Lahti Historic Rally 2011
Valvoja: Moderators
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Lahti Historic Rally 2011
Kävikös kukaan muu foorumilainen katsomassa? Mekin katsottiin historicit vaan Koivukehän maalipäässä ja Urrian hypyssä. Historicci Kupla tais vetääkin siinä koko karavaanin pisimmän loikan. Olipas kiva nähdä ja kuulla 037 pitkästä aikaa tositoimissa.
Rallikuvat.netistä osui silmiin kuvasarja mitä nyt välttämättä en olisi halunnut nähdä, elikkä Giulia Sprintiin oli iskenyt kaatumatauti Hassissa.
http://www.rallikuvat.net/2011/lahtihistoric/index.php
Rallikuvat.netistä osui silmiin kuvasarja mitä nyt välttämättä en olisi halunnut nähdä, elikkä Giulia Sprintiin oli iskenyt kaatumatauti Hassissa.
http://www.rallikuvat.net/2011/lahtihistoric/index.php
Viimeksi muokannut jknracing, 03 Elo 2011, 20:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
^ Toi Sprintti on kuitenkin historic ralliautoksi ihan kohtalaisen siisti ja hyvin tehty. Toivottavasti tulee takaisin vähintään yhtä siistissä kunnossa. Alunperinhän tuon rakennutti/rakensi historickiin lahtelainen jo edesmennyt hammaslääkäri Lehtonen (muistaakseni nimi oli tuo). Siinä vaan kävi sitten sellainen pieni virhe, että vaikka auto oli vuosimallia -65 ja historickiin pääsi silloin ajamaan -65 ja aikaisemmin luokitelluilla autoilla, niin Sprint olikin luokiteltu vasta -66 puolella... Kiva pistää markka-aikana kuusinumeroinen summa rahaa autoon jolla ei suomessa päässyt kilpailemaan. Auton seuraava omistaja oli Antero Miikkulainen joka taisi ajaa jonkun kisan euroopassa ja tasanopeusralleja suomessa. Myöhempiä vaiheita ei sitten olekkaan tullut seurattua niin tarkasti.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
lahti historic
Olin Koivukehällä n. 3km lähdöstä järkkärinä 9 tuntia joutu oleen. Saa niihin peltiosia ainakin Saksasta. Sai seurata m.m. mutapainia Rypsipellossa ja pois lähtiessä Mommilan kirkon kohdalla Enzo meni ohi, että Alfetta heilahti. Punainen oli ja tosi makeet äänet.
Mitä pienempi vika sitä suurempi leka
- WWWVespa
- Viestit: 1742
- Liittynyt: 10 Marras 2010, 06:26
- Car(s): 159 SW
ex 147 1.6 - Paikkakunta: Helsinki
Olin muutama sata metriä Evon lähdöstä ja tuo keltainen ei sinne asti tullut. 
Historiceissa oli osassa varsin mahtavat äänet, ennenkaikkea Aléninkin käytössä olleessa 037:ssä. Ei vaan noinkaan kovapohjainen tie kestänyt ja monet pelit menivät panssari maassa kolisten. Esimerkiksi molempia Fulvioita kävi suorastaan sääliksi.

Historiceissa oli osassa varsin mahtavat äänet, ennenkaikkea Aléninkin käytössä olleessa 037:ssä. Ei vaan noinkaan kovapohjainen tie kestänyt ja monet pelit menivät panssari maassa kolisten. Esimerkiksi molempia Fulvioita kävi suorastaan sääliksi.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
-
- Viestit: 1137
- Liittynyt: 12 Loka 2006, 15:12
- Car(s): Giulietta 2,0 JTDm -12, ex-159 2,4 JTDm -06,ex-156 SW GTA -03, ex-156 SW 2,0 TS -01, ex- 156 2,0TS -00
- Paikkakunta: Hattula
Eipä nuo tietkään varmaan olleet Historiceille enään siinä kunnossa MM:n jäljiltä, että se isommin Euroopan asfalttikisoihin tehtyä kalustoa houkuttelisi!jknracing kirjoitti:^ Kiitti vinkistä.
Ihmeen vähän oli esim. Italialaisia ajamassa. Olisivatko sitten jättäneet väliin ja olleet seuraamassa tuota isojen poikien kisaa?