Perketi, että saatte menemään pienellä!nakkis kirjoitti:Omasta laskin 4,8l/100km kulutukseksi. Reilun kymppidonan oon tolla nyt rullaillu suhteellsen tyytyväisenä. Tyhjäkäyntimoottorin jouduin tuohon uusimaan, mutta muuta menoa haittaavaa ei toistaiseksi ole ollut.Jakke kirjoitti:Joo ja tuo minkä minä ostin olikin sitten 1,2 koneella Mutta oikeestaan hyvä niin, hinta romahti niin alas, että pakko oli ostaa. Ja sitäpaitsi tuohan ei näy kuluttavan bensaa käytännössä juuri ollenkaan.
Jos nyt yleensäkkään Suomessa bensa-autoilu voi olla halpaa, niin tällä se sitä kyllä on.
Hankintahinnatkaan ei tosiaan päätä huimaa, kun reilusti alle 100tkm ajetun 2000-luvun pirssin saa alle tonnilla.
1,6 Bravan keskikulutus meillä oli lähellä seiskaa (kolme vuotta ja noin satkun verran ajoa). Punto imee minulla kuuden litran paikkeilla. 127:lla pääsen juuri tuohon viiden litran kintaalle (4.9 - 5.1), mutta vain jos nopeus ei nouse yli 80 km/h:n - ja minähän ajan noilla kuin vanhat äijät, hiljaa ja matalalla.
-Tazio