FTCF:n puolelta kannattaa käydä kyselemässä kuulumisia. Siellä taitaa olla pari omistajaa + tekniikkahan lienee lähes 1:1 Bravon kanssa. Jolloin suurin murhe taitaa olla T-Jettien jäähdytysnestevuodot.routasydän kirjoitti:Noitaa oon vähän sillä silmällä vilkuillu. Täällähän on joillakin noita ollukkin. Ilmeisesti kohtuu laadukkaan oloisia, ei isoja murheita? Ite en oo tommosta ajanu, mutta täältä lukemani perusteella ilmeisesti ajettavuudeltaan enemmän mukavuus kuin urheilullisuuspainotteinen?Isola kirjoitti:Kävisikös Routasydämen kakkos- tai kolmosvaihtoehtoon nykyinen Delta?
Jos urheilullisempaa alustaa kaipaat eikä takapenkin tiloilla ole väliä (Deltassa on pidennetty alusta), niin kuis olisi sitten Bravo Sport 150 hv bensa- tai dieselkoneella? Maranello Red tai Maserati Blue erottuu kivasti pölypallon harmaasta massasta ja ajettavuuskin on kesärenkain aika kiva - ihan Giuliettan tasoa. Siis sport -moodi päällä, jolloin ohjauksessa on edes jotain tuntoa (hyvä se ei silti ole, mutta G:ssä on ihan sama vaiva - tosin G:ssä ei DNA vaikuta ohjaustuntoon, ainoastaan ohjauksen jäykkyyteen). Normaali/mummomoodissa ohjaus on ylitehostettu ja jos/kun Deltassa tai Dynamic Bravossa se on tällainen koko ajan, niin aika pleikkaripeliä ajaminen on, etenkin kitkarenkain. Niinjoo, yksi riesa noissa sporteissa on onnettomasti valittu mittarien väritys. Auringon paistaessa matalalta ei nopeusmittarista saa mitään tolkkua.