Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.
Valvoja: Moderators
Ollie
Viestit: 176 Liittynyt: 20 Maalis 2004, 01:48
Car(s): Spider 2,0 -71, GTJ 1300 -71, GTV 3.0 24V -02, 159 1.9 JTDm TI -07
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Ollie » 29 Huhti 2012, 15:03
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100
Viesti
Kirjoittaja Vittorio Jano » 01 Touko 2012, 09:12
Rasvis kirjoitti: En silti ehkä omalle Countachilleni tekisi.
Uusi auto?
PS-taiteilijan tuunaama Thema:
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Tazio
Viestit: 3123 Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69 Alfa Romeo GTV 2.0 '86 Alfa Romeo 156 JTS '02
Viesti
Kirjoittaja Tazio » 10 Touko 2012, 08:05
^
Muistelisin, että Asardosta oli joku vuosi sitten juttua jossain amerikan-joen nettilehdessä, olisiko ollut Veloce Today, Automobile tai Winding Road.
Saatoin jopa bookmarkata ko. artikkelin, katson jossain välissä jos löytyy.
-Tazio
Giallo Pozzuoli
Viestit: 1930 Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Giallo Pozzuoli » 10 Touko 2012, 10:44
^ Espanjalaiselta Alfisti-foorumilta löysin skannatun
Motor clásico jutun Asardosta. Jostain kaivoin myös inforippeitä että vain yksi proto (Motor Clásicon jutun kuvissa esiintyvä?) olisi valmistunut ja siihen olisi jossain vaiheessa istutettu Buickin moottori. Näyttäisi olevan entisöity alkuperäiseen ilmiasuunsa jos nyt samasta yksilöstä on kyse.
Tazio
Viestit: 3123 Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69 Alfa Romeo GTV 2.0 '86 Alfa Romeo 156 JTS '02
Viesti
Kirjoittaja Tazio » 10 Touko 2012, 19:55
^
Ei löydy linkkiä ei
Alan epäillä muistikuvaani, kuukkelikaan ei paljoa kerro. Olisiko kuitenkin ollut sitten printtimediassa joku pikkujuttu joskus? Jostain kun olen tuosta virityksestä lukenut ja muistan selvästi että kun tuota luin alkoi taustalta kuulua selvästi Mr Pettyn äänellä '....in Jersey anything is legal as long as you don't get caught...'
-Tazio
Satakuusnelonen
Viestit: 1773 Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Parkano
Viesti
Kirjoittaja Satakuusnelonen » 29 Touko 2012, 22:15
an amateur practices until he gets it right. a professional practices until he can't get it wrong
alfa 156 v6
Viestit: 5150 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: QP V 4.7S harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v
Paikkakunta: Keuruu
Viesti
Kirjoittaja alfa 156 v6 » 29 Touko 2012, 22:39
^taitaa olla lasikuitua koko tuo pulkka kun joka paikka noin repsottaa
Giallo Pozzuoli
Viestit: 1930 Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Giallo Pozzuoli » 30 Touko 2012, 00:28
^ Pahitenhan tossa repsottaa toi helman alumiininen lärpäke
Cuore Sportivo
Viestit: 5754 Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916 (ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja Cuore Sportivo » 30 Touko 2012, 00:42
Mutta on se härskin näköinen!
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100
Viesti
Kirjoittaja Vittorio Jano » 30 Touko 2012, 08:40
O!
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100
Viesti
Kirjoittaja Vittorio Jano » 30 Touko 2012, 22:01
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Cuore Sportivo
Viestit: 5754 Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916 (ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja Cuore Sportivo » 30 Touko 2012, 22:06
^ Tuossahan oli 348/355 tekniikka. Jotain videopätkiäkin taitaa löytyä. Komia.
MiNkO^^
Viestit: 869 Liittynyt: 06 Huhti 2006, 13:03
Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75 käyttöauto: Saksalainen Ex: Alfa Romeo 147
Paikkakunta: Päijät-Häme
Viesti
Kirjoittaja MiNkO^^ » 31 Touko 2012, 23:25
Tossa nyt äkkisilteen löytyi
http://www.youtube.com/watch?v=Xb011YYi ... re=related " onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.
pitkämies
Viestit: 2457 Liittynyt: 04 Heinä 2007, 17:49
Car(s): .................... - Maserati 222 SE - Maserati Quattroporte - Lancia Thesis - Jaguar XJR - Saab 9-5 2.0 Turbo
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja pitkämies » 31 Touko 2012, 23:56
Vittorio Jano kirjoitti:
Aivan Upea!!
Jos olisi "nippu" kunnossa, niin muuntaisin omani ( joka tietenkin löytyy tallista ) HETI tuollaiseksi.......Tiputtelisin sitten huvikseni muutamia ylimielisiä audia6-kuskeja takaisin maanpinnalle!) ja nauttisin elämästä....
"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....
buctu
Viestit: 520 Liittynyt: 03 Huhti 2007, 22:07
Car(s): 156 sw 2.4 20v, 156 2.0 TS, RS2000 2.3i e85, Laguna sw II.
Paikkakunta: Jyväskylä -rock city
Viesti
Kirjoittaja buctu » 05 Kesä 2012, 22:35
Mahdollisesti niin wanha etten edes muista, että olisi topicissa ollut joten pahoittelen repostausta jo nyt.
"Too much ain't enough"
Giallo Pozzuoli
Viestit: 1930 Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Giallo Pozzuoli » 06 Kesä 2012, 01:06
Lieköhän Colin Chapman ottanut seveniä suunnitellessaan vaikutteita Brooks Stevensin vuoden '51
Excalibur J.stä ? Samoja kulmikkaita muotoja on havaittavissa sevenissäkin. Excalibur J:t olivat suht menestyksekkäitä jenkkiradoilla eri virityksissään. Protomallissa Stevensillä oli Alfa-Romeon 1900cc moottori suorituskyvyn vertailun vuoksi tuotantomallien Henry J moottoreita sparraamaan.
Savo
Viestit: 2044 Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti
Kirjoittaja Savo » 12 Kesä 2012, 17:08
Jotenkin tää mulle toimii, vaikkei mikään erityisen viimeistelty olekkaan.
Liitteet
Mersu.jpg
(162.65 KiB) Tiedosto ladattu 15962 kertaa
jeQQ
Viestit: 4190 Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
Paikkakunta: Vihti
Viesti
Kirjoittaja jeQQ » 12 Kesä 2012, 17:36
Tää on siistimpi:
Ilma-alustalla toki.
kalliais
Viestit: 809 Liittynyt: 02 Syys 2009, 09:46
Paikkakunta: Karkkila
Viesti
Kirjoittaja kalliais » 19 Kesä 2012, 13:20
19" vanteet seiskassa
DaViega
Viestit: 4527 Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary ex: 159 2.2 JTS 156 JTS
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja DaViega » 19 Kesä 2012, 19:04
Älä ny... tolla kuvalla mentäisiin kevyesti GTI-magazinen kanteen
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
Tazio
Viestit: 3123 Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69 Alfa Romeo GTV 2.0 '86 Alfa Romeo 156 JTS '02
Viesti
Kirjoittaja Tazio » 19 Kesä 2012, 19:58
^
Joo, ja jutussa puhuttaisiin 250 hepan tehoista ja tekniikkalaatikossa olisi mainittu K&N vapausvirtaussuodatin + isompi kaasari
-Tazio
Seiska5mma
Viestit: 1275 Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja Seiska5mma » 20 Kesä 2012, 23:06
Niin ja totta kai myös Optima Yellow Top -akku. Jostain syystä esiteltävissä autoissa on aina Optima Yellow Top -akku. Ilmeisesti nopeissa autoissa on usein Optima Yellow Top -akku.
Giallo Pozzuoli
Viestit: 1930 Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Giallo Pozzuoli » 21 Kesä 2012, 01:10
Tuning autoja pitää viritellä tehopöntöillä, vapaavirtaussuodattimilla, turboilla, lastutuksilla ja sen semmoisilla sen takia, että saataisiin auton suorituskyky palautettua vakiotasolle sen jälkeen kun autoon on upotettu 300 kg subbareita, tehovahvareita ja muuta hifiä
Oleino
Viestit: 1780 Liittynyt: 04 Touko 2006, 18:58
Car(s): 33 16v
Paikkakunta: Valkeakoski
Viesti
Kirjoittaja Oleino » 21 Kesä 2012, 21:20
Meinasin eka pistää "bongattu nettiautosta" ketjuun, mutta kuuluu kyllä ehdottomasti tähän osioon. Eikä muutenkaan ollu ees nettiautossa vaikka myynnissä onkin.
Fiat 126
Tein itse - säästin
Satakuusnelonen
Viestit: 1773 Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Parkano
Viesti
Kirjoittaja Satakuusnelonen » 01 Heinä 2012, 22:49
an amateur practices until he gets it right. a professional practices until he can't get it wrong
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100
Viesti
Kirjoittaja Vittorio Jano » 09 Heinä 2012, 21:21
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
silverine
Viestit: 2351 Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10 156 3.0 V6 Q2 compr. ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja silverine » 09 Heinä 2012, 21:35
buctu kirjoitti: Mahdollisesti niin wanha etten edes muista, että olisi topicissa ollut joten pahoittelen repostausta jo nyt.
Rekkari kertoo enemmän kuin tarpeeksi, perseestä o.
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 09 Heinä 2012, 21:40
Mikähän tauti saa konepellin kasvamaan nakkimakkaroita?
- Epäkelpokeräilijä -
Polforea
Viestit: 8939 Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
Car(s): 159 Berlina 335xi E90 350i DHC 99 GL 2D 33 P4 4C 1:24 TBi
Paikkakunta: Viiva-k-fisu
Viesti
Kirjoittaja Polforea » 09 Heinä 2012, 21:41
^^Spoilerin mataluus yllättää positiivisesti. Kun muuta autoa katsoo, on todella helppoa nähdä kontin päälle yli 20cm korkea tommisbilletti. Lisäksi renkaat näyttäisivät vanteille sopivan levyisiltä ja ovat jopa suorassa! Sitäpaitti takavalot näyttää suht. järjellisiltä ja merkit on paikoillaan ja näkyvissä molemmissa päissä autoa.
Summa summarum: tuo voisi olla vielä paljon pahempi.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
silverine
Viestit: 2351 Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10 156 3.0 V6 Q2 compr. ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja silverine » 09 Heinä 2012, 21:48
Rasvis kirjoitti: Mikähän tauti saa konepellin kasvamaan nakkimakkaroita?
Tyttäreni mukaan auto on grillausauto.
Polforea: totta, tuo voisi olla paljon pahempi. Mutta perseestä o.
Cuore Sportivo
Viestit: 5754 Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916 (ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja Cuore Sportivo » 09 Heinä 2012, 21:54
Todellakin. Ja hieno video!
EdotL
Viestit: 878 Liittynyt: 20 Touko 2004, 09:34
Car(s): 156 V6 -03 ex:156 2.0ts -98
Paikkakunta: Turku
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja EdotL » 10 Heinä 2012, 00:57
Täällä ei kai ole tätä 156 tuunausta vielä esitelty. Kyseessä on Slovenialaisen Alfistin projekti, jossa fl-156:sta rakennetaan wtcc-replica. Korisarja on Autodeltan sarjasta modattu ja kone on piristetty jtdm. Korisarjaan liittyy sellainen erikoisuus, että Autodelta on valmistuttanut ne noilla nurkilla, joten tässä projektissa on päästy kikkailemaan originaalien muottien kanssa.
Autosta löytyy yli
200 sivuinen ketju kroatialaisella alfa-foorumilla. Eihän tuosta mitään ymmärrä, mutta kuvat kertoo paljon. Otetaan siis pari teaseria.
http://www.shrani.si/f/1X/uz/tsjMoq8/2/ ... 6-rear.jpg
Kelpaisi tänne tuossa kuosissa ihan koska vaan.
Cuore Sportivo
Viestit: 5754 Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916 (ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja Cuore Sportivo » 10 Heinä 2012, 02:11
^ Räyhäkkään olemuksen kruunaa rata-alfoistakin tuttu kiisselin nakutus!
buctu
Viestit: 520 Liittynyt: 03 Huhti 2007, 22:07
Car(s): 156 sw 2.4 20v, 156 2.0 TS, RS2000 2.3i e85, Laguna sw II.
Paikkakunta: Jyväskylä -rock city
Viesti
Kirjoittaja buctu » 10 Heinä 2012, 07:07
Näillä vanteilla mucho bueno! Lisättäväksi vanne topiciin; 8.5x20 225/30/20.
"Too much ain't enough"
mattijus
Viestit: 5098 Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja mattijus » 10 Heinä 2012, 07:41
Cuore Sportivo kirjoitti: ^ Räyhäkkään olemuksen kruunaa rata-alfoistakin tuttu kiisselin nakutus!
Eikös ne 156:t olleet Twin Sparkeja
VMP
Cadamuro
Viestit: 1056 Liittynyt: 26 Touko 2011, 22:34
Car(s): 159 2.4 TI farkku. 155 2.0 TS WB 75 2.0 TC 75 3.0 V6 America Fiat Tipo sport 2000 Roadsport 2B 156 TS (ex) Fulvia 1.3 HF (ukon). Giulietta -81 (^) 128SC Kilpuri (^) (ex) 155 v6 (ex)
Paikkakunta: Mänttä
Viesti
Kirjoittaja Cadamuro » 10 Heinä 2012, 10:01
mattijus kirjoitti: Cuore Sportivo kirjoitti: ^ Räyhäkkään olemuksen kruunaa rata-alfoistakin tuttu kiisselin nakutus!
Eikös ne 156:t olleet Twin Sparkeja
Venttiilinajoituksenmuunnin tekee kaikista niistä ennenpitkää diisseleitä ellei asialle jotain tee
Kantapään kautta vuodesta -93..
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 12 Heinä 2012, 09:04
Osaakos kukaan sanoa, että mitkä ihmeen rakennelmat nuo "kellot" tuolla Rolssin vanteen ulkokehällä on?
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
Tazio
Viestit: 3123 Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69 Alfa Romeo GTV 2.0 '86 Alfa Romeo 156 JTS '02
Viesti
Kirjoittaja Tazio » 12 Heinä 2012, 09:53
^
Venttiilit?
-Tazio
Carlo Coppa
Viestit: 673 Liittynyt: 11 Helmi 2006, 22:06
Car(s): Sprint QV -88, 75 V6 3.0 -88, Maserati 4.24v -90, MaXi5 -00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti
Kirjoittaja Carlo Coppa » 12 Heinä 2012, 10:08
Eikös venttiili ole tuossa klo 9.30 kohdalla?
Tazio
Viestit: 3123 Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69 Alfa Romeo GTV 2.0 '86 Alfa Romeo 156 JTS '02
Viesti
Kirjoittaja Tazio » 12 Heinä 2012, 10:20
Carlo Coppa kirjoitti: Eikös venttiili ole tuossa klo 9.30 kohdalla?
Taitaa muuten ollakin.
-Tazio
buctu
Viestit: 520 Liittynyt: 03 Huhti 2007, 22:07
Car(s): 156 sw 2.4 20v, 156 2.0 TS, RS2000 2.3i e85, Laguna sw II.
Paikkakunta: Jyväskylä -rock city
Viesti
Kirjoittaja buctu » 12 Heinä 2012, 10:39
jknracing kirjoitti: Osaakos kukaan sanoa, että mitkä ihmeen rakennelmat nuo "kellot" tuolla Rolssin vanteen ulkokehällä on?
Ne on vastapainot ja niitä on tuossa kehällä kolme kappaletta (kuvassa yksi jää keskikupin alle piiloon). Toimivat vanteen tasapainoituksen välineinä.
"Too much ain't enough"
fahlsjy
Viestit: 1608 Liittynyt: 18 Loka 2004, 04:23
Car(s): Giulietta QV Jaguar XKRR convertible
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja fahlsjy » 12 Heinä 2012, 17:17
jknracing kirjoitti: Osaakos kukaan sanoa, että mitkä ihmeen rakennelmat nuo "kellot" tuolla Rolssin vanteen ulkokehällä on?
Ihan samaa ihmettelin Vääksyssä
Jakke
Viestit: 3336 Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
Car(s): 166 3.0 Super, 159 2.2 SW Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Jakke » 10 Elo 2012, 09:57
Eilen tuli vastaan kaameilla levikkeillä ja siivillä varustattu Astra. Siinä nyt ei sinänsä mitään ihmeellistä, mutta minkä helvetin takia siihen oli teipattu 30 senttiä korkeilla kirjaimilla jotain japaninkielistä tekstiä?
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO
Smacket
Viestit: 2709 Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
Car(s): 159 2.4 JTDm
Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi
Viesti
Kirjoittaja Smacket » 10 Elo 2012, 12:36
Jakke kirjoitti: Eilen tuli vastaan kaameilla levikkeillä ja siivillä varustattu Astra. Siinä nyt ei sinänsä mitään ihmeellistä, mutta minkä helvetin takia siihen oli teipattu 30 senttiä korkeilla kirjaimilla jotain japaninkielistä tekstiä?
Aika alas on menty matalilla krireereillä, jos joku haluaa Ooppelistaan Japanin wannabe-laitteen...
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -