Aivan oikein, vanhempi sälli on jo Alfisti ja tulossa kolmen vuoden päästä yksi lisää Velipoika on jo käännytetty n. 10 vuotta sitten....... lopullisesti
Toivottavasti Alfistiopetus menee perille. Kannattaa varmaan aloittaa hankkimalla alfa-pikkuautoja
Tämähän se on perinteinen alkeisopetus. Siitä, kun vielä jatkaa parin vuoden ajan korjaamalla ainoastaan Alfa pikkuautot ja heittää muut merkit suoraan roskikseen hajottuaan . Silloin nöösi tietää, mistä on kysymys. Ainoastaan raaka peli toimii noitten nykynuorien kanssa.
juu onnea perheenlisäykselle älä si ostele mitään munuaisia niinku ite oon tehny...on tullu muutaman kerran vääräuskosen sanoja ku o kysyny lempimerkkiä
jarski kirjoitti:juu onnea perheenlisäykselle älä si ostele mitään munuaisia niinku ite oon tehny...on tullu muutaman kerran vääräuskosen sanoja ku o kysyny lempimerkkiä
Munuaiset tuhonnut tuo 6v harjoitus kappale. Ei tule lisää meille. Täytyyhän sitä jotain jotain oppia jo tässä iässä. Laatuun panostetaan
Kiitokset kaikille onnittelijoille ! Oikeastikin tämä asia on mulle tärkee, kun olen tällainen isä joka harrastaa kaikenlaisia "poikien leluja ". Eli radio-ohjattavia, mikroautoja, moottoripyöriä ja kaikkea muuta hyvin poikamaista. Joku vois vaikka sanoa "lapsellista"
Niko Tuomola kirjoitti:Kiitokset kaikille onnittelijoille ! Oikeastikin tämä asia on mulle tärkee, kun olen tällainen isä joka harrastaa kaikenlaisia "poikien leluja ". Eli radio-ohjattavia, mikroautoja, moottoripyöriä ja kaikkea muuta hyvin poikamaista. Joku vois vaikka sanoa "lapsellista"
No mutta tuohan on hienoa! Mitään halpoja harrastuksia nuo kaikki ei ole, mutta onpahan lapsillakin sitten vanhempana tekemistä. Itse olen taas sellaisesta perheestä, jossa kaikki ylimääräinen hauskanpito (kuten mikroautoilla ajelu) oli täysin turhaa ajanhukkaa- joten elämäkin on ajoittain ollut varsin tylsää. Noista harrastuksista syntyy helposti sellaisia isä-poika välisiä ja sekös on hieno juttu...
Joo, mutta sellaisella harrastelu tasolla nuo kustannuksetkaan eivät käy aivan sietämättömiksi. Kisa touhut tietysti aivan eri juttu. Itte tehdään se mitä ei ole vara ostaa, eli melkein kaikki . Sekin on kuitenkin aivan mukavaa touhua. Aina ei pelit toimi, mutta sitten kun toimii se palkitsee mielestäni vielä enemmän. Elämyksiä saadaan ja hauskaa voi pitää noitten nappuloitten kanssa ihan kohtuulisilla kustannuksillakin.
Totta on mitä veli todistaa! Itse en ikinä unohda sitä, kuinka hienoa oli viilata faijan kanssa kuussatasta fiudea kun olin 8v. Vaihdettiin Vertexin nokka-akseli, abarthin pakosarja + putki ja sitten vielä laitettiin jäykät venttiilinjouset ja tuplaweberi. Kusiainen kiersi ku ampiainen ja vähänkö oli hienoa päästä testamaan sitä!
Aletaan tossa viikonloppuna se aivopesu, kun tuo esikoinenkin kotiutuu mummulasta. Vilautellaan Alfalogo avaimenperiä ja sensellaista. ja täytyy laittaa punaiset Alfa paidat päälle. Kyllä tämä tästä. Mulla on aika hyvä kokemus tästä käännyttämisestä. Eukkokin vaihto Italialaiseen muutamassa vuodessa, vaikkakin Fiudeen. Kuolaa kuitenkin 156:sta.