Projektihölpötystä GTV 95 -ketjusta

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): BMW
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: Loppui taas tänään takakontti kesken. 156 Sportwagon JTD olisi se paras ratkaisu, mutta ei taida olla rahaa tuollaiseen.
Mitä ihmettä sä teet työkses??? Susta tullu joku piirimyyjä?
Makaroonia jo vuodesta -98

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

No en, nehän tekee kuulemma tiliäkin :roll: Käyntikortissa lukee "Projektinhoitaja".
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
motorhead
Viestit: 401
Liittynyt: 18 Touko 2004, 02:43
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja motorhead »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: Käyntikortissa lukee "Projektinhoitaja".
tuommoista titteliä ei ole tullut ennen vastaan. Mitäs eroa tuossa on projektipäällikköön?

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Ainakin meillä projektipäällikkö laskee tarjoukset, hoitaa urakkaneuvottelut ja päättää resursseista. Projektit on sitten jaettu projektinhoitajille, jotka pitävät sydämenasianaan sitä, että homma sujuu ja valmista tulee. Tarkoittaa käytännössä sekä suunnittelu- että suorittavia hommia sopivana sekametelisoppana, mikä ainakin mulle sopii ihan hyvin.

Siinä kortissa voisi kai yhtä hyvin lukea "Projekti-insinööri", mutta kun porukasta kaikilla ei ole insinörtin koulutusta. Ei tätä hommaa oppiarvoilla hoideta.

Edit: Muiden firmojen vastaavia hommia tekevillä kavereilla näkyy lukevan korteissa asennuspäällikköä ja projektipäällikköä. Mutta paha tässä on piällysmiäheksi ruveta kun ei ole yhtään alaistakaan, meillä on erilainen organisaatio.
Viimeksi muokannut Rasvis, 11 Syys 2004, 04:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Vito
Viestit: 743
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 02:27
Car(s): 156 SW 2.4 JTDm-05,Ducati 750 supersport-97,Triumph Daytona 955i-05 ja pari muuta Italialaista autoa.
Paikkakunta: Loch Troll

Viesti Kirjoittaja Vito »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Käyntikortissa lukee "Projektinhoitaja".
Pyydän nöyrimmästi anteeks :roll: ,mut on pakko laittaa projektin määritelmä:
Projekti on hanke, jossa kyvyttömät yrittävät saada haluttomat tekemään
mahdottomia. :lol:

Avatar
HR
Viestit: 783
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:32
Car(s): 147 1.6 TS
Mondeo 2.0 TDCi
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja HR »

Niin ja projektin vaiheet ovat:
1 Jumalaton innostus
2 Kauhea sekaannus
3 Syyllisten etsintä ja palkitseminen
4 Muiden asianosaisten rankaiseminen
"Timing cingulum off et valuulas node"

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

karkin kirjoitti:
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Käyntikortissa lukee "Projektinhoitaja".
Pyydän nöyrimmästi anteeks :roll: ,mut on pakko laittaa projektin määritelmä:
Projekti on hanke, jossa kyvyttömät yrittävät saada haluttomat tekemään
mahdottomia. :lol:
:lol: :lol: aina nää on kuitenkin valmiiks tullut, vai mitä rasvis? ainiin.. sä oot aika tuore näissä hommissa 8)
- Alfaholic -

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Ai on vai? En sano enempää kun Jappekin tietää missä firmassa olen töissä :roll:
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Nyt en oikeesti tiedä, nauraa vai itkeä..
sano sä rasvis..
siiis hiidenkivi vielä vaivaa ;)
- Alfaholic -

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:No en, nehän tekee kuulemma tiliäkin :roll: Käyntikortissa lukee "Projektinhoitaja".
Paras "titteli" millä mä olen ollut töissä, oli ATK-jälkikäsittelijä. Kaheskeetluvun loppupuolella työntelin työntelin ylimääräisiä/turhia printtiliuskoja paperisilppuriin kesä - heinäkuun ja hauskaa oli! :mrgreen:
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
155TS
Viestit: 781
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 23:46
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja 155TS »

HR kirjoitti:Niin ja projektin vaiheet ovat:
1 Jumalaton innostus
2 Kauhea sekaannus
3 Syyllisten etsintä ja palkitseminen
4 Muiden asianosaisten rankaiseminen
Ja jos jokin menee vikaan, niin se on suunnittelian vika....aina. Ainakin rakennus puolella. Nimimerkki kokemusta on :wink:.
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Jappe kirjoitti:siiis hiidenkivi vielä vaivaa ;)
Ei se mua paljon vaivaa kun on/oli kaverin projekti. Eikä siitä oikein sitä kaveriakaan voi syyttää kun homma lykättiin sille vaiheessa, jossa keikka oli jo tärvätty :?

Meikähän veti heti ensimmäisestä projektista propsit kotiin lausunnolla "luovutettu valmiina" :-D
155TS kirjoitti:Ja jos jokin menee vikaan, niin se on suunnittelian vika....aina.
Tiettyjen toimistojen automaatiosuunnitelmat ovat kyllä sitä luokkaa, ettei niiden mukaan voi käytännössä mitään tehdä. Ensin pitää yrittää keksiä minkälaista toimintaa suunnittelija on ajatellut, sen jälkeen keksitään miten sellainen saadaan aikaan :roll:
- Epäkelpokeräilijä -

Vastaa Viestiin