Eilen 10-tiellä Vanajan kohdilla Lahteen päin mennessä muistaakseni vihreä 147 ja myöhemmin Turkuun päin mennessä sininen 147.
Pari kertaa ajettu vastaan/peräkkäin punaisen 156:n kanssa Hattelmalan kylässä. Kenties foorumilaisia?
Oli tänään 17.39 taas Portti Soramäen "grillin" kohdalla, mutta yllättäen tuo peso on taas kovin näkymätön. On tosin niin hävyttömän kurainen, että varmaan jo maastoutuukin.
Kymmenen sekuntia myöhemmin taisi olla nimim. celeste, kun sinisävyisellä 156:lla tuli heti perään risteyksessä vastaan.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Eilen nähty entisen euromarketin rampissa takaa tuleva punainen 159, mallista ei mitään hajua. Siitä 200m eteenpäin motonetiltä päin tulossa GTV? Näiden kuskeista mitään havaintoa täällä?
No nyt oli himoitsemani GTA klo 16.15 Varkaudessa Taipaleentien ja Ahlströminkadun risteyksessä. Harmi, olin Bemulla liikkeellä. Upea auto, osta kuka sillä ajoitkin jos olit koeajolla. Kyseessä siis se Joensuussa liikkeessä myynnissä ollut yksilö.
BMW tuo ajamisen iloa, Alfa tuo ajamisen nautintoa!
Uotinen kirjoitti:No nyt oli himoitsemani GTA klo 16.15 Varkaudessa Taipaleentien ja Ahlströminkadun risteyksessä. Harmi, olin Bemulla liikkeellä. Upea auto, osta kuka sillä ajoitkin jos olit koeajolla. Kyseessä siis se Joensuussa liikkeessä myynnissä ollut yksilö.
Oli ostettu tuossa vaiheessa ja keula suunnattu kotia kohti. Ja kiitos kehuista, on se pirun upea katsella ja ajaa.
Mm: Aamupäivällä vesalan tuntumassa hopeinen 156 kukkumäelle päin ja iltapäivällä vesalan risteyksessä musta farmari 156 kattokaiteilla sekä pari muutakin mutta ei enää jaksa muistaa että missä ja milloin on tullut vastaan
Herranjumala! Onko näihin saanu kattokaiteita?!?!? Ei herranperkele, tippuu arvostus Alfaa kohtaan!
Kattokaiteet kuuluu V70 Volovoon ja vastaaviin Monteoihin ja farmareihin. Alfan SW:t ja BMW:n Touringit eivät ole farmariautoja joten kattokaiteet niistä puuttukoon.
BMW tuo ajamisen iloa, Alfa tuo ajamisen nautintoa!
Uotinen kirjoitti:Lade, koska minua vituttaa kun en hankinnan eteen tehnyt käytännön toimenpiteitä, minun pitää purrittaa: Suomessa on ajovalopakko
Menee vahvasti OT:n puolelle threadin aiheeseen viitaten mutta,
Outoa jos ajovalot eivät olleet päällä. Valot ainakin paloivat kun tulin kotiin ja matkakin sujui ilman pysähdyksiä. Toki on mahd. jopa tod.näk. että olen kytkenyt ne epähuomiossa jossain vaiheessa pois. Tuli säädettyä kaikenlaista vihreää valoa odotellessa..
Pitää huomenna selvitellä asia ihan vain varmuuden vuoksi.
Uotinen kirjoitti:No nyt oli himoitsemani GTA klo 16.15 Varkaudessa Taipaleentien ja Ahlströminkadun risteyksessä. Harmi, olin Bemulla liikkeellä. Upea auto, osta kuka sillä ajoitkin jos olit koeajolla. Kyseessä siis se Joensuussa liikkeessä myynnissä ollut yksilö.
Oli ostettu tuossa vaiheessa ja keula suunnattu kotia kohti. Ja kiitos kehuista, on se pirun upea katsella ja ajaa.
Onnitteluhja ostoksesta! Itse kans tuota katsellut ja kuolannut. Hienoa että saatiin etelä-suomeen auto ja nyt sitten 2.10 ulkoiluttaan sitä Apparalle.... ihan vaan jos sen näkisi sitten läheltäkin,heh!
Viime keskiviikkona pysäköin harmaan Giuliettan viereen Tavastilan kellarissa.
Sunnuntaina sählyhallin edessä musta 156 ja jäähallin parkkiksella ehkä metalli vihreä 156. Kello vähän vaille 19.
Edit: Viininpunainen 156 komeilla Alfan aluvanteilla aamulla perjantaina 5 aikaan Tiiriön abc:llä
Viimeksi muokannut Finest, 26 Syys 2011, 13:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mikkelissä Jyväskyläntiellä tuli eilen vastaan valkoinen Giulietta. Vitostiellä taas punainen facelift 166 ja 159. Mistään ei näistä lapa noussut pystyyn.
azorblade kirjoitti:Viinipunainen Mito QV (Bird?) Joensuussa Niskakadulla, Centrumin ja Tapion välissä parkissa, tänään illalla vaille kahdeksan.
Kah, ekaa kertaa joku bongasi edes mun auton. Käytiin tosiaan eilen illalla leffassa avovaimon kanssa, ja auto oli juurikin mainitsemassasi paikassa.
En tiedä huomasitko, mutta melkoisen paskassa oli MiTo toiselta sivulta: lauantai-iltana Jokipoikien matsin aikaan oli auto Louhelan kentällä sopivasti rivin reunapaikalla ja kura lensi ohiajavista autoista näemmä turhankin hyvin.
Tänään Jämsässä oikein bongausten suma. Valitettavasti itse olin joko väärällä autolla liikenteessä tai bongasin autot parkista, joten morjestuksia ei päässyt edes yrittämään. Mutta kiinnostaisi tietää, että oliko kyseessä ihan paikkakuntalaisia vai läpikulkumatkalla olleita alfisteja. Saldo siis:
Hopea 156 FL sedan, hopea 156 SW, musta 159 sedan ja vielä sininen 916 GTV. Mainittakoon lisäksi, että yksi punainen 156 lexus-valoilla on tullut bongattua useasti. Tunnistaako kukaan itseään?
azorblade kirjoitti:Viinipunainen Mito QV (Bird?) Joensuussa Niskakadulla, Centrumin ja Tapion välissä parkissa, tänään illalla vaille kahdeksan.
Kah, ekaa kertaa joku bongasi edes mun auton. Käytiin tosiaan eilen illalla leffassa avovaimon kanssa, ja auto oli juurikin mainitsemassasi paikassa.
En tiedä huomasitko, mutta melkoisen paskassa oli MiTo toiselta sivulta: lauantai-iltana Jokipoikien matsin aikaan oli auto Louhelan kentällä sopivasti rivin reunapaikalla ja kura lensi ohiajavista autoista näemmä turhankin hyvin.
Sen verran pimeää oli että näytti hyvin kiiltelevän.
Nähtiin varmaan ihan livenäkin. Olin todennäköisesti laskemassa teitä leffasaliin. Minkä kävitte kattomassa?
Rocca bongattu ajamassa kärpäsen katsastusaseman pihaan. Itse poistuin toista kautta maantienvärisellä Lankisella. Täytyi hakea kilvet konttorilta, että sai auton pois liikenteestä.
Eilen illalla n. klo 18 Hämeenlinnassa vanhan 3-tien ja 10-tien rampilla valkoinen uusi Giulietta. Kuljettaja katsoi pitkään (ihaillen?) ohjastamaani valkoista Tipoa vastakkaisella rampilla, foorumilaisia?
Keltsi kirjoitti:Eilen illalla n. klo 18 Hämeenlinnassa vanhan 3-tien ja 10-tien rampilla valkoinen uusi Giulietta. Kuljettaja katsoi pitkään (ihaillen?) ohjastamaani valkoista Tipoa vastakkaisella rampilla, foorumilaisia?
Ilmeisesti sama Giulietta bongattu parikin kertaa viikon sisään täällä Suur-Hattulan puolella