Elikkäs ensiviikon keskiviikkoa ehdotellaan, kuinkas kävisi porukalle?
Ilokseni olen pannut merkille, että foorumilla pyörii ainakin kaksi uutta kaveria tästä Kuopion seudulta. Kuinkas ollakaan tuli itse houkuteltua toinen heistä kirjautumaan tälle foorumille
Kyllä on Toyotan jälkeen Alfalla ajaminen nautinnollista puuhaa!
Oho, tällä kertaa saattais jopa onnistuakin! Olen menossa hakemaan uutta venettä Varkaudesta tiistaina, mutta jos siirtäiskin sen keskiviikkoon ja hoitais molemmat asiat samalla kertaa.
Haittaako jos ei kehtaa pestä autoa? On niin vdun pölystä ja pskt ettei kehtaa. Pitäiskö meidänki tavata TBllä vedoten Riihimäkeläisten suhtautumiseen suurketjuja kohtaan... Esim. Niiralan TB
Naiset ja autot valitaan tunteella, työpaikka ja nukkumaanmenoaika järjellä.
Woland kirjoitti:Haittaako jos ei kehtaa pestä autoa? On niin vdun pölystä ja pskt ettei kehtaa. Pitäiskö meidänki tavata TBllä vedoten Riihimäkeläisten suhtautumiseen suurketjuja kohtaan... Esim. Niiralan TB
Likaisella tulen minäkin. Perjantaina pesetin ja nyt on taas paskainen. Olkoon, en rupee joka viikko pesemään.
En tiedä miten kukin suhtautuu mihinkin, mutta onko se parempi jos kokoonnutaan Niiralan TB:lle ja kävellään sitten tien toiselle puolelle Niiralan Abskille kahville?
Kiisseli kirjoitti:En tiedä miten kukin suhtautuu mihinkin, mutta onko se parempi jos kokoonnutaan Niiralan TB:lle ja kävellään sitten tien toiselle puolelle Niiralan Abskille kahville?
No sitä mä vähän ajattelin... tai sitten termarit mukaan.
Naiset ja autot valitaan tunteella, työpaikka ja nukkumaanmenoaika järjellä.
Jee! Paikalla kuusi Alfaa (ja se seitsemäskin joka ei osallistunut miittiin). Mukavaa oli tavata uusiakin kasvoja. Otin vapauden julkaista facessa pari fotoa autoista... Tosin niitä nyt ei näe muut ku mun fb-kaverit
Harmi kun missasin taas! Olin kyllä jo siellä suunnalla, mutta veneen hakureissu venyi niin pitkäksi, jotta olin vasta 18:30 lähdössä Varkaudesta, joten päätin ajaa suoraan takas kotia.
Jakke kirjoitti:Jee! Paikalla kuusi Alfaa (ja se seitsemäskin joka ei osallistunut miittiin).
+ hinausauto..
Joo, mukava oli tavata kanssa-alfisteja, Kiisseliä olikin tullut moroteltua tien päällä parikin kertaa.
Paikalla siis 156 TS, 156 JTS, 156 GTA, 166 TS, 166 2,0 Turbo, 159 2,2. Menikö oikein?
Kurjasta ilmasta huolimatta oikein mukava miitti!
Hyviä Alfaan ja muihinkin autoihin liittyviä juttuja sai kuulla ja mieleen jäi myös se Scudetton aikoinaan saama puhelu siitä kesämökistä
Kyllä on Toyotan jälkeen Alfalla ajaminen nautinnollista puuhaa!