Hamil kirjoitti:Kaksi GTA ponkausta musta ja punainen.
Musta niittykymmun esson pihalla parkissa *klip*
Se musta GTA on harva se päivä siinä Niittykummun mäkkärin/esson pihalla. Ihan näppärän näköinen tytär sillä auton omistajalla (jos palstalaisia niin pm puhelinnumero )
bongattu scuore 166 3.0v6, 156 sele, punton ja ties minkä muiden alfojen/fiattien ratissa ahvenistolla ja ympäristössä. Lavan nosto tarvetta ei ollu kun homma hoidettiin käsipäivällä
Rolle(tai kaksoisolento) bongattu upinniemeen vievällä tiellä jonkun kummallisen härpäkkeen ratista , joka ilmeisesti liittyi jotenkin peltohommiin lauantaina noin klo 11.. Itse olin kokeilemassa uuden Golfin mutkatie ominaisuuksia..
Joku tuli perjantaina punaisella vanhalla GTV:llä Hietalahdessa vastaan minua (Rosso Proteo Gtv Turbo)
Käsi nousi ja näytti alfa harrastajan toiminnalta... Oliko joku foorumilaisista?
"Bongattu" Roach Turun Delta-Auton edessä... Tai itseasiassa se oli kyllä Roach, joka mut huomasi. Oli näköjään jokunen uusi myyjäkin tullut taloon ja karkkejakin tarjottiin, palvelu on näköjään siis parantunut viime käynnistä...
"Bongattu" 16.9.-04
Hopea spider, 3-tiellä Tampereen ja Lempäälän välistä.
Tummansininen 33, Linnatuulenylämäessä. Oli muuten nätissä kunnossa.
Ja vino pino 156:sia.
Alfani kaksoisveli nähty Tuusulanväylän ja kehäkolmosen risteyksessä viime viikolla. Rekkari näytti heittävän yhdellä numerolla, eli mulla viimeinen numero 9, ko. Alfalla 8...
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”
Punavuoren Paroni kirjoitti:Alfani kaksoisveli nähty Tuusulanväylän ja kehäkolmosen risteyksessä viime viikolla. Rekkari näytti heittävän yhdellä numerolla, eli mulla viimeinen numero 9, ko. Alfalla 8...
Tuttu juttu. Mun auton rekkari on JMF-79 ja turussa pyörii myös 2 täysin samanlaista punaista Alfaa samalla koneella rekisterinumeroin JMF-77 ja 78. 77:n kanssa tulee moikkailtua harva se päivä
Ei varmasti ollut foorumilainen, mutta tänään tuli viiskulmassa vastaan sininen SW GTA diplomaattikilvillä. Siitä vain tuli mieleen, että onko kenelläkään tietoa, mitä pelejä Italian suurlähetystöstä löytyy jos tuo nyt sieltä oli kotoisin?
Pieni offtopic..
Samaisessa paikassa tuli myös musta matalahto 156 vastaan, jossa oli joku pyöreä alfatarra takana sivulasissa, minusta se ei ollut kumpikaan kerhotarra? Mitä muuta se olisi voinut edustaa? Saattoiko olla foorumilta?
puuha kirjoitti:Niki bongattu Vehossa könyämässä vaihdokkeja.
Ettei vaan olis Alfa pian myyty...
ehei.. Oltiin kaverin kanssa tappamassa aikaa ja koeajettiin uutta Mitsubishi Golt:ia kun niin houkuteltiin juotavan ja cd-levyn turvin. Vaihtoautohallista ei löytynyt kuin pari kuppaista C-mersua joten eipä lähde Alfa ainakaan vielä vaihtoon.
Ei voi olla totta. Äsken meni hki -> espooseen päin valkoinen Lamborghini Countach (en tiedä onko replica)... En meinannut saada sanaa suusta. oli se sen verran "hassun" näköinen peli. Kolleega näki myös saman joten en ainakaan nähnyt unta
Pitäkääs silmät auki ja kertoilkaa lisää infoa jos tulee vastaan.
Hamil kirjoitti:valkoinen Lamborghini Countach (en tiedä onko replica)...
Suomessa liikkuu ainakin yksi valkoinen replica Countach jossa on muistaakseni Mustangin V8. Se oli meinaan täällä mun tänhetkisessä duunissa säädätettävänä viime kesänä.
Maclane kirjoitti:
Samaisessa paikassa tuli myös musta matalahto 156 vastaan, jossa oli joku pyöreä alfatarra takana sivulasissa, minusta se ei ollut kumpikaan kerhotarra? Mitä muuta se olisi voinut edustaa? Saattoiko olla foorumilta?
Muuten sopis, mutta väärä kaupunki! Ja ainakin mulla se on CARFin tarra. Pakko quotaa, kun mua ei ikinä bongata missään
Alkaa oleen massa-auto tuo GTV.. Niitä näkyy jo yhtä paljon ku sataneljäseiskaa. Bongasin rasviksen sinisen GTV:n kaivokselan liiekenneympyrästä lauantaina ja perjantaina tais tulla punavuoren paroni vastaan länsiväylän ruoholahdenpäässä. Maanantaina näkyi vielä yks musta tuontikilvissä kehä I alussa.. Itsehän liikuin julkisilla tai vihreällä Scudolla ..
Boxer33 kirjoitti:Alkaa oleen massa-auto tuo GTV.. Niitä näkyy jo yhtä paljon ku sataneljäseiskaa. Bongasin rasviksen sinisen GTV:n kaivokselan liiekenneympyrästä lauantaina ja perjantaina tais tulla punavuoren paroni vastaan länsiväylän ruoholahdenpäässä. Maanantaina näkyi vielä yks musta tuontikilvissä kehä I alussa.. Itsehän liikuin julkisilla tai vihreällä Scudolla ..
Jaahas, pitääkö sitä laittaa auto vaihtoon?
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”
Boxer33 kirjoitti:Maanantaina näkyi vielä yks musta tuontikilvissä kehä I alussa..
Taisi olla meikäläinen. Auto on niin likainen, että hävettää. Hopeisen jälkeen voi vaan todeta, että kyllä se lika mustaa vasten erottuu....
Itse olin siinä uskossa, että näitä 3.0V6-koneella ei montaa Suomessa ole, mutta eikös näkynyt viime vkonloppuna Leppävaarassa yksi samanlainen (mutta metallinharmaa), myöskin tuontikilvissä. Lieneekö eksynyt foorumille asti?
Itsekin bongasin eilen hopeisen 3,0 GTV:n. Oli kyllä jo oikeiden kilpien välissä. Myös vihreä V6 turbo, musta 2,0TS, sekä hopeinen 2,0TS pyörii täällä harva se päivä. Eli enemmän noita näkee, mitä 147:a.
Spiderman kirjoitti:Tuo hopea Spider kummittelee täällä Tampereen suunnalla melko usein. En ole koskaan onnistunut kuitenkaan ajamaan omalla Spiderillä vastaan.
Kuka tunnustaa ajelevansa hopeaSpiderillä ??
Ajatko itse mahdollisesti punaisella? Sellaisen näin Tampereella ihan keskustassa viime lauantaina kl 10 - 11. Itse vieraan auton kyydissä.
Samainen hopeinen 3,0 GTV bongattu keskustassa eilen. Myös itse ajelen lähes joka päivä hopeisen 2,0TS:n ohi. Musta 2,0Ts paikallistettu torin lähettyvillä. Samoja reittejä kuljetaan Cuore Sportivon kanssa?
Olikohan m.sa viime lauantaina etelä-pohojanmaalla ottamassa osaa "ylikansalliseen juhlatilaisuuteen"? Auto ainakin oli samannäköinen, kun tuolla GTV-vanne-ketjussa esiintyvä hopeinen 156. Itse olin sillä pesun tarpeessa olleella 156:lla. Jäi vähän epäselväksi, että minkänäköinen kaveri autolla ajaa, ei tiennyt tulla juttelemaan.
166 kirjoitti:Ajatko itse mahdollisesti punaisella? Sellaisen näin Tampereella ihan keskustassa viime lauantaina kl 10 - 11. Itse vieraan auton kyydissä.
Tänään ajettu forssasta turkuun päin harmaan 156 perässä rekkaria en muista 2.o ts ja vastaan tuli ainakin yksi punainen siinä 17.00 aikoihin liedon suunnalla...
ex 156 V6 2,5
Ei riemulla rajaa, kun V6 ajaa.. Happy without HONDA!
Nykyinen wv t4 carsport
22.9 147:ja Kehä-1 kolme 2 hopeaa ja 1 musta 16:30 aikoihin menivät itään päin.
164 viininpun/musta FBU-XXX kehä-2 16:40.
164 viininpunainen FCG-XXX tais olla QV Ruoholahdessa 20:10.
166 ja 156 velihopeat Caloniuksenkadulta.
156 GTA SW tummansininen Mamma Rosan edestä.
23.9 164 "Valkonen Vallilasta" paljonkohan sitä onpi laskettu?
Eihän tuolla liikenteessä näykkään muuta kuin Alfoja