Tumma avo XK8/R (mistä muuten erottaa nopeasti kumpi on kyseessä?)
Aikas samanlaisethan nuo nopeasti katsottuna päällepäin on, parhaiten pikakatseella hokaa ehkäpä R:n konepellissä "louverssit" tai takana mallimerkinnästä.
Piru, että tuo on edelleen kauniskorinen auto, rätti ylhänäkin!
Tazio kirjoitti:Tumma avo XK8/R (mistä muuten erottaa nopeasti kumpi on kyseessä?) Jagge viiden nurkilla kääntymässä Klaukkalassa Tsadin suuntaan vanhalla 3-tiellä.
Piru, että tuo on edelleen kauniskorinen auto, rätti ylhänäkin!
S_A kirjoitti:kuvitelkaas Lamborghini Diablo vaikkapa turbolla ladattuna...tai Countach, tai Murcielago...
Mulla ainakin lörpähtää suorasta veltoksi.
Kyllä minulle kelpaisi Selänteen puhaltimilla avitettu Murci. Muistankohan ihan väärin, että jonnekin tuhannen hevosen nurkille olisi penkitetty ja vaatii kilpabensaa toimiakseen. Ei tosin ole pelkoa, että ko. laitos Suomessa olisi.
Niin no joo, en tiedä.
Vapaasti hengittävässä on äänet kohallaan ainakin, mutta en tiedä.
Mun mielestä Lamboon ei vaan ahtimet oikeen sovi.....
Savo kirjoitti:Onko Carlo Coppa vaihtanut uudempaan?
En tunnusta, mutta minäkin bongasin samanlaisen Mikkelissä Bella Italiaa seuranneenä päivänä. Ehkä joku muu paikallinen on repäissyt?
itse ajelin tiistaina kuopiosta helsinkiin. Mikkelistä käytännössä Heinolaan tai jotain siihen suuntaan ajettiin samaa tahtiin ko 4200:n kanssa. Kyl se on vaan nätti ja näppärästi näytti pääsevän ohi.
Tänä aamuna kaksi Jaguar XJS:ää! Ensin tin top Kaivokselassa matkalla pohjoiseen ja heti perään Kehä I:n päässä Espoossa cabriolet - rätti päällä tosin.
Savo kirjoitti:Bongattu kotimainen auto ja päästy jopa katsomaan miltä kuskin paikalta näyttää.
Jaa, en osaa kuvitella, mistä himmelistä nuo halpamuoviset valo/vilkku/pyyhin-viikset on rosvottu, mutta nuo rattinapit ainakin on ihan suoraan omaa sukua Opel. En mää muuten tietäis, mutta viikon tuossa kesällä uudella Astralla ajelin. Ei ole kovin preemiumia tuollaiset yksityiskohdat kuitenkin kalliissa autossa.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
^ Noiden "täähän on rosvottu Golffista"-yksityiskohtien bongaaminenhan on mitä parhainta autotriviaa. Yllättävän monessa kalliissa autossa on kauppakassien korin osia. Ovathan esim. Aston Martin DB7:n takavalot kotoisin Mazda 323 Fortesta, ja vastaavia muita löytyy vaikka miten paljon. Olisi kyllä oman ketjunsa paikka, vai jokos meillä sellainen on...?
Isola kirjoitti:^ Noiden "täähän on rosvottu Golffista"-yksityiskohtien bongaaminenhan on mitä parhainta autotriviaa. Yllättävän monessa kalliissa autossa on kauppakassien korin osia. Ovathan esim. Aston Martin DB7:n takavalot kotoisin Mazda 323 Fortesta, ja vastaavia muita löytyy vaikka miten paljon. Olisi kyllä oman ketjunsa paikka, vai jokos meillä sellainen on...?
Meinaat siis luukkulamppu F:n takavaloja? Oli pakko googlata ja kyllä taidat olla oikeassa, kinaamaan en ainakaan ala, mutta enpäs tuotakaan tiennyt . Näitä varmasti löytyisi kokonaisen ketjun verran kun alkaisi vertailemaan esim. mitä halvempien merkkien konserniosia löytyy Lamboista tai varsinkin vanhemmista Ferrareista.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Lambothan on täynnä Audin nappuloita ja sisustan paloja. Ja ilmastoinnin säätimet joissain ainakin.. Ja eiköhän Ferrareista löydy Fiiatin osaa sieltä täältä. Ihan normaalia toimintaa. Vanhemmissa varmasti enemmän omaa.
Ferrareissa ei ole enää paljoakaan muiden konsernin osan osia, ainakaan missään näkyvillä.
Lamborghineissa on paljonkin muiden osia, myös sellaisen kurjan automerkin kuin Alfan, mikä jakaa Carellon takavalot mm. Countachin kanssa. Nissanin etuvalot luukuttomissa Diablon etuvaloissa, Diablon takavalot on, tai siis en ole vielä mitannut, löytyy muutamista asuntoautoista ja busseista. Vanhoissa Lamborghinessa on paljon Britti osaa.
unknown kirjoitti:Ferrareissa ei ole enää paljoakaan muiden konsernin osan osia, ainakaan missään näkyvillä.
Lamborghineissa on paljonkin muiden osia, myös sellaisen kurjan automerkin kuin Alfan, mikä jakaa Carellon takavalot mm. Countachin kanssa. Nissanin etuvalot luukuttomissa Diablon etuvaloissa, Diablon takavalot on, tai siis en ole vielä mitannut, löytyy muutamista asuntoautoista ja busseista. Vanhoissa Lamborghinessa on paljon Britti osaa.
Ferrari ja Lamborghini tekevät autoja, ei osia...
Katos vaan! 300ZX:n etuvalot on samat kuin Diablon! Joka päivä oppii jotain uutta ja tärkeää.
Raimo Miettinen kirjoitti:Joku varmaan laittaisi tämän rumien autojen ketjuun, mutta toisaalta kiva et on erilaisia autoja liikenteessä.
Eilen tuli Oulun motarilla vastaan myös pinkki A1. Melko vahvalla todennäköisyydellä naisen omistama. Vaikka ohan noi Aulikit sen verran treni-ja sisustuslehtikamaa että joku Inno-Iikkakin saatto ratissa istua.
Taisin bongata sellaisen uuden mustan Toyota GT86:n tuossa pari päivää sitten.
Hieman jäi epäselväksi bongaukseksi, vaikka se ajoi vastaan lähes kävelyvauhtia tyhjällä tiellä. En jotenkin rekisteröinnyt sitä mitenkään erikoiseksi.
Mutta Toyotaksi oli kyllä mielestäni ihan hyvän näköinen.
Kauan siitä menikin; mutta tänään se taas ajoi pitkästä aikaa ohi. ANN-1, eli hopeinen E-Type Jagge. Aattelin, että tuo on kadonnut Suomen autokannasta jonnekin, mutta ei onneksi!
Aamulla Postikadulla/Manskulla kirkkaan vihreä, tässäkin Threadissa ollut 997 GT3 RS.
Ja tovia myöhemmin Vihdintiellä erittäin meluisa Catterham 7 rakennelma isoilla kromivanteilla. Luoja se auto muuten kiihtyy nopeasti saati taittaa mutkan nopeasti. Ei mitään jakoja ole GTi purkilla siihen touhuun.
Tommi kirjoitti:Taisin bongata sellaisen uuden mustan Toyota GT86:n tuossa pari päivää sitten.
Hieman jäi epäselväksi bongaukseksi, vaikka se ajoi vastaan lähes kävelyvauhtia tyhjällä tiellä. En jotenkin rekisteröinnyt sitä mitenkään erikoiseksi.
Mutta Toyotaksi oli kyllä mielestäni ihan hyvän näköinen.
Voi myös olla Subaru BRZ, joka on sama auto ja kummatkin menevät Subarun boxerilla.
Musta Aston Martin V8 Vantage niillä tyyppiä vastaavilla kilvillä tänään ennen yhdeksää nokka kohti Viikkiä siinä tietyön kohdalla pellon reunassa. Uskomattoman komea auto!
Tommi kirjoitti:Taisin bongata sellaisen uuden mustan Toyota GT86:n tuossa pari päivää sitten.
Hieman jäi epäselväksi bongaukseksi, vaikka se ajoi vastaan lähes kävelyvauhtia tyhjällä tiellä. En jotenkin rekisteröinnyt sitä mitenkään erikoiseksi.
Mutta Toyotaksi oli kyllä mielestäni ihan hyvän näköinen.
Voi myös olla Subaru BRZ, joka on sama auto ja kummatkin menevät Subarun boxerilla.
Tommi kirjoitti:Taisin bongata sellaisen uuden mustan Toyota GT86:n tuossa pari päivää sitten.
Hieman jäi epäselväksi bongaukseksi, vaikka se ajoi vastaan lähes kävelyvauhtia tyhjällä tiellä. En jotenkin rekisteröinnyt sitä mitenkään erikoiseksi.
Mutta Toyotaksi oli kyllä mielestäni ihan hyvän näköinen.
Voi myös olla Subaru BRZ, joka on sama auto ja kummatkin menevät Subarun boxerilla.
Kyllä siinä Toyotan logo oli keulassa.
Semmonen punanen toyotoa GT86 pyörii espoossa. ite nähny sen 2 kertaa. Isossa Omenassa parkissa ja länsi väylällä tuli vastaan. Joten varmaan sama?
Kuulin ja näin kanssa sen ikkunasta. Ja tänään taas 993Turbo.
Molemmat Possut aika saakelin hienoja.
Joo on. Toi GT3 RS on melkeempä Carrera GT:n kanssa ainoa Possu, jonka huolisin talliin, JOS ei olisi täppi ongelmaa.
Ja noi vanhemmat 911:set on kyllä sopivasti karheita laitoksia, ainakin siltä ne kuullostavat, raakaa ja asiallista metakkaa pitävät.
993 on myös mun suosikki malli ihan senkin takia, että se on viiminen ilmajäähdytteinen mallisarja. Niitä Turbojakaan ei ole ruuhkaksi asti näkynyt koskaan missään.
Tänään puolen päivän maissa tuli Varkaudessa vastaan joku Lotus Seven-inkarnaatio. Ei mikään puunatun oloinen yksilö, vaan sen oloinen, että on ollut siellä minne kuuluukin, tien päällä. Näkökontaktia tosin ei paria sekuntia pidempään ollut, joten tiedä sitten...
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta