Tuo ei taida lääkkeenä toimia tällä kertaahagger16 kirjoitti:^Pechöö 3008 HDi Sport -09

Valvoja: Moderators
Tuo ei taida lääkkeenä toimia tällä kertaahagger16 kirjoitti:^Pechöö 3008 HDi Sport -09
Turbo on ok, öljyt on ok, mutta joku siellä hakkaa. Seuraava arvaus onkin sitten irti/löysällä oleva mäntä, joka tyhjäkäynnillä kulkee mukana, mutta kierrosten kanssa pääsisi väljyyttään osumaan kanteen. Tutkivat endoskoopilla suuttimen rei´istä, mitä näkyy ja löytyy.Alfissimo kirjoitti:Alfissimo kirjoitti:ehkä turbo silppuna ja silput koneessa..Alfissimo kirjoitti:Kohtuullisen ikävä naputus pesosen pellin alta
Onko tämä 1.6 HDI? Niissä on kuulemma ollut jonkin verran öljynkierron häiriöitä, mutta luulisi nyt jo pajan huomanneen jos paineet on kadoksissa.Alfissimo kirjoitti:Turbo on ok, öljyt on ok, mutta joku siellä hakkaa.
Plus että yleensä unohdetaan auttaa sitä kiusaajaa myöskin, joka ois yhtä kipeästi vailla hoitoa kuin uhrikin.hagger16 kirjoitti: Mitä taas tulee koulukiusaamiseen, niin toista poskea ei tarvitse kääntää, mutta kaikki ei myöskään pysty kiusaajiaan nostamaan naulakkoon ja siksi tarvitaan aikuisilta asiaan vakavaa suhtautumista. Ja kyllä aikuisiakin kiusataan eikä sitäkään sovi vähätellä..
Puhuin yleisellä tasolla kiusaajista, en koulusurmaajista, anteeksi epäselkeästä artikuloinnista :bhagger16 kirjoitti:^Kyllä, kiusaajat tarvitsisivat varmasti myös hoitoa. Yleensähän omaa oloa helpottamaan aiheutetaan toiselle vielä huonompi olo. Yksikään koulusurmaaja ei vaan ole tainnut olla traumatisoitunut koulukiusaaja..
Pistä viestiä ensi kerralla kun seisoit sielä päin, voin tuoda kaffet sinne autolle jos olen porukoillaAlfissimo kirjoitti:Sijainti: Bussipysäkki, 130-tie, Nurmijärvi-Hyvinkää raja.
Status: Hinausauton odottelu.
Syy: Kohtuullisen ikävä naputus pesosen pellin alta.
Olikos siihen vitutukseen joku lääke olemassa?
Hieno kuulla että wanha pelittääkalliais kirjoitti:^![]()
Mulla se toimii ja luotto on 100%
HeHee.......Melkein yks yhteen.....mulla on hieman vähemmän rintakarvoja, mut muutenjansku kirjoitti: Näytät varmaan hyvältä bikineissä...
Moottorin tilanne sen sijaan alkoi eilen illalla v*tuttamaan, kerkesin kyllä jo sanoa ääneen ^:buctu kirjoitti:Projekti 156 ohjaustehostimen pumpun avaus osoitti, että on pyörinyt kuivana. Katsotaan saisiko ehjättyä. Toivottavasti moottorin kanssa ei ole menty samalla idealla...
*ehjätty, ei harmita ot:n pumppu enää*
kterkkila kirjoitti:Pitäkää öljypinta aina riittävän korkella, vaikka aina yli puolivälin. Jos ostaa käytetyn auton joka syö öljyä, niin todennäköisesti jossain vaiheessa lisäys on unohdettu ja öljypinta on ollut alle alamerkin. Vaurio on sitten saanut alkunsa jossain kaarteessa ja odottelee vain vittumaisinta mahdollista esilletulohetkeä.
Samaa täällä. MF60?DaViega kirjoitti:DNA;n mokkula tai sitten yhteys täältä sinne... eilen veti ihan puhdittomaksi ja tänään vei puolituntia käynnistyä, nyt sitten pätkäsee välillä hetkeksi![]()
Jatkotoimenpiteet huomenna jos touhu jatkuu samana
AAW kirjoitti:Kävi Lidlissä palauttamassa pulloja, väsyneenä en sitten kattonut mitä koneessa lukee vaan painoin jotain v***n arvonta nappia joka vei sitten palautusrahat. Sinänsä summa ja kohde (MLL) ei haittaa mutta tyyli millä kerätään on aika syvältä. Taisi sekin pulju sitten mennä boikottiin ainakin vähäksi aikaa.
No ei nyt tuosta kannata hermostua. Saa ainakin itse päättää, että antaako ja kohdekin on selvillä. Ei ongelmaa minusta.mattijus kirjoitti:
Samaa nappia olen itsekin ihmetellyt, samaten otto. automaateissa "lahjoita" tms. p*skaa. Ihan kun veroja ei jo nyt kerättäisi tarpeeksi.
Just näin, ite herännyt tänään neljältä aamulla ja tehnyt 10h päivän töissä joten ei silloin ole ihan terävimmillään ja jos on tottunut painaa sitä nappia niin sitä sitten painaa. Mun mielestä on kyllä aika harhaan johtavaa ja ihmisten huijaamista tällaiset viritelmät.mattijus kirjoitti:Itse jo wanhana miekkosena olen oppinut, että sitä ainoaa nappia painamalla ne panttirahat saa pitää ihan itse. En ole "koskaan" katsonut mitä nappia painan, enkä enää kykene vanhasta tavasta oppimaan pois.
Minulle tulisi paha mieli kun joutuisinkin 12 kaljatölkin sijaan tyytymään kymmeneen. Vieläpä niin, että joku kasvoton vähäosainen saisi nuo minun kaksi tölkkiä yllättäen ja pyytämättä.
En mä jua ku sen verran, et henki haisee. Ne on noi lasten kolapullot. Ja kollega tuo joskus 18 sandelsia ja tyhjentää niistä 12. Sori OT, ei o nyt avautumistarvett ku on Leijona-viinaa veressä ja muija kuumenemassa.AAW kirjoitti:^ Johtopäätös whiskilasin ääressä, joko juot paljon tai Latvian lippu on halpa.
32tkm kuudessa kuukaudessaPasi kirjoitti:99999km tuli täyteen 159 mittarissa... 68tkm oli kun auto ostettiin 6kk sitten... No eipä tuo tunnu miksikään menevän kun vaimo suhailee motaria edestakas
Meidän 159 tuli taloon aika tarkkaan vuosi sitten 67 tkm mittarissa, ja nyt on 125 tkm. Siinä välissä melkein 3 kk (lomat, vanhempainvapaat yms.) ettei tullut ajoa kuin kauppareissut yms. On se vaan joskus Alfallakin ajo raskasta...mutta sitte kun kuvittelee itsensä monen kollegan tavoin Octavian tai Golfin rattiin, niin kyllä sitä vaan taas kilometrit maistuu Alfalla!Rolle kirjoitti:32tkm kuudessa kuukaudessaPasi kirjoitti:99999km tuli täyteen 159 mittarissa... 68tkm oli kun auto ostettiin 6kk sitten... No eipä tuo tunnu miksikään menevän kun vaimo suhailee motaria edestakasMeillä tulee yhteensä yhteen autoon n. 10tkm vuodessa, avautuminen sekin, kun ei pääse rattiin..
Täältä nousee lapa 3kk/15tkm ja hyvin vähä mitään oikeasti turhaa ja tarpeetonta ajoa. Ihme juttu, että vähän häiritsee auton pajalla olo.Rolle kirjoitti:32tkm kuudessa kuukaudessa.
Loviisa -> Vantaa -> Loviisa ... 190km per työpäivä ... tekee jo melkein 25tkm 6kk aikana + muut "vapaa-ajan" ajot (yleensä helsinkiin tai mäntyharjulle)Rolle kirjoitti:32tkm kuudessa kuukaudessaPasi kirjoitti:99999km tuli täyteen 159 mittarissa... 68tkm oli kun auto ostettiin 6kk sitten... No eipä tuo tunnu miksikään menevän kun vaimo suhailee motaria edestakasMeillä tulee yhteensä yhteen autoon n. 10tkm vuodessa, avautuminen sekin, kun ei pääse rattiin..
Mielestäni nyky yhteiskunnassa "hyysätään" jo muutenkin liikaa "rikollisia",ja uhri saa huonompaa apua kuin tekijä.Kaiken kukkuraksi uhrin kuva kyllä näytetään iltapäivälehdissä,ja tekijöiden naamat peitetään visusti,ettei vaan tunnisteta.jansku kirjoitti:Plus että yleensä unohdetaan auttaa sitä kiusaajaa myöskin, joka ois yhtä kipeästi vailla hoitoa kuin uhrikin.
Aina on helppo syyllistää muttei paneutua niihin todellisiin ongelmiin ja yrittää edes joskus ymmärtää miksi kiusaaja tekee niinkuin tekee ja siten jää se todellinen avunanto aika kiven taakse....