Naiset kertovat autoilukokemuksia...
Valvoja: Moderators
Ihan varmastikko?!Olin menossa kouluun isolla Iveco-merkkisellä diesel pakettiautolla. Auto kävi alkumatkan hyvin mutta sitten se alko hyytyä. Soitin miehelleni ja kysyin neuvoja ja hän ilmoitti että on naftaletku tukossa ja eikun naftaletku irti ja suuhun ja imaista tukoksen pois, se oli ällöttävintä mikä olen ikinä tehnyt.
Tää oli kyllä paras
Itselläni ei vielä ajokorttia ollut. Äidin kanssa oltiin matkassa, kamala kiire luonnollisesti. Yhtäkkiä rupesi kuulumaan omituista naksutusta... Varovasti ajettiin huoltoasemalle. Juoksin hakemaan "huoltomiehen" apuun tyyliin "auto varmasti ainakin räjähtää jos sitä ei heti korjata".
Hölmistynyt mies katsoi autoa hetken, avasi kuskin puolen oven (autoahan ei oltu uskallettu sammuttaa) ja painoi hätävilkut pois päältä. Olin sitten jotenkin onnistunut säätämään hätävilkut päälle kummankaan asiaa huomaamatta...
Lähettäjä: chocol@te
Päivämäärä: 22.8.04 21:02:05
moomin, älä unohda:
Käännyttiin Porissa liikenneympyrästä väärään suuntaan ja meinattiin ajaa mereen...
Tässä kohtaa mä tipuin..Lähettäjä: moomin
Päivämäärä: 22.8.04 21:07:35
Hihi... ;D Juu, tosiaan sekin vielä! Vaikkei se paikka sinäänsä Poria ole nähnytkään, Parainen lähempänä...
Noh, tulipahan kerrankin luututtua työpöydän alta pölyt!
Helmi juttu.
Ei voi kyllä kaikkea lukea läpi kerralla, kun muuten ei enää maha aukene kippuralta.
Tämä osui lopusta silmään:
Ei voi kyllä kaikkea lukea läpi kerralla, kun muuten ei enää maha aukene kippuralta.
Tämä osui lopusta silmään:
Onneksi meni oma Alfakin just läpi katsastuksesta, vaikka en muistanut noihin aluvanteisiin pölykapseleita laittaakaan. Ei tullut katsastusmieheltä edes mitään kommenttia.... kunnes katsastussetä sitten neuvoi..
Meni muuten auto läpi, eikä tullut edes mitään kommentteja vaikka pölykapselit puuttuivat ja etulasissa on lähes metrin halkeama.
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Mulla tulee vaan katkeruus ku näki vuosien varrella miten noi tytöt sai kaikkea ilmatteeksi korjaamolla. Katsastussedätkin näytti muuttuvan sokeiksi niiden edessä, pölykapselit ymmärrän mutta Kadetteja missä oli sian mentäviä reikiä helmoissa ja parin päivän päästä jarrutuksessa irronnut etukehto.Kai silmät oli vaelleet hiihtäjässä
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Siinä on tädillä rahakas asenne. Mikäs siinä jos on varaa käyttää autoa pajalla vaikka ajettuaan ilman öljyjä tai nesteitä, mutta kyllä se näin köyhempää kulkijaa kirpaiseeTaski kirjoitti:itse olen sitä mieltä että minulla on mies sitä varten, ettei itse tarvitse noista autohuolista kärsiä, senkun ajan ja tankkaan.
Entisessä työpaikassa satuttiin kerran kaverin kanssa huomaamaan lajittelukoneesta nousevan palaneen käryä. Konetta hoitanut täti kuuli ihmettelyn ja totesi "Juu, se on haissut tuolta koko viikon". Ei sitten tullut mieleenkään huomauttaa asiasta kenellekään ennen kuin koko vehje kärähtää Sama näyttää monella pätevän autoiluunkin.
- Epäkelpokeräilijä -
Näin tasa-arvon aikakaudella tulee mietittyä, mikä oikeus naisilla on olla huolehtimatta omaisuudestaan ja mikä velvollisuus miehillä puolestaan on tuntea autonsa läpikotaisin. Tuollakin ketjussa äimistellään miehiä, jotka eivät tunne tekniikkaa tai jotka eivät omista ajokorttia.
Kyllä se vaan on niin, ettei naisilla ole mitään etuoikeutta toheloida autojensa kanssa. Ja toisaalta auto on laite siinä missä muutkin, eivät kaikki osaa tietokonettakaan koota. Eli ihan tasapuolisesti pitäisi olettaa, että vähintään normaalitoimenpiteet kuten nesteiden tarkistus, renkaan vaihto jne.. onnistuvat sukupuoleen katsomattta. Varsinainen huoltaminenhan on sitten sitä extraa ja harrastuneisuutta.
Jo pelkästään auton ohjekirjan lukemalla selviää monesta typeryydestä, jos tosiaan tietoa ei omasta takaa löydy.
Kyllä se vaan on niin, ettei naisilla ole mitään etuoikeutta toheloida autojensa kanssa. Ja toisaalta auto on laite siinä missä muutkin, eivät kaikki osaa tietokonettakaan koota. Eli ihan tasapuolisesti pitäisi olettaa, että vähintään normaalitoimenpiteet kuten nesteiden tarkistus, renkaan vaihto jne.. onnistuvat sukupuoleen katsomattta. Varsinainen huoltaminenhan on sitten sitä extraa ja harrastuneisuutta.
Jo pelkästään auton ohjekirjan lukemalla selviää monesta typeryydestä, jos tosiaan tietoa ei omasta takaa löydy.
Äärittelleen viritetty tasa-arvo: "ei ole olemassa naisten töitä, on vain miesten töitä"Maclane kirjoitti:Näin tasa-arvon aikakaudella tulee mietittyä, mikä oikeus naisilla on olla huolehtimatta omaisuudestaan ja mikä velvollisuus miehillä puolestaan on tuntea autonsa läpikotaisin. Tuollakin ketjussa äimistellään miehiä, jotka eivät tunne tekniikkaa tai jotka eivät omista ajokorttia.
-
- Viestit: 849
- Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
- Car(s): Volvo S40 T5
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Toisaalta voidaan myös kysyä, miksi edes tällaista (renkaiden vaihto etc.) pitäisi olettaa? Itse olen mies ja tankata osaan. Muuten olen täysi tumpelo mitä auton huoltamiseen tulee, koska minua se asia ei yksinkertaisesti kiinnosta. Pidän ajamisesta ja annan ammattilaisten hoitaa loput. Metroseksuaali pahimmasta päästä?Maclane kirjoitti:Näin tasa-arvon aikakaudella tulee mietittyä, mikä oikeus naisilla on olla huolehtimatta omaisuudestaan ja mikä velvollisuus miehillä puolestaan on tuntea autonsa läpikotaisin. Tuollakin ketjussa äimistellään miehiä, jotka eivät tunne tekniikkaa tai jotka eivät omista ajokorttia.
Kyllä se vaan on niin, ettei naisilla ole mitään etuoikeutta toheloida autojensa kanssa. Ja toisaalta auto on laite siinä missä muutkin, eivät kaikki osaa tietokonettakaan koota. Eli ihan tasapuolisesti pitäisi olettaa, että vähintään normaalitoimenpiteet kuten nesteiden tarkistus, renkaan vaihto jne.. onnistuvat sukupuoleen katsomattta. Varsinainen huoltaminenhan on sitten sitä extraa ja harrastuneisuutta.
Jo pelkästään auton ohjekirjan lukemalla selviää monesta typeryydestä, jos tosiaan tietoa ei omasta takaa löydy.
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”
En siis tarkoittanut tässä tapauksessa varsinaisia huoltotoimenpiteitä. Ja tuossahan yritin sanoa, että sukupuoleen katsomatta toheloimisen pitäisi olla yhtä lailla hyväksyttävää/paheksuttavaa, riippuen nyt siitä miten ajattelee. Mitä sanoin noista perusjutuista en tarkoita, että ne olisivat kansalaisvelvollisuuksia, mutta omasta mielestäni käyttäjän on hyvä esimerkiksi tietää minne mitäkin nestettä lorauttaa, ja tarvittaessa pystyä vaihtamaan rikkoutunut rengas.Punavuoren Paroni kirjoitti:Toisaalta voidaan myös kysyä, miksi edes tällaista (renkaiden vaihto etc.) pitäisi olettaa?
- Mika
- Viestit: 506
- Liittynyt: 18 Touko 2004, 02:05
- Car(s): 159 2.4 JTDm
- Paikkakunta: Turkulainen Jyväskylässä...
Re: Naiset kertovat autoilukokemuksia...
En edes halua kysyä miksi tonne olet eksyny.....Olli79 kirjoitti:http://forum.hevostalli.net/read.php?f= ... 4&t=569014
ex 156 V6 2,5
Ei riemulla rajaa, kun V6 ajaa..
Happy without HONDA!
Nykyinen wv t4 carsport
Ei riemulla rajaa, kun V6 ajaa..
Happy without HONDA!
Nykyinen wv t4 carsport
epätodellinen saitti
Koolla on todellakin väliä ja jos vaimo alkaa taas kiukutteleen niin pistämpä keltaiset vilkut alfan katolle ja vien ajelulle
jos kiukettelee enempi niin pitää jostain vuokrata yhdistelmä jossa on vilkut katolla
Mitäs tuostakin lausahduksesta voi naisista oppia:"Eve*: Munpa ex-autosta halkesi jäähdyttimen letku ja mä pääsin ihan sellaisella IISOLLA hinausautolla ajelemaan ( nelivetoa ei voi vetää ).
Siinä oli vilkut ja kaikki katolla ja vähänkös oli siskonpoika katkera! ;D
Koolla on todellakin väliä ja jos vaimo alkaa taas kiukutteleen niin pistämpä keltaiset vilkut alfan katolle ja vien ajelulle
jos kiukettelee enempi niin pitää jostain vuokrata yhdistelmä jossa on vilkut katolla
Nonii tässä tulee:eltsu kirjoitti:Pitäiskös tännekkin avata oma säie missä kaikki sais kertoa parhaat tohelointinsa? Jotenkin veikkaan että ihan yhtä avoimesti ei kovinkaan moni uskaltaisi/kehtaisi toilailuistaan julkisesti täällä mainostaa... liekö miehinen ylpeys tms. joka estäisi ainakin omalta kohdalta
- Olen yrittäny tankata seteliautomaatista ilman maksamista. Tajuamiseen meni hetki.
- Olen loruuttanut bensaa tankista yli koska keskityin ajattelemaan jotain "tärkeää".
- Olen yrittänyt ajaa käsijarru päällä.
Mitäköhän vielä.. Nämä nyt tulivat ensimmäisinä mieleen
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Itse ohitin hälytysajoneuvolla tankkausjonon menemällä tankille väärästä suunnasta. Seurasin silmätarkkana alakynnystä että ei ota siihen.En hoksannut että tankkauskatos tarttui autoon kiinni. Tankkasin normaalisti. Huusin ovelta että laittakaa laitoksen laskuun. Kiihdyttäessä pihalta koko katos lähti mukaan.Tuli naftalle hintaa...
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Ajelin kaverin vanhalla Bemarilla ja lähdin laiskasti isolla vaihteella ohittamaan edellä menevää alle kuuttakymppiä matelevaa Rellua. Kesken ohituksen huomasin jonkin matkan päässä vastaan tulevan auton, jolloin katsoin parhaaksi polkaista kaasun pohjaan. Poljinvivusto sitten otti ja hajosi jättäen kaasun pohjaan, kytkintä painettaessa jengat tietysti hyppäsivät tappiin enkä raaskinut vanhaa konetta rääkätä (ties vaikka härveli olisi räjähtänyt) joten käänsin sytkävirran pois. Tästä sitten seurasi, että omalle kaistalle palatessa rattilukko napsahti päälle. Alkoi olla jo sen verran odottamattomia tapahtumia yhdelle ohitukselle etten enää ehtinyt keksiä mitä pitäisi tehdä, joten ohjaus lukossa jarruttelin auton pysähdyksiin ojanpenkalle yhden fillarin jäädessä ilmaan roikkumaan.
Mahtoi olla Rellussa komea näky kun vanha Bemari lähtee ohi ja kaartaa nenän edestä suoraan ojaan
Mahtoi olla Rellussa komea näky kun vanha Bemari lähtee ohi ja kaartaa nenän edestä suoraan ojaan
- Epäkelpokeräilijä -
Jaaha ja tunnustukset alkoivat.. sopivan otsikon alla kieltämättä
Täytyyhän se jotain tunnustaa.. Elikkäs 18-kesäisenä juuri kortin saaneena ja auton hankkineena (vw polo -88 ) pitihän sitäkin tietyin väliajoin pestä ja puunata.
Joten eikun pesemään pihalle. Piha nyt vaan sattuu olemaan aikas kalteva ja alhaalla kotipuolessa sijaitsee vielä vanha aitta johonka oli porraslaudoitus uusittu, kakkosnelosia...
No siihen ylös minä poolon jätin, keula alamäkeen ja käsijarru päälle. Ja eikun etsimään sisältä sientä ja ämpäriä. Pienen etsintätuokion jälkeen löysin ne, joten pihalle..
"EI perkele missä mun auto on?!?"
No siellähän se, alhaalla aitan kyljessä. Ei sitten käsijarru ollut pitänyt vaan auto oli karauttanut keula edellä kakkosneloseen sen verran vauhdikkaasti että jouduin autoa fiksailtuani vielä vaihtamaan säleiksi menneen kakkosnelosen
Täytyyhän se jotain tunnustaa.. Elikkäs 18-kesäisenä juuri kortin saaneena ja auton hankkineena (vw polo -88 ) pitihän sitäkin tietyin väliajoin pestä ja puunata.
Joten eikun pesemään pihalle. Piha nyt vaan sattuu olemaan aikas kalteva ja alhaalla kotipuolessa sijaitsee vielä vanha aitta johonka oli porraslaudoitus uusittu, kakkosnelosia...
No siihen ylös minä poolon jätin, keula alamäkeen ja käsijarru päälle. Ja eikun etsimään sisältä sientä ja ämpäriä. Pienen etsintätuokion jälkeen löysin ne, joten pihalle..
"EI perkele missä mun auto on?!?"
No siellähän se, alhaalla aitan kyljessä. Ei sitten käsijarru ollut pitänyt vaan auto oli karauttanut keula edellä kakkosneloseen sen verran vauhdikkaasti että jouduin autoa fiksailtuani vielä vaihtamaan säleiksi menneen kakkosnelosen
Eli Biltemasta keltainen varoitusvalo makuuhuoneen kulmaan ja..?motorhead kirjoitti:Mitäs tuostakin lausahduksesta voi naisista oppia:
Koolla on todellakin väliä ja jos vaimo alkaa taas kiukutteleen niin pistämpä keltaiset vilkut alfan katolle ja vien ajelulle
jos kiukettelee enempi niin pitää jostain vuokrata yhdistelmä jossa on vilkut katolla
Mä olin joskus teinipoikana kaverin täyskeltaisella Mitsulla känniääliöitä kuskaamassa ja jossain vaiheessa iltaa piti tietysti puolustaa kunniaansa metrisudittajien ja purkkatukkien killassa valkoista eskorttia vastaan.
Valoista tiukka ampaisu ja kahdenkymmenen metrin jälkeen Mitsusta katkeaa pakoputki juuri ennen ekaa pönttöä ja koko paska tippuu tielle. Siinä oli viereisen auton kavereiden ilmeet näkemisen arvoiset kun kirjaimellisesti koko kaupunki raikasi, taisivat luulla että meillä oli turbo..
Valoista tiukka ampaisu ja kahdenkymmenen metrin jälkeen Mitsusta katkeaa pakoputki juuri ennen ekaa pönttöä ja koko paska tippuu tielle. Siinä oli viereisen auton kavereiden ilmeet näkemisen arvoiset kun kirjaimellisesti koko kaupunki raikasi, taisivat luulla että meillä oli turbo..
Eitunnumissään.
Kerran oltiin kavereitten kanssa kalassa ja sitten aamusella ois aamiasta syöty, mutta kun ei ollut leipää eikä maitoa kahviin. Meikäläinen reippaana kaverin auton puikkoihin ja lähikaupasta (25 km) tavaroita hakemaan. Kaikkihan menee aivan loistavasti paitti 100 m ennen mökkiä sorateiden virtuoosi karauttaa pöpelikköön. " Minne sä auton laitoit??"... Ei siinä paljoo aamiainen auttanu.
Viälä hienompaa oli mennessäni nykyisen vaimoni kanssa leffaan Helsingissä appiukon autolla. Parkkipaikat kuten tunnettua kortilla. Ei muuta kuin auto parkkiin puoliksi jalkakäytävälle WTC:n eteen. Ei tullut ees pysäköintisakkoa, mutta joku valpas jalankulkija oli kävellyt konepellillä ja potkinut tuulilasin sisään Oli meinaan appiukko iloista seuraa auton palautettuani.
Ja kun vauhtiin on päästy. Opiskeluaikoina tuli taksiakin suhautettua ja aamusella oli pikkasen kiirus saada asiakkaita kyyditettyä ja kaistojakin piti solkenaan vaihtaa. Sattuipa sitten niin jotta kattelin siinä takaviistoon josko viereisellä kaista olisi tilaa ja olihan siellä. Ainoa ongelma oli tietysti edessä oleva auto joka oli päättänyt pysähtyä punaisiin valoihin. Onneton tumpula.
Kerran oltiin kavereitten kanssa kalassa ja sitten aamusella ois aamiasta syöty, mutta kun ei ollut leipää eikä maitoa kahviin. Meikäläinen reippaana kaverin auton puikkoihin ja lähikaupasta (25 km) tavaroita hakemaan. Kaikkihan menee aivan loistavasti paitti 100 m ennen mökkiä sorateiden virtuoosi karauttaa pöpelikköön. " Minne sä auton laitoit??"... Ei siinä paljoo aamiainen auttanu.
Viälä hienompaa oli mennessäni nykyisen vaimoni kanssa leffaan Helsingissä appiukon autolla. Parkkipaikat kuten tunnettua kortilla. Ei muuta kuin auto parkkiin puoliksi jalkakäytävälle WTC:n eteen. Ei tullut ees pysäköintisakkoa, mutta joku valpas jalankulkija oli kävellyt konepellillä ja potkinut tuulilasin sisään Oli meinaan appiukko iloista seuraa auton palautettuani.
Ja kun vauhtiin on päästy. Opiskeluaikoina tuli taksiakin suhautettua ja aamusella oli pikkasen kiirus saada asiakkaita kyyditettyä ja kaistojakin piti solkenaan vaihtaa. Sattuipa sitten niin jotta kattelin siinä takaviistoon josko viereisellä kaista olisi tilaa ja olihan siellä. Ainoa ongelma oli tietysti edessä oleva auto joka oli päättänyt pysähtyä punaisiin valoihin. Onneton tumpula.
-
- Viestit: 849
- Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
- Car(s): Volvo S40 T5
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Tuo on ihan totta. Ehkäpä se on siis harmi, ettei oma kiinnostukseni/sorminäppäryyteni riitä edes mainitsemiisi perusjuttuihin...Maclane kirjoitti:En siis tarkoittanut tässä tapauksessa varsinaisia huoltotoimenpiteitä. Ja tuossahan yritin sanoa, että sukupuoleen katsomatta toheloimisen pitäisi olla yhtä lailla hyväksyttävää/paheksuttavaa, riippuen nyt siitä miten ajattelee. Mitä sanoin noista perusjutuista en tarkoita, että ne olisivat kansalaisvelvollisuuksia, mutta omasta mielestäni käyttäjän on hyvä esimerkiksi tietää minne mitäkin nestettä lorauttaa, ja tarvittaessa pystyä vaihtamaan rikkoutunut rengas.Punavuoren Paroni kirjoitti:Toisaalta voidaan myös kysyä, miksi edes tällaista (renkaiden vaihto etc.) pitäisi olettaa?
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”
-
- Viestit: 114
- Liittynyt: 04 Syys 2003, 23:09
- Car(s): 159 1.75 TBi,
ex. 156 2.5 V6,
ex. 156 2.0 TS - Paikkakunta: Helsinki
On täälläkin toilailtu:
- Töistä kotiin lähtiessäni istahdin silloiseen Sierraani ja lähdin ajatuksissani vakiopaikaltani totutusti vasemmalle kaartaen... kun yht-äkkiä eteen ilmestyi puoli metriä halkaisijaltaan oleva teräspilari jonka ympärille autoni keula nätisti kiertyi. Hetken monttu auki istuttuani tajusin että en ollutkaan parkkeerannut vakiopaikalleni vaan yhden ruudun vasemmalle.
- Aamulla alkoi Mitsun tankki olemaan kuiva joten huoltoasemalle naftaa hakemaan. Lisäsin samalla pyyhkimen nestettä ja pamautin konepellin kiinni... 300m myöhemmin Itäväylällä konepelti lävähti tuulilasiin aikamoisella voimalla. Eikun sivuikkuna auki ja bussipysäkille takomaan nyrkillä konepeltiä alas. Eipä ollut pelti mennyt kiinni ja varmistusmekanismikaan ei toiminut.
- Töistä kotiin lähtiessäni istahdin silloiseen Sierraani ja lähdin ajatuksissani vakiopaikaltani totutusti vasemmalle kaartaen... kun yht-äkkiä eteen ilmestyi puoli metriä halkaisijaltaan oleva teräspilari jonka ympärille autoni keula nätisti kiertyi. Hetken monttu auki istuttuani tajusin että en ollutkaan parkkeerannut vakiopaikalleni vaan yhden ruudun vasemmalle.
- Aamulla alkoi Mitsun tankki olemaan kuiva joten huoltoasemalle naftaa hakemaan. Lisäsin samalla pyyhkimen nestettä ja pamautin konepellin kiinni... 300m myöhemmin Itäväylällä konepelti lävähti tuulilasiin aikamoisella voimalla. Eikun sivuikkuna auki ja bussipysäkille takomaan nyrkillä konepeltiä alas. Eipä ollut pelti mennyt kiinni ja varmistusmekanismikaan ei toiminut.
- GiuliaSuper
- Viestit: 1109
- Liittynyt: 07 Loka 2003, 20:07
- Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
- Paikkakunta: Helsinki
Tuntuu vaan vähän siltä, että osa naisista haluaa näyttää/olla vähä ns. uusavuttomia ja jättää miehilleen kaikki autoon liittyvät hommat!
Laitetaan pieni sähläys II-vaihees liukkaal radal tuli leikittyä hirviväistös pikkasen. Ainoana menin pitkälle soraikkoon vaadittiin traktoria vetämään 75:n irti ku jäi mahastaan sinne kii! Oli siinä vauhtiakin pikkasen 80... Siel viel varoitettiin mua etukäteen tyyliin et tollasel ku ajat ni helposti lähtee käsistä ja jne!
Mut hauskaa luettavaa naisten häsläykset!:)
Laitetaan pieni sähläys II-vaihees liukkaal radal tuli leikittyä hirviväistös pikkasen. Ainoana menin pitkälle soraikkoon vaadittiin traktoria vetämään 75:n irti ku jäi mahastaan sinne kii! Oli siinä vauhtiakin pikkasen 80... Siel viel varoitettiin mua etukäteen tyyliin et tollasel ku ajat ni helposti lähtee käsistä ja jne!
Mut hauskaa luettavaa naisten häsläykset!:)
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
- EdotL
- Viestit: 878
- Liittynyt: 20 Touko 2004, 09:34
- Car(s): 156 V6 -03 ex:156 2.0ts -98
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Kai nämäkin pitää sitten julkistaa:
Muutama vuosi sitten kauheessa kiirressä ja puoliunisena lähdin töihin. Hop autoon ja menoksi. Ihmettelin pienen ajon jälkeen kun koko auto nytkähtää ja kuuluu helvetillinen pamaus... syy selvisi työpikalla:Subarun etupäästä roikkui hassun näköisiä johdon riekaleita jotka sitten tunnistin lämppärin piuhaksi. Ja tokihan autossa oli sisätilanlämmitin (käytössä) joten ei se lämmin auto ole mikään sujuvan likkeellelähdön tae...
Ja onhan meikältä tuo konepeltikin auennut. Lähdin helsingistä poriin ja koukattiin turunväylälle. Kiihdytys 120:een ja PAM konepelti subarun tuulilasiin. Lasi osittain paskaksi ja konepelti 90 asteen kulmaan. Ei kun hyppimään konepellin päälle että sain sen sinne minne se suurinpiirtein kuuluukin, ja sitten hakemaan metsän läpi näkyvästä huoltarilta ohutta köyttä jolla sidoin sen kiinni. Loppumatka ajettiinkin sitten hiukan hiljempaa kuin oli suunniteltu... Syy? Lukko ja tuulihaka olivat kunnossa,mutta se lenkki joka on kiinni itse pellissä oli irronnut kahdesta pultistaan. Siinä se oli nätisti kiinni lukituksissaan... kuka nyt tuollaisia tarkistaa - ihan oikeesti? Ainoa mikä piti tämän episodin jälkeen tarkastaa oli housut...
Ja sitten on vielä ne miljoona pikkukolhua ton kovan onnen subarun kanssa. ja Unosta en puhu mitään...
Muutama vuosi sitten kauheessa kiirressä ja puoliunisena lähdin töihin. Hop autoon ja menoksi. Ihmettelin pienen ajon jälkeen kun koko auto nytkähtää ja kuuluu helvetillinen pamaus... syy selvisi työpikalla:Subarun etupäästä roikkui hassun näköisiä johdon riekaleita jotka sitten tunnistin lämppärin piuhaksi. Ja tokihan autossa oli sisätilanlämmitin (käytössä) joten ei se lämmin auto ole mikään sujuvan likkeellelähdön tae...
Ja onhan meikältä tuo konepeltikin auennut. Lähdin helsingistä poriin ja koukattiin turunväylälle. Kiihdytys 120:een ja PAM konepelti subarun tuulilasiin. Lasi osittain paskaksi ja konepelti 90 asteen kulmaan. Ei kun hyppimään konepellin päälle että sain sen sinne minne se suurinpiirtein kuuluukin, ja sitten hakemaan metsän läpi näkyvästä huoltarilta ohutta köyttä jolla sidoin sen kiinni. Loppumatka ajettiinkin sitten hiukan hiljempaa kuin oli suunniteltu... Syy? Lukko ja tuulihaka olivat kunnossa,mutta se lenkki joka on kiinni itse pellissä oli irronnut kahdesta pultistaan. Siinä se oli nätisti kiinni lukituksissaan... kuka nyt tuollaisia tarkistaa - ihan oikeesti? Ainoa mikä piti tämän episodin jälkeen tarkastaa oli housut...
Ja sitten on vielä ne miljoona pikkukolhua ton kovan onnen subarun kanssa. ja Unosta en puhu mitään...
- niki
- Viestit: 1633
- Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
- Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
- Paikkakunta: Aura
Pitääpä kait tässä sitten itsekin...
Pieni moka sattui toisen autoni, Skoda Fabian kanssa. Töistä juuri kotiin ajaessani (ja väsyneenä) pikkukatua pitkin ei tullut tarpeeksi hyvin tarkkailtua ajorataa, enkä näinollen huomannut puunoksaa, joka ulottui pitkälti tielle asti. Yhtäkkiä kuului vaan "skraaps" ja kun pysähdyin, huomasin että tielle törröttävä oksa oli vetäissyt koko auton pituisen pintanaarmun lakkapintaan keulasta perään asti. Silloin kyllä otti päähän
Toinen moka sattui (yllätys yllätys taas Skodalla) huhtikuussa lapissa kun olin laskettelureissulla. Ajelin sitten enoni mökiltä pientä mökkitietä tätini Superbin kanssa. Tie oli aika huonossa kunnossa, koska aurinko oli muuttanut jäisen pinnan sohjoiseksi jolloin raskaalla etuvedolla oli varsin työlästä liikkua eteenpäin. Aura oli pyyhkinyt isommalta tieltä pahimmat pois ja tasoittanut mökkitien T-risteyksen turhan leveäksi. Mökkitien molemmin puolin oli oja jota en huomannut (koska ojan päälle oli aura luonut lumikasan) ja ko. ojaa oli vielä lumikasan edessäkin. Koska en halunnut jäädä sohjoon kiinni, ajattelin ottaa T-risteyksen "vähän" vauhdilla. Väistin mökkitien vasemmassa reunassa olevaa uraa jolloin auto lähtikin liukumaan sohjon päällä oikealle ja tippui tasaiselta näyttävästä tien pinnasta läpi ojaan. Järjen jättiläisenä painoin tässä kohtaa kytkintä, joten siihen se jymähti. Mitään ei onneksi sattunut autolle, mutta kyllä nolotti. Varsinkin kun kyydittävänä oli enoni- joka sattumoisin on kokenut rallikuski... Siinä vaiheessa otti päähän, että miksen hypännyt mökillä Enon 2.5 litraiseen turbodieselillä varustettua neliveto-pajeroon (Rasvikselle varmasti tutunoloinen vehje) joka olisi varmaan päässyt kuopasta ilman hinausautoa (á ~200 eur) jonka vakuutus onneksi maksoi...
Eettä näin
Pieni moka sattui toisen autoni, Skoda Fabian kanssa. Töistä juuri kotiin ajaessani (ja väsyneenä) pikkukatua pitkin ei tullut tarpeeksi hyvin tarkkailtua ajorataa, enkä näinollen huomannut puunoksaa, joka ulottui pitkälti tielle asti. Yhtäkkiä kuului vaan "skraaps" ja kun pysähdyin, huomasin että tielle törröttävä oksa oli vetäissyt koko auton pituisen pintanaarmun lakkapintaan keulasta perään asti. Silloin kyllä otti päähän
Toinen moka sattui (yllätys yllätys taas Skodalla) huhtikuussa lapissa kun olin laskettelureissulla. Ajelin sitten enoni mökiltä pientä mökkitietä tätini Superbin kanssa. Tie oli aika huonossa kunnossa, koska aurinko oli muuttanut jäisen pinnan sohjoiseksi jolloin raskaalla etuvedolla oli varsin työlästä liikkua eteenpäin. Aura oli pyyhkinyt isommalta tieltä pahimmat pois ja tasoittanut mökkitien T-risteyksen turhan leveäksi. Mökkitien molemmin puolin oli oja jota en huomannut (koska ojan päälle oli aura luonut lumikasan) ja ko. ojaa oli vielä lumikasan edessäkin. Koska en halunnut jäädä sohjoon kiinni, ajattelin ottaa T-risteyksen "vähän" vauhdilla. Väistin mökkitien vasemmassa reunassa olevaa uraa jolloin auto lähtikin liukumaan sohjon päällä oikealle ja tippui tasaiselta näyttävästä tien pinnasta läpi ojaan. Järjen jättiläisenä painoin tässä kohtaa kytkintä, joten siihen se jymähti. Mitään ei onneksi sattunut autolle, mutta kyllä nolotti. Varsinkin kun kyydittävänä oli enoni- joka sattumoisin on kokenut rallikuski... Siinä vaiheessa otti päähän, että miksen hypännyt mökillä Enon 2.5 litraiseen turbodieselillä varustettua neliveto-pajeroon (Rasvikselle varmasti tutunoloinen vehje) joka olisi varmaan päässyt kuopasta ilman hinausautoa (á ~200 eur) jonka vakuutus onneksi maksoi...
Eettä näin
Ammattina autokauppa
- GiuliaSuper
- Viestit: 1109
- Liittynyt: 07 Loka 2003, 20:07
- Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
- Paikkakunta: Helsinki
No niin se pitää ollakkin..ihan vaan vinkiksi reittä pitkin rikkauteen on hyvä tapa menestyä...Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Siinä on tädillä rahakas asenne. Mikäs siinä jos on varaa käyttää autoa pajalla vaikka ajettuaan ilman öljyjä tai nesteitä, mutta kyllä se näin köyhempää kulkijaa kirpaiseeTaski kirjoitti:itse olen sitä mieltä että minulla on mies sitä varten, ettei itse tarvitse noista autohuolista kärsiä, senkun ajan ja tankkaan.
*Ai miksikös mulla on halli täynnä leluja... tuli vaan siitä sprintti-projketin hallikuvasta mieleen....
I´ll see you sonofabitches at the races
niki, ootsää nainen vai mies?
ei tosta kuvasta ota selvää kun noi "muodot" on mitä on
Ihan vaan ajattelin että naistenhan mokia tässä turinoidaan ei omista mokista puhuta
Ja omat helmet...
Chevy Astro 360 astetta ilmassa ja takas pyörilleen hiukan muotonsa muuttaneena sekä yksi giulia junnuna katolleen motarilla talvella.. *yllättävän kestäviä on muuten giulian kopat kun sen lempauttaa...
Radalla niitä ei myöskään kutsuta mokiksi..ne on kisatapahtumia
Ja tosta kuvasta vielä...ei se Pajerokaan normaalikumeilla tollasesta ojasta nouse...kokemusta on kun hevostallilta lähtiessä väistin toista pajeroa ja ojanreuna petti alta....Chevy Blazer 100% napalukoilla ja Riittävällä Voimalla sekä Maastokumeilla (33.5X12.5X 15) siihen tarvittiin että Runkkari=(pajero espanjaksi , slangia) saatiin ojasta nousemaan...edetä pystyi ojan pohjalla kyllä kyljellään.
ei tosta kuvasta ota selvää kun noi "muodot" on mitä on
Ihan vaan ajattelin että naistenhan mokia tässä turinoidaan ei omista mokista puhuta
Ja omat helmet...
Chevy Astro 360 astetta ilmassa ja takas pyörilleen hiukan muotonsa muuttaneena sekä yksi giulia junnuna katolleen motarilla talvella.. *yllättävän kestäviä on muuten giulian kopat kun sen lempauttaa...
Radalla niitä ei myöskään kutsuta mokiksi..ne on kisatapahtumia
Ja tosta kuvasta vielä...ei se Pajerokaan normaalikumeilla tollasesta ojasta nouse...kokemusta on kun hevostallilta lähtiessä väistin toista pajeroa ja ojanreuna petti alta....Chevy Blazer 100% napalukoilla ja Riittävällä Voimalla sekä Maastokumeilla (33.5X12.5X 15) siihen tarvittiin että Runkkari=(pajero espanjaksi , slangia) saatiin ojasta nousemaan...edetä pystyi ojan pohjalla kyllä kyljellään.
I´ll see you sonofabitches at the races
Pistäppäs MadMike oma kuvasi tänne, niin ihmetellään porukalla mikä sinä olet?MadMike kirjoitti:ei tosta kuvasta ota selvää
Aikaisemminhan sinä kirjoitit että kierrosrajoittimelle vedättäminen on merkki siitä ettei osaa ajaa. Mitäs tuo em. sitten käytännössä tarkoittaa? Sitäkö, että haluaisi osata ajaa?MadMike kirjoitti:Chevy Astro 360 astetta ilmassa ja takas pyörilleen hiukan muotonsa muuttaneena sekä yksi giulia junnuna katolleen motarilla talvella..
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Onhan noita toilailuja sattunut omallekin kohdalle. Legendaarisin ja se joka vieläkin kirvelee on kun velipojan kanssa vaihdettiin alfaan alustasarja. Etupää oli asennettu ja sitten ihmeteltiin että miksi alfa makaa ihan maassa??? Kesti tooodella pitkään ja ulkopuolista apuakin tarvittiin ennenkuin selvisi että sankareilla on edessä etuiskarit ja takajouset Voi änkeröinen että hävetti, varsinaiset tekniikan ihmeet asialla. Ainoa puolustus on että sarjan mukana ei tullut minkäänlaisia ohjeita, mut silti
Ayrton Senna da Silva forever
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Kyllä riitti tädeillä asiaa...
Eipä ole itselle paljoa sattunut, mutta jotain kuitenkin.
Peltoautolla testasin männyn (vai oliko se kuusi...) kestävyyttä, Mänty vs. C-Kadett 6-0.
Vanhalla Camryllä kotipihasta aikanaan piti lähteä tyyliin eteen isäukon paikalle, pakilla äidin paikalle ja sitten pääsi pihasta pois. Aamuvuoroon kesällä lähtiessä oli sitten Äidillä eka kesälomapäivä ja normaalityyliin pakki päälle sitten kuuluikin Pam, Primeran vetokoukku puskurin sisässä. Ei se Nissani siellä ennenkään oo ollu .
Noin vuosi sitten ruuhkassa huomio keskittyi viereiselle kaistalle ja sen sekunnin aikana oli jono edessä pysähtynyt. Lossat pohjaan ja toivotaan parasta, Alfa vs. D-Kadett takapuskuri 6-0 . Kaveri joka laittoi Opelin puskurin paikalleen sanoi, että olis irronnu potkaisemallakin. Alfassa ei jälkeäkään.
Eipä ole itselle paljoa sattunut, mutta jotain kuitenkin.
Peltoautolla testasin männyn (vai oliko se kuusi...) kestävyyttä, Mänty vs. C-Kadett 6-0.
Vanhalla Camryllä kotipihasta aikanaan piti lähteä tyyliin eteen isäukon paikalle, pakilla äidin paikalle ja sitten pääsi pihasta pois. Aamuvuoroon kesällä lähtiessä oli sitten Äidillä eka kesälomapäivä ja normaalityyliin pakki päälle sitten kuuluikin Pam, Primeran vetokoukku puskurin sisässä. Ei se Nissani siellä ennenkään oo ollu .
Noin vuosi sitten ruuhkassa huomio keskittyi viereiselle kaistalle ja sen sekunnin aikana oli jono edessä pysähtynyt. Lossat pohjaan ja toivotaan parasta, Alfa vs. D-Kadett takapuskuri 6-0 . Kaveri joka laittoi Opelin puskurin paikalleen sanoi, että olis irronnu potkaisemallakin. Alfassa ei jälkeäkään.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Georgios Terziakis
- Viestit: 162
- Liittynyt: 05 Helmi 2004, 16:27
- Paikkakunta: Imatra
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Tästä tuli mieleen...eltsu kirjoitti: Olen yrittänyt ajaa käsijarru päällä.
Mentiin siipan kanssa kylään. Isäntä nakitti kohta tulomme
jälkeen minut kuskiksi hakemaan kaljaa läheiseltä huoltsikalta
- sain samalla tyypätä hänen uuden vulva v70:sensä - .
Tomaattiin ja vulvamaiseen jäykkyyteen tottumattomana
hiukkasen hermostuneena kurvailin kohti kohdetta.
Huoltsikan pihassa tempaisin käsijarrun päälle ja jäin odottelemaan
kaljan noutajia. Siitä sitten köröteltiin takaisin kämpille...ollessani
sammuttamassa kärryä huomasin käsijarrun olevan yhä päällä..
Siinä samassa rikollinen mieleni teki päätöksen:
nopeasti vapautin kässärin ja vedin uudestaan ylös ja tokaisin
"pannaas toi kässäri päälle ettei volvo vaan valu naapurin ruutuun.."
Pihalla sitten ihmeteltiin "että mitähän naapuri on oikein grillissään
polttanut..."
Tulipahan vulva sisäänajettua, ihan oikein sille.
Viimeksi muokannut silverine, 10 Marras 2005, 10:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM