Bellaan on vajaa kuukausi aikaa. Tälle foorumille rekisteröityneistä ehkä 10-30 on lähdössä Bellaan, ja saattaa kenties olla perusteltua oheisen gallupin avulla selvittää, mikseivät loput 4600 halua sinne tulla. Alle on koottu myös jo eräitä täällä aiemminkin nähtyjä perusteluja.
"l'Alfa Romeo non è una semplice fabbrica di automobili"
^Tuossa taas paljastui gallupin huono kysymyksenasettelu. Vaihtoehdoista puuttui En aio tulla Bella Italiaan....koska en tiedä, minkä valitsisin....tulisinko Isottalla vai äskettäin hankkimallani Arnalla
Tuossa tapauksessa oikea ratkaisu on tietenkin....molemmilla. Itse Ducatin selkään, ja vaimo/tyttöystävä saa (vain tämän yhden ainoan kerran pakottavassa tilanteessa) ajaa Alfalla.
Ulkoilutan kissaa jossain muualla euroopassa kuin Mustialassa tuolloin
Kissa kyllä päässee Mustialaankin myös tänä kesänä kun siellä " Britit kohtaavat" 14.8.2011 (eikä tarvi jättää parkkipaikalle kuten Bellassa.. )
fahlsjy kirjoitti:Kissa kyllä päässee Mustialaankin myös tänä kesänä kun siellä " Britit kohtaavat" 14.8.2011 (eikä tarvi jättää parkkipaikalle kuten Bellassa.. )
Bella Italian sivulta: "Lemmikkieläinten tuominen tilaisuuteen on kielletty."
Olisi ollut mukavaa muutaman vuoden tauon jälkeen lähteä Bella Italiaan, mutta juuri tuolle päivälle siunaantui toinen meno ja sen prioriteetti on suurempi.
Näyttä 26 astetta Lauantaiksi Tammelaan, mikäli forecaan on luottaminen, mutta ukkoskuuroja, joten sateensuojat mukaan niin pysyy kuurot pois. Moneen kertaan ehtii ennustukset kyllä muuttua.
Hyvinkäältä lähdössä letkaa? Mulla oli ajatuksena ajella wanhaa kolmostietä, koska 80 vs 120 tuntuu kulutuksessa ihan mukavasti vanhalla autolla. Broidi on myös lähdössä mukaan, joten siinä olisi jo kaksi.
Etelän spider kuskit varmaan voisivat liittyä joukkoon iloiseen ja toki ihan kaikki, keillä riittää hermo ajaa tuo matka hieman hiljempaa.. Olisi kiva vähän cruisailla menemään.
Vaimo lähtee Turun suuntaan viikonlopuksi, eikä minulle jää autoa kun 75 on ilman sisustaa hitsausta odotellessa. Niin ja olihan siinä se pakosarjakin halki. Eli jää tulematta, ellen sitten kurvaa paikalle volvolla tai anopin Nuova Pandalla. Saas kattoo.
noose kirjoitti:Vaimo lähtee Turun suuntaan viikonlopuksi, eikä minulle jää autoa kun 75 on ilman sisustaa hitsausta odotellessa. Niin ja olihan siinä se pakosarjakin halki. Eli jää tulematta, ellen sitten kurvaa paikalle volvolla tai anopin Nuova Pandalla. Saas kattoo.
Tossa olis yks kpl 75:ia, missä on ihan leimaa ja palttiarallaa ajokelpoinen.
doublesix kirjoitti:Kyllä se passaa. Missä kokoonnutaan?
Olisikohan ihan perinteisesti tuo Teboil, missä miittejä ollaan pidetty? Siitä sitten 130:stä körötellen Mustialaan.
noose kirjoitti:Vaimo lähtee Turun suuntaan viikonlopuksi, eikä minulle jää autoa kun 75 on ilman sisustaa hitsausta odotellessa. Niin ja olihan siinä se pakosarjakin halki. Eli jää tulematta, ellen sitten kurvaa paikalle volvolla tai anopin Nuova Pandalla. Saas kattoo.
Tossa olis yks kpl 75:ia, missä on ihan leimaa ja palttiarallaa ajokelpoinen.
doublesix kirjoitti:Kyllä se passaa. Missä kokoonnutaan?
Olisikohan ihan perinteisesti tuo Teboil, missä miittejä ollaan pidetty? Siitä sitten 130:stä körötellen Mustialaan.
130:sta ilmeisesti Riksuun asti, josta 54:sta 10-tielle?
Jos näin niin minäkin voisin liittyä letkaan Aikataulusta hajua? Ehdotan lähtöä Hyvinkään Teboililta klo 9. Keltsi liittynee porukkaan 10-tien ja 54:n risteyksessä. Oltaisiin siinä joskus klo 9.45 aikoihin...
VMTD kirjoitti:Näyttä 26 astetta Lauantaiksi Tammelaan, mikäli forecaan on luottaminen, mutta ukkoskuuroja, joten sateensuojat mukaan niin pysyy kuurot pois. Moneen kertaan ehtii ennustukset kyllä muuttua.
Kun Foreca ennustaa, että Mustialassa sataa seuraavana päivänä - se on arvailua.
Kun Foreca kertoo, että aurinkoisessa Mustialassa sataa parhaillaan – se on valehtelua.
Kun Foreca väittää Mustialassa sataneen viimeiset 9 tuntia, vaikkei vettä ole tullut pisaraakaan – se on historian vääristelyä!
Forecan ennustelut ovat ala-arvoista roskaa, kannatta enemmän luottaa säiden jumalatar Anneen. Kun kuluvan viikon sää näyttäisi joka tapauksessa olevan sataa-paistaa-sataa-paistaa, suosittellisin edelleen kaikille alla olevan lisävarusteen hankkimista Alfaan.
Hillhouse, juurikin näin olisi tarkoitus mennä. Oisko parempi tehdä oma topic, ettei ihan sotkettaisi tätä ja saisi sitten sovittua selkeen reitin. Tai vaikka esim. Hyvinkään miitti topiciin turistais kuviot selviksi?
Mä ainakin menen aamulla tebbarille aamukahville..