Onko toi uusi CR-V?

Valvoja: Moderators
On!latzka kirjoitti:
Tämä on kyllä kiva.
Tästä tulee varmaan h*lvetin hyvä peli. Mahtaako olla samalainen ku nää uudet vitot joissa ruostuu takaluukut irti alle kahteen vuoteen ? Ja jos on rellun diissel-tekniikka niin jopa on hauskaaV6 kirjoitti:aikoihin eletty Rellusta Mersu
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/Auto ... akettiauto" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Nythän Mersu vasta pääsee ruosteongelmista!willez kirjoitti:Tästä tulee varmaan h*lvetin hyvä peli. Mahtaako olla samalainen ku nää uudet vitot joissa ruostuu takaluukut irti alle kahteen vuoteen ? Ja jos on rellun diissel-tekniikka niin jopa on hauskaaV6 kirjoitti:aikoihin eletty Rellusta Mersu
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/Auto ... akettiauto" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;ei jumalauta mikä paska !!
Minäkin olen ollut siinä uskossa, että ranskisten dieselit ovat sieltä parhaasta päästä. Itseasiassa lehtien & töllöttimen koeajoista on syntynyt sellainen vaikutulta, ettei Nissaneita kannattaisi muulla moottorilla ottaakaan, koska bensakoneet eivät ole ihan tätä päivää.Mandeprkl kirjoitti:Ja Renaultin dieseliähän käyttää jo monikin merkki.
Meikä ei oikein lämmenny. Jotenkin pikkusen liian hutasemalla tehyn olonen. Dunno pohjaako tuo samaan Tuareg/Cayanne/Q7-alustaan, mutta jotenkin tuo näyttää niinku joku tuninkipaja olis teheny oman "lambo" korisarjan Cayanneen.PRO kirjoitti:^No onhan tuo aivan saatanan hieno!
Öö gt-86 on kyllä julkaistu ja löytyy jo hinnatkin...Ja vaikka kuinka tuota ylistettäisiin niin silti paperilla tuo suorituskyky ei vakuuta. Mutta kuten sanottu, paperi on paperia ja vain fiilis tosielämässä ratkaisee, joten testattavahan tuo olisi ennen tuomiota puoleen tai toiseenGiallo Pozzuoli kirjoitti:Tossa BZR:ssä yllätti ton luonteen lisäksi se että toi Subarun bokseriversio julkaistiin ennen sisarmallia Toyota FT-86:ta. Sen julkaisu on ilmeisesti siirtynyt hamaan tulevaisuuteen. Rumahan se olikin![]()
Muistelen kyllä että ft-86:n speksit oli suht samat ~197hv / 2-litran rivinelonen ja paino 1200kg, mutta kiihtyvyydeksi luvattiin 5.9s. Tuskin se juurikaan aerodynaamisempikaan on kuin BZR.
mihinköhän ne tehot hukkuu (vai onko niitä?), noilla arvoilla pitäisi mennä reilun sekunnin paremmin.routasydän kirjoitti:Oli tuosta brz:sta melko mairitteleva juttu auto bildissä. Verrokkina mini coupe. Kehuttiin autossa kaikkea, aloitten siitä miltä se näyttää paperilla. Toki takaveto, 1200kg ja 200hv kuulostaa ihan ok, mutta esim 0-100kmh 7,6s taas ei, kun hintaa ainakin Suomessa taitanee tulla lähes 50te.
Pointtinahan tuon kehityksessä on nimenomaan ollut äärimmäisen hyvän ja leikkisän alustan tekeminen yhdistettynä simppeliin tekniikkaan ja kevyeen painoon. Ainakin ittiä tuo kiinnostaa nimenomaan atleettisen alustansa osalta huomattavasti enemmän kuin nämä normi piljoonan tonnin ja hevosvoiman teknologiahirviöt. Alustan ja ajotuntuman targettina on ollut kuulemma boxter. Ja turboversio on varmasti tulossa.routasydän kirjoitti: No täytynee käydä testaamassa joskus, voihan olla että tuossa on fiilistä sitten niin paljon, että tehon (tai siis suorituskyvyn, luulisi tuolla tehopainosuhteella pystyvän parempaan) puutteet yms unohtuu...
En nyt ihan niputtaisi exigeä ja eliseä samaan settiin. Noi on kuitenkin ihan tappiin asti vedettyjä ratakamppeita jotka vaivoin selviää siviililiikenteessä. Evora sopii niinkin sekä painoltaan että voimalinjaltaan.Shakal kirjoitti:Siinä mielessä routasydän on oikeassa, että samalla hinnalla saa Lotus Exigen tai Elisen, joiden suoritusarvot ovat kuitenkin paperilla huomattavasti paremmat ja kuuluvat aika samaan kastiin. Jos pitäisi miettiä BRZ tai Exigen välillä, niin eiköhän britannia tämän sodan voittaisi..
Ei se varmaan kovin nopsaan alaspäin tule, kun tojokin maksaa lähes saman...Ja ei tuo päästöiltäänkään ole sellanen, että olis Suomen päästöveropohjaisille markkinoille tarkotettu. Mutta toivotaan, että hintaa alaspäin hilaisivat...Muta taitaahan sti impunkin hinnat nykyään lähteä 70te:sta?Suba kirjoitti:^Oho, johan hinta pomppasi tappiin. Hintaa veikkailtiin 30-40k€ tienoille.
No, kerrankos Subbe on joutunut tarkistamaan hintojaan alaspäin, kun kauppa ei käy.
Onko se aloittanut jossain vaiheessa?insinörtti kirjoitti:Toyota lopettaa autojen valmistuksen?
Zagato ok., mutta ei kyllä tarvi noiden kuvien perusteella ainakaan alkaa kuolaamaan. Hassun näköinen möhkökeula. Luonnossa voi toki olla aivan jotain muuta, mutta tuollaisen hinnalla tulisi varmasti saamaan jotain paljon jännempääkin.Giallo Pozzuoli kirjoitti:BMW Z4 Zagato Coupe
Toivottavasti ei tule tuotantoon jottei tulisi kiusaus alkaa kuolaamaan penareita.
Sopinee Ericin Stratocasterien väreihin, sillä mieshän on soittanut niin punaista kuin mustaakin.PRO kirjoitti:Nyt kun Claptonin Ferrarista on virallisia kuvia, niin täytyy todeta, et kyllä minun silmään toimii!
http://www.supercars.net/cars/5739.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
tossa video, koneesta on puristettu 400 hv, äänet on jotenkin ei bemarimaiset..Cuore Sportivo kirjoitti:Zagato ok., mutta ei kyllä tarvi noiden kuvien perusteella ainakaan alkaa kuolaamaan. Hassun näköinen möhkökeula. Luonnossa voi toki olla aivan jotain muuta, mutta tuollaisen hinnalla tulisi varmasti saamaan jotain paljon jännempääkin.Giallo Pozzuoli kirjoitti:BMW Z4 Zagato Coupe
Toivottavasti ei tule tuotantoon jottei tulisi kiusaus alkaa kuolaamaan penareita.