h_lauri kirjoitti:Metropolimetronomeille tiedoksi, ettei pääkaupunkiseutu mikään sellainen ole. Kahenkympin lenkillä bongattu kaksi lammasta ja kauppa-auto. Lisäksi saatoin kävellä parikin kymmentä minuuttia ilman, että yhtään ajoneuvoa meni ohi tai tuli vastaan.
Löysit meille päin? Arvaa vain, miksi ei ruuhkamaksun tarpeellisuus ainakaan tuolla nimikkeellä oikein valkene.
Jossain keskellä ei mitään kyllä tunsin olevani.
Pelkkää metsää ja peltoa - ja golfkenttä. Kiersin siis Bodomin.
Justiinsa tulin Katajanokalta. Kyllä ne "ruuhkat" aiheutuvat älyttömistä liikennevaloajoituksista ja typeristä, risteykset tukkivista kuskeista, jotka eivät saa kytkintä nostettua ennen kuin valot ovat jo keltaisella. Kaistanvaihtokaan ei ole hallussa.
Jottei menisi ihan ooteeksi, niin kivaa oli olla eukon kanssa kaksistaan eilisiltana.
willez kirjoitti:Tuli alfasta kysely sähköpostiin, englannista joku kyseli tietoja ja jotain löpinää paypalista ym.
Manchesteriin hän hoitaa itse kuljetukset
Katotaan onko tää joku huijari
E: Joo kyllä toi huijari taitaa olla , kauheesti kertoo ja esittelee kun on turvallista siirtää rahaa paypalin kautta ym.ym.
Autosta ei kysele paljoa mitään , hohhoh
E2: Pistin nyt jotain että "lets meet in turku harbour,take cash money with you" katotaa mitä vastaa hehheh
Työkaverin minikrossista (pyynti 400e tjs) oli vastaavaa kyselyä "Englannista". Kyselyyn työkaveri vastasi tiukaksi hinnaksi reilu 8000e ja jotain puutaheinää höpötteli moposta. Vastaus tuli sit pikapuoliin että tehdään kaupat vaan. Liekö ollut joku spämmibotti huijaamassa...
Ihme porukkaa olette, kun vähän kerrankin aurinko paistaa. Koko viikko on tullut vedettyä aamuin illoin katto auki niin ainoa paikka joka punottaa on pankkitili.
dilledong kirjoitti:Ihan huruajoon tulee tälläkertaa, kaverin auto jonka lupasin fiksata sisältä... Sitten kun se hääpäivä koittaa niin kyllä siellä taitaa jonkinsortin Italialainen peli olla....
Tuli iltasella yllättäen ja ihan huomaamatta juteltua tunti puhelimessa yhden entuudestaan vain puolitutun naisen kanssa... Yllättäen siksi, kun itsellä ei ole oikeastaan ollut edes ketään hakusessa ja nyt ihan puun takaa tuli tilanne, että numeroita vaihdettiin viikko takaperin. Nyt sitten piti "vain" vaihtaa kuulumisia, eikä kumpikaan malttanut lopettaa, kun oli koko ajan uutta asiaa puolin ja toisin...
Jepjep, ei se oikeasti vielä tarkoita mitään, mutta silti... Mitä seuraavaksi... En mä enää osaa , tai ehkä osaan sittenkin, en mä vaan tiedä .
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Alfissimo kirjoitti:Kiva joskin hieman hämmentynyt fiilis.
Tuli iltasella yllättäen ja ihan huomaamatta juteltua tunti puhelimessa yhden entuudestaan vain puolitutun naisen kanssa... Yllättäen siksi, kun itsellä ei ole oikeastaan ollut edes ketään hakusessa ja nyt ihan puun takaa tuli tilanne, että numeroita vaihdettiin viikko takaperin. Nyt sitten piti "vain" vaihtaa kuulumisia, eikä kumpikaan malttanut lopettaa, kun oli koko ajan uutta asiaa puolin ja toisin...
Jepjep, ei se oikeasti vielä tarkoita mitään, mutta silti... Mitä seuraavaksi... En mä enää osaa , tai ehkä osaan sittenkin, en mä vaan tiedä .
Otat vaan mallia tuosta sun allekirjoituksesta. Kyllä se naaras siitä lähtee. Ei vainen, hieno homma jos käy synkkaamaan!
Kyllähän se mahtava auto on. Varsinkin isommalla tiellä meno on melko huoletonta adaptiivisen cruisen ansiosta. Ja kyllä sitä kylilläkin mielikseen pyörittää, tosin tankki tuntuu tyhjenevän huimaa vauhtia ja parkkihalleihin ei viitsi edes yrittää... ja onhan sillä kiva valoista lähtiessä jättää kaiken maailman kinnerit kattelemaan takavaloja....
TeroPee kirjoitti:
dilledong kirjoitti:Ihan huruajoon tulee tälläkertaa, kaverin auto jonka lupasin fiksata sisältä... Sitten kun se hääpäivä koittaa niin kyllä siellä taitaa jonkinsortin Italialainen peli olla....
Alkaa olla autokaupat lähellä. Kapteeni Jeffrey taitaa olla erittäin tosissaan. Kyse siis Golffista...
Hello Dear, How are you doing? I wish to inform you that I like the vehicle you posted on site, and I think is the kind of vehicle I want to buy. But first I have to introduce my self, I am Captain Jeffrey Paul. So how much is your last price for the vehicle? You can contact me on my Email:captjeffpaul17@gmail.com I am waiting for your respond Thanks Captain Jeffrey Paul _____________________ Hei rakas, Miten menee? Haluan kertoa teille, että pidän auton sinut paikan päällä, ja mielestäni sellainen ajoneuvo Haluan ostaa. Mutta ensin minun täytyy esitellä itseni, olen kapteeni Jeffrey Paul. Niin kuinka paljon on viimeinen hinta auton? Voit ottaa minuun yhteyttä minun sähköposti: captjeffpaul17@gmail.com Odotan teidän vastata Kiitos Kapteeni Jeffrey Paul
Noin se mullakin alkoi........Ilmeisesti vaan oli jokin vanha "Prosessi" kesken koska nyt päädyttiin oleen vain ystäviä.......eikä se ehkä ollut ihan sitä mihin olin varautunut........mutta pidä pari päivää radiohiljaisuutta ja sitten vaan iso mylly pyörimään! Siitä se sitten lähtee jos on lähteäkseen... Onnea!!
Autopuoli sulla ainakin on "kunnossa". Jospa hän syttyi siihen puoleen sinussa
Naiset ja autot valitaan tunteella, työpaikka ja nukkumaanmenoaika järjellä.
Eilisiltana kotiuduin Kanadan reissulta. Kanadan GP tuli käytyä katsomassa paikanpäällä. Oheistapahtumana ollut Ferrari Challange Cup oli myös mielenkiintoista seurattavaa. Montrealin kaduilla näkyi muuten uskomattoman paljon italialaisleluja! Esillä oli mm. 25 lamboa samalla kadunpätkällä. Enpä ole moista määrää koskaan ennen nähnyt. Kivaa oli!
Kävin autokorjaamossa viemässä auton sovittuun reklamaatiokorjaukseen. Takakaaren alanurkan hitsauksen seurauksena ovi ei mennyt kiinni. Yllättäen korjaamon mies alkoi vaahtoamaan, että homma on hyvin tehty, liiankin hyvin, ja vielä veloitettu niin vähän, ettei nyt aleta mitään tekemään. Koska olen ennenkin kuullut asiatonta paskaa lippalakin alta lausuttuna, kerroin sen suoraan. Asiasta kehkeytyi italialaistyyppinen huutoäänestys siitä, onko sana amatööri väärä tässä tapauksessa, ja keneen se oikein pitäisi liittää.
Mutta loppu oli hieno. Pidin itse kiinni alusvasarasta kun korjaamomies hakkasi hitsauksia syvemmälle. Ihan hyvä tuli, Ei haljennut koko nurkka irti, kuten olisi käynyt, jos olisin kotipihalla koskenut siihen. Todettiin yhdessä tuumin, että olemme molemmat ihan loppu, mutta 330 tkm ajettu auto on nyt tarpeeksi hyvässä kunnossa.
Normaalisti olisin tässä tilanteessa jälkeenpäin ihan hajalla, mutta ei nyt, sillä käsittelimme asian loppuun.
Pisin itse ajamani autoreissu takana Kaikki matkustajat hengissä, Oikkuli ehjänä ja muutenkin ihan ok. Mokailtua tuli lähinnä Helsingin ruuhkissa sekä Kirkkonummen kaksikaistaisessa liikenneympyrässä
Tulipa käytyä pitkästä aikaa Särkänniemessä. Tornado oli melko hauska kokemus lisäksi tuli testattua vanhan vuoristoradan uusitut vaunut ja kyllä siinäkin vielä vauhtia riittää. Jäihän noita härveleitä vielä testaamatta, kun noimuksut ei vielä noihin vauhdikkaimpiin uskalla, mutta nuo paripääsi keskenään testaamaan. Kivaa oli.
Hetken mietin, laittaisinko sateisen viikonlopun Yleisen avautumisketjun vai Kivaa –topikin alle. Mutta olihan se kivaa huomata, että Spiderin uusi kangaskatto pitää vettä. Pyyhkijät eivät kylläkään tomineet...
Editiä sen verran, että tänä kesänä toistaiseksi 1400 km avoautoilua takana.
Eilen ajeltiin Turkuun vanhaa Ykköstä. Paimion jälkeen katselin pellolle ja ihmettelin, että mitä koreja sinne on ripoteltu? Lähempää näkyi n. 30 kiinalaista kyykkimässä paikalliset pärehatut päässä. Painoin muutaman kerran torvea ja vilkutin heille. Heti tuli ainakin 25 morotusta hymyn kera!
Oli kiva jatkaa matkaa.
Kävin tsekkaamassa ja koeajamassa erään punaisen 156 JTS sporttiwankkurin ja voi poijjaat, että tuo oma onkin mahtavan hyvässä kuosissa, vaikka onkin ajettu lähes 100tkm enemmän.
Tuli oikeen hyvä mieli, vaikka uutta biiliä ei nyt sitten löytynytkään.
Näin juhannuksen kunniaksi tuli annettua konehuoneelle oikeen kunnolla liuotinta ja pesuria. Yllätys oli suuri, kun ei ole ilmennyt yhtään käyntihäiriöitä. Sehän on jo itsessään kivaa ja onhan tuo puhdas konehuonekin kivaa, mutta kun kaiken huipuksi pari karannutta pollea tuntui muuttavan takaisin kotiinsa, käynti parani entisestään ja kulutus lukemat ajotietokoneen mukaan putosi noin 0,5l/100km!
Toki tuli puhdistettua/kuivattua paineilmalla kaikki kolot ja liittimet, joten ehkä siellä oli jotain sanomista jossain liitoksessa. No, en pane ollenkaan pahakseni tapahtunutta.
JTS:sä haukkoo ja hönkää nyt jälleen mainiosti(tai no itseasiassa reilu viikko, mutta kun ei ole voorumille kerennyt). Käyntihäiriöt ja vikavalot hävisivät ilmamääränmittarin vaihdon jälkeen ja samalla kolinat vaimenivat, kun korjaamolla huomasivat koiranluiden kunnon. Ja ilmastointikin pelaa täydellisesti, laitan huomenissa lisäkertomusta älyttömästä rumbasta joka johtui pelkästää krhm alfaspesialistikorjaamon vahingosta...