
Kuka olisi uskonnut kun Tata ilmoitti ostavana merkin

Bimmerin keula ei iske, etenkin 600- sarjalainen otti mun mielestä takapakkia, vanha oli ehkä joidenkin mielestä outo, mutta tuo nykyinen möhkylä ei toimi mun mielestä
Valvoja: Moderators
XJ:n kabiinissa hetkeä hieman pidemmän ajan istuneena, mutta en ajaneena, pääsee helposti top 3:een, jos olisi rahaa arpoa yli 100k€ hintaluokassa, minkä auton sitä ottaisi. Top 3:sen kaksi muuta ehdokasta ei tosin ole vielä tullut mieleen.Polforea kirjoitti:XJ on edustussedan, kieltämättä näyttävä ja etenkin uusimpana versionaan julmetun kokonen.
KatsotaanpaMacKaiwer kirjoitti:BMW 640i Gran Coupe:
http://www.youtube.com/watch?v=VvScKlRefvo
Herättäisköhän tää samanlaisen pikku keskustelun ku toi riisikuppi aiemmin?
XJ:tä valitettavasti vasta ulkopuolelta ihailleena olen vahvasti samaa mieltä (ollut jo pitkään). XJ huokuu levollista tyylikkyyttä ja on todella hieno laite. Ei pelkästään uusin versio, vaan myös aiemmat. Eikä lie häpeä tunnustaa, että aina välillä tulee surffattua Mobilea ja Pistonheadsin myyntipalstaa...Alfissimo kirjoitti:XJ:n kabiinissa hetkeä hieman pidemmän ajan istuneena, mutta en ajaneena, pääsee helposti top 3:een, jos olisi rahaa arpoa yli 100k€ hintaluokassa, minkä auton sitä ottaisi. Top 3:sen kaksi muuta ehdokasta ei tosin ole vielä tullut mieleen.
Sama vika, mun XJ soft spot on XJ40.Polforea kirjoitti:XJ huokuu levollista tyylikkyyttä ja on todella hieno laite. Ei pelkästään uusin versio, vaan myös aiemmat. Eikä lie häpeä tunnustaa, että aina välillä tulee surffattua Mobilea ja Pistonheadsin myyntipalstaa...
Ehkä se ero onkin siinä, että SL:llä ajetaan myös Rue Wirzt 60:n eteen ja jatketaan sujuvasti Frankfurtin keskustaan ennen kuin illalla luovutetaan avaimet Wisbadenn kasinon ovimiehelle.Riccardo kirjoitti:Brysselin lentoasemalla on showroomissa Toyotan GT, Mersun uusi SL ja BMW 6 GranCoupé.
Jos uutta edustusluokan autojen valtiasta haetaan, kyllähän se tuo 6 GC on. Voi huoletta ja häpeämättä ajaa Brysselin Casinon oven eteen.
Ei tuo Toyota enää oikein näytä miltään tuon jälkeen. Eikä edes ikityylikäs SL.
Iso sedan + liftback takaluukku = Coupémutt kirjoitti:Tolppa-autoa sanotaan Coupeksi?!No en ihmettele oikeastaan, onhan M5:ssakin feikki-äänet moottorille (moottorin äänet eristetty pois, kaiuttimista tulee "paremmat" keinotekoiset äänet, joita ei saa edes kytkettyä pois.) Baijerilaisilla on Oktoberfest jäänyt pahasti päälle.
Ja Nissan 350Z:n.Giallo Pozzuoli kirjoitti:Jaguareista tuleva F-type on ainoa joka laittaa kuolaamaan muotoilunsa puolesta. Muodoista tulee mieleen niin Ferrari Californian, Maserati Gran Turismo kuin Alfan Duetto2tanta konseptinkin linjoja.
Riccardo kirjoitti:Sergio on sanonut että MiToon saadaan kehitettyä takaovet 2047 syksyllä.
Joo ne tulee Sergion mukaan heti GTAan ja Cabrioletin jälkeen..Riccardo kirjoitti:Sergio on sanonut että MiToon saadaan kehitettyä takaovet 2047 syksyllä.
159 GTA on huhujen mukaan nähty testeissä Fioranon radalla...Finest kirjoitti:
Joo ne tulee Sergion mukaan heti GTAan ja Cabrioletin jälkeen..
Huulet käy, mutta en saa sanaa suustaRaimo Miettinen kirjoitti: Jotain tällaista tulossa BMW:ltä ja etuvetona! Pohdin tässä uskaltaako sitä näin illasta soitella pankinjohtajalle lainasta? Tai sitten ei...
http://www.bmwblog.com/2012/08/12/rende ... eel-drive/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Mä sanon sen sanan, ei V.TTU! Nytkö ne tappaa tämänkin merkin joka on viimeisiä takavedon puolustajia ja aloittaa oikein kolmepyttysellä etuvetoskeidalla, pitäkööt tunkkinsaDaViega kirjoitti:Huulet käy, mutta en saa sanaa suustaRaimo Miettinen kirjoitti: Jotain tällaista tulossa BMW:ltä ja etuvetona! Pohdin tässä uskaltaako sitä näin illasta soitella pankinjohtajalle lainasta? Tai sitten ei...
http://www.bmwblog.com/2012/08/12/rende ... eel-drive/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Öh...Raimo Miettinen kirjoitti:
Jotain tällaista tulossa BMW:ltä ja etuvetona! Pohdin tässä uskaltaako sitä näin illasta soitella pankinjohtajalle lainasta? Tai sitten ei...
http://www.bmwblog.com/2012/08/12/rende ... eel-drive/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Eiköhän siellä ole tehty markkinatutkimusta aika tarkkaan, ennenkuin tuollaista tuotetta markkinoille tuodaan. Ykkössarjan asiakaskunnalle lienee enimmäkseen yks hailee, mistä päästä se auto vetää. Puritanistit ostaa isompia takavetoja kumminkin.Janne kirjoitti:Meikäläinen ei kyllä osaa ymmärtää tuota Bemmin etuvetoisuutta, vaikka siinä johonkin näkymättömään markkinasaumaan iskettäisiinkin.
Olikohan se muuten juuri Bemarin ykkössarja, jonka omistajille BMW teki kyselytutkimuksen, jonka tuloksena oli mm. se, että merkittävä (suurin?) osa omistajista ei tiennyt auton olevan takavetoinen vaan luuli sen olevan etuvetoinen.Monza kirjoitti:...Eiköhän siellä ole tehty markkinatutkimusta aika tarkkaan, ennenkuin tuollaista tuotetta markkinoille tuodaan. Ykkössarjan asiakaskunnalle lienee enimmäkseen yks hailee, mistä päästä se auto vetää. ...
Voi olla, että moni bemarin ostaja ostaa brändin, varsinkin ne jotka eivät tiedä mistä päästä se vetää. Toki onhan se premium tuote minunkin kategoriassani, ainakin 3 sarjasta ylöspäin. Entry level tuotteilla haetaan uudet asiakkaat merkin piiriin.Portti kirjoitti:Tärkeintä on vissiin se, että keulilla lukee BMW eikä se, että mitä keulamerkin jälkeen seuraa.
Aika karmean näköinen jo nyt. Onkos tuo nyt sitten emoyhtien versio Gallardosta? Aika roisisti on ainakin tyylisuuntaa otettu, eteenkin tuo peräpää...Vittorio Jano kirjoitti:Audi with cojones! Voiko olla? Kai tuokin menee VAG:n kastraatio-osaston läpi ennen tuotantoa.
Kyllä tuo edellisen sukupolven Panda 4x4 taisi olla myynnissä, tosin vain ja ainoastaan Fire-koneella. Myöskään climbing/cross malleja ei täällä katsottu tarvittavanmattijus kirjoitti:Onneksi noita nelivetoja ei ole Suomeen tuotu ennenkään, kukas nyt Suomessa nelivetoista osaisi kaivata.