Kyllä siellä varmaan jonkinlainen pyörre käy.
Omistajalla tuntui kuitenkin pinkka olevan kunnossa, joten lisää saa varmaan tankilta.
Työmatkoja(kin) Mies liikkuu jollain Chewyn pick upilla, mikä luokitellaan kuorma-autoksi. Joku yli 6 litrainen dieseli.
Harmi kun ei tullut siitä kuvaa. Sekin oli melko härskin näköinen peli.
hagger16 kirjoitti:Kyllä siellä varmaan jonkinlainen pyörre käy.
Omistajalla tuntui kuitenkin pinkka olevan kunnossa, joten lisää saa varmaan tankilta. .
"Taitaa olla kallista"? Vastaukseksi rento letkautus: "köyhälle se voi vaikuttaa siltä" . Nykyhinnoilla ei taida 2 euroa per minuutti enää riittää tuollaisella hauskanpitoon, jos isolla kutosellakin saa kuulemma menemään yli 40l tunnissa.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
132 Coupe kirjoitti:Pitkästä aikaa Maseratilla kunnon iltanautiskelu lenkki. Oli hieno ajaa auringon laskuun ja piti oikein ikkuna välillä avata että sai sopivat pörinät kabiiniin. Kyllä se autoilun riemu tulee riittävästä keveydestä, matalasta painopisteestä ja siitä unknown jutusta... vauhtia ei hirveitä tarvita ja hirvien vuoksi paree ettei olekaan sitä vauhtia..
Jahas. Päivän duunit on tehty, hurtta ruokittu ja kävelytetty ja ulkona paistaa aurinko. Miksi minä tässä tietokoneella kirjoittelen enkä ole jo ulkona peruuttamassa Spideriä pois tallista?
Vähän tuli räpättyä 164:lla. Yhtäkkiä valoihin hiljentäessä rundit nappaa alle tonnin ja heijaa ihan huolella, tässä vaiheessa jo paha säikähdys. Lämmöt ok, paineet ok jne, bensat eivät valuneet matkalle yms. Noh, auto pysyi kaasutellen käynnissä ja kikkailin kytkimen ja kaasun ja kässärin avulla 5km himaan, jossa sitten sammui ekan kerran. Nihkeesti käyntiin ja parkkiin, ei pysy käynnissä!
Pelti auki, 10s tutkailu ja johan vika löytyi. Oli jäänyt näköjään ilmanputsarin klemmari kiristämättä ja imuputki oli irronnut ilmistä. Putki kiinni ja homma pelittää.
Tää kuuluu myös ketjuun "Mitä kämmejä tehnyt autoa ropatessa", vai mikäsenytoli...
Olisipa mullakin kaikki auton viat itseaiheutettua samalla tavalla...
Kaikkein hauskinta on kun jättää turbodiisel autosta ahtoputken "huulille" ja potkasee kauhan lattiaan. Samantyylinen ääni kun ensiksi ampuisi rynnäkkökiväärillä koripalloa jossa 7kilopaaria painetta ja sen jälkeen norsu paskantaa alleen. Siinä voi herkempi pelkästyy !
Kiva viikonloppu takana: perjantai ja lauantai vanajanlinnassa ja tänään tähtitorninmäellä Red bull-mäkiautokilpailussa kisaamassa.
Upea keli ja hyvä fiilis näin viikon mittaisen loman alkuun. Ensiviikko meneekin sitten listoittaessa ja maalatessa.
Alfa Romeo 75: It may look like a brick, but drives like a ballerina
willez kirjoitti:Kaikkein hauskinta on kun jättää turbodiisel autosta ahtoputken "huulille" ja potkasee kauhan lattiaan. Samantyylinen ääni kun ensiksi ampuisi rynnäkkökiväärillä koripalloa jossa 7kilopaaria painetta ja sen jälkeen norsu paskantaa alleen. Siinä voi herkempi pelkästyy !
willez kirjoitti:Kaikkein hauskinta on kun jättää turbodiisel autosta ahtoputken "huulille" ja potkasee kauhan lattiaan. Samantyylinen ääni kun ensiksi ampuisi rynnäkkökiväärillä koripalloa jossa 7kilopaaria painetta ja sen jälkeen norsu paskantaa alleen. Siinä voi herkempi pelkästyy !
Tämä meinasi naurattaa
Ekan kerran kun itselle sattui meinas pelottaa, toisella kertaa osas jo suhtautua
willez kirjoitti:Kaikkein hauskinta on kun jättää turbodiisel autosta ahtoputken "huulille" ja potkasee kauhan lattiaan. Samantyylinen ääni kun ensiksi ampuisi rynnäkkökiväärillä koripalloa jossa 7kilopaaria painetta ja sen jälkeen norsu paskantaa alleen. Siinä voi herkempi pelkästyy !
Tämä meinasi naurattaa
Ekan kerran kun itselle sattui meinas pelottaa, toisella kertaa osas jo suhtautua
Joo,kyllä siihen tottuu kun tarpeeks monta kertaa tyrii
^^ En ole kylläkään minkään huumoribiisin ystävä, mut tuonhan vois soittaa ensimmäisenä virkapäivänä sitten joskus koulun keskusradiossa ja olla suomen lyhytaikaisin rehtori...
Askarreltu Thesikseen Brembot ja TRW:t joka nurkkaan. Taas "menetetty" yksi lauantai, mutta opittu hieman lisää osastolla Italian ihmeiden sielunelämä.....Sähkökäsijarrun takia piti käyttää testerin kautta, jolla takamännät "ajettiin" auki ja lopuksi myös takaisin "huulille"......Muuten suoraviivaista paukutusta. Mukaan lukien luonnollisesti muutama perkeleen kireessä oleva pultti ym. normaalia. Aikaisempi käsijarrun voimakas "kirahdus" kytkettäessä johtui kait kuluneiden takapalojen takia liian suuresta liikeradasta(??) säätömekanismissa.....ainakin ääni vaimeni nyt puoleen, eikä herätä naapureita yöllä kun lähtee duuniin.....305mm etulevy näyttää paketissa tosi isolta, ja sitten 18" vanteen sisässä lähinnä säälittävältä..... .....No pääasia että pelaa
^^ Onnistuu ilman testeriäkin kun hiukan kikkailee. Jarrumäntätyökalu palojen väliin, mutta ei paineta mäntää sisään vaan ajetaan napista käkkäri kiinni ja auki. Palat liikkuvat hiukan auki päin. Kiristetään taas työkalu "huulille" ja toistetaan kunnes tilaa on tarpeeksi. Ottaa hieman aikaa, mutta ei tarvitse testeriä. Bonuksena ainakin teoriassa herkistelee hiukan työsylinteriä, tiedä sitten onko tuolla käytännön merkitystä. Itse vaihdoin tuolla tavalla Thesiksen takapalat ja -levyt keväällä. Loppuipahan se käsijarrun vikavalon palaminen siihen, ilmeisesti minullakin oli vanhoissa säätövara lopussa.