Raisiossa eilen tummansininen TVR joka oli kovin saman oloinen muodoiltaan kuin Polforean yksilö.
Perkeles kun en nähnyt kunnolla minkä maan kilvissä oli, ei Suomalaisissa ainakaan.
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.
VMTD kirjoitti:Ssangyong on kyllä meikäläisen lempimaasturi tosin Musso-mallina.
Oikeastiko? Miksi ihmeessä?
Tuohon verrattunahan joku Pösön keulalla varustettu japsikin on kaunis, eikä tekniikka/ominaisuus osastollakaan ole mitään keskivertoa kummempaa.
-Tazio
Keulasta hyvännäköinen, mutta oltava -98 tai vanhempi, perä persoonallinen ja sisältäkin ok. Mersun tekniikkaa, joten mitäs sitä enää ihmettelemään, tosin manuaalivaihteistot BW:n ja jotain hämminkiä niiden laakeroinnissa. Hannu Karpokin suosittelee. Niin ja menee maasturiksi pienellä kulutuksella, on luettu tarkkaan TM:n ja Tuulilasin koeajot.
Nikodemus kirjoitti:Tänään Espoon Leppävaarassa nähty iltapäivällä oranssi Lotus!
Olisiko ollut tämä työkaverin Exige S? Pitäis olla kulkua silleen sopivasti...
Olikohan Isola joka ajeli tänään Thesiksellä vastaan, taisi olla Hämeenpuistossa?
No tuohan se juurikin oli!
Pisti kyllä hyvällä tavalla silmään ja tuo ilmoituksen teholukema, sekä 0-100 km/h luku vahvisti käsityksiä kulkupuolesta. Komea peli.
mml kirjoitti:Raisiossa eilen tummansininen TVR joka oli kovin saman oloinen muodoiltaan kuin Polforean yksilö.
Perkeles kun en nähnyt kunnolla minkä maan kilvissä oli, ei Suomalaisissa ainakaan.
Perskuta, oliskohan joku innostunut tuomaan nro 10:n maahan. Pitääpi pitää silmät auki .
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
Ensin autorekallinen Fisker Karma mallia jokunen viikko sitten ja nyt Turun ja Tampereen välillä Fisker X ? "Test car" tekstein. En ehtinyt huomata oliko tuo nyt Karma vai joku muu. Vai onko niitä muita. Komeita pelejä. Kiva nähdä että toiminta pyörii ja menevät kaupaksi
Cadamuro kirjoitti:Ford RS500 bongattu tampereen motonetin pihassa. Eilen siis.
Siinä on hieno laite!!! (perheessä oli nuorempana pari cossua, jälkeenpäin on isäukkoa kaduttanut, kun hävitti autot).
Tänään motonet Vantaalla bongattu punainen Nissan GT-R (uusin skyllikki)
Valuin motarilla ohi itänaapurin kilpiä kantaneesta RHD-koppimoposta, joka oli varustettu Subarun logolla ja takakulmassa luki muistaakseni SX2. Ei osunut kuvatallenninta kouraan enkä nyt näköjään löydä netistä kuvaa, mutta mielenkiintoinen purkki oli kyseessä.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
^
Vähän samoilla linjoilla Jaken kanssa. Lisäksi ihmettelen (jälleen kerran) eikö kukaan nykyään todellakaan tarvitse avoautossaan tavaratilaa? Kaikissa nykyisissä 2-paikkaisissa avoissa näyttää nimittäin tuo tavaratila olevan kortilla.
Klisee luottokortilla ja hammasharjalla matkailusta on tietysti patenttivastaus, mutta määränpäähän saavuttuani otan mieluummin Ultimate Suit Carrierista mittojeni mukaan tehdyn Caracenin kuin lähden kultakorttia heilutellen etsimään illallisasuani paikallisista myymälöistä. Siinä joutuu äkkiä tyytymään räkkipukuun ja sitten onkin illallinen pilalla kun hovimestari sijoittaa pieneen pöytään vessan viereen, ei auta vaikka kuinka Biimerin avaimia heiluttelisi ja potkulaudoista höpöttäisi.
Tazio, ei sun kannatakaan miettiä baijerilaisten suunnitelmia, kun maailmassa on jo se GT-auto johon laukut mahtuvat.
:=)
Mutta jos tarkkoja ollaan, tuossakin matkatavarat ovat kabiinissa, taitaa olla jonkinmoinen etikettivirhe sekin. :=)
Ennen vanhaan noita kyllä osattiin tehdä, Mm. Alfa Romeon ja Fiatin gran turismoihin mahtui kamat ilman että autot olivat Transitin kokoisia ja painoisia. Avomalleissakin oli tavaratilat kahden ihmisen kamoille, yritäpä tunkea vaikkapa tuossa kuvassa olevia laukkuja 916-sarjalaiseen (tai nauttia Brera/Spiderin kevyestä tanssista alppiserpojen yli). Ei sinällään, hienoja vehkeitä kaikki tyyni ja superautot luonnollisesti sitten erikseen, mutta 2-hengen avoon (ja GT-autoon) minusta kuuluu myös se, että voi ottaa mukaan muutakin kuin passin ja hammasharjan. Ja tämähän ei siis ole pelkästään italialaisten ongelma, samaa hölmöilyä tapahtuu kaikkilla. Joku aika sitten ihmettelin Caddyn XLR:ää, kärry on 'veten alustalla ja tavaratila on luokkaa 916 GTV :=0
Varsin hyvännäköinen konsepti Bimmeriltä. Mihin maailma on menossa?!?
Itse hakkasin päätäni pöytään tuon mallinimen takia. Onko se "i" nyt niin hirveän sexy että sitä pitää tunkea joka paikkaan? Eikö Applen i-härveleissä jo ole ihan tarpeeksi.
michael kirjoitti:Itse hakkasin päätäni pöytään tuon mallinimen takia. Onko se "i" nyt niin hirveän sexy että sitä pitää tunkea joka paikkaan? Eikö Applen i-härveleissä jo ole ihan tarpeeksi.
i niinkuin iivil. Kyllä se aina kp-autoon sopii.
We are healthy only to the extent that our ideas are humane.
Avoautoissa ja 2-paikkasissa coupeissa pitäis olla minimi kontinmitoitus sellainen, että sinne sopii 2 golfbägiä heittämällä ilman mailojen poistoa bägeistä. 939 Spiderissa ei mahdu edes yksi. Pitäs nyt spiderilla edes golfia kyetä lähteä pelaamaan kun se kaunis päivä sattuu kohdalle.
Giallo Pozzuoli kirjoitti:^ Taas nytkähti avoautounelmat muutamaa piirua kauemmaksi tuosta mielikuvasta
Siksi kannattaakin hankkia yksi (1) kpl iso takaluukkuisia 147 vankkuria, johon saa bägin mahtumaan jos ei ole long tom ajuria. (se 1" tai 2" tekee sen eron)
Cuore Sportivo kirjoitti:^ Golfbäggi tulee taksilla perässä!
... jos sitä lajia nyt jaksaa harrastaa.
Sattui jo niin paljon että;
Koita joskus ja sano sitten uudestaan tuo jaksaa...
Eilen näin moisen ekaa kertaa Oulun Linnanmaan prisman edessä. On aika vaikuttava ilmestys livenä. Ainoa mikä pikkusen särähtää silmään on pitkät kromi-listat jotka menee valoista a-pilareihin.
michael kirjoitti:
Itse hakkasin päätäni pöytään tuon mallinimen takia. Onko se "i" nyt niin hirveän sexy että sitä pitää tunkea joka paikkaan? Eikö Applen i-härveleissä jo ole ihan tarpeeksi.
Tänään ihmetelty niinkin yleisiä autoja, kuin Ferrarin 458 Italia, 360 Modena, Nissan GT-R, Porshe 991(993) TurboS, 911(964) Turbo ja lisäksi sekalainen seurakunta vanhempaa ja uudempaa Mustangia ja muutakin harvinaisempaa kalustoa johon ei enempää huomio kiinnittynyt. Uskallan tämän näin mainita, kun tästä ei kuitenkaan selviä, missä ko. näky tuli vastaan.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Meinasin ajaa turun motarilla Helsingin päässä kaiteseen kun vastaantulevan liikenteen virrassa oli 308/328GTB? Pari viikkoa sitten parvekkeelta Järvenpäässä bongasin Nissanin GT-R:n.
Eiköhän tuo ole juurikin se EX-Rytsölä. Ihan kiva että nykyinen omistaja viitsii ajella jo tähän vuoden aikaan.....kumminkin pöly ja kura lentää vielä aika mukavasti....
Eikös Rytsölän autossa ollut kaksi putkea rinnakkain keskellä ja tuossa näyttää olevan neljä leveämmällä. Tosin uusi takapuskurihan tuli Rytsölän autoon alle 20 tkm ajettuna kun pakoputken päät oli niin lähellä puskuria, että oli puskuri alkanut vähän sulaa.