku haluaisi erikseen tuollaiset kilvet autoonsa? Nehän on tarkoitettu autoille, joissa on lyhyt paikka kilvelle. Vanhemmissa 156-Alfoissahan oli automaattisesti lyhyet kilvet. Siis 5-merkkiä.
Omaankin GTV:n sellaiset oli annettu, kun vuosimallin perusteella niitä selvästi jälkeenpäinkin tuontiautoille jakavat. Jouduin vaihtamaan sen kaksikerroksisen erikseen, että sai molemmat yksikerroksisiksi.
Ei tuo kaksikerroksinen etukilpi ainakaan auton ulkonäköä paranna. Siksi tuntuu oudolta, että joku olisi ensirekisteröinnyt Suomessa uutena tuon auton lyhyillä eu-kilvillä.
Miksi joku haluaisi erikseen tuollaiset kilvet autoonsa? Nehän on tarkoitettu autoille, joissa on lyhyt paikka kilvelle. Vanhemmissa 156-Alfoissahan oli automaattisesti lyhyet kilvet. Siis 5-merkkiä.
Omaankin GTV:n sellaiset oli annettu, kun vuosimallin perusteella niitä selvästi jälkeenpäinkin tuontiautoille jakavat. Jouduin vaihtamaan sen kaksikerroksisen erikseen, että sai molemmat yksikerroksisiksi.
Ei tuo kaksikerroksinen etukilpi ainakaan auton ulkonäköä paranna. Siksi tuntuu oudolta, että joku olisi ensirekisteröinnyt Suomessa uutena tuon auton lyhyillä eu-kilvillä.
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Tuo taitaa olla ihan alkuperäisellä SP:lla varustettu varttikutonen, valkoiset mittarinpohjat, alustasarja jne., joten takabroilerikin on varmaan ollut uudesta lähtien. Ei se kyllä siihen silti yhtään istu, kuosi kun on muuten niin lähellä alkuperäistä.
Joka tapauksessa, varusteita siihen on ruksattu useammalla tontulla.
Joka tapauksessa, varusteita siihen on ruksattu useammalla tontulla.
- EBITDA
- Viestit: 1858
- Liittynyt: 04 Elo 2009, 17:46
- Car(s): 159 SW, Crosswagon, 155, Spider, Evo
- Paikkakunta: Hämeenlinna/Rauma
Nuo punaiset nahat on kyllä pornot!
Rintajoupilla näyttäisi muuten olevan huutokaupassa Fiat 127...Mandeprkl kirjoitti:Onko tästä jollain jotain tietoa? Onko foorumilaisen vanha?
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/156/3864260
- TeroPee
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 18 Heinä 2006, 14:49
- Car(s): AR 37,5 1.5 puoliturbo, ex-GTV (916) ja 156 1.8TS, ja liuta ei-foorumille sopivia häristimiä.
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Mobilesta tuli bongattua ph3 GTV 2.0 JTS joka olisi ihan Frankfurtin kentän lähistöllä. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... =143389717
Suomi on myös ehkä ainoa maa maailmassa, jossa tuollaisesta osien vaihtelun julkisesta ilmoittamisesta saattaa saada kutsun konttorille laskemaan vaihdettujen osien määrää ja muutosprosenttia...TommiS kirjoitti:^Suomi on ehkä ainoa maa maailmassa, jossa tuollaisesta vekottimesta voi saada 6600 euroa.
Hohhoijjaa.
-Topi Kuusinen
"Ei tätä kai bensansäästöä varten ostettu."
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Onko tuo sitten ylitunaroitu? Aika tyylikäs toteutus ottaen huomioon lähtötilanteen. Fillarit ovat ehkä vähän isot ja/tai alusta epäsuhtaisen matala, mutta muutenhan tuo on kaunis kuin karamelli, vaikka onkin vain Sunny. Ei silti, en minä ostaisi... kauheasti on nähty vaivaa ja upotettu rahaa ja sitten kaveri pistää myyntiin. En tiedä, ostaako tuota moni muukaan, eiköhän sen ole omistaja omista mieltymyksistään lähtien rakentanut itselleen. Ei sen omistamista oikein kiksejä saa kuuden tonnin edestä, jos ei ole itse tehnyt. Mutta kyllä se nyt Suomen hienoin Sunny on.Smacket kirjoitti:Vai että oikein reilut kuusitonnia tuolla ritsalla hintaa, noh - saahan sitä tietty myydä muutaman satkun autoa tuolla hintaa. Käsittämättömiä pyytävät näistä ylitunaroiduista vehkeistä välillä...