

Valvoja: Moderators
Jaa-a, säädöstä huolimatta on kyllä kovin epämääräistä tuo pyyhintä, ainakin omassa 159:ssä. Välillä pyyhkii jatkuvalla syötöllä pikkutihkussa vaikka olisi vähiten herkällä asetuksella. Välillä pitää väkisin tihkuasennossa, vaikka lasi muurautuu heti umpeen. Liian paljon joutuu pelaamaan viiksen kanssa itse. Baijerin pojan kärryssä oli sadetunnistin ehdottomasti paremmin säädetty. Pisti päälle ja unohti. Toimi kuin ajatus. Jos ei olisi tullut kaupanpäälle, niin en tuosta lisävarusteesta olisi maksanut.Janne kirjoitti:Minulla ainakin voi, sitä oikean viiksen tiheyskytkintä säätämällä. Eilen juuri tuli todettua, että se jopa toimii.mml kirjoitti:Minkä helevetin takia sadetunnistimen herkkyyttä ei voi säätää?!? Ei tuollaista yli-innokasta voi käyttää, menee hermo.
Sama on Saab 9-3 ss:n sadetunnistin. Päälle ja sen voi unohtaa. Toimii loistavasti.Farina kirjoitti:Jaa-a, säädöstä huolimatta on kyllä kovin epämääräistä tuo pyyhintä, ainakin omassa 159:ssä. Välillä pyyhkii jatkuvalla syötöllä pikkutihkussa vaikka olisi vähiten herkällä asetuksella. Välillä pitää väkisin tihkuasennossa, vaikka lasi muurautuu heti umpeen. Liian paljon joutuu pelaamaan viiksen kanssa itse. Baijerin pojan kärryssä oli sadetunnistin ehdottomasti paremmin säädetty. Pisti päälle ja unohti. Toimi kuin ajatus. Jos ei olisi tullut kaupanpäälle, niin en tuosta lisävarusteesta olisi maksanut.Janne kirjoitti:Minulla ainakin voi, sitä oikean viiksen tiheyskytkintä säätämällä. Eilen juuri tuli todettua, että se jopa toimii.mml kirjoitti:Minkä helevetin takia sadetunnistimen herkkyyttä ei voi säätää?!? Ei tuollaista yli-innokasta voi käyttää, menee hermo.
Sama homma volvossa, loistava varuste.ice0018 kirjoitti:Sama on Saab 9-3 ss:n sadetunnistin. Päälle ja sen voi unohtaa. Toimii loistavasti.Farina kirjoitti:Jaa-a, säädöstä huolimatta on kyllä kovin epämääräistä tuo pyyhintä, ainakin omassa 159:ssä. Välillä pyyhkii jatkuvalla syötöllä pikkutihkussa vaikka olisi vähiten herkällä asetuksella. Välillä pitää väkisin tihkuasennossa, vaikka lasi muurautuu heti umpeen. Liian paljon joutuu pelaamaan viiksen kanssa itse. Baijerin pojan kärryssä oli sadetunnistin ehdottomasti paremmin säädetty. Pisti päälle ja unohti. Toimi kuin ajatus. Jos ei olisi tullut kaupanpäälle, niin en tuosta lisävarusteesta olisi maksanut.Janne kirjoitti: Minulla ainakin voi, sitä oikean viiksen tiheyskytkintä säätämällä. Eilen juuri tuli todettua, että se jopa toimii.
Olin täysin tyytyväinen siihen kuinka tämä varuste toimi 166:ssa.routasydän kirjoitti:Sama homma volvossa, loistava varuste.ice0018 kirjoitti:Sama on Saab 9-3 ss:n sadetunnistin. Päälle ja sen voi unohtaa. Toimii loistavasti.Farina kirjoitti: Jaa-a, säädöstä huolimatta on kyllä kovin epämääräistä tuo pyyhintä, ainakin omassa 159:ssä. Välillä pyyhkii jatkuvalla syötöllä pikkutihkussa vaikka olisi vähiten herkällä asetuksella. Välillä pitää väkisin tihkuasennossa, vaikka lasi muurautuu heti umpeen. Liian paljon joutuu pelaamaan viiksen kanssa itse. Baijerin pojan kärryssä oli sadetunnistin ehdottomasti paremmin säädetty. Pisti päälle ja unohti. Toimi kuin ajatus. Jos ei olisi tullut kaupanpäälle, niin en tuosta lisävarusteesta olisi maksanut.
Joo no ei se ihan niin hyvä ja toimiva ole kuin monella muulla merkillä (mm. BMW), mutta pitkää matkaa ajaessa systeemi tavallaan oppii koko ajan. Tai ainakin näin olen itselleni härpäkkeen toimintaa koittanut selittääFarina kirjoitti:Jaa-a, säädöstä huolimatta on kyllä kovin epämääräistä tuo pyyhintä, ainakin omassa 159:ssä. Välillä pyyhkii jatkuvalla syötöllä pikkutihkussa vaikka olisi vähiten herkällä asetuksella. Välillä pitää väkisin tihkuasennossa, vaikka lasi muurautuu heti umpeen. Liian paljon joutuu pelaamaan viiksen kanssa itse. Baijerin pojan kärryssä oli sadetunnistin ehdottomasti paremmin säädetty. Pisti päälle ja unohti. Toimi kuin ajatus. Jos ei olisi tullut kaupanpäälle, niin en tuosta lisävarusteesta olisi maksanut.Janne kirjoitti:Minulla ainakin voi, sitä oikean viiksen tiheyskytkintä säätämällä. Eilen juuri tuli todettua, että se jopa toimii.mml kirjoitti:Minkä helevetin takia sadetunnistimen herkkyyttä ei voi säätää?!? Ei tuollaista yli-innokasta voi käyttää, menee hermo.
Sen verran tuohon sadetunnistimen toimintaan että vaikuttaa huomattavasti sekoiluun ovatko lasin laidat likaiset. Eli se osa jota pyyhkijät eivät pyyhi. Jos on täynnä itikoita tai kurakelillä ihan likaa niin se spektri tai mikä lie mikä tutkailee valon heijastumista lasissa ei toimi oikein.Janne kirjoitti:Joo no ei se ihan niin hyvä ja toimiva ole kuin monella muulla merkillä (mm. BMW), mutta pitkää matkaa ajaessa systeemi tavallaan oppii koko ajan. Tai ainakin näin olen itselleni härpäkkeen toimintaa koittanut selittääFarina kirjoitti:Jaa-a, säädöstä huolimatta on kyllä kovin epämääräistä tuo pyyhintä, ainakin omassa 159:ssä. Välillä pyyhkii jatkuvalla syötöllä pikkutihkussa vaikka olisi vähiten herkällä asetuksella. Välillä pitää väkisin tihkuasennossa, vaikka lasi muurautuu heti umpeen. Liian paljon joutuu pelaamaan viiksen kanssa itse. Baijerin pojan kärryssä oli sadetunnistin ehdottomasti paremmin säädetty. Pisti päälle ja unohti. Toimi kuin ajatus. Jos ei olisi tullut kaupanpäälle, niin en tuosta lisävarusteesta olisi maksanut.Janne kirjoitti: Minulla ainakin voi, sitä oikean viiksen tiheyskytkintä säätämällä. Eilen juuri tuli todettua, että se jopa toimii.
Noh noh.. Rakkauden eteen pitää nähdä vaivaa ja sille pitää antaa aikaa. Pieni hemmottelu ja taas mennään monta viikkoa!Aniara kirjoitti:Vaihdetaan Romeo vähemmän vaativaan rakastajaan
Melkein tekisi mieli sanoa että mitta alkaa olemaan täys, mutta ei me nyt ihan vielä luovuteta. Vaiks lähellä kyllä on.
Osallistun ainakin omalta osaltani erään pienyrityksen pystyssäpitämiseen, ja kai sekin on jotain. Ja onhan toi auto edelleen ihana ja upea ja mukava ja kaunis, varsinkin nyt kun kolinat ja kitinät on pois, mut JUMALAUTA - se on LOPUTON TYÖMAA!! Aina jotain uutta tiedossa!
Nyt siis etupään pusslat ja tangot ja suuntaukset kunnossa, on jopa uusi, hieno nokkamerkki. Nyt sitten pitäisi vaihtaa pakoputki ja pönttö ja kaikki kun jostain vuotaa ja kuulostaa mopolta. Ja jarrukilpi puuttuu. Ja edelleenkään takalasissa ei ole pyyhkijää (kiitos sinä idiootti, joka nyppäsit sen irti!). Ja sitten on se raitisilmasuodatin ja termostaatti, ja tulpat ja öljyt. Ja ne f*cking helmat ja pystysaumat!
Miksei musta tullut autokorjaajaa? Onko myöhäistä vaihtaa ammattia? Jospa yrittäisin löytää itselleni miehen, joka on asentaja? Anyone?? Tähän on tultu. Äläkä yhtään naura siellä, hovikorjaaja Ari!
Rahaa se vaan o.Aniara kirjoitti:Vaihdetaan Romeo vähemmän vaativaan rakastajaan
Melkein tekisi mieli sanoa että mitta alkaa olemaan täys, mutta ei me nyt ihan vielä luovuteta. Vaiks lähellä kyllä on.
Osallistun ainakin omalta osaltani erään pienyrityksen pystyssäpitämiseen, ja kai sekin on jotain. Ja onhan toi auto edelleen ihana ja upea ja mukava ja kaunis, varsinkin nyt kun kolinat ja kitinät on pois, mut JUMALAUTA - se on LOPUTON TYÖMAA!! Aina jotain uutta tiedossa!
Nyt siis etupään pusslat ja tangot ja suuntaukset kunnossa, on jopa uusi, hieno nokkamerkki. Nyt sitten pitäisi vaihtaa pakoputki ja pönttö ja kaikki kun jostain vuotaa ja kuulostaa mopolta. Ja jarrukilpi puuttuu. Ja edelleenkään takalasissa ei ole pyyhkijää (kiitos sinä idiootti, joka nyppäsit sen irti!). Ja sitten on se raitisilmasuodatin ja termostaatti, ja tulpat ja öljyt. Ja ne f*cking helmat ja pystysaumat!
Miksei musta tullut autokorjaajaa? Onko myöhäistä vaihtaa ammattia? Jospa yrittäisin löytää itselleni miehen, joka on asentaja? Anyone?? Tähän on tultu. Äläkä yhtään naura siellä, hovikorjaaja Ari!
Huomenna (toivottavasti) tiedetään, hinautin Mega-autoon saavat katsoa siellä ja sitten pidetään neuvottelua myyjän kanssa, onneksi tähän asti tuo puoli on ollut hyvällä mallilla.Jonesi kirjoitti:Mikäpä laukes?DaViega kirjoitti:Samassa risteyksessä oli Golffi kanssa... päätti munkin auto sitten siihen levähtää
Selvisi, että vanteiden myyjäfirman mukaan kuljetusyritys DPD on käynyt vanteet hakemassa maanantaina (kolmen muun sarjan lisäksi) ja lähettäjä oli kuitannut laitteeseenkin nimmarin alle, mutta kyiset 4 vannesarjalähetystä ovat kaikki kadonneet. Yhtään kirjausta niistä ei ole olemassakaan vaikka kaikille on olemassa lähetystunnuksetkin. Eihän nyt ¤¤#"u voi olla 4 vannesarjaa vaan yksinkertaisesti kadonnut kuljetuksessa. Noh, jatketaan nastojen rapinaa sakkojen uhalla...saapahan ostaa sit syksyllä ne uudet kitkat.Stilo kirjoitti:Kesävanteiden tilauspäivä 1.3. arvioitu toimitusaika 6-7vko
Lähteneet briteistä suomeen huhujen mukaan 18.4. ja Turusta tänne Lahteen 23.5. kuulemma.
Niin.Aniara kirjoitti:Vaihdetaan Romeo vähemmän vaativaan rakastajaan
Melkein tekisi mieli sanoa että mitta alkaa olemaan täys, mutta ei me nyt ihan vielä luovuteta. Vaiks lähellä kyllä on.
Osallistun ainakin omalta osaltani erään pienyrityksen pystyssäpitämiseen, ja kai sekin on jotain. Ja onhan toi auto edelleen ihana ja upea ja mukava ja kaunis, varsinkin nyt kun kolinat ja kitinät on pois, mut JUMALAUTA - se on LOPUTON TYÖMAA!! Aina jotain uutta tiedossa!
Nyt siis etupään pusslat ja tangot ja suuntaukset kunnossa, on jopa uusi, hieno nokkamerkki. Nyt sitten pitäisi vaihtaa pakoputki ja pönttö ja kaikki kun jostain vuotaa ja kuulostaa mopolta. Ja jarrukilpi puuttuu. Ja edelleenkään takalasissa ei ole pyyhkijää (kiitos sinä idiootti, joka nyppäsit sen irti!). Ja sitten on se raitisilmasuodatin ja termostaatti, ja tulpat ja öljyt. Ja ne f*cking helmat ja pystysaumat!
Miksei musta tullut autokorjaajaa? Onko myöhäistä vaihtaa ammattia? Jospa yrittäisin löytää itselleni miehen, joka on asentaja? Anyone?? Tähän on tultu. Äläkä yhtään naura siellä, hovikorjaaja Ari!
Ei, en seurustele naisen kanssaA Bart kirjoitti:Niin.Aniara kirjoitti:Vaihdetaan Romeo vähemmän vaativaan rakastajaan
Melkein tekisi mieli sanoa että mitta alkaa olemaan täys, mutta ei me nyt ihan vielä luovuteta. Vaiks lähellä kyllä on.
Osallistun ainakin omalta osaltani erään pienyrityksen pystyssäpitämiseen, ja kai sekin on jotain. Ja onhan toi auto edelleen ihana ja upea ja mukava ja kaunis, varsinkin nyt kun kolinat ja kitinät on pois, mut JUMALAUTA - se on LOPUTON TYÖMAA!! Aina jotain uutta tiedossa!
Nyt siis etupään pusslat ja tangot ja suuntaukset kunnossa, on jopa uusi, hieno nokkamerkki. Nyt sitten pitäisi vaihtaa pakoputki ja pönttö ja kaikki kun jostain vuotaa ja kuulostaa mopolta. Ja jarrukilpi puuttuu. Ja edelleenkään takalasissa ei ole pyyhkijää (kiitos sinä idiootti, joka nyppäsit sen irti!). Ja sitten on se raitisilmasuodatin ja termostaatti, ja tulpat ja öljyt. Ja ne f*cking helmat ja pystysaumat!
Miksei musta tullut autokorjaajaa? Onko myöhäistä vaihtaa ammattia? Jospa yrittäisin löytää itselleni miehen, joka on asentaja? Anyone?? Tähän on tultu. Äläkä yhtään naura siellä, hovikorjaaja Ari!
Sähän ET seurustele naísen kanssa
Perjantaina soittivat ja kertoivat, että kampiakselin asentoanturin antama tieto on sekavaa ja välillä puuttuvaa... Maanantaina uusi osa kiinni ja katsotaan olisiko yhtään parempi.DaViega kirjoitti:Huomenna (toivottavasti) tiedetään, hinautin Mega-autoon saavat katsoa siellä ja sitten pidetään neuvottelua myyjän kanssa, onneksi tähän asti tuo puoli on ollut hyvällä mallilla.Jonesi kirjoitti:Mikäpä laukes?DaViega kirjoitti:Samassa risteyksessä oli Golffi kanssa... päätti munkin auto sitten siihen levähtää
Osta diesel mb ja aja huolettomasti milli tauluun,ja vielä saakin jotain,toisin kuin italiaanosta,taitaa tosin tuossa ajassa loppua 3 italiaanoa,no leikki leikkiAniara kirjoitti:Vaihdetaan Romeo vähemmän vaativaan rakastajaan
Melkein tekisi mieli sanoa että mitta alkaa olemaan täys, mutta ei me nyt ihan vielä luovuteta. Vaiks lähellä kyllä on.
Osallistun ainakin omalta osaltani erään pienyrityksen pystyssäpitämiseen, ja kai sekin on jotain. Ja onhan toi auto edelleen ihana ja upea ja mukava ja kaunis, varsinkin nyt kun kolinat ja kitinät on pois, mut JUMALAUTA - se on LOPUTON TYÖMAA!! Aina jotain uutta tiedossa!
Nyt siis etupään pusslat ja tangot ja suuntaukset kunnossa, on jopa uusi, hieno nokkamerkki. Nyt sitten pitäisi vaihtaa pakoputki ja pönttö ja kaikki kun jostain vuotaa ja kuulostaa mopolta. Ja jarrukilpi puuttuu. Ja edelleenkään takalasissa ei ole pyyhkijää (kiitos sinä idiootti, joka nyppäsit sen irti!). Ja sitten on se raitisilmasuodatin ja termostaatti, ja tulpat ja öljyt. Ja ne f*cking helmat ja pystysaumat!
Miksei musta tullut autokorjaajaa? Onko myöhäistä vaihtaa ammattia? Jospa yrittäisin löytää itselleni miehen, joka on asentaja? Anyone?? Tähän on tultu. Äläkä yhtään naura siellä, hovikorjaaja Ari!