Rasvis kirjoitti:Kai tuon osaa kumpikin osapuoli. Ensimmäiset vajaat kymmenen sivua selasin läpi ja siinä suurin osa näytti keskittyvän Ville Rannan (kenen?) peesaamiseen ja kulttuuriporukan lyttäämiseen.
Paalussa tavataan kirjoitti:Myötähäpeää aiheuttaa entisten taistolaisten jälkikasvun vimma Haaviston suuntaan. Kultalusikka suussa syntyneet entisten kommunistitaitelijoiden vesat julistavat punavihreää aatetta Bulevardin perintöasunnossa. Todella uskottavaa (huutonaurua...).
Me ollaan NIIN vihreitä ja Haavisto on NIIN maailmanpelastaja...
Itse kun en ole poliittisesti erityisen aktiivinen tai valveutunut niin olen vähän kohotellut kulmakarvoja siitä kiihkosta jota kahden hillitysti käyttäytyvän ja melkein samat mielipiteet omaavan herrasmiehen asettaminen vastakkain aiheuttaa. Valittiin sitten kumpi tahansa niin ei taida paljon meikäläisen aamuherätykseen vaikuttaa.
Juu,kyllähän noissa lyödään surutta puolin ja toisin,mutta "Niinistöläisten" en ole nähnyt pahemmin lähtevän tuolle syyllistämislinjalle.
Eipä tuo munkaan elämää mihinkään hetkauta.Enemmänkin mua huolestuttaa se,kuinka tällanen maan kahtiajako "homofoobikkoriistokapitalistipunaniskajuntteihin" ja
"avomielisiin suvaitsevaisiin humanisteihin" vaikuttaa esmerkiks seuraavissa eduskuntavaaleissa
Ettei nyt kauheesti lähtis lipeemään itse aiheesta,niin kerron lähipiiristä kuultuja syitä puoleen tai toiseen.
Mutsi +75v kuvataiteilija opettaja,luokitellaan varmaan "kulttuuriväkeen" ei vois ikinä kuvitella äänestävänsä vihreetä puunhalaaja sosiaalitantta Haavistoa presidentiks,vaikka sillä olis missi vaimona.
Faija +75,17v siviilikarkurina sotilaslentäjän koulutuksen saanut ja suomen nuorimpana RUKin käymättömänä res. kapteenin natsat saanut ei voi äänestää sivarihomo Haavistoa.
Toisaalta faija, joka on lukenut itsensä ylioppilaaks vasta päälle kolmekymppisenä ja hommannu perään yliopistotutkinnon perhettä hanttihommilla elättäessään, sekä toiminut sen jälkeen "arvostetussa" virassaan kansainvälisestikkin,eli varmaan duunarimittapuiden mukaan koulutuksensa,työnsä ja omaisuutensa perusteella luokiteltas "poroporvariks". Mies joka ei ole eläessään jättänyt äänestämättä,ei voi äänestää myöskään Niinistöä sen takia mitä Niinistö "teki" 20v sitten ollessaan VVM.Eli siis ei äänestä.
Systeri +50 kuvataiteilija ,opettaja,Tzadin kulduuriväkeä.Asiasta ei voida edes keskustella,koska olen rasisti punaniskajuntti jo ennenkuin avaan suuni.Eli siis Haavisto ilman perusteluja
Anoppi +70 ei tunnusta äänestävänsä Haavistoa,mutta ei voi myöskään äänestää porvariston edustaja Niinistöä.
Appiukko +80 ei äänestä kun ei voi äänestää kapitalisti Niinistöä,eikä homovihreetä sivaria.
Lapseni äänestivät "ovelasti" ensimmäisellä kierroksella Haavistoa kun eivät halunneet nähdä Väyrysen naamaa toisella kierroksella.Toisella kierroksella ovat jo kuullemma äänestäneet Niinistöä.
Lasteni äiti,siis se nainen joka asuu meillä +18v ei voi kuvitella näkevänsä poikaparia linnanjuhlien isäntänä ja emäntänä.
Minä itse +15v olen jo paljastanut syyni,paitsi että mun mielestä oikeesti kokenein ja pätevin on ulkona kuvioista

Kenen joukoissa seisot?
http://blogit.mtv3.fi/lampiossa/2012/02 ... omment-203" onclick="window.open(this.href);return false;