Eilen päivällä ajelin Järvenpäässä, siellä oli kaunis valkoinen (uusi) Giulietta parkissa, onkohan se nyt sitten Seurakuntaopisto tai joku minkä edessä se kurkisteli.
Äskettäin Keravan Prisman kattoparkissa puhdas hopeinen 156, jonka pohjapanssari roikkuu ihan samalla tavalla kuin allekirjoittaneellakin =P MYF-xxx taisi olla rekkari, en tosin kovin tarkkaan sitä katsellut.
Samaisen auton, tai niin ainakin uskoisin, bongannut useampaan otteeseen Keravalla ja kerran Torilla - silloin tuli vastamorotuskin
Tänään joskus yhdeksän jälkeen Jämsän alapuolella punainen 75 menossa Lahden suuntaan ja ilmeisesti samainen 75 tuli vastaan itäpuolen tietä joskus iltapäivällä. Morjenstukset molemmilla kerroilla.
Metallinpunainen 159 tuli vastaan tänään kun ajeltiin Helsingistä Kotkaan, jossain Pyhtään tienoilla ennen puoltapäivää ja sen kuski tervehti. En hitaalla sytytyksellä ehtinyt vastaamaan. Liekö palstalaisia?
Lauantaina Turengin puolella vastaan ajoi musta 159 ja heti perään musta 156. Jälkimmäinen ainakin morjesti. Nämä joskus 18 aikaan.
Punainen 156 Lahdensivun/Helsingintiellä 20.00 jälkeen.
Musta 159 Sulkapolun liikennevaloissa, ei morotusta.
Sulkapolun kerrostalon parkkialueella musta GT.
Punainen 156 Viherlaaksossa kakkoskehältä Turuntietä itään, morotus.
Todennäköisesti ei foorumilaisten, mutta Havannassa tuli bongattua Giulietta (60-70 lukulainen, en tiedä), ilmeisesti 90 Alfa, pari 156:sta + 80-luvun Spider, joka oli automuseossa ja huonossa kunnossa Paljon muutakin mielenkiintoista, mutta ei alfoja enempää.
Siistin näköinen harmaa 33:nen meni fallbackantietä tänään puoli kolmen maissa. Jäin kyyläämään autoa, kun itse olin lenkillä fillaroivan mukulan kanssa. Myöhemmin vasta tajusin että autoa ajanut neitokainen varmaan luuli että kyyläsin häntä enkä autoa
Terve hopeinen 159 Teiskon liittymän kohdilla eilen, samoin musta 159 Auran leveäkaistoilla. Ja soon moro myös Runosmäessä hopeinen 156FL aamukasilta tänään. Hienosti nousi kätönen kaikilta.
Elämä on kuin koppimopo, välillä tuntuu että menee lujaa mutta todellisuudessa isommat jyrää alleen
Sotkamossa morotettu punaisen 156 kanssa makasiinin valojen jälkeen. Eilen tuli Sotkamo-Valtimo välillä vastaan musta 159 SW ja punainen 156 Rautavaaran jälkeen ohitti minut.
Kuopion Hartikaisen pajalla komiasti kylkimurjottu musta Giuletta.
Naiset ja autot valitaan tunteella, työpaikka ja nukkumaanmenoaika järjellä.
Aamusella klo 8.15 jälkeen kun dallasin sakusmurffipuku päällä Turuntietä länteen, bongasin Sulkapolusta eteenpäin kolme varttikutosta. Ainoastaan viimeisen kuski katsoi vinosti, vaikka kaikille koitin lapailla.
Vähän ennen entistä lepuskin Essoa vastaan tuli musta 147 ja vähän ennen Rastaalan risteystä hokasin vaalean GT:n vastaan tulevan.
Viime aikoina morjestettua:
Sunnuntaina: Snellmanninkadulla hopeisesta 156sta nousi lapa.
Lauantaina: Lappeenranta - Luumäki välillä musta 159.
Perjantaina: Prisman likellä tuli vastaan musta 159.
Vähän ennen seitsemää aamulla hopeinen 156 nousi 6 tieltä Tykkimäen ramppiin. Lappeenrannassa punainen 156 SW. Ruotsinkylän kohdalla klo. 16 aikoihin viehättävän näköinen blondi 156:n ratissa.
evilpet kirjoitti:Siistin näköinen harmaa 33:nen meni fallbackantietä tänään puoli kolmen maissa. Jäin kyyläämään autoa, kun itse olin lenkillä fillaroivan mukulan kanssa. Myöhemmin vasta tajusin että autoa ajanut neitokainen varmaan luuli että kyyläsin häntä enkä autoa
Veikkaisin että tässä tapauksessa on ollut kyseessä AuliJ.
Eikös Aulilla ollut ainakin harmaa 33?
Oon bongannut oikeastaan päivittäin harmaan 156:sen Päivölänkadulla ja viereisellä parkkipaikalla, saattaisko olla Mandeprkl muuttanut lähimaisemiin? Valitettavasti joka kerta ajelin Audilla, kun satuttiin peräkanaa ajeleen.... -.-
Onko joku foorumilaisista mahdollisesti töissä Medi-Helillä Helsinki-Vantaalla?
Useampana päivänä kys. putiikin edessä on ollut parkissa valkoinen Giulietta.
ragazza kirjoitti:Oon bongannut oikeastaan päivittäin harmaan 156:sen Päivölänkadulla ja viereisellä parkkipaikalla, saattaisko olla Mandeprkl muuttanut lähimaisemiin? Valitettavasti joka kerta ajelin Audilla, kun satuttiin peräkanaa ajeleen.... -.-
Päivölänkadulla oleva 156 on joku muu. Saman värinen kuitenkin. Nähnyt tuon saman auton muutaman kerran. Ei osunut tälläkertaa.
Vähän ennen klo.17 Katiska bongattu Soramäen valoissa. Itse siitä pyyhkäisin toiseen suuntaan. Toi Pösö on niin, NIIN näkymätön, ettei sitä kuulukaan huomata. En siis lähtenyt huitomaan sen enempää.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
jeQQ kirjoitti:Lammilla oli myös ilmeisesti joku punainen 75 / vast ohitellut ilmeisesti aika kiperässä kolossa.
Ajelin tänään Mikkelistä Tampereelle punaisella 75:llä. Lammin sivuutin joskus puoli seitsemän aikoihin. Varmaan ohittelinkin siellä, mutta en myönnä sikailleeni . Tai jaa, Lammin liittymästä tuli joku isäntä Valmetillaan aika tökerösti valtatielle ja sen ohitin kyllä keltaisen viivan ylittäen. Mutta sillä tuskin otsikoihin pääsee.
Alfoja näkyi 270 km matkalla tosi huonosti, Lahden paikkeilla moottoritiellä tuli vastaan vaaleanvihreä 156 tai 159 SW, morottelemaan en ehtinyt.
Juuno itse bongausta tehneenä en voi tilanteeseen mitään sanoa. Kaitpa tuo naisväki ottaa hieman herkemmin moisen tilanteen, taisi siis osua bongaus oikein.
Olihan bongauksia täynnä oleva kauppareissu. Ensin tuli musta 159 sedan vastaan, sen jälkeen punainen 145 ja liikennevaloissa perään ajoi vielä musta 155. Ja kaikki tässä pienessä kyläpahaisessa..
Lapinjärven Sivarikeskuksesta käveltiin kohti Lapinjärven kirkonkylää, välillä Teboil (Ja Hotelli Hanhi) - Sivarikeskus. 4 Alfaa tuli vastaan, kaveri huomasi. Itse näin vain yhden kullertarvan 147:n, yksisilmäisenä
En toki morotellut, mutta kello 18:15 - 18:30 välillä jos joku ajeli kohti Helsinkiä tuolla ja näki neljä epämäärästä hörhöä kävelytiellä, niin minä olin siel
^Solimanin lenkillä, hääääh? Kunhan käveltiin kylälle K-markettiin, sitten takasin Teboilille ja kyyti keskukselle... Oletkos sinä muuten se punaisen 156:n omistaja, kuka täällä suorittaa valtion velvollisuuksia?
Minko 75:lla karjalankadulla pari tuntia sitten. Piti kurvailla pösöllä perässä essolle ja tervehtiä kun siitä on tullut niin leuhka, ettei morjesta kavereita jos sattuu itse istumaan ranskiksen ratissa. Tulihan siinä sitten hetki turistua. Samoissa valoissa istukellessa bongasin tarralapuissa olevan uuden mustan Spiderin kääntymässä pyhättömänmäelle.
Aquatica kirjoitti:^Solimanin lenkillä, hääääh? Kunhan käveltiin kylälle K-markettiin, sitten takasin Teboilille ja kyyti keskukselle... Oletkos sinä muuten se punaisen 156:n omistaja, kuka täällä suorittaa valtion velvollisuuksia?
Joku vuosi taaksepäin siellä oli kato sellainen suht lepposa egyptiläistaustainen Soliman liikuntaa vetämässä, tuli aika monesti käytyä Teboililla kahvilla ja käveltyä takaisin kun sai vapaasti valita - urheilua se sekin on Mut ei vissi taida olla enää Solimani sit siellä.
Sininen toi mun varttifemma on ja sillon kun siinä sikalan edessä parkkeerasin niin oli vielä punanen punto . Terveisiä vaan sinne valtion lomakeskukseen - hyvä meininki!
Elämä on kuin koppimopo, välillä tuntuu että menee lujaa mutta todellisuudessa isommat jyrää alleen
jknracing kirjoitti:Minko 75:lla karjalankadulla pari tuntia sitten. Piti kurvailla pösöllä perässä essolle ja tervehtiä kun siitä on tullut niin leuhka, ettei morjesta kavereita jos sattuu itse istumaan ranskiksen ratissa..
Heh Heh,en tiedä missä maailmoissa olin kun tajunut mitään, vasta sitten tosiaan essolla...Jeps kuulumiset vaihdettu
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.
Hämeenlinnan Bosch car servicen pihassa musta 916 Gtv ja toinen hopea yksilö tuli vastaan moottoritiellä Riihimäen kohdalla. Kello oli jotain viiden ja kuuden väliltä.
Eilen Tsadin keskustassa Oopperatalon nurkilla n. 16:20 punainen GT ja musta 156 JTD SW. Reilu vartti myöhemmin Kaivokselassa hopeinen 166.
Illalla vielä Hyvinkäällä Teboililla kuuden nurkilla 159 JTD. Signorina Nuvolari kertoi ko. sedanin ympäriltä kovasti vilkuillun JTS:n suuntaan, minähän en puusilmänä huomannut mitään.