Mitä, missä, milloin?mattijus kirjoitti:"Miksi tämä on pyydetty tänne näytille?"
Yleinen avautumis-ketju
Valvoja: Moderators
Tai vedät katon alas, luun ulos, arskat päähän ja baanalle vaan. Murehdit niitä sitten ensi talvena . Sulla on sentään se ajokunnossa, kun omani makaa tallissa tuhan palasina parhaillaan.... Ei vain ole aikaa eikä rahaa laittaa sitä kuntoonRasvis kirjoitti:Talven aikana piti saada Spiideristä hälyääniä pois. Yhtään ei tainnut lähteä, mutta muutama kolina, vikinä ja räminä tuli kyllä lisää. Korjautettu nopeusmittarikin toimi melkein 500 kilsaa.
Jos vaan työntäis romun talliin ja pistäis oven kiinni.
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92
Ei ne mitään räminöitä ja kolinoita ole. Ne on vain ääniä jotka kuuluu Spideriin.Rasvis kirjoitti:Kolikoli vikiviki rämirämi pöts. Rehellisesti sanottuna olisin mieluummin ajellut Farttikuutosella mutta rouva vei sen.
Kai mä tuon silti Ahvenistolle talutan sunnuntaina. Jos taka-akseli putoaa tielle niin ainakin tulee selväksi mistä se perkeleen kolina tulee.
Omassakin alkoi putkistosta juuri ennen Lahden messuja kuulumaan räminää.
Mitään ei näy päälle päin, joten sen täytyy kuulua ominaisuuksiin.
Omassa on repsikan paikka tyhjänä joten mahdut kyytiin jos matka jää kesken.
One life, live it!
Jos auton myynti on tuskaa, ei se käytetyn, mutta vielä takuunalaisen tietokoneenkaan myynti ole nautintoa...
O: "Tarjoan 900e"
M: "Millois noudat?"
O: "Pitää varmistaa vielä hallitukselta..."
...
O: "hallituksen mielestä ei voi maksaa kuin 700.... kun uuden samankokoisen saa pikkulisällä"
...niin, jos 900 -> 1700 on pikkulisä? Jokainen taplaa tavallaan...
O: "Tarjoan 900e"
M: "Millois noudat?"
O: "Pitää varmistaa vielä hallitukselta..."
...
O: "hallituksen mielestä ei voi maksaa kuin 700.... kun uuden samankokoisen saa pikkulisällä"
...niin, jos 900 -> 1700 on pikkulisä? Jokainen taplaa tavallaan...
13.2.2010 talliin saapui 156 V6 1997.
14.6.2010 -> EX
14.6.2010 -> EX
- Smacket
- Viestit: 2709
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
- Car(s): 159 2.4 JTDm
- Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi
hehe, tämä on kyllä kieltämättä loisto heitto - laitettava muistiin kans..Woland kirjoitti:tuo pitää muistaa jos joku rupee kyselemään.noose kirjoitti:Appi totesi joskus Volvon kilinöistä, kolinoista ja vinkunoista: "Isoista koneista kuuluu monenlaisia ääniä".
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -
- HopeinenQ
- Viestit: 439
- Liittynyt: 20 Tammi 2006, 23:12
- Car(s): Kia Cee'd SW 1.6 -14
- Paikkakunta: Hyvinkään ruhtinaskunta
Klo 11 aloitin muistipävityksen kahteen palvelimeen joka toimivat hosteina tuollaiselle VMware Clusterille. No ei siinä mitään, virtuaalikoneet vMotionilla toiselle hostille ja kone sammuksiin. Muisti asentui ok (16GB -> 40GB) mutta siinä tiimellyksessä huomasin, että nämähän pitäisi päivittää muutenkin (VMwaren päivitykset).
Niitä saatana olen nyt niitä jumalauta yrittänyt kohta kolmatta tuntia saada asentumaan... Onneks ei tule lätkää, on päivystys ja rouvalla se aika kuukaudesta, että eipä ole kotiinkaan mikään kiirus...
http://www.youtube.com/watch?v=xuywUEdk ... re=related
Niitä saatana olen nyt niitä jumalauta yrittänyt kohta kolmatta tuntia saada asentumaan... Onneks ei tule lätkää, on päivystys ja rouvalla se aika kuukaudesta, että eipä ole kotiinkaan mikään kiirus...
http://www.youtube.com/watch?v=xuywUEdk ... re=related
- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
HopeinenQ kirjoitti: Niitä saatana olen nyt niitä jumalauta yrittänyt kohta kolmatta tuntia saada asentumaan... Onneks ei tule lätkää, on päivystys ja rouvalla se aika kuukaudesta, että eipä ole kotiinkaan mikään kiirus...
5 tuntia tappelin tänään asiakkaan SQL palvelimen kanssa. Testattiin Domain controlleria palvelimella ja kas kummaa, testaamisen päätteeksi kun se otettiin pois käytöstä, lähti myös kaikki aikaisemmin määritellyt lokaalit käyttäjät ja ryhmät pois... Sitten kun ne perustettiin uudelleen samoilla nimillä kuin aikaisemmin, niin SQL palvelimen tiedot eivät päivittyneetkään kunnolla. Eli SQL:ssä oli oikeilla käyttäjänimillä oikeudet, mutta silti ne olivat väärät eikä kirjautuminen onnistunut. Kyllä vähän taas vitutti kun yksinkertainen ratkaisu (käyttäjien uudelleen luonti SQL palvelimelle) keksittiin 5 tunnin satunaisen yritys/erehdy rumban jälkeen
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
Suurinpiirtein 4. päivän jälkeen pitäisi nikotiiniriippuvuus voitettu. Loppu on pään sisällä.savijo-r kirjoitti: Älä vielä hermoja menetä.
Itsellä tulee perjantaina 4 viikkoa täyteen ja päivä päivältä tuntuu pahemmalta....
Sanokaahan koska se helpottaa vai luovutanko ja kipaisen talliin sauhuille?
Jos haluaa polttaa niin sitten polttaa.
Jos ei halua polttaa niin sitten ei polta.
Tuo on ihan puhtaasti valintakysymys, välimuotoja asiassa ei taida olla.
Itse lopetin, en mennyt lakkoon, joskus 2002 alkuvuodesta.
VMP
- marsuliini
- Viestit: 154
- Liittynyt: 01 Elo 2005, 11:51
- Paikkakunta: Loviisa
Haaveissa oli saada uutta autoa alle,mutta kevään aikana on alfakultaan palanu sen verran euroja ettei millään raaski.
Se harmitti kovasti,kunnes alfa muistutti sielukkuudestaan.Mipo pesi ja vahasi auton huolella viime yönä.Aamulla ku ajoin duuniin,ni hyvä ku ite pysyin autoni mukana.Se sanoi murr murr ja sit mentiin....Ihan ku se ois heränny unesta.Voi sitä hymyä
Se harmitti kovasti,kunnes alfa muistutti sielukkuudestaan.Mipo pesi ja vahasi auton huolella viime yönä.Aamulla ku ajoin duuniin,ni hyvä ku ite pysyin autoni mukana.Se sanoi murr murr ja sit mentiin....Ihan ku se ois heränny unesta.Voi sitä hymyä
Vitut se ikinä helpota, anna mennä vaan! Tai siirry vaikka purkkaan, mä oon 9v käyttäny eikä tee enää röökiä mieli! (siis vuotta, EI viikkoa)savijo-r kirjoitti:Älä vielä hermoja menetä.kumimuumi kirjoitti:10. päivä tupakkalakossa. Alkaa hermot oleen aika kireellä.
Itsellä tulee perjantaina 4 viikkoa täyteen ja päivä päivältä tuntuu pahemmalta....
Sanokaahan koska se helpottaa vai luovutanko ja kipaisen talliin sauhuille?
- WWWVespa
- Viestit: 1742
- Liittynyt: 10 Marras 2010, 06:26
- Car(s): 159 SW
ex 147 1.6 - Paikkakunta: Helsinki
Mä olen lopettanut niin monta kertaa, että tällä kerralla menin vain lakkoon. Ensimmäiset kolme viikkoa olivat pahimmat ja sen jälkeen olisi maittanut vain silloin tällöin. Viimeksi taisi käydä mielessä perjantai-iltana, mutta menossa oleva neljäs vuosi on ollut helpompi kuin edellinen ja tuo on onneksi trendi.
- Peeveli
- Viestit: 276
- Liittynyt: 04 Maalis 2011, 12:28
- Car(s): Volvo V40 D4 Momentum aut. 2012 Ex: Polo GTI, Alfa Giulietta
Vaikka autofoorumeilla ei pitäisi poliitikasta marmattaa enkä itse tosin kuulu mihinkään puolueeseen, niin silti uusi sekasikiö-hallitus arveluttaa automiehen näkökulmasta. Kokoomus antoi periksi Vihreiden vaatimuksille, ja ne ovat siis perustulon korotus (se on ok), ilmastolaki (tietää rahanmenoa jne) ja ydinvoiman lisärakentamattomuus (kaksipiippuinen juttu).
Tuo ilmastolaki siis tässä rassaa...googlettamalla lisätietoa siitä löytyi mm valtioneuvoston tulevaisuusselonteko siitä, ja eräänä autoilijan kukkaroa rankasti keventävänä juttuna siinä tuotiin esille selkästi tienkäyttömaksut. Ja niitähän liikenneministeriö valmistelee par aikaa Vehviläisen käskyttämänä ja edellisen hallituksen (nykyinen toimitusministeriö) ilmastopoliittisen asiantuntijan Oras Tynkkysen (ajokortiton vihreä) maalailemana. Tuo tiemaksu tulee varmasti nopeutettuna eli muutamassa vuodessa, aluksi pääkaupunkiseudulle ruuhkamaksun nimellä (annetaan raflaava nimi pienille ajoittaisille työmatka-aikojen jonoille) ja laajennetaan se suht nopsaan ennakkoon sovittujen pk-seudun "hyvien ruuhkamaksukokemusten" pohjalta koko maahan. Ja kun valvonta tapahtuu gps-tekniikalla, siihen voidaan kytkeä poliisin sakotusmahdollisuus ja vakuutusyhtiöiden ajotapavalvonta vakuutusmaksupohjana. Eli orwellilainen valvontavaltio on kliimaksivaiheessaan.
Ja tuo perusturvan korottaminen nielee vuodessa 200-300 miljoonaa euroa, ja se katetaan alv:n nostolla (kaikki tuotteet ja palvelut kallistuu) ja taatusti polttoaine/sähköveron nostoilla.
Joten valmistautukaamme jo henkisesti raottamaan lompakkoa yhä enemmän.
Tuo ilmastolaki siis tässä rassaa...googlettamalla lisätietoa siitä löytyi mm valtioneuvoston tulevaisuusselonteko siitä, ja eräänä autoilijan kukkaroa rankasti keventävänä juttuna siinä tuotiin esille selkästi tienkäyttömaksut. Ja niitähän liikenneministeriö valmistelee par aikaa Vehviläisen käskyttämänä ja edellisen hallituksen (nykyinen toimitusministeriö) ilmastopoliittisen asiantuntijan Oras Tynkkysen (ajokortiton vihreä) maalailemana. Tuo tiemaksu tulee varmasti nopeutettuna eli muutamassa vuodessa, aluksi pääkaupunkiseudulle ruuhkamaksun nimellä (annetaan raflaava nimi pienille ajoittaisille työmatka-aikojen jonoille) ja laajennetaan se suht nopsaan ennakkoon sovittujen pk-seudun "hyvien ruuhkamaksukokemusten" pohjalta koko maahan. Ja kun valvonta tapahtuu gps-tekniikalla, siihen voidaan kytkeä poliisin sakotusmahdollisuus ja vakuutusyhtiöiden ajotapavalvonta vakuutusmaksupohjana. Eli orwellilainen valvontavaltio on kliimaksivaiheessaan.
Ja tuo perusturvan korottaminen nielee vuodessa 200-300 miljoonaa euroa, ja se katetaan alv:n nostolla (kaikki tuotteet ja palvelut kallistuu) ja taatusti polttoaine/sähköveron nostoilla.
Joten valmistautukaamme jo henkisesti raottamaan lompakkoa yhä enemmän.
"Nakeissa on vitamiineja ja hivenaineita."
- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Onneksi GPS häirintälaitteita saa muutamalla eurolla netistä ... "METRIÄKÄÄN EN OLE AJANUT"Peeveli kirjoitti:Ja kun valvonta tapahtuu gps-tekniikalla, siihen voidaan kytkeä poliisin sakotusmahdollisuus ja vakuutusyhtiöiden ajotapavalvonta vakuutusmaksupohjana.
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Kolesteroleista yms liittyen ihan mielenkiintoista luettavaa "virallisen totuuden" vaihtoehdoksi. http://www.anttiheikkila.com/
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- routasydän
- Viestit: 1555
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
Juu määkin luottaisin ihan kauheasti vaihtoehtohoito ortopediin eli luukirurgiin. Ei siinä kaverilla on ihan hyviäkin mielipiteitä, mutta on niin peruskirurgi asenne eli ehdoton ja aina oikeassa. Sitten kun kolesterolien haitoista on taas asiaa 20v tutkineilla endokrinolegeilla hieman eri mielipiteet niin ei tarvi kauaa arpoa ketä uskoo. Toki lievän kolesterolin nousun ja lääkityksen aloituksen merkitys on todellakin vähintään epäselvä mutta selvät tapaukset on selviä.noose kirjoitti:Kolesteroleista yms liittyen ihan mielenkiintoista luettavaa "virallisen totuuden" vaihtoehdoksi. http://www.anttiheikkila.com/
Omaan järkeen yksi pääteeseistä "syö mahdollisimman vähäprosessoitua ja myrkyttämätöntä ruokaa" kuulostaa huomattavasti fiksummalta kuin 5€ keinotekoinen laboratoriossa valmistettu rasvalevite ja rasvaton mutta makeutettu, sakeutettu, kirkastettu, karkaistu ja ties mitä muuta humpuukia läpikäynyt ruoka.
Kolesterolista en tiedä kun ei ole omalle kohdalle sattunut.
Kolesterolista en tiedä kun ei ole omalle kohdalle sattunut.
- h_lauri
- Viestit: 6198
- Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
- Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
- Paikkakunta: Kauniainen
Minä sain kolesteroliarvoja alemmas lisäämällä liikuntaa. Koko kolesteroliuskonto on oman kokemukseni pohjalta vaarallinen:routasydän kirjoitti:Juu määkin luottaisin ihan kauheasti vaihtoehtohoito ortopediin eli luukirurgiin. Ei siinä kaverilla on ihan hyviäkin mielipiteitä, mutta on niin peruskirurgi asenne eli ehdoton ja aina oikeassa. Sitten kun kolesterolien haitoista on taas asiaa 20v tutkineilla endokrinolegeilla hieman eri mielipiteet niin ei tarvi kauaa arpoa ketä uskoo. Toki lievän kolesterolin nousun ja lääkityksen aloituksen merkitys on todellakin vähintään epäselvä mutta selvät tapaukset on selviä.noose kirjoitti:Kolesteroleista yms liittyen ihan mielenkiintoista luettavaa "virallisen totuuden" vaihtoehdoksi. http://www.anttiheikkila.com/
Työterveys otatti useamman putken verta tuossa talvella ja minulle raportoitiin, että "kokonaiskolesteroli pitää ehdottomasti saada alle viiden". Lukaisin itsekin kaikki arvot läpi ja kas kummaa! Hermoston toiminnan kannalta kaikkein tärkeimmän vitamiinin eli B12:n taso oli selvästi alle minimin. Siitä ei kuitenkaan sanottu minulle mitään. Onneksi oli tuon tulpan ansiosta joskus tullut jotain jostain asiasta luettua, niin osasin hakea B12-nappeja.
Kumpi onpi tärkeämpi, toimiva hermosto vai hiukan koholla oleva kokonaiskolesteroli, siinä vasta kysymys.
- astronautti
- Viestit: 198
- Liittynyt: 22 Heinä 2010, 23:59
- Car(s): Ex. 156 jts
- Paikkakunta: Lpr
- routasydän
- Viestit: 1555
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
Hieman koholla ei niin merkitystä, paitsi jos sinulaa on ollut tulppa (sydän/aivo) niin tod näk suonet voi olla ahtaalla ja riskejä en ottaisi. Mutta en tunne keissiä niin en ala neuvomaan. Mutta kuten aina turhan tarkka pilkun viilaaminen ei ole se tärkeä pointti vaan ne suuret linjat. Jos se kolesteroli on 10 niin kyllä se kummasti huolestuttaah_lauri kirjoitti:Minä sain kolesteroliarvoja alemmas lisäämällä liikuntaa. Koko kolesteroliuskonto on oman kokemukseni pohjalta vaarallinen:routasydän kirjoitti:Juu määkin luottaisin ihan kauheasti vaihtoehtohoito ortopediin eli luukirurgiin. Ei siinä kaverilla on ihan hyviäkin mielipiteitä, mutta on niin peruskirurgi asenne eli ehdoton ja aina oikeassa. Sitten kun kolesterolien haitoista on taas asiaa 20v tutkineilla endokrinolegeilla hieman eri mielipiteet niin ei tarvi kauaa arpoa ketä uskoo. Toki lievän kolesterolin nousun ja lääkityksen aloituksen merkitys on todellakin vähintään epäselvä mutta selvät tapaukset on selviä.noose kirjoitti:Kolesteroleista yms liittyen ihan mielenkiintoista luettavaa "virallisen totuuden" vaihtoehdoksi. http://www.anttiheikkila.com/
Työterveys otatti useamman putken verta tuossa talvella ja minulle raportoitiin, että "kokonaiskolesteroli pitää ehdottomasti saada alle viiden". Lukaisin itsekin kaikki arvot läpi ja kas kummaa! Hermoston toiminnan kannalta kaikkein tärkeimmän vitamiinin eli B12:n taso oli selvästi alle minimin. Siitä ei kuitenkaan sanottu minulle mitään. Onneksi oli tuon tulpan ansiosta joskus tullut jotain jostain asiasta luettua, niin osasin hakea B12-nappeja.
Kumpi onpi tärkeämpi, toimiva hermosto vai hiukan koholla oleva kokonaiskolesteroli, siinä vasta kysymys.
-
- Viestit: 267
- Liittynyt: 05 Syys 2005, 07:46
- Car(s): Volvo P130, Peugeot 206 GT #2288, MB E290
- Paikkakunta: Kokkola
Jätkä ajoi miinaan . UID on se, minkä mukaan tanssitaanPasi kirjoitti:HopeinenQ kirjoitti: Niitä saatana olen nyt niitä jumalauta yrittänyt kohta kolmatta tuntia saada asentumaan... Onneks ei tule lätkää, on päivystys ja rouvalla se aika kuukaudesta, että eipä ole kotiinkaan mikään kiirus...
5 tuntia tappelin tänään asiakkaan SQL palvelimen kanssa. Testattiin Domain controlleria palvelimella ja kas kummaa, testaamisen päätteeksi kun se otettiin pois käytöstä, lähti myös kaikki aikaisemmin määritellyt lokaalit käyttäjät ja ryhmät pois... Sitten kun ne perustettiin uudelleen samoilla nimillä kuin aikaisemmin, niin SQL palvelimen tiedot eivät päivittyneetkään kunnolla. Eli SQL:ssä oli oikeilla käyttäjänimillä oikeudet, mutta silti ne olivat väärät eikä kirjautuminen onnistunut. Kyllä vähän taas vitutti kun yksinkertainen ratkaisu (käyttäjien uudelleen luonti SQL palvelimelle) keksittiin 5 tunnin satunaisen yritys/erehdy rumban jälkeen
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Vastaan omaan valitukseeni:
51€ ja torstaina voi hakea pois, kerrankin kivuttomasti. melkein, paluumatkalla sitten meni pieleen senkin edestä:
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=18428
51€ ja torstaina voi hakea pois, kerrankin kivuttomasti. melkein, paluumatkalla sitten meni pieleen senkin edestä:
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=18428
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1773
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Parkano
Hohhoijaa...
166nen hajos perjantaina, ei lähtenyt enään käyntiin työpaikan pihasta. Lähdinpä sitten tänään 75sella töihin, pääsin Shellin pihaan niin lykkäs kovasti savua konepellin alta... Kurkkasin pellin alle ja totesin öljyä olevan koneen ulkopuolella, tarkemmin pakosarjan päällä.
Meinas jo ottaa päähän ja ajatteli et pitäiskö laittaa 164kin kilpiin että pääsis töihin edes.
Motonetin öljynpaineanturi kesti sitten 75sessa tasan yhden ratapäivän. Onneksi paikallinen varaosapulju sai tilattua uuden öpanturin puolentunnin toimitus ajalla ja pistin sen firman pihassa kiinni.
166sen vikakin löytyi, maajohto oli irti. Pultti joka kiinnittää maajohdon runkoon oli mennyt poikki. Miksi meni poikki, en tiedä.
166nen hajos perjantaina, ei lähtenyt enään käyntiin työpaikan pihasta. Lähdinpä sitten tänään 75sella töihin, pääsin Shellin pihaan niin lykkäs kovasti savua konepellin alta... Kurkkasin pellin alle ja totesin öljyä olevan koneen ulkopuolella, tarkemmin pakosarjan päällä.
Meinas jo ottaa päähän ja ajatteli et pitäiskö laittaa 164kin kilpiin että pääsis töihin edes.
Motonetin öljynpaineanturi kesti sitten 75sessa tasan yhden ratapäivän. Onneksi paikallinen varaosapulju sai tilattua uuden öpanturin puolentunnin toimitus ajalla ja pistin sen firman pihassa kiinni.
166sen vikakin löytyi, maajohto oli irti. Pultti joka kiinnittää maajohdon runkoon oli mennyt poikki. Miksi meni poikki, en tiedä.
-
- Viestit: 673
- Liittynyt: 11 Helmi 2006, 22:06
- Car(s): Sprint QV -88, 75 V6 3.0 -88, Maserati 4.24v -90, MaXi5 -00
- Paikkakunta: Mikkeli