Monza kirjoitti:Pappapipa, Schuberth C3, ei Alfalla ajoon
Onnittelut hankinnasta. On todella hyvä kypärä, ja vielä avattavista hiljaisimmasta päästä. Tuohon on olemassa varsin pätevä mallikohtainen kypäräpuhelinkin, jos sellaisista välittää.
Tilalle vaihtui 156 2.0 JTS -03 (Rosso) Raision Autokeskuksesta.
Yhdellä Apteekkari-Rouvalla ollut uudesta asti. Orjallisemmin täytettyä huoltokirjaa en ole aikaisemmin nähnyt. 10 tonnin välein käyty öljynvaihtohuollotkin tekemässä merkkiliikkeessä aina siihen asti, kunnes auto on vaihtunut uuteen Giuliettaan. Finaalissa ollut alkuperäisen akun jouduin saman tien uuteen vaihtamaan ja ilmastointi pukkaa kylmää laiskanlaisesti. Muuten ei sanottavaa ole vielä löytynyt.. Jatketaan tutkimuksia
Monza kirjoitti:Pappapipa, Schuberth C3, ei Alfalla ajoon
Onnittelut hankinnasta. On todella hyvä kypärä, ja vielä avattavista hiljaisimmasta päästä. Tuohon on olemassa varsin pätevä mallikohtainen kypäräpuhelinkin, jos sellaisista välittää.
Joo, kiitos, kypäräpuhelin tuohon onkin tarkoitus virittää jossakin vaiheessa. Takapenkkiläinen varmaankin tykkää pidemmillä turneilla ja ehkä tuo systeemi osaa jutella myös Zūmo:n BT:n kanssa.
hagger16 kirjoitti:^Auts... aika tyyristä. Lappeessa asuessani käytin autoa isommassa huollossa Imatran Autokulmassa.
Kiitos vinkistä, asustellaan tässä Lappeen ja Imatran puolivälissä joten sama vaikka käyttäs Imatralla pajalla. Työt vaan on Lpr:ssa joten siks sinne suuntaan ratti kääntyy helpommin!
Varalan maratonin mitali. Puolikkaan tosin juoksin vaan. Kova alkuvauhti ja virheellinen käsitys juoksukunnosta kostautuivat toisella kympin lenkillä, mutta maaliin päästiin pikkasen päälle kahden tunnin.
Pieni rekkalastillinen RC-kamaa, useammasta putiikista...
Helipal (HK) : ruuveja & muttereita, sekä harjoitusjalat kopterille
HobbyKing (HK) : Jumalaton kasa osia ja rc-helikopteri...
SIL (FI) : Futaba (T6J 2.4 Ghz, S-fhss system) ja laturi LiPo;ille
Hobby People (FI) : Simu ja simukaapeli Futaballe.
Katsotaan mitä tästä seuraa... Ruumiita ja romua jos huonosti käy.
Kopteri on HK-450GT CCPM 3D Full Alloy Helicopter Kit - jota joku taisi täällä suositellakkin jossakin vaiheessa... Hinta oli järkevä, joten tuli otettua kaksi runkoa - toinen varaosiksi...
Nyt jäädään sitten odottelemaan koska tulee ja tarviiko käydä tullista hakemassa rahatukun kanssa... Suomipaketit ehkä alta viikon, Hong Kongin laatikot "joskus".
13.2.2010 talliin saapui 156 V6 1997.
14.6.2010 -> EX
2 X alatukivarsi
2 X ylätukivarsi
2 X koiranluu
2 X raidetangon pää
Lähteeköhän kolinat ??
(Ei ainakaan heti lähtenyt tarvikeliikkeestä kotia päin ajellessa, vaatii ilmeisesti vielä pienen inspiraation ja puuhastelun... )
Olen tässä yli puoli vuotta muiden romujen lisänä katsellut ja kysellyt josko saisi tuohon vanhaan Bemariin käytetyt takakallistuksenvakaajan korikiinnitysraudat. Tuli tuossa muutama päivä sitten kysyttyä Autosalvan lasipalatsista paljonko maksaa nuo suht monimutkaiset, paksusta raudasta väännetyt ja keltapassivoidut U-raudat. 2e/kpl pyynti. Kaupat syntyi.
OT: Partsilla tarttee välillä takin päälle, kylmä kalja ei silloin maistu eikä ristisanojen ratkominen kynttilänvalossa ole sen helpompaa kuin päivänvalossakaan.
Getvo sai uuden ilmastoinnin lauhduttimen kolhitun tilalle, uusikaan ei tosin ole uusi vaan purkuosa, mutta painetta tuntuu pitävän ensikesänä ei tarvitse hikoilla..
Suba kirjoitti:Kesän eri tapahtumista upeita kuvia ihastelleena tuli hankittua Nikon D5100.
Josko taas opettelisi uuden taidon.
Mikäs lasi tuossa tuli mukana?
Aivan huippukennohan tuossa kamerassa on.
Minulle on tulossa potsin kyydissä liemiä, papereita ja muita pimiöhilkkeitä. Jos alkaisi opetella kehitys- ja vedostushommia uudestaan... Suurennuskone on odottanut sopivaa hetkeä nurkassa vasta vuoden.
Nokia C1-jotain ... jos vaikka ärsyttäis vähemmän kuin tuo pari vuotta vanha Nokian "multimedia luuri" joka ei koskaan ole toiminut kunnolla (päivityksetkin vaan pahensi asiaa!)
159 lähti, olihan se jo kolme kuukautta. Tilalle tuli i 40 crdi suoraan tehtaan paketista, tietysti jo menneenä muotivärinä valkoisena. Lupasivat niin messevän vaihtohyvityksen että oli jo ihan pakko tarttua syöttiin.
Eipä tarvi seuraavaan viiteen vuoteen miettiä jakohihnoja, hammastankoja, alustan kilinöitä tai kolinoita.
Sitä paitsi Hyundaissa on tuollaisena Style versiona melkoisen hurjat varusteet, hauskimpina ehkä peruutuskamera ja ohjauspyörän lämmitys.
Nyt saa oikeaoppiset alfistit suorittaa asiaankuuluvat haukkumiset! Ne otetaan täysin tyynesti vastaan.
Suba kirjoitti:Kesän eri tapahtumista upeita kuvia ihastelleena tuli hankittua Nikon D5100.
Josko taas opettelisi uuden taidon.
Mikäs lasi tuossa tuli mukana?
Aivan huippukennohan tuossa kamerassa on.
Minulle on tulossa potsin kyydissä liemiä, papereita ja muita pimiöhilkkeitä. Jos alkaisi opetella kehitys- ja vedostushommia uudestaan... Suurennuskone on odottanut sopivaa hetkeä nurkassa vasta vuoden.
-Topi Kuusinen
Lasi? Ei amatöörille saa tehdä noin vaikeita kysymyksiä.
Tarkoitit varmaan objektiivia. Se tuli hommattua perus Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6G AF-S VR DX objektiivilla.
Suositella saa mikä kannattaa hommata tuolle kaveriksi.
Ei kai se i40 pöllömpi peli ole, keulan ulkonäöstä tosin voi olla montaa mieltä mutta kaikkea ei voi saada.
Oletko Alfissimo käynyt ajamassa C5:ttä? Itsekin tuollaista nollaviis-mallista joskus harkitsin kun onhan se halpa ja mukava ja päällepäin ihan hyvän näköinenkin, mutta koeajosta taisi tulla lyhyin koskaan. Aivan kamala ohjaus.