Kuten arvata saattoikin, VW ei tullut leikkimään MM-sarjaan. Ogier pyssytti Poloisella heti pohjat ekalla EK:lla. http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutise ... pohja-aika" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Eikös tämän pitänyt olla se vuosi jolloin Mikko hakee varman mestaruuden kuljeksimasta No, Montessa renkailla, säätiedoilla ja tietuntemuksella pystyy tekemään ihmeitä suuntaan jos toiseenkin. Kausi on pitkä, mutta näyttää lupaavalta, koska tuskin Citikalla ajellaan helposta voitosta toiseen.
Onhan Suomalaiset mitaleilla olleet lähiaikoina joka vuosi eli menestystä on tullu.Löppi voittaa monten varmaankin.Jos Mikko vie M.M. saan kossupullon ,jos Latvala häviän sen.Hännistä kannatan silti vanhat rallikaverit ollu sillä huollossa ja muutenkin vie hyvin autoa jopa Foordia.
Farina kirjoitti:Kuten arvata saattoikin, VW ei tullut leikkimään MM-sarjaan. Ogier pyssytti Poloisella heti pohjat ekalla EK:lla. http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutise ... pohja-aika" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;"
Eiköhän ne Volkkarilla ole jotain oppinut 90-luvun vaihteen kokeilusta. Toivottavasti pärjäisi hyvin jos vaikuttaisi vaikka positiivisesti tuon oman hitlerin-integralen arvoon.
Tänäiltapäivänä olisi ollut aikaa seurailla silloin tällöin väliaikaseurannasta, kuinka homma kehittyy. Ajanottosysteemit ovat vaan sen verran sekaisin, että emmentaljuustomaisesta taulukosta saa tutkia tovin eikä silti oikein saa selvää. Kovin on reikäinen taulukko.
e: Kannatti avautua, sillä heti tuli jokunen väliaika lisää ja nyt saa edes jotenkin selvää.
Eikös tämän pitännyt olla Hirvosen kausi? Tietenkin ensimmäinen kisa on vasta menossa, mutta ei se nyt varsinaisesti vakuuta. Ehkä 3 osakilpailun jälkeen alkaa tilannekin olla selvillä
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
Noo, Monte on Monte on Monte, mutta tällä kerralla se jopa lopetettiin kesken olosuhteiden vuoksi. Oikein extremeoloissa oman kilpailuvälineensä tuntemisen merkitys korostuu ja lopultahan kärjessä olivat sellaiset, jotka tuntevat työkalunsa läpikotaisin + Sordo.
Vaikka tästä ei voine kovin suuria johtopäätöksiä kauden etenemisen suhteen tehdä, olivat nopeuserot kilpailun alkupuolella suorastaan huolestuttavia.
Ralliketju pitää nostaa ylös, kun pitkästä aikaa tulee mielenkiintoisia uutisia: http://www.uusisuomi.fi/urheilu/63982-f ... mm-sarjaan
Jos Toyo todella alkaa myymään GT86-autoaan tiimeille ja niitä alkaa näkymään myös pätkillä, niin lupaan olla ensimmäisten joukossa penkan reunalla tätä todistamassa. Takavetoa tässä on kaivattukin.