Tuo oli Itänaapurin kilvissä ja oli täällä huollossa. On kuulemma ollut useamman kerran sama laite täällä saman asian takia.Rolle kirjoitti:^Huh, miten ihmeessä tuollainen erikoisuus on ilmaantunut Suomeen
Maserati-Perheellisen valinta
Valvoja: Moderators
- pitkämies
- Viestit: 2457
- Liittynyt: 04 Heinä 2007, 17:49
- Car(s): ....................
- Maserati 222 SE
- Maserati Quattroporte
- Lancia Thesis
- Jaguar XJR
- Saab 9-5 2.0 Turbo - Paikkakunta: Tampere
^ Sitten kun oon iso ja rikas, marssin kauppaan ja tilaan tuliterän Maserati Quattroporte Sport GTS:n. Väriksi helmiäisvalkoinen "Bianco Fuji", sisälle viininpunaista nahkaa valkealla tikkauksella ja mustaa pianolakattua puuta. 20" Multitrident-vanteet ja tulipunaiset satulat Kiitos......
Ps: siihen asti joutunee tyytymään näihin nykyisiin lähestulkoon toimiviin....
Ps: siihen asti joutunee tyytymään näihin nykyisiin lähestulkoon toimiviin....
"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
- Capirex
- Viestit: 394
- Liittynyt: 07 Tammi 2006, 18:03
- Car(s): Skoda Octavia 1.4 TSI DSG -15, ex-159 jtdm 2.0 -10, ex-147 2.0 -08, ex-147 2.0 sele -02, ex-156 2.0, ex-156 2.4 jtdm, ex-Ducati 748 -00, ex-Ducati 750SS -95
- Paikkakunta: Helsinki/Tampere
Joo mä olen nähnyt samanmoisen Sportcarcenterissä Olarissa Espoossa huollossa... Ilmeisesti sama auto tai sitten joku toinen venäläinen.S_A kirjoitti:Tuo oli Itänaapurin kilvissä ja oli täällä huollossa. On kuulemma ollut useamman kerran sama laite täällä saman asian takia.Rolle kirjoitti:^Huh, miten ihmeessä tuollainen erikoisuus on ilmaantunut Suomeen
Tunnustan. Se edellä ajellut Lancia oli kyllä Bellassakin ollut Beta Spider eikä Fulvia. Kyseessä oli perinteinen avoautoiluviikonloppu.TestarosaFinland kirjoitti:Eilen E18:lla kotkassa n.klo. 17:30 ajeli tosi siisti musta avo 80 Maserati ja sen edellä helvetin hyväkuntoinen Lancia Fulvia Joko Bella Italia tapahtuma siiretty kotkaan?
Muistan jonkun avo-Masen nähneeni Kotkassa ehkä pari vuotta sitten, Sapokan kohdalla matkalla Kuusisen suunnasta poispäin. Saattoi olla musta, vaan varmaksi en mene vannomaan. Hyvin kiilteli, sen muistan.
Omalla Spiderillä olimma tuolloin itse liikkeellä.
-Topi Kuusinen
Omalla Spiderillä olimma tuolloin itse liikkeellä.
-Topi Kuusinen
"Ei tätä kai bensansäästöä varten ostettu."
Eipä ole ollut havaintoja tuosta autosta sen jälkeen. Kuvassa siirtotarroilla, voi olla, ettei koskaan ole laitettukaan rekisteriin. Silloin välttyy asioinnilta virkaintoisten ja pilkkua viilaavien katsastusmiesten kanssa, jotka hylkäävät auton siksi, että käsijarru puoltaa.
"l'Alfa Romeo non è una semplice fabbrica di automobili"
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Komia ilmestys, mutta reippaasti hinta tuplaantui
http://www.nettiauto.com/maserati/222/4178406
http://www.nettiauto.com/maserati/222/4178406
Nothing beats cubic inch
- verrattuna mihin?TestarosaFinland kirjoitti:Komia ilmestys, mutta reippaasti hinta tuplaantui
http://www.nettiauto.com/maserati/222/4178406
- Farina
- Viestit: 1478
- Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
- Car(s): Ranskalainen mukamaasturi
- Paikkakunta: Pirkkala
Kaameat keltaiset huomiovalot pois, niin sitten olisi täydellinen.TestarosaFinland kirjoitti:Komia ilmestys, mutta reippaasti hinta tuplaantui
http://www.nettiauto.com/maserati/222/4178406
- VMTD
- Viestit: 3178
- Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
- Car(s): Alfa 166 JTD -00, JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97
- Paikkakunta: Hausjärvi
No ilmeisesti siihen, että Heinäkuussa tuota myytiin 6000 eurolla. Tosin nyt on panostettu hieman kuviin, auto ei seiso puskassa.Jönsson kirjoitti:- verrattuna mihin?TestarosaFinland kirjoitti:Komia ilmestys, mutta reippaasti hinta tuplaantui
http://www.nettiauto.com/maserati/222/4178406
VMTD kirjoitti:No ilmeisesti siihen, että Heinäkuussa tuota myytiin 6000 eurolla. Tosin nyt on panostettu hieman kuviin, auto ei seiso puskassa.Jönsson kirjoitti:- verrattuna mihin?TestarosaFinland kirjoitti:Komia ilmestys, mutta reippaasti hinta tuplaantui
http://www.nettiauto.com/maserati/222/4178406
Ahaa! Ja minä kun pidin tätäkin hintaa edullisena.
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
tästäpä vähän vertailupohjaa noille maseratin hinnoille länsinaapurista..
tokihan kunto voi olla käytännössä mitä vain ja verothan tulee luonollisesti päälle, mutta aika kiva tarjonta kun suomeen vertaa..
bi turbo pohjaiset:
http://www.blocket.se/stockholm/Maserat ... ca=1_8&w=3
http://www.blocket.se/jamtland/Maserati ... ca=1_8&w=3
http://www.blocket.se/lund/Maserati_222 ... ca=1_8&w=3
http://www.blocket.se/goteborg/Maserati ... ca=1_8&w=3
http://www.blocket.se/sodermanland/Mase ... ca=1_8&w=3
http://www.blocket.se/vastmanland/Maser ... ca=1_8&w=3
http://www.blocket.se/helsingborg/Maser ... ca=1_8&w=3
http://www.blocket.se/jonkoping/Maserat ... ca=1_8&w=3
quattroportet:
http://www.blocket.se/malmo/Maserati_Qu ... ca=1_8&w=3
http://www.blocket.se/goteborg/MASERATI ... ca=1_8&w=3
tokihan kunto voi olla käytännössä mitä vain ja verothan tulee luonollisesti päälle, mutta aika kiva tarjonta kun suomeen vertaa..
bi turbo pohjaiset:
http://www.blocket.se/stockholm/Maserat ... ca=1_8&w=3
http://www.blocket.se/jamtland/Maserati ... ca=1_8&w=3
http://www.blocket.se/lund/Maserati_222 ... ca=1_8&w=3
http://www.blocket.se/goteborg/Maserati ... ca=1_8&w=3
http://www.blocket.se/sodermanland/Mase ... ca=1_8&w=3
http://www.blocket.se/vastmanland/Maser ... ca=1_8&w=3
http://www.blocket.se/helsingborg/Maser ... ca=1_8&w=3
http://www.blocket.se/jonkoping/Maserat ... ca=1_8&w=3
quattroportet:
http://www.blocket.se/malmo/Maserati_Qu ... ca=1_8&w=3
http://www.blocket.se/goteborg/MASERATI ... ca=1_8&w=3
Vau.
Paljonkohan tällaisesta joutuisi verottajalle tilittämään?
http://www.blocket.se/goteborg/MASERATI ... ca=1_8&w=3
Ottaiskohan Ruattin poika Saapin vaihdossa?
Paljonkohan tällaisesta joutuisi verottajalle tilittämään?
http://www.blocket.se/goteborg/MASERATI ... ca=1_8&w=3
Ottaiskohan Ruattin poika Saapin vaihdossa?
Nyt on pakko kysyä, kun tässä on alkanut pohtimaan; miten Maserati poppoo suhtautuu vanhaan ja uuteen 3200GT:seen?
Vanhassahan oli Maseratin oma tuplaturbo V8, ja uudessa Ferrarilta lainattu vapaasti hengittävä V8.
Olen kuullut vaikka minkälaisia tarinoita näistä turbollisista, että on sitä ja on tätä vikaa, mikä on totuus?
Onko Ferrarin hellalla oleva 3200GT parempi laadultaan kuin "viimeisellä aidolla Maseratin moottorilla" oleva?
Ihan uteliaisuudesta kysyn.
Itse diggaan paljon tästä turbollisesta; sitä etenkin korostaa vuosi sitten aamu 5 aikaan Kehä 1:sellä kaukaa tunnistettu vanhempi 3200GT Maserati (taisi olla muuten sama auto, mikä oli Bella Italiassa tänä vuonna), pelkistä takavaloista, nätimpiä meinaa saa hakemalla hakea, tänäänkin.
Näitähän oli muuten Bella Italiassa 2 kappaletta; näitä tuplaturboisia.
Vanhassahan oli Maseratin oma tuplaturbo V8, ja uudessa Ferrarilta lainattu vapaasti hengittävä V8.
Olen kuullut vaikka minkälaisia tarinoita näistä turbollisista, että on sitä ja on tätä vikaa, mikä on totuus?
Onko Ferrarin hellalla oleva 3200GT parempi laadultaan kuin "viimeisellä aidolla Maseratin moottorilla" oleva?
Ihan uteliaisuudesta kysyn.
Itse diggaan paljon tästä turbollisesta; sitä etenkin korostaa vuosi sitten aamu 5 aikaan Kehä 1:sellä kaukaa tunnistettu vanhempi 3200GT Maserati (taisi olla muuten sama auto, mikä oli Bella Italiassa tänä vuonna), pelkistä takavaloista, nätimpiä meinaa saa hakemalla hakea, tänäänkin.
Näitähän oli muuten Bella Italiassa 2 kappaletta; näitä tuplaturboisia.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Alkukesäähän tämä oli! Tuskin enää saa tuon takia alennusta.90 kirjoitti:ruottin pojat varmaa arvostaa sanaa suomi, ainakin viimmekeväisen jälkeen
- pitkämies
- Viestit: 2457
- Liittynyt: 04 Heinä 2007, 17:49
- Car(s): ....................
- Maserati 222 SE
- Maserati Quattroporte
- Lancia Thesis
- Jaguar XJR
- Saab 9-5 2.0 Turbo - Paikkakunta: Tampere
^^^ Seuraa OMA mielipide. Ehdottomasti 3200 GT! Melkein jo pelkästään noiden "bumerangi"-takavalojen takia, mutta muutenkin on mielestäni aidompi ja jotenkin....."raaempi".....V8 on luotettava jos on hyvällä huoltohistorialla, eli säännöllisiä öljynvaihtoja/jäähdytinnesteenvaihtoja ja muuta asiaankuuluvaa. Ohita kaikki paskapuheet jatkuvista vioista. Nämä saman aikakauden, niin kuutos- kuin kasi-koneisetkin Maseratit, ovat yllättävän luotettavia ja edullisia( ).......Ainakin kesä/harraste käytössä.....Siis jos ostaa viisaasti, eli parhaan mahdollisen mihin rahat riittävät. Mobile.DE:n "hinnat alkaen"- yksilöt kannattaa unohtaa.........Sitten kun vikaa ilmenee niin ei välttämättä ole korolla-luokan kustannukset kyseessä......
Nimim: Kokemusta on.
Nimim: Kokemusta on.
"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....
- niki
- Viestit: 1633
- Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
- Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
- Paikkakunta: Aura
Nyt täytyy ottaa kantaa.
Ehdottomasti 3200 GT. Uudempi malli (joka muuten on 4200 gt, eli litran isompi kone, mutta ilman turboja) ei ole läheskään yhtä hyvän näköinen valoklusteriensa takia bumerangien sijaan. Pakko myöntää, itsellä on Maserati -kuume ollut nyt jo jonkin aikaa niin kova, että aika kova tälli täytyy saada kuuppaan, etten ensi keväänä hanki sellaista. Suomesta tai Saksasta laivaamalla. Mitenköhän vaan mahtaa tuonti kannattaa, kun Mobilessakin pyydetään hyvistä yksilöistä hyvää hintaa ja verottaja tuskin katsoo hyvällä tuollaisen tuontia...
On se vaan niin upea taideteos. Paras yhdistelmä omaan makuun olisi tumman sininen auto beigellä nahkasisustalla. Bellassa tuli ihasteltua tuota hopeaa yksilöä ja värinättömän tyylikkäästi murahtelevaa konetta.
Itseäkin mietityttänyt tuo luotettavuus pariin otteeseen, mutta omistamallahan tuokin asia selviää
Pitkämies; Sinulla ilmeisesti on Maserati -taustaa? Kerropas tarkemmin noista "kokemusta on" karkeloista...
Ehdottomasti 3200 GT. Uudempi malli (joka muuten on 4200 gt, eli litran isompi kone, mutta ilman turboja) ei ole läheskään yhtä hyvän näköinen valoklusteriensa takia bumerangien sijaan. Pakko myöntää, itsellä on Maserati -kuume ollut nyt jo jonkin aikaa niin kova, että aika kova tälli täytyy saada kuuppaan, etten ensi keväänä hanki sellaista. Suomesta tai Saksasta laivaamalla. Mitenköhän vaan mahtaa tuonti kannattaa, kun Mobilessakin pyydetään hyvistä yksilöistä hyvää hintaa ja verottaja tuskin katsoo hyvällä tuollaisen tuontia...
On se vaan niin upea taideteos. Paras yhdistelmä omaan makuun olisi tumman sininen auto beigellä nahkasisustalla. Bellassa tuli ihasteltua tuota hopeaa yksilöä ja värinättömän tyylikkäästi murahtelevaa konetta.
Itseäkin mietityttänyt tuo luotettavuus pariin otteeseen, mutta omistamallahan tuokin asia selviää
Pitkämies; Sinulla ilmeisesti on Maserati -taustaa? Kerropas tarkemmin noista "kokemusta on" karkeloista...
Ammattina autokauppa
- pitkämies
- Viestit: 2457
- Liittynyt: 04 Heinä 2007, 17:49
- Car(s): ....................
- Maserati 222 SE
- Maserati Quattroporte
- Lancia Thesis
- Jaguar XJR
- Saab 9-5 2.0 Turbo - Paikkakunta: Tampere
^ Hmm....No joo omistuksessa on tosiaan Maserati, jolla kerkesin ajaakin mukavasti (Albumissa pari kuvaa.) Hintaluokka tosin ei nyt ihan ollut 3200 GT -tasolla Ja niinhän siinä sitten kävi -luonnollisesti- että pikku talviremontointi paljasti muutamia.....sanotaan nyt vaikka "lisäjuttuja" joiden takia ajoneuvo on nyt pressun alla turvassa...ilman moottoria! Mutta myynti ei ole käynyt mielessä, joten kunhan korvaava kone+ pari pikkupikkujuttua löytyy niin kyl se sieltä palaa vielä liikenteeseen.
"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....
Täällä suunnalla on kans poltetta 3200GT:n suuntaan.
Kuinka suuret verot tuollaiseen mahtaa tulla?
Esim. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
Kuinka suuret verot tuollaiseen mahtaa tulla?
Esim. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
- EBITDA
- Viestit: 1858
- Liittynyt: 04 Elo 2009, 17:46
- Car(s): 159 SW, Crosswagon, 155, Spider, Evo
- Paikkakunta: Hämeenlinna/Rauma
Siinäpä jollekin edullinen 3200GT. Saksan tuonti, mutta ei vielä Hollantiin rekisteöity, joten myydän verottomana.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=b41mpjyrbw24
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=b41mpjyrbw24
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Miksi noin suuri ero? Kilsojen vuoksi vai? 7505€ on suht. kohtuullinen vero sitä toisesta vm. 99 GT:sta.blacase kirjoitti:Huimat kaksi tullin päätöstä löytyy:
3200 GT bensa ensirek. 2000/05 25tkm 21397.50 € 0605 29.00%
3200 GT bensa ensirek. 1999/11 154tkm 7505.68 € 0912 31.40%
Onko suomeen tuotu viime vuosina yhtään QP 4 series? Ja yhdyn kysymykseen paljonko sitä menisi valtiolle €uroja?
Nothing beats cubic inch
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
Katselin jossain vaiheessa huvikseni noita 4200-mallin hintoja kun isot pojat väittää niiden olevan luotettavampia kuin 3200-mallin. Totesin 4200:n hinnoista, että ei nuo mahdottoman hintaisia Saksassa ole, mutta kun päästöt näytti olevan luokkaa 430 g/km niin veroprosentiksi muodostuisi vaatimaton 48,8% => Suomeen tuotuna kallista lystiä.
Nuo vm. 2000 ja sitä vanhemmat 3200-mallithan menisivät painon mukaisella veroprosentilla mistä johtuen Suomi-verojen osuus voisi olla ihan kohtuullinen kuten tuo blacasen kaivelema puolisentoista vuotta vanha veropäätöskin osoittaa. Mobile.de:n tarjontaa kun vilkaisin niin olisiko 25 teuron huitteilta saatavilla kohtuullisen hyviä yksilöitä. Siihen kun verot päälle niin alle 35 tonnin voisi olla hyvä peli Suomi-kilvissä.
[edit: TestarosaFinland: Tuo 21 teur veropäätös on yli 5 vuotta vanha eli se ei ole kovin relevantti tällä hetkellä auton tuontia harkitsevalle.]
Nuo vm. 2000 ja sitä vanhemmat 3200-mallithan menisivät painon mukaisella veroprosentilla mistä johtuen Suomi-verojen osuus voisi olla ihan kohtuullinen kuten tuo blacasen kaivelema puolisentoista vuotta vanha veropäätöskin osoittaa. Mobile.de:n tarjontaa kun vilkaisin niin olisiko 25 teuron huitteilta saatavilla kohtuullisen hyviä yksilöitä. Siihen kun verot päälle niin alle 35 tonnin voisi olla hyvä peli Suomi-kilvissä.
[edit: TestarosaFinland: Tuo 21 teur veropäätös on yli 5 vuotta vanha eli se ei ole kovin relevantti tällä hetkellä auton tuontia harkitsevalle.]
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
Turinaa aiheesta minultakin. Kun pohdimme talvella harrasteauton hankintaa, niin Maserati oli meilläkin yhtenä vaihtoehtona. 3200 on todella kaunis auto ja fiilispohjaisesti uskoakseni hinta-laadultaan elämyksiä tarjoava ostos. 4200 ei taas muotoilultaan sytytä, vaikka varmasti hieno auto sekin. Meillä meni valitettavasti sisu kaulaan luettuamme kauhutarinoita masen tekniikan ongelmista jostain ulkomaisilta saiteilta, minkä vuoksi päädyimme lopulta tekniikaltaan vähemmän eksottiseen ja luotettavaksi tiedettyyn possuun.
Maseratien tarjonta ei Saksassakaan päätä huimaa, tälläkin hetkellä myynnissä taitaa olla alle 20 yksilöä. Tästä syystä hyvät yksilöt maksavat, mutta toisaalta tällainen auto kuuluu ehdottomasti kategoriaan "köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa". Hyvän yksilön etsimiseen kannattaa uhrata hetki jos toinenkin, mikäli tuollaista on ostamassa. Silti 35 keuron budjetilla lienee mahdollista tuoda toimiva peli. Kaikenkaikkiaan upea auto ja pakko myöntää, että pienoinen polte jäi laitteesta. Voi olla että tuollainen pihasta vielä joskus löytyykin. Täällä näyttää sitä paitsi olevan niin monta tulevaisuuden masekuskia, että voidaan vielä perustaa alfafoorumin masealajaos...
Maseratien tarjonta ei Saksassakaan päätä huimaa, tälläkin hetkellä myynnissä taitaa olla alle 20 yksilöä. Tästä syystä hyvät yksilöt maksavat, mutta toisaalta tällainen auto kuuluu ehdottomasti kategoriaan "köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa". Hyvän yksilön etsimiseen kannattaa uhrata hetki jos toinenkin, mikäli tuollaista on ostamassa. Silti 35 keuron budjetilla lienee mahdollista tuoda toimiva peli. Kaikenkaikkiaan upea auto ja pakko myöntää, että pienoinen polte jäi laitteesta. Voi olla että tuollainen pihasta vielä joskus löytyykin. Täällä näyttää sitä paitsi olevan niin monta tulevaisuuden masekuskia, että voidaan vielä perustaa alfafoorumin masealajaos...
http://www.nettiauto.com/maserati/ghibli/4211789
Turvallisuus
Lukkiutumattomat jarrut (ABS), Turvatyynyt, Käynnistyksenesto, Varashälytin, Luistonestojärjestelmä, Ajonvakautusjärjestelmä, Sumuvalot
Onko tässä oikeesti luistonestojärjestelmä ja ajonvakautus? Mulla oli kuvitelma, että ne olis tullu vasta 3200 GT:hen.
Turvallisuus
Lukkiutumattomat jarrut (ABS), Turvatyynyt, Käynnistyksenesto, Varashälytin, Luistonestojärjestelmä, Ajonvakautusjärjestelmä, Sumuvalot
Onko tässä oikeesti luistonestojärjestelmä ja ajonvakautus? Mulla oli kuvitelma, että ne olis tullu vasta 3200 GT:hen.
- Tommi
- Viestit: 592
- Liittynyt: 17 Loka 2003, 16:44
- Car(s): Giulia 2.0, MiTo QV, (barchetta)
- Paikkakunta: Espoo
Kyllähän noista kuvista näkee, että on hieman photoshopissa ajettu unsharp-maskia tai jotain vastaavaa toimintoa. Siinä toisessakin Maseratissa, josta oli vähän aikaa sitten juttua, oli sama homma.
Ei tuolla tietenkään romusta hyvän näköistä saa, mutta kunnossa olevasta kiiltävästä pelistä saa vielä paremman näköisen kuin luonnossa.
Hieno pelihän tuo olisi.
Tuo automaattivaihteen keppi on kyllä melko jäätävä ja sen harjoilla ympäröity kulissi parantaa vielä vaikutusta.
Ei tuolla tietenkään romusta hyvän näköistä saa, mutta kunnossa olevasta kiiltävästä pelistä saa vielä paremman näköisen kuin luonnossa.
Hieno pelihän tuo olisi.
Tuo automaattivaihteen keppi on kyllä melko jäätävä ja sen harjoilla ympäröity kulissi parantaa vielä vaikutusta.
Giulia 2.0, MiTo QV (+barchetta); Ex: 156 SW Super, GTV TB, 159 SW 3.2
kohta saa Maserati suviakin... Grand Cherokee pohjainen vehje, alunperin tästä piti kai tulla Alfallekin joku versio.
http://www.autoblog.com/2011/09/13/mase ... furt-2011/
http://www.autoblog.com/2011/09/13/mase ... furt-2011/