Hei,
osaisiko täällä kukaan antaa vinkkiä, mitä pitäisi tehdä oikuttevalle, vanhalle italialais rouvalle? Tuntomerkit: Ducato vm. -92, 2l bensakone.
Auto lähtee hyvin käymään, mutta sammuu aina jonkin ajan kuluttua. Uudelleen käynnistys onnistuu jonkin ajan odottelun jälkeen ja taas sama kuvio jatkuu.
Eli kysymys olisi, mistä vikaa pitäisi hakea, bensa- vai sähköpuolelta? Bensapumppu, sähköinen, on useampaan kertaan vaihdettu. Nyt kiinni oleva Bilteman tarvikepumppu ei ole kovinkaan vanha.
Olen myös pohtinut voisiko virranjakaja aiheuttaa tällaista. Flektin toiminnastakaan en ole varma, koska moottori sammuu niin nopeasti, ettei ehkä ehdi lämmetäkkään tarpeeksi.
Ducaton sielunelämää
Valvoja: Moderators
- katiska
- Viestit: 472
- Liittynyt: 19 Loka 2009, 10:19
- Car(s): AR8, 164, GTV, 155, 156:ia, Sprintit, Ducatoja, Camaro, Trans Sport, RSV Mille
- Paikkakunta: Villähde
Tuossa on ilmeisesti XN1TA/170C moottori jossa käytetään "normaalia" puolaa ja jakajaa transistori-ohjauksella (Keltsin mainitsema sytkänohjain-moduli).
Veikkaan samaa, tuolla pitäisi hoitua:
http://kauppa.motonet.fi/motonet/tuotteet/108001/24
P.S. Jos suutut vanhalle rouvalle niin minä olisin kiinnostunut tuosta moottorista
Veikkaan samaa, tuolla pitäisi hoitua:
http://kauppa.motonet.fi/motonet/tuotteet/108001/24
P.S. Jos suutut vanhalle rouvalle niin minä olisin kiinnostunut tuosta moottorista

Viimeksi muokannut katiska, 13 Heinä 2011, 15:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En tyytynyt tavanomaiseen.