Ajelin Vihdintiellä duunipäivän päätteksi vähän pätkää perässä mustalla Crafterilla, tossa Konalan tienoilla. En viittinyt tulla perään puksuttamaan kun se bemari niin innokkaasti siihen änkesi.
Jälleen kerran:
Saviontie, punainen 147 klo 07:40. Naiskuski - ei moroa tällä(kään) kertaa. Ehkä seuraavalla kerralla sitten? Tilanne taitaa olla nyt about 2/15 - kerrat vastamorotettu/kerrat bongattu
Punaisen 159:n kanssa morotettu Kuopiossa lauantaina aamupäivällä. Oliskohan ollut Kirkkokadulla? Iltapäivällä bongattu "kermanvärinen" MiTo kurvaamassa Motonetin pihaan.
Streider kirjoitti:Kyllä juu, ja kesällä on ihan sama minä päivänä menee, aina on piha täynnä ja melskettä riittää voidaan joskus pitää suuri varttikutosten miitti jos eksytään samaan aikaan paikanpäälle
Tänään työpaikan parkkihallissa kiinnitin huomiota erään auton pölykapseleihin kun näyttivät tutuilta Ruudussa seisoi harmaa/hopea 156. Rekisteri oli muistaakseni jotain JON-...
Ajettiin ympyrää viininpunaisen Giulietan kanssa Kupittaan Cittarin kanssa. Pari sanaa omistajan kanssa vaihdettu kun lopulta löytyi molemmille vapaa ruutu lähes vierekkäin.
Elämä on kuin koppimopo, välillä tuntuu että menee lujaa mutta todellisuudessa isommat jyrää alleen
Hillhouse kokeili Tipon kaarreominaisuuksilla aamu kasin jälkeen Hyvinkään Torikadun päässä liikenneympyrässä vastaan. Itse poistuin Sillankorvankadun suuntaan.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
En ollut minä. Liikenteessä ollut aamulla ja klo 12:40 maissa Keravalla ja sitten 15:40 Rekolan suunnassa (se perinteinen lenkki )
Keravalla majailee ainakin yksi hopea 156, jossa peltivanteiden suojana Alfan kapselit - k.o auton kuljettaja ei morottele, polttaa tupakkia autossa ja harrastaa lippalakkia... Ikä varmaan keski-iän tuntumassa, onko tuo nyt sitten ikiamis?
Tumma 147 ajeli kolmen metrin päässä takapuskurista. Vaikka ajelin itselle tyypilliseen tapaan eli reippaasti. Käännyin pois ja 147 siirtyi seuraavan takapuskuriin, nyt 2 metrin päähän. Halusi varmaan kokeilla toimiiko pyyhkijät, rapaahan tuolla lentää komeasti.
Kerava-Rekola-Hyrylä-Kerava-etapilla klo 07:40 - 08:20 bongailut:
07:55 Vihreä 147 Korson ympyrässä, ei reaktiota.
08:05 Tumman sininen 156 farkku Sulan Vianorin nurkalla, ei reaktiota...
08:10-15 Hyrylän Teboilin ja kirjaston välillä punainen 159 farkku - olin katsovinani, että näytti ihan h_laurilta?
Voi olla että näytti, mutta Berlinan mä parkkihalliin jätin.
Eilen morotettu mustaa 166:tta just ennen turun motarin alkua klo 8.42 eli siis IBM:n kohdalla. Sama kaveri taisi tulla mua vastaan Viherlaaksossa toissa iltana klo 16.50 tienoilla kohti maaseutua. Muuten ollu alfat vähissä maanteillä.
Alfissimo kirjoitti:Hillhouse kokeili Tipon kaarreominaisuuksilla aamu kasin jälkeen Hyvinkään Torikadun päässä liikenneympyrässä vastaan. Itse poistuin Sillankorvankadun suuntaan.
Näin tein Taisin suhata alamäkeen Pavinmäen suunnasta? Ainakin mulla oli palaveri klo 8.30 alkaen Techvillassa, joten aika ja paikka matchaa kokolailla hyvin. Millä itse olit liikkeellä?
Alfissimo kirjoitti:Hillhouse kokeili Tipon kaarreominaisuuksilla aamu kasin jälkeen Hyvinkään Torikadun päässä liikenneympyrässä vastaan. Itse poistuin Sillankorvankadun suuntaan.
Näin tein Taisin suhata alamäkeen Pavinmäen suunnasta? Millä itse olit liikkeellä?
<---Tuolla bochjoo-luokan menopelillä tulee kurvailtua. Pavinmäestä tulit juu.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Musta GT jumbon parkkihallissa tuli vastapäisestä tilasta ulosmeno väylälle tossa n. 16:50! Varmaan samainen, minkä bongasin viikko sitten ("tapanilaan menossa") lentokentän läheisyydessä.
klo 16 jälkeen viikon komein morotus 156SW:stä kerinkallion kohdalla - Bongasin Alfan jo kaukaa, mutta kun odotettiin valoissa ja kumpikin oli jo huomannut selvästi että kohta pitää morottaa, niin minä rupean empimään missä kohtaa nostan räpylän
Annoin muuten tietä punaselle 159:lle joka halusi päästä risteyksestä läpi, foorumilaisia? kait se vielä möysää oli, puol viis tjsp
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
Flamingon parkissa vihreä 156 superi, 1/2 (puolikas) kerroksessa melkein välittömästi oven edessä. Saatiin siihen suojatien viereen oven viereen - koskaan oltu noin lähellä
JHN kuittaa! Piti käydä muutama kaveri heittämässä Knife Partyn keikalle.
Katselinkin että oli aika tutun värinen Alfa takana, vähän väsyneenä ei toi havainnointikyky ole ihan vahvinta aina.
Klo 14:20 siniharmaan 166-kuskin kanssa vaihdettu pitkät tuijotukset (itse vielä nyökkäsin ) Keravall Citymarket/Prisma/McDonalds-valoristeyksessä. Näytti olevan kuski kahden vaiheilla "onkohan toi foorumilainen vai ei...?" Eli kuka tunnustaa? =P
Perjantain ja eilisen aikana tuli ajeltua Nokialta Pallakselle yhteensä 960km. Matkalle osui muistaakseni 6 kpl Alfoja. Treen ja Oriveden välillä vastaan ajeli vaal.sininen 156:n--->ei morotusta. Olikohan Jämsän paikkeilla tumma 159, josta tuli komea morotus. Heti Jyväskylän pohjoispuolella kohdattu punainen, olikohan 147, josta lapa heilahti myös loistavasti. Sitten ajelimme Kärsämäki- Kempele-välin tumman 156:n perässä, josta yhteisen taipaleen erkanemisen jälkeen komeat morotukset. Heti Suomen Torinon pohjoispuolella tuli vastaan musta 159, josta lapa heilahti. Ja vielä Kolarin paikkeilla lipui vastaan punainen 156, josta ei näkynyt heilautusta. Morotusprosentti on mielestäni erittäin hyvä! Oikea meininki!