willez kirjoitti:Aika jännää,olis eka yö uudessa kämpässä (OMASSA !!!) edessä Kämppä täynnä pahvilaatikoita ja lattialla läppärin kanssa ekaa kertaa täältä onlinessa
Mageeta
Onneksi olkoon! Noi on aina makeita juttuja...
Kivaa? Perjantai. 13 päivä. Palkkapäivä. Tuli ostettua reippaan laisesti MP-varusteita ja nyt on jo pari italialaista Moto Guzzia kiikarissa. Ajokouluunkin tuli lähdettyä ja jos kaikki menee hyvin, niin muutaman viikon päästä on A kortti taskussa.
Uusi työpaikka toisella paikkakunnalla, jeeeeee
Vanhasta työpaikasta irtisanoutuminen
Uusi päivähoitopaikka pojalle
Nykyinen asunto myyntiin
Uusi asunto ---------- noh, hakusessa
Ja auto on toiminut moitteettomasti jo jonkun aikaa (mitä ei varmaankaan olisi pitänyt sanoa ääneen ollenkaan... )
Tietääkö kukaan hyvää alfa-korjaajaa/korjaamoa lähellä Kemiönsaarta?
"Jos et pidä siitä missä olet, siirry. Sinä et ole puu."
Tultiin miitistä ja boxi tallentaa. Kotimiehenä toiminut juniori oli pistänyt tallentumaan sarjaa "Suurimmat tankkitaistelut". Illan leffavalintana hällä oli marxilaisten veljesten "Päivä kilpa-ajoissa". Onkohan asennekasvatus ja nimivalinta mennyt vanhemmilta pieleen, jätkä on vasta 12.
En nyt sitten tiedä, onko tämä oikein luokiteltavissa "kivaa"-osion alle, mutta helsingin Auto-Outletissa on kohta myynnissä hyväkuntoinen Spider, josta annan mielelläni tarvittaessa lisätietoja... Meni vaihdossa ajamattomaan Moto-Guzzi Brevaan. (vielä kun sais sen A-kortinkin suoritettua )
no sanoppas muuta...
toivotaan että oman hankinnan kanssa ei mene hermot, on tosin ollut pitkän linjan harrastajien hallussa liki uudesta ja todella hyvin pidetty.. omalla kohdalla piti paikkkansa se ettei köyhällä ole varaa halvimpaan.. tuohon on isot huollot mm hihnanvaihto tehty muutamasata kilsaa sitten.. ruostumaton putkisto laitettu keulasta perään ja mm etupäähän uusittu kaikki puslat ja nivelet.. ajattelinpa sitten unohtaa suosiolla saksantuonnit kun lähempääkin löytyi paljon parempi eikä tarvii heti tonnitolokulla pistää rahaa kiinni..
90 kirjoitti:OP IV viimmeisin variaatio eli V6 evoluzione.. vähän ajettu ja kolmannelta omistajalta eikä ole saksantuonti..
Onnea vaan täältäkin! Onko tummansininen ja automaattivaihteistolla? Kivaa on sekin, että saanen oman M:ni vapuksi liikenteeseen kahden vuoden korjaamokeikan jälkeen.
Ja Epezille: Maserati -ketjuhan on jo olemassa, nimeltään "Maserati - perheellisen valinta" jollen väärin muista. No joo, en minäkään perheellinen ole vaikka kärryni neliovinen onkin.
Loistavaa, että saadaan Maserateja lisää liikenteeseen. Ei niitä liikaa ole.
Tämä tulee vähän viiveellä, mutta täytyy kyllä antaa Heikalle kiitosta hyvästä palvelusta. Mainiosti pelasti Alfistin pinteestä ja lähetti mulle nopeasti uuden pyöränlaakerin kun pääsiäisreissuun piti päästä. Tyhmästi kuvittelin että kuluneet jarrut siellä vaan ääntää mutta olikin laakerin vaihdon paikka.
edit: ja olikin muuten nopsaan väljistynyt laakeri, pyörä lonksui joku viisi milliä kun heilutti.
Saan QV:n siirrettyä ystävällismielisemmälle maaperälle. Työskentelyolot eivät muutu varsinaisesti paremmiksi, jos eivät juuri huonommiksikaan, mutta ennen kaikkea uusi paikka on PALJON lähempänä . Voi mennä vaikka jotain pientä välillä näpräämään.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Suuri valkoinen päällikkö (bwana?) kertoi puoli neljän tienoilla, että toistaiseksi voimassa oleva työsuhde alkaisi, kun määräaikaisuus loppuu. Jaa vai kuuluisiko tämä avautumisketjuun.
edit 14.5.: PASKAT.
Viimeksi muokannut h_lauri, 14 Touko 2012, 12:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^^Vielä osaa sanoa. Ehkä kiikkustuolissa sitten. Välillä kyllä ketuttaa paahtaa hommia kuin Sisyfos: just ku saa kiven vuoren laelle, se vierii alas ja homma alkaa alusta. Olis kiva, kun olis selkee alku ja loppu niinku raksalla, ensin on kuoppa, sitten talo. Sitten taas uusi kuoppa jne. Puuseetuki on melko lailla terssaavaa siihen verrattuna, vaikka onkin siisti sisätyö.
Lähdin äsken rankan iltavuoron jälkeen kävelemään räntäpaskasateessa kotiin. Tennarit ei onneksi ehtinyt kastua, kun viereen lipui kaveri uudella S-typellä. Kyllä Jaggen antama kyyti oli lottovoitto päivän päätteeksi
Tuli monen vuoden tauon jälkeen vähän hitsailtua ja onnistuu se näköjään vieläkin.
Askartelin tuommosen pienen lumikolan 10mm pellistä, saumaakaan ei tullu ku 15m ja mahtuuhan tuohon 350kg painavaan kolaan luntakin muutama kuutio.
Vieläköhän tuota lunta satais
h_lauri kirjoitti:Suuri valkoinen päällikkö (bwana?) kertoi puoli neljän tienoilla, että toistaiseksi voimassa oleva työsuhde alkaisi, kun määräaikaisuus loppuu. Jaa vai kuuluisiko tämä avautumisketjuun.
Tulevaa työnkuvaa miettiessä kieltämättä tuli mieleen, että helvetissä purjehtivan ruutiproomun päällikkyys voisi olla helpompi homma. Ovet onneksi aukeavat, ilmeisesti aina, ulospäin ilman kulkukorttia, tai kuten ibarilaisesihenkilöni sanoi "tehän olette täällä siksi, koska te haluatte olla täällä".
Toisaalta, onhan tuota alan kokemusta kyllä sen verran, että kai sitä selviää mistä tahansa, kunhan ensin lopettaa dokaamisen.
Olipas ikävä työpäivä. Piti valita ajanko Porsche 911 Cabrio Carrera2:lla vm.-90 vai Porsche Cayenne hybridillä takaisin työpaikalle. Voitte arvata, kumman valkkasin . Ei ihan pystynyt kattoa avaamaan, mutta kivasti possu liikkui ja tietuntuma sai taas ihan uuden merkityksen noiden siviiliautojen jälkeen .
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
132 Coupe kirjoitti:Hienoa että tulee lisää bi-turboja..
mikähän lienee kanta tänä päivänä suomessa kaikki mallit mukaan laskettuna.. kaippa noita joitakin kymmeniä luulisi olevan.. erityisesti kiinnostaa QP IV:n määrät suomessa.. uutena noita lienee myyty suomeen kaksi maahantuojan toimesta jokunen tullut varmaan jälkituontinakin..
Laitoin kissan mahaan 7.3 litraa Castrolin TWS:ää, nyt kehrää tyytyväisenä. Jos kelit yhtään tämän hetkisestä paranee niin huomenna kevään ensiajelut Kaisankodin suuntaan..
155:sta kotiin ajellessa Karkkilantiellä on yhdessä kohtaa 50 km/h rajoitus muutaman sadanmetrin matkalla(risteys, jalankulkijoista varoittava liikennemerkki). Polo roikkuu muutaman sentin päässä ahterista ja tuuttaa ohi (sulkuviiva). Sitten tulee 80 km/h ja Polo alkaa tulemaan perä edellä vastaan.
Kolmosta pesään, ei näkynyt enään Poloa.
Tarkoitus käydä ainakin ajamassa Stelvion mutkatie, yöpyä ainakin Sirmionessa, Milanossa ja Como-järven seuduilla. Hyvät kohtuuhintaiset ja mielellään yksilölliset/pienet majapaikkavinkit vastaanotetaan mielellään.
Onko hyviä ehdotuksia mitä "must to see" paikkoja/asioita on tuon reitin varrella tai kohtuullisen poikkeaman päässä ? Hyviä automuseoita saa ehdottaa myös.
Italiassa tullut kyllä käytyä monta kertaa, omalla autollakin kaksi kertaa, mutta ainahan sitä jotain uutta pitäisi löytää