Poliisin mukaan "solmu mäkelät" ovat tuttu ilmiö aiemmilta kesiltä. Torstaina tällaisia asiakkaita liikkui poliisin mukaan Hauholla, jossa he liikkuivat Alfa Romeo -autolla.
ja Tampereelta Valkeakoskelle päin losotti vastaan tod. näk. erään vastarekanneen foorumilaisen keltainen MiTo. Nikkiä ei muista mutta sieltä taisi ajohanskakin nousta.
18 aikaan Idänpään Nesteellä punainen Giulietta renkaiden täytössä,
musta 156 (putki pörisi vahvasti) lukiokadulla ennen ilta yhdeksää ja sen jälkeen punainen 156 (taisi olla korkea kilpinen) tuli ABC:ltä päin
Juuri äsken parkissa hopeinen varttikutonen järvenpään wärtsilänkadulla. Juuri nyt näen hopeisen gtv 2.0n arviolta suht iäkäs... Beo-xxx on rekkari, carpoikien pihassa.
Punainen 147, nuori juippu ratissa. Ei reaktiota. Paikkana Hyrylä-Savio-välinen pätkä (mikäelienee tie, toisessa päässä Fallbackantie.) joskus 1630 tuntumilla. Sen jälkeen musta 159 Keravan Arvauskeskuksen nurkilla, ei sieltäkään mitään reaktiota
Vantaan Hakunilassa, töistä lähdin ja ehdin ajaa n. 150m ni tuli vastaan musta fl 156 farmari, taisi vielä olla crosswagon kun oli jotenkin korkeen näköinen. Lapa nousi, niin täältäkin
ihana punainen 33 jumbon parkkihallissa (stokkan päässä) ... harmi kun olin asiakkaan kanssa liikkeellä, niin en kerennyt käydä kuolaamassa konepellille ja lääppimässä ikkunoita
VMTD kirjoitti:Aamulla Riksuun mennessä taisi TimoJ alella SYP:llä vastaan?
Juu, moikka vaan. Liihotin Lahtea kohti työn perässä. Hieno on 155 rossona.
Ehdit vielä rekkarinkin nähdä? Minä ehdin vain että punainen ja nätti 155, arvasin omistajan. Ikänäkö...
TimoJ
Kommentti aiemmin mainittuun 166 hyvinkään sveitsinportissa.. Papan tiisselistä jako sekaisin, korjaus näyttää tooosi vaikealta jopa merkkihuollolle. Kestänyt jo pari viikkoa.(edittinä kun tuli mieleen vasta..)
Mä kun en ehdi katsoa tarkemmin, kuin että Alfa *nolo*...eli mustat(?) Alfat torstaiaamuna n. klo 8:30 Asolanväylällä Rekolanmäen kohdilla ja myöhemmin samana päivänä Peijaksentiellä Koivukylän koulun lähellä. Moikkailut puolin ja toisin - sama tai eri Alfa, mahdoton sanoa.
Puoli viis kauppakeskus Linnan rampilla moroteltiin harmaan/sinisen/siniharmaan 156 sw kanssa.
Aika "terävä" kulma kun nousee kattotasenteelle, pitää alkaa välttämään.
Musta 159 Kulloontiellä, IT-museon nurkalla tänään klo 18:55. Morot puolin ja toisin. (PS. Nyt jumaliste, jos se 159 on muuttunut GT:ksi, suutun )
Ilmeisesti sama kaveri vastaan Keravan keskustassa junaradan alimenossa joskus 19:40 pintaan? En nähnyt, tuliko moroa arskat päässä kun sillan alla hämärässä oltiin.
Olikohan joku foorumilainen, joka ajeli eilen illalla hieman ennen ysiä Talin tenniskeskuksen parkkikselta pois S3 Spiderilla rätti auki? Itse olin "masentavalla natsipaiseella" liikenteessä, joten en morottanut...
Aamulla, klo 08:40, Keravan postin edessä oli musta 159, johon pukuun (tai puolipuku?) pukeutunut herrasmies meni ohiajaessani. Vähän nyökäytin, kun ei voinut ratistakaan irrotella otetta...
eilen ajoin letkassa salossa kahden 156 kanssa toinen oli tumman vihreä sedan ja toinen vaaleanvihreä farkku. rek. kirjaimista muistan JIU-??? ja JMI-??? en muista kumpi oli kumpi
Sunnuntaina: punainen Spider 10-tiellä ilta 9 aikoihin Suosaaren kohdalla, ja joskus aiemmin päivällä keltainen 159 samalla tiellä Idänpäässä.
maanantaina: musta 156 sw aapiskukosta etelään olevalla sillalla. Niin ja olihan kukossakin musta 156 jts momon steel wingseillä..
Illalla ennen 21 ajoin hetken punaisen 156 perässä kaupungilla ja motarilla, itse käännyin Abc:een suuntaan ja sieltäkin tuli vastaan 156.
Tänään: jälleen 147 harmaana Hpk:n toimiston takana ja valkoinen Giulietta Hakio hallin edessä.
Ja oliko tänään Salexi tai JaroDD kun morjesti 10-tiellä Vanajan ylittävän sillan päällä klo 18.30??
Petäjävedellä punainen GTV, minä kun olen tullut tulokseen että täällä olisi 3 Alfaa, voihan se tietenkin olla ettei ollut paikallisia. Ja bongattua tuli sisältä kotoa, en sattunut olemaan ajamassa.
Finest: Minä se olin. Sulla se harmaaviherä varttikutonen..?
Tänään aamulla töistä kotioppäin (n. 7.30) ajellessa harvialantiellä kaksi varttikutosta vastaan ja molemmista nousi lapa. Harvinainen vuorokausi - 100% vastaantulleista alfoista morottaa. Onko tää suoraa seurausta siitä, että waagoni on vasta vahattu?
Nyt tuli mieleen, että viime lauantaina(?) bongasin Tiilimäellä mustan 916 GTV:n kaartamassa 8-tielle Rauman suuntaan. Bongaus oli totaalinen vilaus, kesti noin sekunin, sekin vasemmalla silmällä, mutta näytti madalletulta ja seiskatoistasilla varustetulta. Rekkarin alku KNG antaa muistikuvan, että olisin saman Getvosen bongannut Porissa monta vuotta sitten, ph2 kolmelitrasella myllyllä. On se törkeän hieno auto vieläkin, nami nami. Viime vuosina bongatut 916:t ovat kaikki olleet kauhtuneita punaisia, harmailla helmoilla. Vaikka inhoan mustaa väriä, niin tähän GTV:n se sopii loistavasti. Samoin kuin hopea.
Tuskin omistaja on täkäläisiä, mutta yritetään nyt kuitenkin, kun oli kuitenkin hitusen erikoisempi bongaus kuin punainen 156 kehä kolmosella.
JaRoDD kirjoitti:Finest: Minä se olin. Sulla se harmaaviherä varttikutonen..?
Tänään aamulla töistä kotioppäin (n. 7.30) ajellessa harvialantiellä kaksi varttikutosta vastaan ja molemmista nousi lapa. Harvinainen vuorokausi - 100% vastaantulleista alfoista morottaa. Onko tää suoraa seurausta siitä, että waagoni on vasta vahattu?
Jep, tai sininen (azzurro) pilvi (nuvola) se on sävyltään